بهترین هدست و هدفون های ال جی ؛ مشخصات و ویژگی های برترین هدفون های LG

بهترین هدفون های ال جی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این بررسی ما بهترین هدفون های ال جی و بهترین هدست های الجی را معرفی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد با پخش بی سیم بلوتوث به موسیقی گوش دهید و تماس بگیرید. این بهترین هدفون های الجی دارای دکمه‌های مکالمه و پخش شیک هستند که برای کنترل آسان در بالای هدست قرار گرفته‌اند. در ادامه با بهترین هندزفری ال جی همراه ما باشید.

آن‌ها همچنین دارای طراحی سبک وزن و بادوام با ویژگی‌های امنیتی افزوده هستند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی بدون نگرانی در مورد جدا شدن این هدست ورزش کنید. هدست های ال جی همچنین دارای دفترچه راهنمای کاربر برای مرجع و کنترل آسان هستند.

در ادامه خواهید خواند:

بهترین هدفون های ال جی

اگر به دنبال برخی از بهترین هدست های بلوتوث ال جی هستید، حتماً بهترین انتخاب‌های ما و قیمت هدفون های ال جی را در زیر بررسی کنید.

1. هدست بلوتوث ال جی HBS-760 ؛ بهترین هدفون های ال جی

بهترین هدست های الجی

نکات مثبت:

  • صدای شفاف، سطح صدا خوب
  • میکروفون MEMS برای تماس‌های واضح
  • تا 16 ساعت مکالمه

نکات منفی:

  • صدا ممکن است در سطوح بلندی صدا کمی تغییر کند
  • مشکلات اتصال با برخی از دستگاه‌ها

هندزفری اورجینال ال جی LG HBS-760 یکی از بهترین هدست های بلوتوث ال جی است که می‌توانید پیدا کنید که عملکرد صدای استریو عالی را ارائه می‌دهد. این هدست دارای بلوتوث 4.1 با HFP 1.6، HSP، A2DP و AVRCP برای پخش موسیقی بی سیم با کیفیت بالا است.

همچنین دارای کنترل‌های تماس و پخش/مکث واقع در بالای هدست است که کنترل سریع و شهودی عملکردهای اصلی هدست را فراهم می‌کند. ما از این واقعیت خوشمان آمد که HBS-760 دارای دکمه‌های کار است که امکان کنترل آسان صدا و موسیقی را فراهم می‌کند و جایگزین دکمه‌های سنتی افزایش/کاهش صدا و سریع جلو/عقب می‌شود.

HBS-760 دارای باتری با کارایی بالا است که تا 16 ساعت مکالمه و 11 ساعت پخش مداوم موسیقی را ارائه می‌دهد. مدت زمان شارژ HBS-760 تا توان کامل کمتر از 2 ساعت است. کیفیت صدای LG HBS-760 واقعاً خوب است، با فناوری بلندگوی چهار لایه و میکروفون MEMS برای تماس‌ها. HBS-760 نسبتا سبک با ابعاد 5.43 x 6.73 x 0.64 اینچ است و می‌توان آن را روی سر و گوش قرار داد.

فناوری بلندگوی چهار لایه و قابلیت صدای HD همراه با میکروفون MEMS، HBS-760 را برای برقراری تماس‌ها بسیار عالی می‌سازد. TONE PRO به راحتی به سبک کلاسیک دور گردن شما قرار می‌گیرد و عملکرد صدای فراگیر را ارائه می‎دهد. صدا برای پخش موسیقی واضح است، با باس خوب و میدرنج‌های خوب. صدا در HBS-760 بسیار خوب است و شما می‎توانید صدا را به حداکثر برسانید در حالی که نویز بسیار کمی را می‌شنوید. با توجه به طراحی مناسب، این هدست بلوتوث برای دویدن یا فعالیت‌های ورزشی ایده آل است.

2. هدست بلوتوث LG Tone Platinum HBS-930

بهترین هدفون الجی

نکات مثبت:

  • واحد بلندگوی چند لایه برای صدای واضح
  • میکروفون دوگانه MEMS
  • صدایی با کیفیت بالا

نکات منفی:

  • صدای تماس بلند است
  • فاقد اسپیکر خارجی

هندزفری بلوتوث ال جی Tone Platinum HBS-930 برای اجرای صدای با کیفیت ساخته شده است و یکی از بهترین و جدیدترین هدفون ال جی است که می‌توانید پیدا کنید. خود هدست به گونه ای تنظیم شده است که صدایی با کیفیت بالا و موسیقی با کیفیت بالا ارائه کند. HBS-930 دارای امضای صدای بلندتر و اجرای دقیق صوتی است و برای گوش دادن به موسیقی کلاسیک یا کتاب‌های صوتی عالی است.

عملکرد صدا و سطح صدا به اندازه ای قابل شنیدن است که هنگام ورزش در باشگاه یا دویدن در شرایط بیرونی به وضوح شنیده شود. ما از این واقعیت خوشمان آمد که HBS-930 دارای یک واحد بلندگوی چند لایه برای نویز کمتر و پخش صدای شفاف است.

همچنین بهترین هدفون الجی با یک میکروفون MEMS دوگانه برای تماس‌های واضح و بدون هیچ گونه نویز ارائه می‌شود. زمانی که هدست HBS-930 را آزمایش می‌کردیم، فردی که در انتهای خط قرار داشت می‌توانست صدای ما را به وضوح بشنود. HBS-930 مجهز به بلوتوث است و بدون هیچ مشکلی به راحتی به هر دستگاه تلفن هوشمند بی سیم متصل می‌شود. اگر به دنبال هدست بلوتوث ال‌جی شیک و خوش طراحی هستید، HBS-930 قطعا انتخاب خوبی است.

3. هدست بلوتوث LG HBS-910 Tone Infinim

بهترین هندزفیری ال جی

نکات مثبت:

  • عملکرد صدای شفاف و کامل
  • تکنولوژی پیشرفته چهار لایه
  • هدفون جمع شونده

نکات منفی

  • ممکن است تماس قطع و وصل شود
  • محدوده بلوتوث خیلی زیاد نیست

هدست بلوتوث دورگردنی ال جی HBS-910 صدایی شفاف ارائه می‌دهد و اگر به دنبال یکی از برترین هدست LG با صدایی کامل هستید، انتخابی عالی است. HBS-910 دارای طراحی هدفون جمع شونده با راه حل مدیریت سیم بصری با تناسب راحت و قابل تنظیم است.

ایرپاد ال جی HBS-910 دارای طراحی براق و سبک وزن با خطوط راحت با سبکی صاف و بدون درز است. هدست در پشت سر واقعاً زیبا به نظر می‌رسد و از یک جاگیری مطمئن برخوردار است. هندزفری سیمی ال جی HBS-910 دارای صدایی با بلندی‌های پیشرفته، میدرنج‌های کامل و خروجی بیس غنی است.

گوش دادن به موسیقی در HBS-910 در حین دویدن و دویدن تجربه بسیار لذت بخشی است و شما می‌توانید در حین انجام فعالیت‌های خارج از منزل از موسیقی لذت ببرید. HBS-910 دارای فناوری پیشرفته بلندگوهای چهار لایه با میکروفون‌های MEMS دوگانه است. این به شما امکان می‌دهد در حین تماس از بازتولید صدای واضح و بسیار خوب لذت ببرید. قیمت هدست الجی هم نسبت به عملکرد آن، بسیار مناسب است.

LG HBS-910 Tone Infinim دارای بلوتوث 4.1 است و از پروفایل‌های مختلف بلوتوث از جمله HSP، HFP، A2DP و AVRCP با باتری داخلی پشتیبانی می‌کند که تا 16 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کند. مدت زمان پخش موسیقی در HBS-910 10.5 ساعت است و با مدت زمان شارژ 2 ساعت و زمان آماده به کار تا 22.5 ساعت ارائه می‌شود.

این هدست بلوتوث دارای هدفون‎های جمع شونده برای مدیریت سیم و یک رابط کاربر پسند با دکمه‎های تعبیه شده در سمت چپ و راست هدست است که کنترل تماس‌ها و پخش موسیقی را فراهم می‌کند. Tone Infinim برای یک تناسب ایمن و راحت دور گردن و برای استفاده در فضای باز مناسب است.

4. هدست بلوتوث LG Tone Platinum HBS-1100

هندزفری اورجینال ال جی

 

نکات مثبت

  • صدای Hi-Fi؛ پشتیبانی از موسیقی 24 بیتی qualcomm aptX HD
  • واحد بلندگوی متعادل
  • دو میکروفون MEMS

نکات منفی

  • تا حدودی فاقد خروجی باس است
  • حذف نویز مورد انتظار نیست

LG Tone Platinium HBS-1100 دارای طراحی شیک و مدرن با عملکرد صدای Hi-Fi است. HBS-110 دارای یک طراحی صاف است که با منحنی‌های ارگونومیک براق ارائه می‌شود و احساس برتری را ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین هدست‌های بلوتوث ال جی است که قادر به اجرای صدای Hi-Fi است و با qualcomm aptX HD برای پشتیبانی از موسیقی 24 بیتی و پخش موسیقی با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

HBS-110 همچنین از صدای Harman Kardon Platinium پشتیبانی می‌کند که یک ویژگی اضافه شده خوب است. اجرای موسیقی با کیفیت، کامل و دارای پاسخ باس خوب است. ما به خصوص از گوش دادن به کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها در HBS-1100 لذت بردیم. موسیقی تمیز و شفاف است. علاوه بر این، HBS-1100 دارای یک واحد بلندگوی آرمیچر متعادل است که صدای تنظیم شده بهینه ای را ارائه می‌دهد که تمام جزئیات را در موسیقی و عملکرد صدا می‌گیرد. همچنین می‌توانید با استفاده از HBS-1100 تماس برقرار کنید و میکروفون بسیار خوب کار می‌کند. بهترین هدفون الجی دارای دو میکروفون MEMS است که تماس‌های صوتی واضح را با حذف نویز پیشرفته حفظ می‌کند.

LG Tone Platinum HBS-1100 دارای طراحی منحصر به فردی است که به طور ایمن دور گردن شما قرار می‌گیرد و در رنگ‌های مختلف برای استایل شخصی شما ارائه می‌شود.

5. هدست بلوتوث LG Tone Pro HBS 770 ؛ بهترین هدفون های ال جی

هندزفری بلوتوث ال جی

نکات مثبت

  • عملکرد کلی صدا به طور کلی خوب است
  • دو میکروفون MEMS
  • طراحی راحت

نکات منفی

  • تا حدودی فاقد خروجی باس است
  • سیم‌های نازک هدفون

LG Tone Pro HBS 770 برای گوش دادن راحت و تماس‌های هندزفری طراحی شده است و یکی از بهترین بهترین هدست های الجی با عملکرد کلی صدای عالی است. HBS 770 دارای سیم‌های بسیار نازک با فیبر کولار است. هدست بلوتوث با طراحی راحت و سبک در اطراف گردن طراحی شده است که تجربه گوش دادن راحت را فراهم می‌کند.

HBS 770 دارای فناوری بلندگوی چهار لایه است که صدای متعادل و نویز کمتری را ارائه می‌دهد و برای گوش دادن به موسیقی و پادکست عالی است. هدست HBS 770 با میکروفون‌های MEM دوگانه برای کیفیت تماس شفاف ارائه می‌شود. زمانی که هدست بلوتوث را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که کیفیت تماس کاملاً مشخص و واضح است.

همچنین بخوانید :

هدست LG Tone، از بهترین هدست های الجی، همچنین دارای Tone & Talk 2.0 با خواندن پیامک و ویژگی‌های Voice Memo و Find Me است که به شما امکان می‌دهد از هدست خود برای ضبط یادداشت‌های صوتی با دستگاه جفت شده خود استفاده کنید.

در نهایت، هدست بلوتوث HBS 770، بهترین هندزفیری ال جی، دارای طراحی ظاهری شیک است. این هدست دارای گزینه‌های رنگی متعدد و نمای بیرونی بسیار براق است که هدست را متمایز می‌کند. عملکرد صدای هدست Tone Pro واقعاً خوب است و فناوری بلندگوی چهار لایه و استریم بلوتوث aptX عملکرد صدایی با کیفیت بالا را بدون هیچ گونه نویز در سطوح بلندی صدا ارائه می‌دهد.

6. هدست بلوتوث LG Tone Studio HBS-W120

هدفون های الجی موجود در بازار ایران

نکات مثبت

  • کیفیت صدای فراگیر سه بعدی بسیار خوب
  • حالت پخش دوگانه برای به اشتراک گذاری موسیقی
  • عمر باتری خوب

نکات منفی

  • تنظیم هدفون‌های جمع شونده ممکن است سخت باشد
  • تا حدودی فاقد خروجی باس است

LG Tone Studio HBS-W120 یکی دیگر از بهترین هندزفیری های ال جی تجربه صدای فراگیر با عملکرد صدای با کیفیت بالا را فراهم می‌کند و یکی از بهترین هدفون های بلوتوث ال جی است. این هدست به طور ویژه برای تولید صدای فراگیر سه بعدی واقعی با 4 بلندگوی استراتژیک طراحی شده است. هنگامی که ما هدست را آزمایش کردیم، تحت تاثیر کیفیت صدا و وضوح موسیقی قرار گرفتیم – بلندی‌ها و میدرنج‌ها واضح و تمیز به نظر می‌رسند، در حالی که باس به شدت ضربه می‌زند و صدای تند به نظر می‌رسد. اجراهای پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی واضح به نظر می‌رسند و تجربه شنیداری بسیار لذت‌بخشی را با سطح صدای خوب ارائه می‌دهند.

صدای HBS-W120، بهترین هندزفیری ال جی، توسط DTS برای اجرای صدای فراگیر بی سیم مانند سینما طراحی شده است که جلوه گوش دادن سه بعدی را به شما می‌دهد. هدست بلوتوث الجی Tone از حالت‌های پخش دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد به طور همزمان تجربه صدا را بین دو هدست ال‌جی Tone به اشتراک بگذارید. HBS-W120 همچنین دارای یک DAC HI-FI و توانایی جلوگیری از نویز پس زمینه برای گفتگو و ارتباط واضح تر است.

بهترین هندزفیری ال جی، دارای هدفون جمع شونده برای حمل آسان است. عمر باتری در HBS-W120 بسیار خوب است و با یک بار شارژ تا 35 ساعت پخش موسیقی (حالت گوشی) و تا 40 ساعت مکالمه را فراهم می‌کند. بهترین هندزفیری ال جی، HBS-W120 دارای ابعاد 7.6 x 6.9 x 0.7 اینچ است.

7. هدست بلوتوث LG Tone HBS-A100 ؛ بهترین هندزفیری ال جی

قیمت هدفون های ال جی

نکات مثبت

  • بلندگوهای استریو خارجی با صدای Hi-Fi
  • IPX4 مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر تعریق
  • میکروفون دوگانه MEM

نکات منفی

  • اتصال بلوتوث ممکن است گاهی قطع شود

LG Tone HBS-A100 یکی از بهترین هدست های بلوتوث ال جی است که تجربه صدای استریوی شفافی را ارائه می‌دهد. این هدست دارای بلندگوهای استریو خارجی با کیفیتی است که تجربه صدای فراگیر را ارائه می‌دهد. این هدست برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و IPX4 ضد آب و مقاوم در برابر عرق است که آن را برای دویدن یا ورزشگاه ایده آل می‌کند. هدست HBS-A100 صدای Hi-Fi واقعاً واضحی را با Qualcomm aptX HD برای پشتیبانی از موسیقی 24 بیتی ارائه می‌دهد. LG Tone HBS-A100 دارای عملکرد نظارت بر تناسب اندام است که کالری را ردیابی می‌کند و قدم‌ها، مسافت و تاریخچه تمرین را نظارت می‌کند.

همچنین بهترین هدست های الجی دارای میکروفون دوگانه MEMS است تا بتوانید تماس‌های صوتی واضحی را بدون هیچ گونه نویز داشته باشید. علاوه بر این، هدست HBS-A100 از فناوری پیشرفته بلندگوهای چهار لایه پشتیبانی می‌کند که باس قوی، واضح و نویز کمتر در فرکانس‌های بالا را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یکی از بهترین هدست‌های بلوتوث الجی برای موسیقی با کیفیت صدای متعادل و پخش صدا هستید، HBS-A100 یک انتخاب عالی است.

8. هدست بلوتوث Tone Ultra LG Electronics ؛ از بهترین هندزفیری های ال جی

قیمت هدست الجی

نکات مثبت

  • عملکرد صدای خوب JBL
  • حذف نویز محیط
  • ادغام صدای گوگل

نکات منفی

  • هدست می‌تواند کمی شل باشد
  • همراه با شارژر نیست؛ فقط کابل USB

LG Electronics Tone Ultra صدایی با امضای JBL را با پاسخ باس خوب ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین هدست های الجی است که با فناوری حذف نویز محیطی عرضه می‌شود که صداهای پس‌زمینه را برای یک تجربه شنیداری آکوستیک بهینه حذف می‌کند. هدست Tone Ultra از یکپارچه‌سازی Google Voice Actions پشتیبانی می‌کند، می‌توانید جستجو کنید، به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید و دستورات صوتی ساده را مدیریت کنید.

این هدست همچنین از پاسخ باس پیشرفته مانند صدای HD و aptX با عملکرد صدای غنی و کامل برای تماس‌های صوتی شفاف پشتیبانی می‌کند. شما عملا می‌توانید این هدست را برای مدت طولانی بدون احساس خستگی در گوش خود استفاده کنید. طراحی کلی هدست Tone Ultra شیک و مدرن است و آن را به یک وسیله صوتی خوب برای استفاده در هواپیما یا هنگام سفر با حالت حذف نویز فعال تبدیل می‌کند.

9. هدست بلوتوث LG Electronics HBS-770 ؛ بهترین هدفون های ال جی

جدیدترین هدفون ال جی

نکات مثبت

  • فناوری اسپیکر چهار لایه
  • دو میکروفون MEMS
  • طراحی انعطاف پذیر

نکات منفی

  • سیم‌های هدفون نازک هستند
  • نداشتن گیره گوش

هدست LG Electronics HBS-770 نیز یکی از بهترین هدفون های الجی است و عملکرد صدای شفاف، وضوح صدا و قابلیت تماس هندزفری را ارائه می‌دهد. بهترین هدفون الجی دارای سیم‌های بسیار نازک با فیبر کولار طراحی کم حاشیه است که بادوام و باریک است. هدست برای یک سبک پوشیدن راحت دور گردن طراحی شده است که تجربه گوش دادن راحت را فراهم می‌کند. HBS-770 همچنین دارای فناوری بلندگوی چهار لایه است که صدای متعادل و نویز کمتری را در سطوح صدای بالاتر ارائه می‌دهد.

دارای دو میکروفون MEMS است که تماس‌های صوتی واضح را حفظ می‌کند و Tone & Talk 2.0 با ویژگی‌های خواندن پیامک و یادداشت صوتی دارد که به شما امکان می‌دهد یادداشت صوتی خود را ضبط کنید یا دستگاه‌های جفت شده را پیدا کنید. همچنین HBS-770 دارای یک باتری داخلی است که تا 16 ساعت مکالمه و 10.5 ساعت پخش موسیقی را با یک بار شارژ فراهم می‌کند.

محدوده بلوتوث بی سیم با Qualcomm aptX حدود 33 فوت برای پخش موسیقی با کیفیت بالا است. اگر به دنبال یکی از بهترین هدفون های ال جی با راحتی عالی و کیفیت صدای خوب هستید، قطعا HBS-770 همان چیزی است که باید تهیه کنید.

10. هدست بلوتوث LG Tone Infinim HBS-920 ؛ بهترین هدفون های ال جی

برترین هدست LG

نکات مثبت

  • ویژگی‌های هوشمند مانند خواندن پیام‌ها و حالت‌های Find Me
  • طراحی سبک وزن
  • هدفون جمع شونده دکمه ای

نکات منفی

  • عدم وجود ویژگی‌های حذف نویز
  • تنظیم تن صدا در پشت هدست قرار دارد

LG Tone Infinim HBS-920 یکی از بهترین هدست های بلوتوث ال جی است که کیفیت و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می‌دهد. دارای عملکرد بیس است که به شما امکان می‌دهد باس را روی هدفون‌ها تنظیم کنید و در صورت نیاز باس تقویت کننده را روشن یا خاموش کنید. HBS-920 همچنین صدا را با بلندی‌های شفاف، میدرنج های دقیق و عملکرد بیس عمیق ارائه می‌دهد. این هدست همچنین دارای فناوری بلندگوی لایه‌ای فلزی است که به شما امکان می‌دهد نویز کمتری را برای بلندی‌های واضح و صدای طبیعی‌تر تجربه کنید. این یکی از بهترین هدست های الجی به شمار می‌رود.

این بهترین هدفون الجی دارای راه حل ضبط صدای پیشرفته است که صدای تماس گیرنده را ضبط می‌کند و در عین حال صدای ناخواسته محیط را کاهش می‌دهد – این باعث می‌شود تماس‌ها با HBS-920 بسیار واضح باشد. در نهایت، هدست LG HBS-920، بهترین هدفون الجی، دارای طراحی بدنه سبک وزن است که پوشیدن آن در اطراف گردن بسیار راحت است.

این بهترین هدفون الجی دارای یک باتری داخلی است که تا 15 ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند. این هدست از بلوتوث 4.2 برای پخش بی سیم با کیفیت بالا استفاده می‌کند و از بلوتوث ADP، AVRCP، HFP و HSP با برد بی سیم 33 فوت پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای هدفون‌های جمع شونده دکمه ای است که امکان مدیریت سیم در هنگام تماس تلفنی و گوش دادن به موسیقی را فراهم می‌کند.

کلام آخر

این هدفون های الجی موجود در بازار ایران به شما این امکان را می‌دهند که با یک باتری داخلی با کارایی بالا تماس‌های تلفنی را انجام دهید و حداکثر ۱۰ تا ۱۲ ساعت پخش مداوم موسیقی را فراهم می‌کند. امیدواریم که این مقاله بهترین هندزفیری های ال جی برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را درباره بهترین هدفون های ال جی با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402