بررسی بازی Walk Master ؛ تاریخچه، تریلر و گیم پلی

دانلود بازی walk master با پول بی نهایت/ بازی Walk Master
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مدت‌هاست که بازی‌های واقع‌گرایانه یا همان آرکید، دیگر رنگ و لعاب همیشگی را ندارند. اما در این میان‌، بازی‌های جذابی نیز عرضه شده‌اند که یکی از آن‌ها بازی Walk Master است. با معرفی بازی استاد راه رفتن همراه ما باشید.

بازی Walk Master یک بازی آرکید و سرگرم کننده است که توسط Two Men a Dog ساخته شده است. بازی استاد راه رفتن از یک‌سری از آداب و رسوم قدیمی بعضی از کشورها و شهرهای خارجی الهام گرفته شده است. در کشور فرانسه و در یکی از شهرهای حومه آن که در جنوب غربی‌اش قرار داشته و نامش لاندز است، مردمانش برای هدایت گله و دام خود از چنین سبکی از راه رفتن استفاده می‌کردند. این طرز از راه رفتنی که در بازی راه رفتن با چوب مشاهده می‌کنید از چنین آداب و رسومی الهام گرفته شده است. آن‌ها با استفاده از این چوب‌ها که متشکل شده از چند تکه طناب چرم و پایه‌هایی برای قرار دادن پا بر روی آن‌ها، قادر بودند که مسافت‌های بیشتری را در زمان کمتری طی کرده و به مقصد خود برسند.

فهرست مطالب

بررسی بازی Walk Master

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های آرکید در دنیای کنونی هستید که قدمت خوبی داشته باشد استاد راه رفتن گزینه خوبی برای شماست. تا به امروز اگر نام این بازی را نشنیده اید باید بدانید که در بررسی بازی Walk Master به اطلاعات خوبی از بازی اشاره نمودیم که در پایان آنها میتوانید به لینک دانلود بازی دسترسی داشته باشید.

گیم پلی بازی Walk Master

بازی استاد پیاده روی تصورات بازی‌بازان بسیاری را نسبت به خود تا حدودی غیرقابل پیش‌بینی کرده است. این بازی جذاب و سرگرم کننده در نگاه اول یک بازی ساده و خسته کننده به نظر می‌رسد. اما هنگامی که بازیکنان شروع به بازی کنند متوجه خواهند شد که بازی Walk Master یک بازی فوق‌العاده هیجانی، چالش برانگیز و جذاب است. شاید بگویید که چطور می‌شود یک بازی در نگاه اول خسته کننده باشد و پس از بازی کردن غرق آن شوید. در ادامه به جزئیات بازی اندروید Walk Master خواهیم پرداخت و شما عزیزان پاسختان را خواهید گرفت.

بازی Walk Master/ بازی استاد راه رفتن

یکی از جذابیت‌هایی که در تمامی بازی‌هایی که عنوان آرکید دارند دیده می‌شود، واقع‌گرایانه بودن آن‌ها است. یعنی زمانی که یک بازیکن می‌خواهد بازی با سبک آرکید را دانلود کرده و آن را تجربه کند، قطعا به دنبال بازی بوده که المان‌ها و فاکتورهای یک بازی واقع‌گرایانه و آرکید را در خود جا داده است. حالا یکی از جذابیت‌هایی که بازی استاد راه رفتن را محبوب و پر چالش کرده همان آرکید بودنش است.

همچنین بخوانید :

هنگامی که بازی Walk Master برای اندروید را دانلود کردید می‌‌بینید که این بازی برحسب برخی از قوانین فیزیک طراحی و ساخته شده است. این طراحی، یک طراحی جدید و مدرن بوده که جلوه زیباتری را از یک بازی آرکید به نمایش گذاشته است. هنگامی که می‌گوییم جلوه زیباتر، منظورمان دقیقا تفاوت‌های بازی اندروید استاد راه رفتن با سایر آرکیدها است.

شما هنگامی که برای دانلود بازی Walk Master اقدام کنید، پس از تجربه کردن آن، به این نتیجه خواهید رسید که این بازی یک گیم پلی کاملا خلاقانه، متنوع و متفاوت از سایر بازی‌ها دارد. آن قدر این بازی به خوبی ساخته شده که هیچ ‌یک از بازیکنان، این بازی و یا حتی مشابه آن را تجربه نکرده‌اند. این خلاقیتی که Two Men and a Dog برای ساخت بازی Walk Master به کار برده، قطعا در موفق بودن بازی‌اش، قدم‌های بسیار بزرگی را برداشته است.

بازی آرکید استاد راه رفتن اندروید، از تنوع بالایی در کارکترهای بازی‌‌اش برخودار است. بازیکنان می‌توانند با 26 کارکتری که بازی دارد به بازی پرداخته و هر کدام از آن‌ها را با کنترل خود، هدایت کنند. این تنوع باعث می‌شود که بازی، به آسانی برای بازیکنان یک بازی خسته کننده نشود و تمام وقت از آن لذت ببرند. کمی که در بازی استاد راه رفتن جلو بروید می‌بینید که موانع نیز دارای تنوع بالایی هستند. موانعی که ثابتند و موانعی که متحرک بوده و به مراتب کار را برای بازیکنان دشوارتر خواهند کرد.

بازی Walk Master/ بازی راه رفتن با چوب

در برخی قسمت‌ها، موانع معلق بوده و در زیر آن‌ها آب و… قرار دارند. در برخی دیگر از مراحل بازی راه رفتن با چوب، موانع هم معلق و هم متحرک هستند. این موانع به مراتب کار بازیکن را سخت‌تر خواهند کرد و در چنین مکان‌هایی از بازی باید بازیکن تمرکز بالاتر و دقت بیشتری را در راه رفتن خود ایجاد کند. در غیر این صورت بازیکنان با باخت‌های زیادی رو به رو خواهند شد. برخی از موانع بازی استاد راه رفتن به این صورت طراحی شده‌اند که شما سوار بر یک وسیله می‌شوید تا شما را به مکان دیگری انتقال دهد. هنگامی که سوار بر این وسیله می‌شوید باید به صورت مداوم پاهایتان را در موقعیت مناسبی قرار داده تا نیافتید.

هنگامی که بازیکنان مشغول بازی کردن بازی راه رفتن با چوب هستند، باید مواظب باشند که قدم‌هایشان به اندازه استاندارد بازی باز شوند. یعنی اگر آن‌ها پای شخصیت اصلی بازی را بیش از اندازه باز کنند، بدون آن که با مانعی برخورد کنند، شکست خورده و آن مرحله را از نو باید آغاز کنند. این جزئیات و دقتی که در بررسی بازی Walk Master در حال پرداختن به آن‌ها هستیم تمامی جذابیت بازی را شکل خواهند داد.

برای مثال، اگر راه رفتن در بازی که تمام رویدادهای بازی به قدم‌های بازیکنان بستگی داشت کار آسانی بود، قطعا بازی محبوبیت زیادی پیدا نمی‌کرد و به سرعت از یاد بازی‌بازان خارج می‌شد. تمام چیزی که یک بازی آرکید را مهیج و زیبا می‌کند، واقع‌گرایانه بودن و کیفیت آن است. بسیاری از بازیکنان چنین سوالی در ذهنشان وجود دارد که بازی Walk Master چند مرحله دارد. باید بگوییم که مراحل بازی بر حسب موانع تغییر می‌کنند.

دانلود بازی Walk Master/ بازی استاد پیاده روی

این بدان معناست که بازیکنان قرار نیست اتفاق خاصی را پس از گذر از هر مرحله تجربه کنند. تغییر مراحل بازی به معنای تغییر در سطح و ساختار موانع است. زمانی که بازیکنان به مراحل بالاتر می‌روند، رفته رفته موانع سخت‌تر و متنوع‌تر خواهند شد. بازیکنان موانع یک‌نواختی را در طول بازی تجربه نخواهند کرد و چرخه بازی دائما در حال نشان دادن تنوع به بازیکنان است.

در رابطه با داستان بازی Walk Master قابل ذکر است که بازی‌های این‌چنینی داستان خاصی برای دنبال کردن نداشته و این بازی صرفا برای دادن تجربه‌ای جذاب به بازیکنان ساخته شده است. بسیاری از افراد دوست دارند که کارهای متنوعی را در زندگی روزمره‌شان تجربه کنند و راه رفتن با چنین چوب‌های بلندی قطعا از ذهن بسیاری از افراد گذر کرده است. خیلی از این افراد موفق نشده‌اند که این را تجربه کنند. در نتیجه این بازی هم برای سرگرم کردن و هم برای رساندن نسبی افراد علاقه‌مند به خواسته‌شان ساخته و طراحی شده است.

بازی راه رفتن با چوب در تاریخ 18 آوریل سال 2019 (پنج شنبه 29 فروردین ماه 1398) برای پلتفرم موبایل و سیستم عامل‌های اندروید و iOS به انتشار جهانی رسیده است. این بازی زیبا می‌تواند در زمان‌های بیکاری، اوقات خوش و لذت‌بخشی را به شما هدیه کند. بسیاری از بازی‌بازانی که از پلتفرم کامپیوتر استفاده می‌کنند، اقدام به دانلود بازی Walk Master برای کامپیوتر کرده بودند. باید بگوییم که تا به حال علاوه بر Two Men and a Dog، هیچ منبع رسمی درباره ساخت و انتشار بازی استاد راه رفتن برای پلتفرم کامپیوتر صحبت یا خبری را منتشر نکرده است. بازی Walk Master در حال حاضر تنها بر روی iOS و Android قابل بازی کردن است. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید.

دانلود بازی Walk Master

در رابطه با توضیحات درج شده در خصوص بررسی بازی Walk Master باید بدانید که این محصول در روز های اولیه انتشار خود که در سال 2019 انجام گرفت توانست به محبوبیت جهانی برسد و همین امر عامل مهمی برای سازنده بود تا روی بخش های بیشتری از بازی فعالیت کند. در ادامه برای دانلود بازی Walk Master می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود بازی Walk Master برای اندروید و iOS

بازی اندروید Walk Master/ دانلود بازی Walk Master برای اندروید

سخن پایانی

ساخت یک بازی آرکید آن‌ هم برای پلتفرم موبایل، کار بسیار دشواری است. شرکت‌های بازی‌سازی چالش‌های فراوانی را برای ساخت چنین سبکی از بازی برای موبایل در پیش روی خود دارند. این سبک از بازی اگر برای کنسول یا کامپیوتر باشد، نمی‌توان گفت که ساختنش آسان است. بلکه سازندگان با راحتی بیشتری می‌توانند آن چیزی را که از یک بازی واقع‌گرایانه انتظار دارند را پیاده سازند. در نگاه کلی اگر بخواهیم بازی Walk Master را در کنار سایر بازی‌های موبایل قرار دهیم، شاهد این موضوع خواهیم بود که این بازی جذاب و سرگرم کننده در خیلی از قسمت‌های بازی، چیزی فراتر از انتظار همه نسبت به یک بازی موبایل است.

شما نیز اگر برای سرگرم شدن و گذراندن اوقاتتان به سراغ بازی‌های موبایل رفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی استاد راه رفتن را حتما تجربه کنید. این بازی با فضای آرامی که در طراحی خود دارد، باعث انتقال لذت بیشتری به بازیکنان می‌شود. آیا شما به بازی‌های آرکیدی که برای موبایل ساخته شده‌اند علاقه‌مند هستید؟ آیا بازی راه رفتن با چوب یا همان Walk Master را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402