معرفی بازی Hood: Outlaws & Legends ؛ تریلر، گیم پلی و تاریخ عرضه

بازی Hood
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه فهرست انبوهی از بازی‌های چند نفره عالی وجود دارد، اما عدم خلاقیت می‌تواند یک اثر جانبی در بسیاری از نسخه‌های جدید باشد. خوشبختانه به نظر می‌رسد این موضوع مشکلی است که بازی Hood قصد دارد آن را کاملا کنار بگذارد.

بازی Hood با یک تنظیم منحصربه‌فرد قرون وسطایی و یک شبیه ساز PvPvE به دنبال ارائه کاری است که در حال حاضر هیچ بازی دیگری انجام نمی‌دهد. این بدان معناست که بازی Hood: Outlaws & Legends قرار است حضوری پرقدرت را در میان بازی‌های سال 2021 رقم بزند و طرفداران بازی‌های چندنفره را در چالشی اعتیادآور غرق کند. بازی Hood: Outlaws and Legends فقط به صورت چندنفره در دسترس خواهد بود و این بدان معناست که تأکید زیادی بر داستان نخواهد داشت و این فضای جذاب بازی است که برای بازیکنان تجربه‌ای فراموش نشدنی را رقم خواهد زد. این بازی در یک دنیای قرون وسطایی با عناصر فانتزی اتفاق می‌افتد. جهانی وحشیانه و خشن، جایی که یک حکومت ستمگر با مشتی آهنین بر مردم حکمرانی می‌کند و تنها رابین‌هود و گروهش می‌توانند به داد مردم برسند. برای بررسی بازی Hood همراه پلازا بمانید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Hood Outlaws and Legends

در بازی Hood: Outlaws & Legends شما نقش رابین هود و گروه او را بازی می‌کنید که سعی می‌کنند از ثروتمندان سرقت کنند و به فقرا بدهند. تریلر بازی Hood Outlaws and Legends را تماشا کنید تا با گیم پلی و حال و هوای این بازی جذاب بیشتر آشنا شوید.

گیم پلی Hood Outlaws and Legends

در بازی Hood: Outlaws and Legends دو تیم 4 نفره در محیطی با طراحی قرون وسطایی به رقابت می‌پردازند، درحالی که نبرد در این دنیای خشمگین و متزلزل توسط نگهبانان مرگباری که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند پیچیده‌تر می‌شود. با مهارت‌های منحصربه‌فرد و توانایی‌های عرفانی هر شخصیت، تلاش کنید تا مخفیانه گنجینه‌های ثروتمندان را از طریق مبارزه‌ای بلند و وحشیانه از آن خود کنید. در بازی رابین هود خون ریخته خواهد شد. ثروت‌ها به سرقت می‌رود و افسانه‌های قدیمی دوباره متولد می‌شوند. آیا مانند رابین هود گنجینه‌های دزدیده شده را با مردم تقسیم می‌کنید یا تمامش را برای تکمیل تجهیزات و باز کردن قفل موارد مختلف خرج می‌کنید؟

تریلر بازی hood outlaws and legends

هدف شما در Hood: Outlaws and Legends مبارزه با رژیم ظالمانه است و این هدف با مبارزه به‌صورت سرقت مخفیانه و نبردی تنگاتنگ که نیازمند استراتژی‌های خاص است ظاهر می‌شود. با یک بازی PvPvE رو به رو هستید. هر دو تیم چهار نفره با هدف نهایی سرقت گنج وارد یکی از نقشه‌های بازی می‌شوند. بازیکنان باید با دشمنانی که از گنج محافظت می‌کنند مبارزه کنند و راه خود را باز کنند. شما باید مطمئن شوید که این کار را قبل از تیم دیگر انجام دهید. هر بازی در Hood: Outlaws و Legends به طور مشابه ساخته می‌شود و به سه مرحله جداگانه تقسیم می‌شود.

در مرحله اول شما باید یک دشمن خاص را که به عنوان کلانتر معروف است پیدا کنید و کلید خزانه را قبل از تیم حریف از او بدزدید. در مرحله دوم باید خزانه را بشکنید و راهی برای ورود به داخل آن پیدا کنید. نگهبانان زیادی در حالت آماده باش به سر می‌برند و شما باید تا حد ممکن با مخفی شدن و در صورت لزوم با جنگیدن سعی کنید صندوق گنج را به‌دست آورید. در عین حال، باید مراقب کمین یا حملات تیم دشمن (تیم 4 نفره حریف) نیز باشید. سرانجام، در مرحله سوم وظیفه شما این است که با گنجی که در اختیار دارید فرار کنید. در این مرحله کلانتر و سایر نگهبانان به دنبال شما می‌گردند و می‌خواهند شما را شکار کنند. در ضمن  باید مطمئن شوید که تیم دشمن شما را نابود نمی‌کند و گنجینه را از شما نمی‌دزد.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، در بازی Hood: Outlaws and Legends شما در اصل به عنوان شخصیت‌های داستان رابین هود بازی می‌کنید. این بدان معنی است که شما از ثروتمندان می‌دزدید تا بتوانید به فقرا کمک کنید، اما این تصمیم به شما بستگی دارد. پس از هر دزدی موفقیت آمیز، شما از مقیاس عدالت بازدید خواهید کرد؛ جایی که باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه مقدار از گنجی که سرقت کرده‌اید را در بین فقرا تقسیم کنید و چه مقدار از آن‌ را برای خود نگه دارید. در نظر داشته باشید که بدون داشتن پولی برای خود، قادر به خرید هیچ یک از مواردی که قفل تجهیزات و قدرت‌های مختلف را باز می‌کند نخواهید بود. این بدان معناست که ایجاد تعادل مناسب همیشه در بازی با اهمیت است.

دانلود بازی hood

جلوگیری از تکرار برای هر بازی چند نفره امری کلیدی است و توسعه دهنده بازی Sumo Digital گفته است که علیرغم ساختار کلی بازی، در هر سرقت گنج در Hood: Outlaws and Legends، عناصر تصادفی زیادی وجود دارد که هر بازی را تازه و خاص می‌کند. کارگردان بازی اندرو ویلانز نیز این موضوع را به بهترین وجه توضیح می‌دهد. وی در مصاحبه با GamingBolt گفت:

حتی هنگام تکرار همان نقشه، عناصر بسیار زیاد غیرقابل پیش بینی وجود دارد: ما حداکثر 3 ساختمان گنج داریم که می‌توانند صندوق گنج را در خود جای دهند. صندوق گنج ممکن است در 5 مکان مختلف در داخل هر یک از این 3 ساختمان باشد. ما در هر نقشه چندین نقطه استخراج داریم که بازیکنان می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند. و علاوه بر این ما گشت‌های تصادفی هوش مصنوعی AI و یک سیستم تشدید پویا داریم که براساس موقعیت بازیکن واکنش نشان می‌دهد.

مسابقات خیلی سریع حرکت می‌کند. گاهی اوقات برنده شدن به راحتی انجام می‌شود و یک تیم سریع و بی سر و صدا کلید کلانتر را می‌گیرد، طاق را باز می‌کند و گنج را می‌دزدد، اما بیشتر اوقات نقشه بازی به یک هرج و مرج ترسناک تبدیل می‌شود؛ زیرا دو تیم به طور مکرر در راه یکدیگر کمین می‌کنند و تلاش می‌کنند گنج را به‌دست آورند. نبردهای نزدیک یک چهارم که پیرامون نقطه استخراج برگزار می‌شود، یک فینال وحشیانه و مهیج را در بازی ایجاد می‌کند. کلانتر ظاهر می‌شود تا سر هر بازیکن بدبختی را که خیلی نزدیک می‌شود، خرد کند و اگر مراقب نباشید خیلی هم راحت این کار را می‌کند!

همه این‌ها از نظر تئوری پیچیده به نظر می‌رسد، اما در عمل همه عناصر به زیبایی کنار هم جمع می‌شوند. عناصری مانند باز و بسته شدن دروازه‌ها، کنترل نقاط فرار و استفاده از میانبرهای مختلف پراکنده شده در نقشه برای تعمیق بیشتر استراتژی مفید هستند. وقتی مسابقه به پایان رسید، پول بدست آمده از دزدی می‌تواند در خرید لباس‌های جدید و مزایای بیشتر هر شخصیت منحصر به فرد یا ساخت مخفیگاه تیم شما سرمایه‌گذاری شود.

کاراکترهای بازی Hood: Outlaws and Legends

کاراکترهای بازی Hood: Outlaws and Legends

کاراکترهای بازی Hood شامل چهار کلاس مختلف می‌شوند که هر کدام را به صورت خلاصه برایتان بازگو می‌کنیم. اولین شخصیتی که در تریلر بازی Hood: Outlaws and Legends به طرفداران این بازی معرفی می‌شود رنجر (Ranger) است. اعتقاد بر این است که رنجر مدت‌ها پیش با اعدام عمومی توسط دولت مرده است، اما اکنون به عنوان یک شخصیت کلاه دار مرموز بازگشته است. رنجر مجهز به یک تیر و کمان بلند است و همانطور که از نامش پیداست برای نبردهای طولانی مدت، تیراندازی و نفوذ مناسب است. علاوه بر همه این‌ها، این شخصیت همچنین به تیرهای انفجاری، توانایی برچسب زدن به دشمنان برای مدت زمان طولانی و موارد دیگر مجهز است.

کاراکتر بعدی در بازی Hood، شکارچی است. شکارچی که پیش از این وارث یک نجیب زاده با نفوذ بود، اکنون به یک قهرمان سایه تبدیل شده است. او بازوبندی را بر بازوی خود می‌بندد که هم به عنوان تیر انداز و هم تیغه بازو عمل می‌کند که بسیار شبیه به Hidden Blades در Assassin’s Creed است. او با توانایی‌های نامرئی شدن و پرتاب نارنجک‌های دودی، استاد خفا و مخفی کاری است. سرعت تیراندازی با کمان شکارچی و توانایی ترور بی‌صدا دشمنان از فاصله نزدیک، او را به یک مبارز مرگبار تبدیل می‌کند.

گیم پلی hood outlaws and legends

کاراکتر سوم عارف است. عارف که روزگاری ابزاری برای دولت بود، از حاکمیت بیرحمانه دولتی که قبلاً به آن خدمت می‌کرد ناامید شده و اکنون با توانایی‌های خود میدان جنگ را نابود می‌کند. او می‌تواند از بمب‌های سمی استفاده کند، توانایی بازسازی سریع استقامت را دارد و همچنین می‌تواند متحدان خود را شفا دهد، در حالی که دشمنان پنهان را در محیط مشاهده می‌کند. عارف همچنین به لطف توانایی‌های خون آشام مانندی که دارد می‌تواند از دشمنانش مانند زالو خون بکشد و سلامتی خود را بازیابی کند و تهدیدی جدی برای حمله است.

چهارمین شخصیت یعنی آهنگر (Brawler) با گذشته‌ای غم انگیز، اکنون یک جنگجوی سنگین و بسیار تنومند است. آهنگر همانطور که از نام کلاسش مشخص است، شخصیت زورمند شما است. او برای مقابله با ضربات مهلک در نبردهای نزدیک از پاتک استفاده می‌کند، توانایی‌اش به او اجازه می‌دهد تا قدرت‌های تهاجمی و دفاعی خود را افزایش دهد و از آنجا که از همه نیرومندتر است، همچنین می‌تواند با حمل سریع اجسام سنگین به راحتی حرکت کند. به عنوان مثال همراه با یک صندوق گنج! و درصورتی که هیچ یک از این‌ها جواب ندهد، او به مواد منفجره نیز مجهز است.

سخن نهایی

بازی Hood: Outlaws & Legends

بازی‌های چند نفره دارای کیفیت بالا و مبتنی بر نبردهای قرون وسطایی، بسیار نادر هستند. یکی از دلایل آن این است که ایجاد تعادل بین تیم جنگنده‌ها و مهاجمانی محدود بسیار دشوار است. سومو دیجیتال (Sumo Digital) به وضوح تلاش کرده است تا این تعادل را برقرار کند و تاکنون نیز نتایج بسیار امیدوار کننده است. بازی Hood: Outlaws & Legends دارای یک تجربه سریع، سرگرم کننده و عمیق است که به زیبایی، گیم‌پلی بازی‌های اکشن سوم شخص معروف مانند Assassin’s Creed با بازی‌های چند نفره مبتنی بر تیم مانند Payday را ترکیب می‌کند. اگر موفق شود، نه تنها جالبترین بازی رابین هود تا به امروز را ساخته است، بلکه بازی Hood یکی از بهترین بازی‌های چند نفره سال 2021 خواهد بود.

نظر شما درباره بازی هود چیست؟ آیا قصد دانلود آن را دارید؟ این بازی در تاریخ 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و سری ایکس و همچنین بازیکنان مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402