بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 ؛ تریلر، داستان و گیم پلی

بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 یکی از مهم‌ترین عناوین سال 2020 است. برای آشنایی با این بازی خون آشامی با اما همراه باشید.

اتفاقی که برای بازی Vampire The Masquerade Bloodlines در سال 2004 رخ داد یک بدشانسی تمام عیار بود. به خاطر قراردادی که بین ناشر این بازی و کمپانی ولو (Valve) وجود داشت، اجازه انتشار آن قبل از عرضه بازی Half-Life 2 داده نشد. به همین دلیل این بازی به طور همزمان با یکی از بهترین شوترهای اول شخص تاریخ (Half-Life 2) منتشر شد و همین مسئله روی فروش آن تاثیر قابل توجهی گذاشت. حالا بعد از گذشت بیشتر از 15 سال قرار است شماره دوم این مجموعه نقش آفرینی منتشر شود. با پلازا همراه باشید تا در ادامه با بازی Vampire The Masquerade Bloodlines بیشتر آشنا شویم.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


تاریخ انتشار بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines 2


دانلود بازی vampire the masquerade bloodlines 2

بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 در ابتدا قرار بود در ماه مارس سال جاری میلادی منتشر شود، اما در نهایت سازندگان بازی اعلام کردند که تاریخ انتشار آن را به اواخر سال 2020 تغییر داده‌اند. سازنده‌ها گفتند که نمی‌خواهند برای انتشار بازی عجله کنند و اشتباهات مربوط به نحوه عرضه شماره اول را تکرار نمایند. استودیوی Hardsuit Labs که سازنده این بازی است اعلام کرده که به منظور اطمینان از کیفیت بازی نهایی، تصمیم گرفتند تا عرضه آن را به تاخیر بیندازند. خوشبختانه دیگر خبری از نسخه جدید بازی Half-Life هم نیست و به همین خاطر مشکلی در روند انتشار بازی Bloodlines 2 پیش نخواهد آمد.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، ناشر این بازی اعلام کرده که آن را علاوه بر کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، برای کنسول‌های نسل بعدی نیز منتشر خواهد کرد.

 


تریلر بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2


دانلود بازی bloodlines 2 / دانلود بازی vampire bloodlines 2

تاکنون تریلرهای زیادی از گیم پلی بازی Bloodlines 2 نمایش داده شده‌اند. به لطف همین تریلرها اطلاعات زیادی درباره سیستم‌ها و مکانیک‌های مختلف بازی در اختیار داریم که در ادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. در پایین، تریلر بازی Bloodlines 2 را تماشا می‌کنید که مربوط به معرفی این بازی است. در این تریلر می‌توانید تعدادی از شخصیت‌های اصلی بازی را مشاهده کنید و با حال و هوای آن تا حدودی آشنا شوید.

 


داستان بازی Bloodlines 2


داستان بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 در شهر سیاتل و در فصل کریسمس اتفاق می‌افتد. دنیای بازی به گونه‌ای است که خون آشام‌ها، گرگ‌نماها و سایر موجودات شیطانی با ظاهری شبیه انسان در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. خون آشام‌ها برای آنکه هویت خود را مخفی نگه دارند، سعی می‌کنند تا حد ممکن از قتل‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

بازی vampire the masquerade – bloodlines 2

این نژاد دارای گروه‌های مختلفی هستند که هر کدام از این گروه‌ها اعتقادات و آداب مربوط به خودشان را دارند. برای مثال خون آشام‌های The Toreadors شباهت زیادی به انسان‌ها دارند و به فرهنگ علاقه‌مند هستند. گروه دیگری به نام Ventrue نیز جزو خون‌ آشام‌های با اصل و نسب هستند و از رهبران قدرتمند به حساب می‌آیند. گروه Brujah آرمانگرهایی هستند که در جنگیدن تبحر دارند. دسته دیگری از خون آشام‌ها Malkavians نامیده می‌شوند که به خاطر یک نفرین قدیمی، دیوانه شده‌اند. خانواده Gangrel بیشتر به تنهایی و خوی حیوانی خودشان گرایش دارند. Tremereها می‌توانند از جادوهای مختلف استفاده کنند و در نهایت گروه Nosferatu محکوم به زندگی در سایه‌ها هستند تا از دید انسان‌ها پنهان بمانند.

اما علاوه بر گروه‌های مختلف خون آشام‌ها، شهر سیاتل توسط پنج حزب متفاوت از آنها اداره می‌شود که هر کدام‌شان دارای عقاید و ایدئولوژی‌های مربوط به خودشان هستند. یکی از قدرتمندترین احزاب این شهر The Camarilla نام دارد که کنترل بیشتر نواحی سیاتل را به دست گرفته است.

بازی bloodlines 2 / تریلر بازی bloodlines 2

شخصیت اصلی بازی که توسط بازیکن هدایت می‌شود، در واقع انسانی است که به تازگی به خون آشام تبدیل شده و با انواع اتفاقات عجیب و غریب در ادامه زندگی‌اش مواجه می‌شود. پس از آخرین حمله گسترده خون آشامی به انسان‌ها، گروه‌های مختلف در شهر سیاتل به جان یکدیگر افتاده‌اند و اوضاع شهر از کنترل خارج شده است. در چنین شرایطی بازیکن باید تلاش کند تا علاوه بر حفظ جان خود، ماموریت‌های مختلفی را به انجام برساند و آرامش را به شهر بازگرداند.

 


گیم پلی بازی Bloodlines 2


گیم پلی بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 به صورت اول شخص دنبال می‌شود، اما در بعضی از صحنه‌ها ممکن است دوربین بازی به سوم شخص تغییر پیدا کند. برای مثال در هنگام مبارزات بازی و موقع وارد کردن برخی ضربات نهایی، زاویه دوربین بازی تغییر می‌کند. در ابتدای بازی، بازیکنان می‌توانند شخصیت خون آشام خود را مطابق با سلیقه خودشان طراحی کنند. قابلیت جالبی که در این بخش وجود دارد، امکان تعیین گذشته شخصیت اصلی است. برای مثال شما می‌توانید مشخص کنید که خون آشام شما در گذشته و زمانی که هنوز انسان بوده، چه رفتارهایی داشته یا به چه کاری مشغول بوده است. این پس‌زمینه داستانی که در همان ابتدای بازی برای شخصیت خود انتخاب می‌کنید، در ادامه روی گیم پلی نیز تاثیر می‌گذارد. مثلاً باعث می‌شود انتخاب‌های متفاوتی در بخش دیالوگ‌ها داشته باشید. این دیالوگ‌ها هم تاثیرات نسبتا مهمی روی روند بازی دارند.

پس از اینکه شخصیت خود را ساختید، باید از بین سه قدرت خون آشامی یکی را انتخاب کنید. قدرتی به نام Chiropteran امکان پرواز کردن و همچنین احضار خفاش‌ها را به شما می‌دهد. قدرت دیگر به اسم Mentalism باعث می‌شود تا بتوانید اشیا و افراد را از زمین بلند کنید. قدرت سوم هم Nebulation نام دارد که به کمک آن می‌توانید دود یا مه به‌وجود بیاورید و از این طریق، خود را از دید دیگران مخفی نگه دارید. همچنین این توانایی را دارید که خودتان را به دود تبدیل کنید و از فضاهای کوچک عبور نمایید.

گیم پلی بازی bloodlines 2

بخش اصلی بازی را ماموریت‌های داستانی تشکیل می‌دهند، اما بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های فرعی را نیز به انجام برسانند. این ماموریت‌ها معمولاً با گشت و گذار در محیط بازی در دسترس قرار می‌گیرند. یکی از ویژگی‌های جالب گیم‌پلی این بازی مربوط به گوشی موبایلی است که شخصیت اصلی در اختیار دارد. با استفاده از این گوشی می‌توانید به افراد مختلف پیام متنی بفرستید و از این طریق اطلاعاتی درباره ماموریت‌ها به دست آورید. در هنگام مواجه شدن با دشمنان می‌توانید به مخفی کاری روی بیاورید تا از دید آنها پنهان بمانید یا اینکه مستقیماً وارد مبارزه شوید. اینکه به چه شکلی یک ماموریت را به انجام برسانید کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد.

همچنین بخوانید :

بازیکنان می‌توانند عضو یکی از پنج حزب بازی شوند که در این صورت باید به قوانین این احزاب پایبند باشند. برای مثال عضو شدن در یک حزب باعث می‌شود تا دشمنان و دوستان شما تغییر کنند. همچنین این امکان وجود دارد که به طور همزمان در دو یا چند حزب مختلف عضو شوید و ماموریت‌های آنها را به انجام برسانید. البته ممکن است با عضو شدن در یک حزب، برخی از سایر حزب‌ها، عضویت شما را قبول نکنند.

یکی از موارد حیاتی که باید برای زنده ماندن به آن توجه داشته باشید، تغذیه کردن از خون انسان‌ها است. بالاخره شما یک خون آشام هستید و مکیدن خون آدم‌ها یکی از طبیعی‌ترین کارهایی است که انجامش می‌دهید. البته به جز خون انسان می‌توانید از غذاهای مختلف نیز استفاده کنید. همچنین کیسه‌های خون در محیط‌های مختلف بازی پیدا می‌شوند که در واقع حکم بسته‌های سلامتی را دارند و نیاز شما به خون را تامین می‌کنند. علاوه بر این، موش‌ها نیز جزو موجوداتی هستند که می‌توانید از خون آنها استفاده نمایید. خوردن خون باعث می‌شود تا برخی از مهارت‌های شما به صورت موقتی افزایش پیدا کنند. برای مثال ممکن است قدرت فیزیکی یا توانایی مبارزات تن به تن به مدت کوتاهی ارتقا یابند.

تریلر بازی vampire the masquerade bloodlines 2

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام انجام فعالیت‌های خون آشامی نباید به وسیله انسان‌ها دیده شوید؛ اگر این اتفاق رخ بدهد آنها بلافاصله به پلیس خبر می‌دهند و این موضوع عواقب بدی برای شما به دنبال خواهد داشت. اگر هم به طور مداوم به وسیله پلیس تحت تعقیب قرار بگیرید، سایر خون آشام‌ها به شما بدبین می‌شوند و تلاش می‌کنند تا شما را از بین ببرند. سازندگان بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 اعلام کرده‌اند که اتمام آن به 25 تا 30 ساعت زمان نیاز دارد. البته با توجه به شیوه بازی کردن شما ممکن است این زمان کمتر یا بیشتر شود. همچنین وجود ماموریت‌های جانبی باعث می‌شود تا زمان انجام بازی افزایش یابد.

بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 در بخش فنی نیز از جدیدترین قابلیت‌های گرافیکی مانند ری-تریسینگ بهره‌مند است. وجود این قابلیت باعث می‌شود تا کیفیت گرافیکی و نورپردازی این بازی به میزان قابل توجهی ارتقا پیدا کند. با توجه به این نکته که اکثر مراحل بازی در محیط‌های تاریک اتفاق می‌افتند، ویژگی ری-تریسینگ می‌تواند با اضافه کردن نورپردازی‌های واقع گرایانه، کمک زیادی به زیباتر شدن محیط‌های بازی کند. همچنین بازی از ویژگی ماد (Mod) پشتیبانی می‌کند؛ یعنی بازیکنان می‌توانند خودشان اقدام به ساخته مراحل مختلف برای این بازی کنند و آن را با سایر بازیکن‌ها به اشتراک بگذارند.

برای تجربه بازی Vampire The Masquerade Bloodlines 2 و غرق شدن در دنیای خون آشامی و تاریک آن باید تا اواخر سال جاری میلادی منتظر بمانیم. نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا قسمت قبلی آن را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را در این رابطه با ما و سایر مخاطبان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402