آموزش نوشتن بیوگرافی اینستاگرام + نمونه های جذاب

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام / نوشتن بیو جذاب اینستا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نوشتن بیو جذاب اینستا شاید در نگاه اول برای برخی خیلی ساده و پیش پا افتاده به‌نظر برسد اما این بخش از پروفایل شما اهمیت فراوانی دارد و نوشتن یک بیوگرافی قابل قبول نیز، به خلاقیت زیادی نیاز دارد. این بخش اولین قسمتی است که بازدیدکنندگان پروفایل شما مشاهده می‌کنند و نباید از آن ساده بگذرید. در این مطلب با پلازا همراه باشید تا با آموزش نوشتن بیو اینستاگرام، به نکات کلیدی که باید هنگام نوشتن این بخش درنظر داشته باشید بپردازیم.

در بیوگرافی اینستا چی بنویسیم؟ این شاید یکی از اولین سوالاتی باشد که کاربران اولین بار هنگام کار با این شبکه اجتماعی دارند. بیو اینستاگرام اولین چیزی است که یک کابر در هنگام مشاهده پروفایل اینستاگرام شما می‌بیند. گاهی اوقات کاربران ممکن است ابتدا عکس‌های شما را ببینند، اما بیو اینستاگرام شما همان چیزی است که کاربر در هنگامی که تصمیم می‌گیرد شما را دنبال کند یا خیر، به آن توجه خواهد کرد. اما این قسمت محدودیت کاراکتر دارد و نمی‌توانید هرچه دلتان خواست بنویسید. باید در عین سادگی، یک بیو کوتاه و جذاب داشته باشید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید.

در ادامه می‌خوانید:

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

برای جذب بازدیدکنندگان به پروفایل خود باید از بیوهای جذاب و خاص استفاده کنید. اما اینکار به این راحتی‌ها هم نیست. بخش بیو اینستاگرام کاراکترهای محدودی دارد و نمی‌توانید متن‌های خیلی طولانی در آنجا بنویسید. این قسمت باید کوتاه و ساده باشد و در عین سادگی بیشترین اطلاعات را نیز به مخاطب انتقال دهد. به همین دلیل در این مطلب آموزش نوشتن بیو اینستاگرام به نکات مهمی که باید برای نوشتن بیو رعایت کنید پرداخته‌ایم.

ویژگی‌های یک بیوگرافی جذاب در اینستاگرام عبارتند از:

  • بیو باید طوری نوشته شود که دنبال‌کننده به راحتی و سادگی بتواند با شما ارتباط برقرار کند.
  • اطلاعات مهم و ضروری درباره نام تجاری و نقاط فروش منحصربه‌فرد خود را حتما در بیو ذکر کنید.
  • بیو شما نشان‌دهنده شخص شما، شخصیت و نام تجاریتان است؛ بنابراین باید با سبک و عملکرد شما در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مطابقت داشته باشد. برای نمونه نباید بیو اینستاگرام خود را طوری بنویسید که مخاطب را گیج کند. بیو باید واضح و ساده باشد تا افراد را به خواندن آن ترغیب کند.
  • یک پلتفرم جذاب برای اشتراک‌گذاری اطلاعات ارزشمند باشید و فعالیت‌هایی داشته باشید که مخاطب هدف بتواند با شما همراه شود. برای نمونه مشارکت در رویدادی که قرار است در فروشگاه رقم بخورد، آزمایش نام تجاری و یا کلیک بر روی پیوند فروشگاه اینترنتی شما.

به طور کلی سعی کنید در نوشتن بیوگرافی اینستاگرام خود از کلمات و عبارات ساده اما جذاب استفاده کنید تا مخاطب را به خواندن آن ترغیب کنید. اگر در بیو خود از عبارات و جملات طولانی و خسته کننده استفاده کنید، قطعا مخاطب جذب بیو شما نمی‌شود و صفحه شما را نیز دنبال نخواهد کرد. پس در نوشتن بیو اینستاگرام خود بسیار دقت کنید.

1. مخاطبان خود را بشناسید

مشتریان شما چه کسانی هستند؟ آیا می‌دانید در کجا زندگی می‌کنند؟ چند سال سن دارند؟ میزان درآمد آن‌ها چقدر است؟ چه نوع مشاغلی دارند و تفریحات آن‌ها در زمان اوقات فراغتشان چیست؟ اگر بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند، آنگاه بهتر می‌توانید یک بیو جذاب برای اینستاگرام خود بنویسید. بنابراین، از این طریق، می‌توانید صفحه خود را برای مخاطبانی که می‌خواهید اجناس خود را به آن‌ها بفروشید، جذاب و گیراتر سازید.

به نوع زبان و نمادهایی که می‌خواهید در بیو خود استفاده کنید نیز فکر کنید. آیا مخاطب، لحن و منابع شما را متوجه خواهد شد؟ زبانی که از آن استفاده می‌کنید باید متناسب با مشتریانتان باشد. پیش از نوشتن هرچیز، همیشه به این فکر کنید که چه کسانی این نوشته را خواهند خواند، آیا لحن و سبک نوشتن شما برای آن مخاطب مناسب است؟ مثلا اگر مخاطبان شما با زبان انگلیسی آشنایی زیادی ندارند، استفاده از یک بیو به این زبان بیشتر سبب سردرگمی آن‌ها شده و مانع از این می‌شود که با صفحه شما ارتباط برقرار کنند.

سعی کنید کلماتی بنویسید که به بهترین شکل ممکن بتوانند نام تجاری شما را توصیف کنند. برای نمونه می‌توانید از کلماتی چون «قابل اعتماد»، «خانواده محور»، «اخلاقی» و … استفاده کنید. نیازی نیست بیو خود را به صورت رسمی بنویسید. اینستاگرام یک برنامه رسمی نیست؛ بنابراین سعی کنید رویکردی دوستانه‌تر و صمیمی‌تری را برای نوشتن بهترین بیوگرافی ها برای اینستاگرام خود در پیش بگیرید.

2. بیو اینستاگرام خود را تنظیم کنید

پیش از هر چیز، موقع نوشتن بهترین متن برای بیوگرافی اینستاگرام ، ابتدا نام خود را اضافه کنید. اگر بیوگرافی اینستاگرام شما درباره خودتان است، آنگاه فقط باید نام خود را بنویسید؛ اما اگر بیو اینستاگرام شما درباره نام تجاریتان است؛ پس باید نام کسب و کار خود را در آنجا بنویسید. به این ترتیب کاربران می‌توانند شما را پیدا کنند، بنابراین سعی کنید از املا یا حروف اختصاری بی‌معنی و مفهوم استفاده نکنید.

استفاده از قوانین سئو برای نوشتن بیو جذاب اینستا

شما همچنین می‌توانید از قوانین سئو (SEO) نیز در بخش نام کاربری بیو اینستاگرام خود استفاده کنید تا فرصتی را برای رتبه‌‌بندی در نتایج جستجو بدست آورید. برای نمونه، به جای آنکه فقط به نوشتن نام خود و یا نام تجاریتان در قسمت بیو اکتفا کنید، می‌توانید در آن قسمت از کلمات مرتبط نیز استفاده کنید. به این ترتیب، اگر افراد در گوگل یا موتورهای جستجو دیگر، کلمات مرتبط شما را برای حساب‌های اینستاگرام جستجو کنند، مشخصات حساب کاربری شما به احتمال زیاد در فهرست نتایج یافت شده از جستجو آن‌ها قرار خواهد داشت.

3. از هشتگ های داغ اینستاگرام استفاده کنید

به این نکته نیز توجه داشته باشید که بیو اینستاگرام شما تنها راه موجود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شما و یا نام تجاریتان نیست. با استفاده از هشتگ‌ها می‌توانید به مشتریان خود کمک کنید تا پروفایل شما را پیدا کنند. از کدام هشتگ‌ها می‌خواهید استفاده کنید؟ برای آنکه از رقبای خود عقب نمانید، می‌توانید هشتگ‌هایی را که آنها استفاده می‌کنند بررسی کنید.‌

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

اما به یاد داشته باشید که در نوشتن نمونه بیوگرافی اینستا ، باید تنها از هشتگ‌هایی که به شما، صنعت شما و نام تجاریتان مربوط می‌شوند، استفاده کنید. در غیر این صورت، دنبال کننده خاص و مرتبط خود را جذب نخواهید کرد.

شما می‌توانید از منابع زیر برای پیدا کردن هشتگ‌های داغ موجود در اینستا برای نوشتن نمونه هایی از بیو اینستاگرام استفاده کنید:

  1. Instagram Hashtag Directory
  2. Keyword Tool For Instagram
  3. All Hashtag
  4. Instavast Hashtag Generator 
  5. HashMe Hashtag Generator App

4. علایق خود را در بیو اینستاگرام بنویسید

شما می‌توانید در عرض چند ثانیه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. برای نوشتن چهره مشهور در اینستاگرام ، سعی کنید این کار را هم از طریق نام تجاری خود و هم از طریق علایق و سلایق‌تان انجام دهید.

این نکات در نمونه هایی از بیو اینستاگرام دیده می‌شود. به عنوان مثال، جف بیزوس، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک آمازون در بیو اینستاگرام خود از عباراتی چون Amazon ،Blue Origin و Washington Post استفاده کرده است؛ اما در زیر این کلمات نیز پیوند انجام امور خیریه شرکت خود را نیز ذکر کرده است و بسیاری از عکس‌هایش هم مرتبط با اقدامات خیرخواهانه او هستند.

گذاشتن آدرس در بیو اینستاگرام

این صفحه باعث شده است تا کاربرانی که مانند وی به این امور علاقه دارند نیز به او ملحق شده و در انجام این امور با او مشارکت کنند.

5. به صفحه شخصی خود لینک بدهید

اگر یک وب‌سایت برای تبلیغات دارید، اطمینان حاصل کنید که در بیو اینستاگرام شما، پیوندی برای اتصال به این وب‌سایت وجود داشته باشد. اگر دارای چندین نام تجاری هستید و هریک از آن‌ها، دارای سایتی مجزا هستند، آنگاه ممکن است بخواهید در نمونه بیوگرافی اینستا خود از بیش از یک پیوند استفاده کنید.

وب سایتی به نام Linktree وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بیش از یک پیوند به بیو خود اضافه کنید، بنابراین می‌توانید به آدرس وب‌های مختلف متصل شوید. این امر همچنین در مواردی که شما در پروفایل اینستاگرام خود دائما محصولات و یا موارد جدیدی را به نمایش می‌گذارید نیز کارآمد است.

شما با استفاده از این روش می‌توانید به جای آن که آدرس پیوندهای مختلف خود را در استوری اینستاگرام که پس از 24 ساعت پاک می‌شوند به اشتراک بگذارید، از شیوه دائمی‌تری استفاده کنید تا دنبال کنندگان شما به این پیوندها در نمونه بیوگرافی اینستا شما دسترسی داشته باشند.

6. از ایموجی های جذاب در بیو استفاده کنید ؛ آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

لازم نیست حساب کاربری اینستاگرام شما خیلی حرفه‌ای به نظر برسد. در بیو خود از ایموجی استفاده کنید تا نام تجاری خود را جذاب سازید. بهترین ویژگی ایموجی‌ها این است که محدودیت‌های زبانی را ندارند و هر کس در هر کجای دنیا می‌تواند پیام و احساس موجود در آن‌ها را به درستی متوجه شود و دچار سردرگمی و ابهام نشود. علاوه بر این ویژگی، ایموجی‌ها بامزه و سرگرم کننده هستند و به بیو شما روح می‌بخشند. ایموجی‌ها می‌توانند جذابیت و میزان مشارکت دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام شما را تا %48 افزایش دهند.

این موارد در نمونه هایی از بیو اینستاگرام قابل مشاهده است. به عنوان مثال، به بیو صفحه اینستاگرام Marie Forleo توجه کنید. او در بیو خود از ایموجی‌های مختلف استفاده کرده است تا صفحه خود را جذاب‌تر و خواندنی‌تر سازد. علاوه بر این، استفاده هوشمندانه از ایموجی‌های جالب و مرتبط، توجه مخاطب را به اطلاعات مهم دیگری که در صفحه خود ذکر کرده است نیز جلب می‌کند.

 

بهترین جملات بیوگرافی اینستا

از ایموجی‌ها همچنین می‌توانید در جهت پشتیبانی از پیوندها و سایر بخش‌های مهمی که بیو خود نوشتید نیز استفاده کنید. یک مورد از نمونه هایی از بیو اینستاگرام که به این شکل است، اینستاگرام تونی رابینز است. نگاهی به بیو صفحه اینستاگرام Tony Robbins بیندازید. او با استفاده از ایموجی (?) در دو طرف جمله خود، توجه شما را به پیوند پایین صفحه جلب می‌کند و کاربران را ترغیب می‌کند تا از آن پیوند بازدید کنند.

نوشتن بیو اینستاگرام

نمونه شرح حال اینستاگرام ؛ نوشتن بیو جذاب اینستا

اگر با وجود گذراندن وقت فراوان، نتوانستید بیو مدنظرتان را بنویسید، جای نگرانی نیست. می‌توانید از نمونه بیو اینستاگرام شخصی یا بیوگرافی‌های پیج‌های کاری الگو بگیرید. البته قبل از آن باید مشخص کنید که بیو شما قرار در چه دسته‌ای قرار بگیرد. مثلا آیا می‌خواهید یک بیوگرافی خنده‌دار داشته باشید یا از نقل قول استفاده کنید. برای نوشتن بیو جذاب اینستا می‌توانید از الگوهای زیر کمک بگیرید.

1. نمونه بیو اینستاگرام شخصی خنده‌دار و سرگرم‌کننده

هیچ‌چیزی از سعی و تلاش برای بامزه بودن، بی‌مزه نیست. اگر می‌خواهید بیو شما برای کاربران خنده‌دار و بامزه باشد، صداقت اولین و مهمترین فاکتوری است که باید درنظر داشته باشید. مثلا بیو برند نوشیدنی innocent را درنظر داشته باشید:

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام / نوشتن بیو جذاب اینستا

ما نوشیدنی‌های سالم می‌فروشیم، لطفا آن‌ها را بخرید تا اخراج نشویم.

2. نمونه بیوگرافی اینستا با استفاده از نقل قول

استفاده از نقل قول می‌تواند بهترین راه برای انتقال یا ابراز عقیده باشد. می‌توانید از یک شعر یا یک آهنگ یا هر نقل قولی که فکر می‌کنید برای دنبال‌کنندگان شما جذاب خواهد بود استفاده کنید. البته حتما حواستان باشد که منبع آن نقل قول را هم ذکر کنید. بهترین راه برای پیدا کردن نمونه بیو اینستاگرام شخصی برای نقل‌قول‌ها، مراجعه به وبسایت The Quotations Page است.

3. نمونه بیوگرافی شخصی و کاری خلاقانه ؛ آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

بیوگرافی پروفایل شما نباید از 150 کاراکتر فراتر رود ولی اگر کمی وقت بگذارید، می‌توانید در همین 150 کلمه نیز یک بیوگرافی خلاقانه و متفاوت بنویسید. مثل این نمونه بیوگرافی اینستا نتفلیکس. آن‌ها همزمان با پخش فصل چهارم سریال چیزهای عجیب، بیوگرافی خود را به رییس باشگاه hellfire تغییر دادند.

نوشتن بیو جذاب اینستا / چگونه در اینستاگرام بیوی جذاب بنویسیم

نتفلیکس تقریبا به‌صورت مداوم بخش بیو پیج اینستاگرام خود را بسته به سریال‌های تازه منتشر شده خود تغییر می‌دهد و اکثرا بیوگرافی‌های آن‌ها نیز جذاب و متفاوت هستند. اما اگر پیج شما شخصی است چطور؟ در این حالت نیز هم می‌توانید یک بیوگرافی خلاقانه و هم یک بیوگرافی ساده داشته باشید و خودتان را معرفی کنید. مثلا بیشتر مردم سرنا ویلیامز را به‌عنوان یک سوپراستار تنیس می‌شناسند اما او در بیوگرافی پیج اینستاگرامی که دارد، خودش را فقط مادر المپیا که نام دخترش است معرفی کرده است.

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام / نوشتن بیو جذاب اینستا

در حالی که یکی از پرافتخارترین ورزشکاران جهان به‌شمار می‌آید. بیو شما لازم نیست خیلی پیچیده باشد. حتی اگر یک فرد مشهور مثل او نیستید هم می‌توانید بیوگرافی متفاوت و جذابی داشته باشید.

4. نوشتن بیو جذاب اینستا با ایموجی‌ها

نمونه بیوگرافی اینستا دخترونه یا پسرانه حتما نباید متشکل از حروف باشد. ایموجی‌ها در دنیای اینترنت، بهترین ابزار برای ابراز احساسات به‌صورت آنلاین هستند و شما نیز می‌توانید در بیوگرافی خود از آن‌ها برای انتقال یک مفهوم یا حرفه‌ای که دنبال می‌کنید استفاده کنید.

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام / نمونه بیو اینستاگرام شخصی

حتی می‌توانید از یک لیست نشانه‌دار استفاده کنید و یا یک بیوگرافی داشته باشید که ترکیبی از حروف و ایموجی‌ها است. مثل بیوگرافی بالا می‌توانید به‌جای برخی حروف از ایموجی استفاده کنید.

5. بیو اینستاگرام برای کسب و کارها

نمونه بیو اینستاگرام پیج‌های کسب و کاری نیز می‌تواند الگوی خوبی باشد، به‌خصوص اگر یک پیج کاری را اداره می‌کنید. می‌توانید به این طریق هم برند را معرفی کنید و هم مخاطبان بیشتری را جذب صفحه کنید.

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام / نوشتن بیو جذاب اینستا

مثل بیوگرافی کمپانی Kraft که هم اشاره به سابقه برند خود دارد و هم زمینه فعالیت را عنوان کرده و هم اشاره‌ای به محبوبیت خود کرده است.

6. نمونه بیوگرافی اینستا با لینک ؛ آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

نوشتن متن جذاب در بیو اینستا برای جذب دنبال‌کنندگان اهمیت زیادی دارد ولی اگر یک کسب و کار دارید، از طریق بیوگرافی می‌توانید اطلاعات زیادی را به مشتریان احتمالی خود انتقال دهید. مثلا برند طراحی لباس Free Label در بیوگرافی خود لینکی به مجموعه محصولاتش قرار داده و بالای آن لینک نیز مشخص کرده این لینک چه کاربردی دارد و شما را به چه بخشی منتقل می‌کند.

نوشتن بیو جذاب اینستا / آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

یا مثلا این کارتونیست که در قسمت بیو خود علاوه بر اشاره به حرفه و محل کار خود، لینک خرید جدیدترین کتابش را نیز برای خرید گذاشته است.

نوشتن بیو جذاب اینستا / آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

 

حال که نکات لازم درباره نوشتن بیوهای جذاب برای حساب کاربری را آموخته‌اید و نمونه بیوگرافی شخصی اینستاگرام را نیز مشاهده کردید، دیگر وقت آن است که بیوگرافی خود را بر اساس این موارد مجددا بنویسید. اگر می‌خواهید تعداد دنبال کنندگان و لایک‌های خود را افزایش دهید، علاوه بر اشتراک گذاری مطالب مفید و کارآمد، باید یک بیو جذاب و خواندنی برای پروفایل اینستاگرام خود بنویسید. فراموش نکنید که بیو اولین چیزی است که یک بازدیدکننده از پروفایل شما به آن توجه می‌کند، پس سعی کنید در نوشتن دقت کنید.

نکات تکمیلی مربوط به آموزش نوشتن بیوگرافی اینستاگرام

اگر به دنبال این هستید که با نحوه نوشتن بیوگرافی شخصی در اینستاگرام آشنا شوید بدنیست بدانید که در این زمینه موارد بسیاری وجود داشته که با رعایت آٖنها میتوانید یک بیوگرافی کامل و مناسب نسبت به موضوعی که مدنظر دارید را بسازید. در این زمینه سعی کردیم به موارد مشابهی اشاره داشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید به شکل بهتری با این مبحث آشنا شوید. در واقع نحوه نوشتن بیوگرافی شخصی در اینستاگرام کار دشواری نبوده فقط باید تمرکز کافی برای تایپ و قرار دادن یکسری موارد مهم را داشته باشید که توضیحات تکمیلی برایتان قرار گرفته است.

با مشاهده نمونه بیوگرافی شخصی اینستاگرام متوجه خواهید شد که امروزه بیوگرافی نه تنها در ایران بلکه کشورهای دیگر نیز رواج خوبی داشته است و هر شخصی نسبت به حیطه کاری اش توضیحاتی هرچند اندک را در خصوص کاری که مشغول آن هست در اینستا قرار میدهد. با مطالعه موارد ذکر شده میتوانید طریقه نوشتن بیوگرافی اینستا را به شکل بهتری یاد بگیرید. اگر در خصوص اینکه چگونه یک بیو جذاب داشته باشیم با سوالی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و سوالات خود را باما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1. در بیوگرافی اینستا چی بنویسیم؟

خود را به سادگی توصیف کنید و از علایقتان بگویید.

2. چگونه در اینستاگرام بیوی جذاب بنویسیم؟

از ایموجی‌ها، نمادها و فونت‌های متفاوت، عبارات و اصطلاحات جالب و طنز استفاده کنید.

3. چگونه یک بیوگرافی حرفه ای برای اینستاگرام بنویسیم؟

با استفاده از نمادها و فونت‌های متفاوت زندگی حرفه‌ای خود را توصیف کرده و لینک وبسایت شخصی خود را هم در بیو قرار دهید.

4. چگونه متن های طولانی در بیو اینستاگرام بنویسیم؟

همانطور که در این مطلب آموزش نوشتن بیو اینستاگرام هم اشاره کردیم، قسمت بیوگرافی تعداد کاراکترهای محدودی دارد و نمی‌توانید از این حد فراتر روید. در عوض می‌توانید یک لینک داخل بیو بگذارید یا به‌جای برخی کلمات از ایموجی استفاده کنید تا تعداد کاراکترهای کمتری مصرف کنید.

جمع بندی

در این مطلب آموزش نوشتن بیو اینستاگرام با تمام نکاتی که باید برای نوشتن یک بیوگرافی جذاب درنظر داشته باشید آشنا شدیم. همانطور که گفتیم، بیوگرافی هر صفحه در این شبکه اجتماعی، اهمیت فراوانی دارد و نباید خیلی به آن بی‌توجه باشید. بیوگرافی اولین قسمتی است که بازدیدکنندگان هنگام مراجعه به پروفایل شما با آن روبه‌رو می‌شوند و به همین دلیل باید برای نوشتن بیو جذاب اینستا دقت زیادی به خرج دهید. در نظرات باما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402