بازی Hogwarts Legacy ؛ تاریخ انتشار، تریلر و گیم پلی بازی میراث هاگوارتز

بازی Hogwarts Legacy
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از عناوینی که از همان ابتدای معرفی با حواشی بسیار همراه بود، بازی Hogwarts Legacy (میراث هاگوارتز) نام دارد. پس از معرفی بازی در سپتامبر 2020، به دلیل همان حواشی تا 2 سال خبری از هاگوارتز لگسی نبود. حالا با انتشار تریلرهای متعدد، اطلاعات جامعی درمورد این عنوان وجود دارد. با پلازا همراه باشید تا به بررسی بازی میراث هاگوارتز بپردازیم.

Hogwarts Legacy یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیو آوالانچ سافت‌ور (Avalanche Software) توسعه و زیر نظر کمپانی وارنر برادرز (Warner Bros. Interactive Entertainment) به عنوان یکی از عناوین مجموعه هری پاتر، در دست انتشار قرار دارد. این مجموعه در جهان Wizarding World، بر اساس رمان و فیلم‌های هری پاتر و سری حیوانات خارق‌العاده (Fantastic Beasts) است. بازی هاگوارتز لگسی در اواخر سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. پس از حدود 2 سال سکوت، اکنون اطلاعات جامعی از این بازی در اختیار قرار گرفته است. با بررسی بازی Hogwarts Legacy همراه ما باشید.

بخشی از حواشی و اخبار بازی میراث هاگوارتز را می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.

فهرست مطالب

 

داستان بازی Hogwarts Legacy

وقایع بازی میراث هاگوارتز در قرن 18 میلادی رخ می‌دهد و داستان آن درمورد ماجراجویی‌های دانش آموزی است که سال پنجم خود را در این مدرسه جادوگری می‌گذراند. در خصوص داستان بازی میراث هاگوارتز باید بدانید که وجود حالت های متنوع میتواند شمارا با شخصیت و کاراکتر های مختلفی مواجه کند که در این راستا برخی از آنها در نقش دوست و برخی در نقش دشمن ظاهر میشوند که فهمیدن این موضوع به شما بستگی خواهد داشت زیرا شرکت سازنده تصمیم دارد در این زمینه گیمررا مجاب به تمرکز و فکر کردن کند که مسیر سختی را در پیش خواهید داشت.

بازی هاگوارتز لگسی

شخصیت اصلی داستان، کلید یک راز باستانی را در اختیار دارد که دنیای جادوگری را تهدید به نابودی می‌کند. او که قادر به استفاده از این جادوی باستانی مرموز است، نیاز دارد تا بفهمد چرا این جادوی فراموش شده به صورت ناگهانی احیا شده و همگی به طور همزمان سعی دارند تا آن را بدست بیاورند.

کاراکتر اصلی با شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) درون مدرسه مانند Nicholas de Mimsy-Porpington و The Fat Lady و افرادی دیگر تعامل دارد. شخصیت بازیکن نیز به NPC جدید مانند استاد Eleazar Eleazar، به عنوان یک شخصیت مربی و همچنین Ranrok، رهبران شورش Goblin و ویکتور راکوود، رهبر جادوگران تاریک، معرفی خواهد شد.

با توجه به توضیحات فوق میتوان گفت که بازی هاگوارتز لگسی دریک داستان باستانی که مملو از رمز و راز بوده جریان داشته که با استفاده از مهارت و اقلام کمکی که در اختیار دارید باید آنرا به نحوی که برایتان مشخص شده پیش ببرید. وجود موانع مرموز سبب خواهد شد تا از تصمیم های هیجانی اجتناب کنید زیرا به محض اینکار با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد که برای برطرف نمودن آنها و برگرداندن حالت به وضع اولیه باید زحمات و تلاش بیشتری را صرف کنید.

تریلر بازی Hogwarts Legacy

در این بخش می‌توانید تریلر بازی هاگوارتز لگسی برای PS4 و سایر پلتفرم‌ها را با زیرنویس فارسی از تیم پلازا مشاهده کرده و با داستان و محیط آن بیشتر آشنا شوید.

با مشاهده تریلر بازی متوجه خواهید شد که سازنده برای معرفی بازی میراث هاگوارتز از موارد بسیاری استفاده نکرده و این مورد را به گیمر واگذار نموده که با ذهن خودش بتواند حول محور داستان و گیم پلی را تشخص دهد. این مورد میتواند شمارا با یک بازی نسبته بسته مواجه کند که در آن با هرچیزی که انتظارش را ندارید مواجه خواهید شد. جهت بررسی بازی هاگوارتز در ادامه با پلازا همراه باشید.

گیم پلی بازی Hogwarts Legacy

میراث هاگوارتز یک بازی جهان‌باز در سبک اکشن نقش آفرینی و تک نفره است که درجه‌های سختی متنوع و آپشن‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد. حضور در کلاس‌های این مدرسه جادوگری مانند کلاس طلسم فریب (Charms)، کلاس دفاع در برابر هنرهای تاریکی (Defence Against the Dark Arts)، کلاس گیاه شناسی (Herbology) و کلاس ساخت معجون (Potion)، بخشی از گیم پلی بازی است. مکان‌های معروف در مجموعه هری پاتر مانند جنگل ممنوعه (Forbidden Forest)، بانک جادوگری گرینگوتز (Gringotts Wizarding Bank) و روستای هاگزمید (Hogsmeade Village) قابل کاوش هستند و می‌توانید در آن‌جا گشت و گذار کنید. مکان‌هایی هم مانند Hufflepuff وجود دارند که هنوز اثری از آن‌ها دیده نشده، اما احتمالا در آن نیز بتوان قدم گذاشت. آب‌وهوای بازی و محیط اطراف آن با توجه به تغییر فصل‌ها، تغییر خواهند کرد.

وقتی در ابتدای بازی Hogwarts Legacy درحال ساخت شخصیت خود هستید، می‌توانید ظاهر، خاندان و جنسیت خود را تعیین کنید. بازیکنان قادر خواهند بود صدای شخصیت، نوع بدن و نوع چوب جادوی خود را شخصی‌سازی کنند. پیشرفت Level در بازی، به شما دسترسی‌های لازم برای ارتقا دادن استعدادها، لوازم و مهارت‌ها را خواهد داد. این بازی همچنین دارای عناصر سفارشی سازی زیست محیطی خواهد بود. بازیکنان با پیشرفت در بازی می‌توانند Room of Requirement را ارتقا دهند.

در بازی هری پاتر میراث هاگوارتز، شخصیت شما یاد می‌گیرد که چگونه جادوهای مختلف، ساخت معجون‌های دمی و مبارزه را انجام دهد. با پیشرفت در بازی می‌توانید استایل مبارزه مخصوص به خود را داشته باشید. همچنین در طول بازی با جادوهایی مانند احضار، تولید آتش و طلسم احاطه بر بدن آشنا می‌شوید. با خرید یا ساخت آیتم‌های مخصوص مبارزه می‌توانید به دشمنان آسیب زده یا قدرت خود را ارتقا دهید. ویژگی‌های رام کردن، نگه‌داری و سواری گرفتن از جانوران نیز در بازی وجود دارد. اژدها، ترول‌ها، Hippogriffs و Nifflers در گیم پلی به عنوان موجودات قابل تعامل، نشان داده شده‌اند. از برخی موجودات می‌توانید در مبارزات نیز استفاده کنید.

سیستم اخلاقی در بازی Hogwarts Legacy نقش دارد. سیستم اخلاق در توانایی بازیکنان برای یادگیری جادوهای خاص مانند طلسم کشتن (Avada Kedavra) تاثیر گذار خواهد بود. شخصیت شما می‌تواند با سایر شخصیت‌های NPC روابط دوستی برقرار کند. با ایجاد این روابط، این همکلاسی‌ها می‌توانند در سفرها همراه‌تان باشند و توانایی‌هایتان را گسترش دهند. همچنین با فهمیدن داستان شخصیت‌ها، گزینه‌های دیالوگ خاصی نیز برایتان به نمایش در می‌آید.

اصلی ترین بخش این بازی جذاب را بخش گیم پلی آن تشکیل داده که در خصوص گیم پلی بازی میراث هاگوارتز بدنیست بدانید در این زمینه قادر خواهید بود تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم جذابیت هایی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است. با مشاهده تریلر بازی هاگوارتز لگسی متوجه گیم پلی هاگوارتز لگسی خواهید شد که در چه سطحی قرار داشته است.

سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy

هنوز سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy برای کامپیوتر به طور رسمی منتشر نشده است. اما پیش‌بینی‌هایی در این زمینه شده که ممکن است در آینده دچار تغییرات شود. لازم به ذکر است که درمورد انتشار بازی Hogwarts Legacy برای اندروید هیچ خبر موثقی وجود ندارد.

بازی میراث هاگوارتز

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 10 و 11 (64 بیت)
  • پردازنده: Intel Core i5-6600
  • رم: 6 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 980
  • فضای مورد نیاز: 30 گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 و 11 (64 بیت)
  • پردازنده: Intel Core i7-6700
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060
  • فضای مورد نیاز: 30 گیگابایت

پس از عرضه، لینک دانلود بازی Hogwarts Legacy برای کامپیوتر در این پست قرار خواهد گرفت. خرید بازی میراث هاگوارتز برای کاربران PC به صورت آنلاین از طریق استیم در دسترس خواهد بود. همچنین بدنیست بدانید که این بازی با دارا بودن قفل مناسب و اختصاصی ممکن است کرک نشود که این موضوع برای دوست داران بازی که در پلتفرم PC حضور دارند ممکن است یک خبر بد باشد. هرچند بازی های بزرگ بسیاری بوده اند که در عرض چند دقیقه کرک و در اختیار کاربر قرار گرفته اند که باید منتظر بود و دید که آیا این بازی از دست گروه های کرکر در امان خواهد ماند یا خیر.

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

تاریخ انتشار هاگوارتز لگسی طبق اطلاعات به ثبت رسیده در استیم بازی 10 فوریه 2023 بوده که معادل با 21 بهمن 1401 بوده است. در این میان با مشخص شدن تاریخ نخستین انتشار بازی hogwarts legacy میتوان گفت که در آینده ای نه چندان دور میتوان به این بازی محبوب و سرگرم کننده دسترسی داشت. همچنین باید بدانید که قیمت اولیه بازی در استیم برای نسخه کامپیوتر 59.99 دلار و نسخه Deluxe Edition به صورت 69.99 دلار تنظیم شده است.

شرکت سرگرمی تعاملی برادران وارنر برای بازی جدید خود سعی دارد که کاربران عظیمی را جذب کند که در این راستا پلتفرم های بازی هاگوارتز لگسی برای مواردی نظیر : پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز درنظر گرفته شده است که میتوان انتظار یک فروش عالی را برای سازنده داشت که در آینده ای نه چندان دور شاهد انتشار آن برای پلتفرم ای ذکر شده خواهیم بود.

سخن پایانی

به طور کلی در این مقاله سعی کردیم تا مرور کامل و جامعی بر بازی هاگوارتز لگسی داشته باشیم. آخرین اخبار بازی Hogwarts Legacy، خبر از حواشی زیادی می‌دهد که می‌تواند به عاملی برای ضربه زدن به میزان فروش آن تبدیل شود. باید دید تا زمان انتشار، نتیجه به چه شکل رقم خواهد خورد. بازی میراث هاگوارتز برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما درمورد بازی میراث هاگوارتز چیست؟ آیا تبدیل به یک عنوان موفق خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

سوالات متداول

01. تاریخ انتشار بازی میراث هاگوارتز چه تاریخی است؟

این بازی در تعطیلات کریسمس پایان سال 2022 منتشر خواهد شد.

02. بازی هاگوارتز لگسی برای چه پلتفرم هایی منتشر می شود؟

بازی هاگوارتز لگسی قرار است برای پلتفرم‌های PlayStation 5، Xbox Series Xbox، PlayStation 4، Xbox One، Switch و PC منتشر شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
الیاس عنافجه
.
17 مرداد 1402، 21:17
پاسخ
0
0
zsbhpg
avatar
محمد دادخواه
.
22 مرداد 1401، 19:25
پاسخ
0
0
یعنی کرکش نمیکنن؟
avatar
ابوالفضل
.
06 اردیبهشت 1401، 13:16
پاسخ
0
5
هافپاف مکان نیست اسم یه گروهه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402