دانلود 10 بازی ضربه کاشته برای اندروید (ضربه ایستگاهی)

بازی ضربه آزاد فوتبال اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 بازی ضربه کاشته برای اندروید (ضربه ایستگاهی) را معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود این بازی های ضربه کاشته را برایتان قرار می‌دهیم. پس با پلازا همراه شوید.

فوتبال محبوب‌ترین ورزش جهان است و شاید تنها چیزی که به اندازه انجام بازی فوتبال رضایت‌بخش است، بازی ضربه کاشته فوتبال محسوب می‌شود. در حالی که تعداد زیادی بازی ضربه پنالتی خوب برای کنسول های بازی در دسترس است، اگر گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی دارید نیز می‌توانید از انجام بازی های ضربه کاشته برای اندروید لذت ببرید. بیشتر این بازی‌ها نیز رایگان هستند، اما بعضی از آنها با خریدهای مختلف درون‌برنامه‌ای همراه هستند. با معرفی بازی های ضربه آزاد برای اندروید همراه پلازا باشی

فهرست مطالب


دانلود 10 بازی ضربه کاشته برای اندروید (ضربه ایستگاهی)


اگر شما نیز از طرفداران فوتبال و به خصوص بازی ضربه ایستگاهی هستید، این مقاله را دنبال کنید؛ زیرا در زیر به 10 بازی ضربه کاشته فوتبال اندروید اشاره می‌کنیم. ضربات کاشته در پلتفرم های مختلف همیشه مورد استقبال گیمرها بوده است زیرا در چنین شرایطی میتوانید به شکل بهتری مهارت های خود را در معرض دید قرار دهید. در ادامه این فهرست میتوانید با ده بازی برتر در حوزه ضربه کاشته آشنا شوید که هریک از آنها قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهند بود. پس باما در ادامه همراه باشید.

بازی Football Kicks

دانلود بازی ضربه کاشته برای اندروید

Football Kicks بی‌شک بهترین بازی ضربه کاشته و خارق‌العاده‌ترین نمونه شبیه‌سازی فوتبال برای اندروید است. این برنامه شامل همه چیزهایی است که شما از یک بازی ضربه ایستگاهی انتظار دارید: گیم‌پلی درخشان که از صفحه نمایش برای لگد زدن به توپ استفاده می‌کند، انواع حالت‌های مختلف بازی برای تست کردن ضربات شما در زمینه‌های مختلف، طیف وسیعی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد که به شما امکان می‌دهد ظاهر بازیکن و ورزشگاه را به سلیقه خود ویرایش کنید و مهمتر از همه اینکه حتی اگر درباره بازی فوتبال خیلی هم اطلاعات نداشته باشید، همچنان از انجام این بازی لذت می‌برید. در هنگام بازی، با کشیدن توپ می‌توانید جهت، ارتفاع، قدرت و چرخش آن را کنترل کنید. همچنین چالش‌های مختلفی از طریق حالت‌های مختلف گیم‌پلی به شما ارائه می‌شود، برای مثال چالش گل زدن در زمان محدود و یا در برابر وجود مدافعان (بازی ضربه آزاد).

دانلود بازی Football Kicks برای اندروید

بازی Flick Kick Football Kickoff

بازی ضربه کاشته فوتبال اندروید

بازی خوب دیگری که روی ضربه کاشته تمرکز دارد، Flick Kick Football Kickoff است. این بازی دقیقا شما را در مقابل تور دروازه قرار داده و موانع مختلفی بسته به حالت گیم‌پلی در مقابلتان قرار دارد که باید آنها را شکست داده و توپ را گل کنید. مکانیک بازی همانند بازی قبلی است که با کشیدن توپ بر روی صفحه نمایش می‌توانید ضربه خود را تنظیم کنید. حالت‌های گیم‌پلی این بازی ضربه کاشته نسبتاً محدود هستند و شامل حالت Skillshot، یعنی ضربه کاشته در زمان محدود و حالت Bullseye، یعنی تست دقت ضربات شما می‌شود. البته گفتنی است که این بازی دارای حالت چندنفره نیز هست که با دوستان خود می‌توانید آن را انجام دهید.

دانلود بازی Flick Kick Football Kickoff برای اندروید

بازی Freekick Battle

بازی ضربات پنالتی

Freekick Battle یک بازی ضربه آزاد فوتبال اندروید است که با عناصر مختلفی همچون توسعه مهارت، امکان بازی چندنفره و… همراه است. بازی Freekick Battle شما را به شیوه معمول در مقابل هدف قرار می‌دهد، اما به شما اجازه می‌دهد تا با خرید انواع پوشاک ظاهر بازیکن خود را بهبود بخشید و از طریق روش‌های مختلفی همچون تمرین، باعث تقویت عملکرد بازیکن خود شوید.

گیم‌پلی بازی به طور کلی با سایر بازی ‌های ضربه آزاد برای اندروید مشابه است، اما به جای ضربه بر روی صفحه برای مشخص کردن جهت و سرعت توپ، جهت توپ توسط شاخص‌های پیکان شکلی مشخص می‌شود و با آن می‌توانید قدرت، ارتفاع و چرخش شوت را کنترل کنید. همچنین هر حالت بازی شامل مدل‌های مختلف گل زدن و حالت‌های مختلف دفاع است. ویژگی متمایز در این عنوان، توانایی پاس دادن به هم تیمی برای انجام یک حرکت نمایشی است.

دانلود بازی Freekick Battle برای اندروید

بازی Final Kick 2020

بازی ضربه آزاد فوتبال اندروید

Final Kick 2020 یک بازی ضربه کاشته ساده به سبک آرکید است. این بازی به شما امکان می‌دهد بارها و بارها ضربات کاشته و ایستگاهی را تمرین کنید. بدیهی است که هدف شما در بازی Final Kick 2020 رسیدن به گل است. این بازی دارای گرافیک خوبی بوده و از جمله بازی های آنلاین فوتبال ضربه ایستگاهی محسوب می‌شود که به صورت چندنفره می‌توانید آن را بازی کنید. علاوه بر این، شامل مسابقات آفلاین و مسابقات هفتگی نیز می‌شود. کنترل بازی ساده بوده و می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی Final Kick 2020 برای اندروید

بازی Football Strike – Multiplayer Soccer

بازی های ضربه آزاد برای اندروید

این بازی با 200 هزار نصب فعال، قطعا یک بازی ضربه کاشته خوب محسوب می‌شود. همچنین این بهترین بازی ضربه آزاد اندروید نیز است. این بازی را می‌توانید به صورت تک‌نفره و یا چندنفره با دوستان خود انجام دهید. حالت‌های مختلف بازی نیز شامل گل زدن در زمان محدود و بازی با سرعت بالا می‌شود. همچنین برعکس سایر بازی‌های معرفی شده، می‌توانید در نقش دروازه‌بان نیز قرار بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید در استادیوم‌های مختلف و با چالش‌های متنوعی بازی کنید. نکته جالب دیگر اینکه می‌توانید از لحظات جذاب بازی عکس گرفته و به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی Football Strike برای اندروید

بازی سلطان ضربه آزاد + جام ملت های آسیا

بهترین بازی ضربه آزاد اندروید

اگر به‌دنبال دانلود بازی ضربه کاشته برای اندروید و یا یک بازی ضربه آزاد خوب هستید، پیشنهاد ما به شما بازی سلطان ضربه آزاد است. در آپدیت جدید این بازی، تیم ملی ایران نیز به آن اضافه شده و شما می‌توانید در نقش بازیکنان تیم ملی قرار بگیرید. کیفیت بازی قابل قبول بوده و مکان این بازی نیز استادیوم‌های جام ملت‌های آسیا 2019 است. همچنین این بازی ضربه کاشته با چالش‌های مسابقات محلی و شرایط نوستالژیک بازی‌های ایرانی همچون گویندگی گزارشگرهای ایرانی همراه است. نکته جالب این است که بازی دارای 2 حالت مختلف است. در حالت اول، بخش ضربه کاشته و ضربه آزاد برای تمرین بوده و بخش دوم مسابقات با وجود ستارگانی همچون مسی و رونالدو است.

دانلود بازی سلطان ضربه آزاد برای اندروید

بازی Score! Hero

بازی ضربه آزاد

این بازی ضربه کاشته اندروید نیز 500 هزار نصب فعال داشته و طرفداران بسیاری دارد. در این بازی یک قهرمان فوتبال باشید و با گذراندن 380 مرحله جذاب و متنوع، قهرمان مسابقات شوید. نکته مثبت بازی Score! Hero این است که کنترل آن ساده بوده و نیاز به مهارت‌های پیشرفته‌ای ندارد؛ در نتیجه حتی اگر خیلی درباره بازی فوتبال نمی‌دانید، همچنان می‌توانید از انجام این بازی لذت ببرید. علاوه براین، گرافیک این بازی سه‌بعدی و بسیار شگفت‌انگیز است که جذابیت آن را دوچندان می‌کند. شاید در نگاه اول پیش خود بگویید که ساکر هیرو یک بازی ضربه آزاد نیست پس چرا در این لیست حضور دارد؟ باید بدانید این بازی به شیوه ای نوین این سبک گیم پلی را در اختیار شما قرار داده که همین امر سبب محبوبیت آن در طول زمان های مختلف شده است.

دانلود بازی Score! Hero برای اندروید

بازی Flick Shoot UK

بازی ضربه ایستگاهی

اگر از دوستداران بازی ضربه کاشته و یا آزاد هستید، این بازی جذاب را امتحان کنید. بازی Flick Shoot UK شامل حالت‌های مختلفی برای بازی می‌شود که می‌توانید به دلخواه خود آنها را امتحان کنید. همچنین می‌توانید بازیکن خود را ویرایش کنید و سپس آماده بازی شوید. علاوه براین، امکان بازی تک‌نفره و چندنفره برایتان فراهم است و می‌توانید وارد مسابقات جهانی و یا مسابقه با افراد دیگر به صورت آنلاین شوید. محیط بازی نیز کاملا واقع‌گرایانه طراحی شده و دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای است.

دانلود بازی Flick Shoot UK برای اندروید

بازی سلطان ضربه کاشته

بازی ضربه کاشته

یک بازی آنلاین پنالتی و ضربه کاشته خوب دیگر، بازی سلطان ضربه کاشته است. این بازی کمی متفاوت از سایر بازی‌های ضربه کاشته است و آپدیت‌های جدیدی نیز به آن اضافه می‌شود. برای مثال این عنوان شامل ضربه کاشته دو ضرب می‌شود که باید توپ را به سمت هم تیمی خود فرستاده و سپس به سمت دروازه ضربه بزنید. نوع شوت و ضربه را می‌توانید خودتان انتخاب کنید؛ گرچه در بعضی مواقع، حرکت‌های خاصی از سوی مربی به شما گفته می‌شود که باید انجام دهید، مثلا زدن گل با ضربه سر. همچنین برای افزایش مهارت‌های خود در بازی نیاز است تا تمرینات کششی و قدرتی مختلفی را انجام دهید. سازنده بازی اعلام کرده است که به زودی مینی بازی‌هایی نیز به این عنوان جذاب اضافه می‌شوند.

دانلود بازی سلطان ضربه کاشته برای اندروید

بازی شوتبال (آنلاین)

بازی ضربه برگردان

آخرین بازی در این مقاله، بازی شوتبال (آنلاین) است. در این بازی آنلاین پنالتی می‌توانید امتیاز کسب کرده و خود را به صدر جدول مسابقات برسانید. همچنین این امکان را دارید تا در لیگ‌های هفتگی شرکت کرده و مدال‌های افتخاری نیز کسب کنید. علاوه براین، می‌توانید گروهی از بازیکنان خوب را گردهم آورده و با آنها صحبت کرده و بازی کنید. از جمله ویژگی‌های این بازی، امکان بازی در شهرها و مکان‌های مختلف، جدول امتیازات، انتخاب آواتارهای مختلف از بازیکنان مشهور دنیا، گردونه شانس روزانه و مدل‌های مختلف شوت زدن است.

دانلود بازی شوتبال برای اندروید

سخن پایانی

در این مقاله 10 بازی ضربه کاشته برای اندروید را معرفی کردیم و به نقاط مثبت و منفی هر یک نیز پرداختیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. اگر تجربه انجام بازی‌های بالا را دارید، نظرات خود را برای ما بنویسید. گزینه های پیشنهادی خود را فراموش نکنید و نام بازی هایی که مدنظر دارید را برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402