معرفی 13 برنامه تغییر چهره برای اندروید و آیفون

بهترین برنامه تغییر چهره / برترین اپ تغییر چهره
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین برنامه تغییر چهره می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند. برنامه های تغییر چهره پیشرفته و طبیعی امروزه در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و کاربران زیادی به‌دنبال برترین اپ تغییر چهره می‌گردند.

این برنامه‌ها به شدت در حال افزایش هستند و تعداد زیادی از آن‌ها در بازار وجود دارد. از برنامه تغییر چهره عروسکی گرفته تا برنامه تغییر چهره خنده دار. برنامه های تغییر چهره به شما این امکان را می‌دهند که در کنار دوستان خود سرگرم شوید و محتوایی ایجاد کنید که توجه مردم را در شبکه‌های اجتماعی جلب کند.

در لیست برنامه تغییر چهره گزینه های بسیاری معرفی شده است که بااستفاده از آنها میتوانید به افکت و فیلترهای خوبی دسترسی داشته باشید. گزینه های نامبرده در این زمینه جزو بهترین ها بوده اند که پیشنهاد میشود آنها را از دست ندهید که تمام موارد معرفی شده با لینک دانلود همراه هستند.

فهرست مطالب

بهترین برنامه تغییر چهره

قبل از معرفی و دانلود بهترین برنامه تغییر چهره حرفه ای، باید دقت کنید که استفاده از برنامه خوب می‌تواند نتیجه عالی‌تری را به شما ارائه دهد. بنابراین قبل از نصب هر برنامه‌ای، ابتدا به مشخصات و مزیت‌های آن دقت کنید.

1. برنامه اسنپ چت ؛ برنامه تغییر چهره از کودکی تا پیری

برنامه مشابه faceapp / بهترین برنامه تغییر چهره

اسنپ چت یکی از بزرگ ترین شبکه‌های اجتماعی است که حدود 200 میلیون کاربر فعال دارد. هیچ شکی وجود ندارد که این برنامه با ارائه چندین پلتفرم و گزینه‌های متعدد برای فیلم و عکس یکی از بهترین برنامه‌های عکس برداری است. اما بیشتر کاربران نمی‌دانند که این برنامه یک نرم افزار تغییر چهره هنگام فیلم برداری هم به‌حساب می‌آید.

هنگام گرفتن فیلم و عکس فقط کافی است که انگشت خود را روی صورتک کوچک پایین صفحه قرار دهید تا تعدادی چهره مختلف روی صفحه ظاهر شود. سپس به سادگی گزینه Face Swap را پیدا کنید و روی نماد آن ضربه بزنید. این برنامه تغییر چهره و صدا یکی از بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره است که شما می‌توانید با استفاده از آن عکس خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

اسنپ چت، بهترین برنامه تغییر چهره به مرور زمان، یک نرم افزار تغییر چهره و صدا هنگام فیلم برداری است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این برنامه تغییر چهره سنین مختلف را نیز انجام می‌دهد. قابل ذکر است که تغییر چهره فقط یکی از امکاناتی است که این اپلیکیشن ارائه می‌دهد. اسنپ چت در واقع فیلترهای متفاوتی را در اختیار کاربران قرار داده است و ترفندهای زیادی در آستین دارد. اگر شما به دنبال چیزی متنوع‌تر از یک تغییر چهره ساده هستید، برنامه اسنپ چت، بهترین نرم افزار تغییر چهره در گذر زمان برای شما است.

2. اپلیکیشن FaceLab ؛ بهترین برنامه تغییر چهره

بهترین برنامه تغییر چهره / برترین اپ تغییر چهره

گزینه بعدی که می‌توانید برای دانلود نرم افزار تغییر چهره اندروید درنظر داشته باشید، FaceLab است. این برنامه یکی از محبوب‌ترین اپ های مشابه FaceApp است و تقریبا تمام امکانات آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید چهره خود را در سن‌های مختلف ببینید، آن را تبدیل به یک کارتون کنید و همچنین از افکت‌های زیباسازی چهره نیز استفاده کنید.

3. اپلیکیشن تغییر چهره حرفه ای Cupace ؛ برترین اپ های تغییر چهره

اپلیکیشن تغییر چهره حرفه ای / برنامه مشابه faceapp

ساختن میم (Meme) یا عکس‌های خنده دار با استفاده از این نرم افزار تغییر چهره ایفون و اندروید بسیار آسان است؛ چون شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی چهره‌ای را از یک عکس برش دهید و روی عکس دیگری بچسبانید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از آپشن ذره بین نیز استفاده کنید که این کار را با دقت بیشتری انجام می‌دهد. تمام چهره‌هایی که برش داده‌اید در گالری شما ذخیره می‌شوند تا بارها و بارها از آن‌ها استفاده کنید و نیاز به برش اضافه دیگری نداشته باشید. این نرم افزار تغییر چهره انسان، یکی از بهترین برنامه های تغییر چهره است که عکس‌های خنده دار شما با استفاده از آن ساخته می‌شود. بنابراین این بهترین برنامه تغییر چهره خنده دار است که می‌توانید داشته باشید.

4. برنامه FaceApp ؛ برنامه تغییر چهره به مرور زمان

اپلیکیشن تغییر چهره حرفه ای / برترین اپ تغییر چهره

اپلیکیشن تغییر چهره حرفه ای FaceApp یک برنامه انقلابی برای اندروید و آیفون است. این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا تصاویر شما را تغییر دهد. این برنامه تغییر چهره مرد به زن یا تغییر سن چهره شما را انجام می‌دهد. این تغییر چهره مردانه، می‌تواند لبخند را هم به چهره شما اضافه کند. بنابراین اگر شما نمی‌توانید هنگام نگاه کردن به دوربین لبخند بزنید، این برنامه برای شما است.

با استفاده از این تغییر چهره پسر به دختر، شما می‌توانید ببینید که در هنگام پیری صورت شما چگونه تغییر می‌کند. یا می‌توانید صورت خود را به صورت جنس مخالف خود نیز تبدیل کنید. این برنامه همچنین شامل فیلترهای مختلف نیز می‌شود. بنابراین یکی از بهترین نرم افزار های تغییر چهره، برنامه FaceApp است.

5. اپلیکیشن تغییر چهره حرفه ای Face Swap ؛ برنامه مشابه FaceApp

برترین اپ تغییر چهره / بهترین برنامه تغییر چهره

همانطور که از نام این اپلیکیشن پیدا است، برنامه Face Swap گزینه‌های زیادی برای تغییر چهره به شما پیشنهاد می‌دهد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید یک تصویر متحرک را به ویدیوی خود اضافه کنید. همچنین با استفاده از ویژگی Clone می‌توانید یک چهره را چندین بار کپی کنید و در یک ویدیو استفاده کنید. علاوه بر گزینه‌های مختلف تغییر چهره، این برنامه آپشن‌های مختلفی برای ادیت و ویرایش عکس نیز پیشنهاد می‌دهد. این آپشن‌ها می‌توانند تغییر رنگ عکس یا اضافه کردن استیکر و متن و یا افزودن فیلتر به عکس شما باشند. برنامه Face Swap به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها و ویدیوهای جذاب درست کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

6. برنامه Face Swap Live ؛ برنامه مشابه FaceApp

برنامه مشابه faceapp / بهترین برنامه تغییر چهره

این برنامه می‌تواند چهره شما را با چهره دوستانتان هنگامی که در یک ویدیوی زنده هستید، عوض کند. همچنین می‌توانید چهره خود را با چهره افراد معروف نیز عوض کنید. نسخه Lite این برنامه نیز در دسترس است و برای کسانی است که توانایی خرید نسخه پریمیوم برنامه را ندارند. همچنین قابل ذکر است که گزینه‌های اشتراک گذاری عکس این برنامه، بسیار عالی و فراتر از انتظار است. این برنامه می‌تواند یکی از بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره باشد که روی گوشی شما نصب می‌شود.

7. برنامه Face Swap Booth ؛ برترین اپ تغییر چهره

برترین اپ تغییر چهره / اپلیکیشن تغییر چهره حرفه ای

با استفاده از برنامه Face Swap Booth شما می‌توانید چهره خود را چندین بار بر روی یک عکس قرار دهید. با استفاده از تکنولوژی تغییر چهره، چهره‌ها در عکس تشخیص داده می‌شوند و می‌توانید چهره‌های چندین عکس را در یک عکس جای بدهید. همچنین قادر خواهید بود که چهره افراد معروف را با چهره خود عوض کنید. با استفاده از ویژگی‌های مختلف این برنامه، می‌توانید عکس‌های خود را تغییر دهید و کارهای جالب زیادی با آن‌ها انجام دهید. نکته قابل ذکر این است که برای استفاده از تمام ویژگی‌ها، باید آن را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

8. برنامه MixBooth

بهترین برنامه های تغییر چهره

برنامه MixBooth در عرض چند ثانیه چهره شما را به یک سوپر استار، بازیگر یا خواننده مورد علاقه و یا هر شخص معروف دیگری تبدیل می‌کند. استفاده از این برنامه بسیار ساده است. کافی است عکس شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برنامه به صورت خودکار آن را روی چهره شما قرار می‌دهد. MixBooth به شما اجازه می‌دهد که از گالری خود یا حتی حساب فیسبوکتان عکس انتخاب کنید و برای دیدن نتیجه کار، کافی است که گوشی خود را کمی تکان دهید. اگر از نتیجه عکس راضی بودید، می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. به این صورت، این نرم افزار تغییر چهره، یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

MixBooth برنامه‌ای است که می‌تواند دو چهره را با هم مخلوط کند یا یکی را روی دیگری قرار دهد. همچنین می‌توانید از یک چهره در چندین عکس مختلف استفاده کنید. این برنامه آپشن‌های کمی دارد، اما همین آپشن‌ها می‌توانند کاربران را تا ساعت‌ها سرگرم کنند و باعث می‌شوند که مخاطب از این برنامه لذت ببرد.

9. برنامه Face Changer ؛ برنامه مشابه FaceApp

بهترین برنامه تغییر چهره / برترین اپ تغییر چهره

برنامه Face Changer می‌تواند یکی از برترین اپ های تغییر چهره باشد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید بخش‌های مختلفی از صورت خود را عوض کنید. برای مثال می‌توانید بینی خود را انتخاب کرده و آن را با بینی دیگری جابجا کنید. همچنین چشم‌ها را نیز می‌توانید به صورت‌های خنده داری تغییر دهید. با استفاده از این برنامه می‌توانید موهای یک شخص در عکس را انتخاب کرده و ببینید بدون مو چطور به نظر می‌رسد. راه دیگری برای تغییر چهره، افزودن ریش به چهره است. شما همچنین می‌توانید به چهره خود ریش اضافه کنید تا ببینید با آن چطور به نظر می‌رسید.

شما همچنین می‌توانید به عکس خود متن اضافه کنید یا روی عکس‌ها نقاشی بکشید. بعد از این که کار ادیت عکس تمام شد، می‌توانید آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

10. برنامه B612 نرم افزار تغییر چهره برای گوشی

10. برنامه B612 نرم افزار تغییر چهره برای گوشی

بی 612 در ابتدا یک ویرایشگر ساده برای اندروید بوده است که با بروزرسانی های متعدد و پیاپی توانست به یکی از بهترین برنامه های تغییر چهره پیشرفته و طبیعی سبک خودش تبدیل شود که در زمینه تعویض چهره نیز از ابزارهای بسیار خوبی بهرهمند است. در واقع این ویژگی از برنامه بی 612 مانند اسنپ چت کار میکند که میتوانید سایز و قالب چهره خود را با شخصیت های محبوب بسیاری که در برنامه وجود دارد عوض نمائید. در این زمینه مشکل خاصی نخواهد داشت زیرا روند انجام این مورد در محیطی آسان شکل خواهد گرفت که نتایج برنامه کاملا قانع کننده خواهد بود. بی شک بخش تغییر دهنده چهره سبب بوجود آمدن محیط فان برای شما خواهد شد که در این زمینه میتوانید با دوستان خود برای مدت زمان خوبی سرگرم شوید. در ادامه میتوانید B612 را برای اندروید دریافت کنید.

11. برنامه Face Swap Booth بهترین برنامه تغییر چهره آیفون

11. برنامه Face Swap Booth بهترین برنامه تغییر چهره آیفون

برنامه Face Swap Booth یکی از بهترین برنامه تغییر چهره پیشرفته و طبیعی در این زمینه بوده است که در هسته مرکزی آن طیف وسیعی از ابزار و چهره های آماده وجود داشته که براساس آن میتوانید شکل و تصاویری که در اختیار دارید را هرگونه که مدنظر دارید تغییر دهید. این ویژگی در ابعاد مختلفی صورت میگیرد که مشکلی از این بابت نخواهید داشت زیرا برنامه Face Swap Booth در این زمینه از هوش مصنوعی برخوردار بوده که روند انجام آن به شکل کاملا حرفه ای انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است بدانید که الباقی موارد نظیر لبه های چهره توسط ابزارهای این اپ بهینه سازی میشوند که بدون داشتن مشکلی میتوانید تصاویر خود را از لحاظ چهره تغییر دهید. رابط کاربری ساده و وجود تصاویر آماده بسیار از اصلی ترین ویژگی های برنامه Face Swap Booth بوده است که در ادامه میتوانید آنرا برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس دریافت کنید.

12. برنامه Reface برنامه تغییر چهره پیشرفته اندروید

12. برنامه Reface برنامه تغییر چهره پیشرفته اندروید

برنامه Reface یک تغییر چهره عکس کاملا عالی و قدرتمند بوده است که با استفاده از ویژگی های بارز آن میتوانید به گزینه های خوبی در این زمینه دسترسی داشته باشید. با استفاده از این برنامه میتوانید تغییر چهره ای که مدنظر دارید را در قالب شخصیت های مختلف انجام دهید. در این زمینه گزینه های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که از اصلی ترین آنها میتوان به ابزار های کاربردی و الگو های اماده اشاره داشت. بعد از تغییر چهره و ذخیره سازی آن میتوانید تصاویر بدست آمده را به صورت مستقیم در شبکه های مختلف به اشتراک بگذارید که در این زمینه نیز برنامه ریفیس از شبکه و پیام رسان های مختلفی پشتیبانی میکند. Reface شامل تنظیمات بسیاری بوده که براساس آنها میتوانید تعویض های عجیب و غریبی را در بخش صورت داشته باشید که در ادامه لینک دانلود این برنامه برای شما عزیزان قرار گرفته است.

13. برنامه Face Swap App برنامه تغییر چهره طبیعی اندروید

Face Swap App یک تغییر چهره سنین مختلف بوده است که با ارائه ویگی و تنظیمات بسیار توانسته کاربران بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود جذب نماید. این برنامه یک تغییر دهنده چهره آسان بوده است که از گزینه های پیشنهادی بشمار میرود. بی تردید با وارد شدن به این برنامه متوجه وسعت بالای آن خواهید شد که از چه ابزارهای خوبی بهرهمند است. Face Swap App در میان بهترین تغییر چهره حرفه ای از ویژگی های بیشتری برخوردار بوده است که با استفاده از انها میتوانید به صورت دستی و یا خودکار تغییر چهره ای که مدنظر دارید را انجام دهید. لیست مربوط به تغییر چهره به مرور زمان به پایان رسید که در این زمینه 13 برنامه معروف و محبوب معرفی شدند. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در خصوص برنامه های معرفی شده باما در میان بگذارید.

کدام یک از نرم افزار های تغییر چهره (پیر شدن یا تغییر جنسیت) رایگان و نامحدود هستند؟

در این زمینه برنامه های خوبی معرفی شده است اما رایگان رایگان نیستند بلکه با تبلیغات درون برنامه ای همراه هستند.

بهترین اپلیکیشن های عوض کردن چهره کدامند؟

برای این مورد 13 برنامه معرفی شده است که پیشنهاد میشود در این مقاله باما همراه باشید.

جمع بندی

همه ما از نوع طنز سالم لذت می‌بریم و این دقیقا چیزی است که برنامه تغییر چهره پیشرفته و طبیعی به ما می‌دهد. تبدیل شدن به یک ستاره یا شبیه به شخصی دیگر شدن، نه تنها برای خود شما بلکه برای دیگران نیز جالب است؛ بنابراین می‌توانید دنبال کننده‌های خود در شبکه‌های اجتماعی را نیز سرگرم کنید. کافی است که یکی از برنامه های مشابه FaceApp معرفی شده را انتخاب کنید و چهره خود را تغییر دهید و آن را به صورت‌های خنده دار تبدیل کنید یا حتی ببینید که پیر یا جوان شدن صورت شما به چه صورت خواهد بود. از نظر شما برترین برنامه تغییر چهره پیشرفته و طبیعی کدام است؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402