لیست صرافی‌ هایی که ارزدیجیتال رایگان ارائه می‌ دهند + تحلیل و بررسی

لیست صرافی‌ هایی که ارزدیجیتال رایگان ارائه می‌ دهند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به دنبال شرایط نابسامان اقتصادی فعلی و افزایش تمایل مردم به دلار، تعداد افرادی که به دنیای جذاب ارزهای دیجیتال روی می‌آورند روز به روز در حال افزایش است. این در حالی است که بازار رو به کاهش این روزها چندان مناسب معامله گران جدیدی نیست که برای کسب سودهای کلان به این بازار آمده‌اند. به همین دلیل، مردم به دنبال راه حل‌هایی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. متاسفانه کلاهبرداران نیز به این نیاز واقف هستند و با طراحی و برنامه ریزی و به بهانه دریافت ارزهای دیجیتال رایگان، افراد زیادی را طعمه خود می‌کنند.

اگر تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید و به دنبال درآمدی بی دردسر هستید یا قبلا قربانی پروژه‌های کلاهبرداری یا وعده‌های دروغین شده‌اید و به دنبال سایت‌های معتبری هستید که به ارزهای دیجیتال پاداش می‌دهند، در این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا روش‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان را به شما ارائه دهیم.

فهرست مطالب

آیا دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعی است؟

اگرچه امروزه پروژه‌های زیادی هستند که سعی در سوء استفاده و کلاهبرداری از کاربران ناآگاه و بی‌تجربه با وعده ارزهای دیجیتال رایگان دارند، اما باید بگوییم که بله، در بسیاری از موارد ارز دیجیتال رایگان واقعی است.

امروزه ارائه رایگان ارزهای دیجیتال به کاربران به یکی از روش‌های تبلیغ و جذب مخاطب به صرافی‌های ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. اما مهمترین نکته این است که قبل از شرکت در هر پروژه‌ای برای دریافت ارز دیجیتال رایگان، باید از صحت و اعتبار آن پروژه اطمینان حاصل کنید.

آیا دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعی است؟

چگونه ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم؟

هر یک از صرافی‌ها پس از طی چند مرحله و با اعلام شرایط خود، جوایز مربوطه را به شما پرداخت خواهند کرد. در اغلب موارد، پس از طی مراحل ثبت نام یا وارد کردن برخی از اطلاعات اولیه هویتی، پاداش‌های تبلیغ شده در کیف پول مربوط به آن ارز در حساب کاربری شما شارژ می‌شود. پس از اضافه شدن هدیه رایگان ارز دیجیتال به کیف پول صرافی، می‌توانید آن را در همان صرافی بفروشید یا برداشت کنید.

لازم به ذکر است که در برخی موارد ممکن است مبلغ هدیه‌ای که دریافت می‌کنید کمتر از حداقل پرداخت باشد یا با توجه به هزینه شبکه، پرداخت آن به صرفه نباشد. در چنین مواقعی می‌توانید با واریز مقداری دارایی به ارز فیات یا ارز دیجیتال، مبلغ هدیه دریافتی را به حداقل قابل برداشت برسانید و یا با عدم برداشت این ارز دیجیتال، وجوه خود را در کیف پول خود نگه دارید.

برای دریافت ارز دیجیتال رایگان چه کنیم؟

اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال برای فعالیت‌هایی مانند ثبت نام در صرافی، تکمیل فرآیند احراز هویت، انجام اولین تراکنش، انجام اولین تراکنش، معرفی دوستان و غیره به کاربران خود ارز دیجیتال رایگان می‌دهند. لیست برخی از این صرافی‌ها به همراه میزان پاداش آنها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از پروژه‌های کلاهبرداری سعی می‌کنند با استفاده از عنوان برای دریافت ارز دیجیتال رایگان از کاربران تازه کار و ناآگاه سوء استفاده کنند. چنین پروژه‌هایی ممکن است از شما بخواهند که ابتدا ارز دیجیتال را به یک آدرس خاص واریز کرده و سپس برای آن پاداش و سود دریافت کنید.

برخی از پروژه‌ها همچنین از کاربران می‌خواهند که هنگام برداشت ارزهای دیجیتال اهدایی، ارز دیجیتال را به عنوان کارمزد واریز کنند. توجه داشته باشید که هرگونه درخواست سپرده غیرعادی ممکن است نشان دهنده کلاهبرداری یا مشکوک بودن پروژه باشد. پس حتما قبل از هر سرمایه گذاری، اعتبار پروژه را بررسی کنید.

چرا صرافی ‌ها به کاربران ارزهای دیجیتال رایگان می‌ دهند؟

امروزه با افزایش تقاضای کاربران برای فعالیت‌های تراکنش ارزهای دیجیتال، تعداد مبادلات ارز دیجیتال نیز به طور متناسب افزایش یافته است. بر این اساس رقابت بین صرافی‌ها افزایش یافته است. بنابراین صرافی‌ها به دنبال روش‌های متفاوت و جذاب و همچنین امکانات مناسب مورد نیاز کاربران هستند تا بتوانند در رقابت با سایر صرافی‌ها جایگاه خوبی داشته باشند.

یکی از روش‌های جذب مخاطب که اخیرا در صرافی‌های ارز دیجیتال رایج شده، هدیه داد ارز دیجیتال رایگان به کاربران در ازای فعالیتی مانند ثبت نام یا معرفی دوستان است. به عبارت دیگر، صرافی‌های ارزهای دیجیتال با ارائه ارزهای دیجیتال رایگان به کاربران خود سعی در تشویق آنها به ثبت نام و فعالیت در مجموعه خود دارند.

چرا صرافی ‌ها به کاربران ارزهای دیجیتال رایگان می‌ دهند؟

آیا ارز دیجیتال رایگان قابل برداشت است؟

پاسخ به این سوال کاملاً به میزان ارز دیجیتال رایگان و حداقل مبلغ برداشت از هر صرافی بستگی دارد. اگر مبلغ بونوس با حداقل مقدار برداشت تداخل نداشته باشد و کافی باشد، می‌توانید ارز دیجیتال را برداشت کرده یا آن را به ارز فیات تبدیل کنید و به فیات برداشت کنید. در غیر این صورت، می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافتی را در کیف پول خود نگه دارید یا مقداری دارایی را در کیف پول خود سپرده گذاری کرده تا آنها را به حداقل میزان برداشت برسانید و سپس کل موجودی را برداشت کنید.

آیا می‌توانید با دریافت ارز دیجیتال رایگان درآمد کسب کنید؟

به طور کلی، مقدار ارز دیجیتال رایگانی که صرافی‌های ارزهای دیجیتال به کاربران خود می‌دهند، آنقدر زیاد نیست که بتوان درآمد در نظر گرفت. همچنین، بیشتر این جوایز یک بار برای مواردی مانند ثبت نام، تکمیل احراز هویت، اولین واریز، اولین خرید و غیره دریافت می‌شود. بنابراین نمی‌توان آن را به عنوان یک روش نرخ ثابت در نظر گرفت.

با این حال، می‌توان درآمد موقت قابل توجهی از طریق زمان بندی مناسب و فعالیت در صرافی‌های متعدد ایجاد کرد. همچنین با استفاده از روش معرفی دوستان به صرافی‌های مختلف می‌توانید درآمد مناسب و بلند مدتی برای خود به دست آورید.

صرافی‌ هایی که با ثبت نام در آنها می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید

ثبت نام در صرافی‌ها یک راه عالی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان است. دو صرافی وجود دارد که می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال رایگان دریافت کنید. اولین مورد صرافی Coinbase است. کوین بیس به هزار دلیل مختلف صرافی خوبی محسوب می‌شود، اما یکی از مزیت‌های بزرگ و قابل توجه کوین بیس این است که می‌توانید از یک لینک تبلیغاتی ویژه برای دریافت 10 دلار بیت کوین استفاده کنید.

دومین صرافی که ارزهای دیجیتال رایگان ارائه می‌دهد Gemini نام دارد. مانند کوین بیس، به ازای هر 100 دلاری که در 30 روز سپرده گذاری می‌کنید، 10 دلار بیت کوین از این صرافی دریافت خواهید کرد.

نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان با آموزش

صرافی کوین بیس نه تنها معادل 10 دلار بیت کوین را برای ثبت نام و واریز در این پلتفرم به شما ارائه می‌دهد، بلکه برنامه‌ای به نام Learn and Earn را نیز به شما ارائه خواهد بود.

برنامه Learn & Earn Coinbase یک راه ساده اما عالی برای کسب ارز دیجیتال رایگان بدون صرف زمان زیاد است. به معنای واقعی کلمه در حدود 30 دقیقه می‌توانید تقریباً 50 دلار ارزهای دیجیتال مختلف به صورت رایگان کسب کنید.

در صرافی Coinbase بخشی برای ورود به سیستم “آموزش و کسب درآمد” وجود دارد. در این بخش، روی ارز دیجیتالی که می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید کلیک کرده و از همان واحد کریپتو شروع به کسب درآمد کنید. سپس یک ویدیوی بسیار کوتاه خواهید دید. ویدئوها معمولا کمتر از یک دقیقه هستند. سپس یک سوال در مورد ویدیویی که به تازگی تماشا کرده‌اید ظاهر می‌شود. به این سوال پاسخ صحیح دهید و مقدار کمی از این ارز دیجیتال به شما تعلق می‌گیرد که معمولاً به ازای هر پاسخ صحیح یک دلار ارزش دارد.

بسته به ارز دیجیتالی که یاد می‌گیرید، می‌توانید از 1.50 تا 10 دلار به صورت رایگان درآمد کسب کنید. برنامه Learn and Earn Coinbase می‌تواند مجموعه خوبی از ارزهای دیجیتال مختلف را ارائه دهد که راهی عالی برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری شما است.

دریافت ارز دیجیتال رایگان از صرافی‌هایی که با برنامه ارجاع پاداش می‌دهند

از دیگر روش‌هیا صرافی‌ها برای ارائه ارز دیجیتال رایگان می‌توان به استفاده از برنامه‌های ارجاع اشاره کرد.

تا 40% کمیسیون ارجاع در Binance کسب کنید

برنامه بایننس به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های تجارت ارزهای دیجیتال در جهان، با برنامه‌های سایر صرافی‌های برتر سازگار است. در عین حال، پس از ارجاع کاربر به این صرافی، 20 درصد کارمزد بابت تراکنش‌های کاربر جدید دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، کاربرانی که دارای 500 توکن BNB هستند، می‌توانند تا 40 درصد از هزینه تراکنش را از کاربران تازه معرفی شده دریافت کنند. بایننس همچنین هزینه‌های ارجاع را در طول برنامه‌های مختلف و رویدادهای مهم مرتبط با ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهد.

10% تخفیف کارمزد به مدت 6 ماه در صرافی بیت مکس دریافت کنید

Bitmax یک پلت فرم معاملاتی محبوب برای معامله گران با تجربه، دارای یک برنامه ارجاع است که به کاربران جدید و کاربران ارجاع دهنده پاداش می‌دهد. پس از اینکه یک کاربر جدید از طریق لینک ویژه شما به بیت مکس ارجاع شد، باید ظرف مدت 7 روز ثبت نام خود را تکمیل کند تا اعتبار درخواستی را دریافت کنید.

با پرداخت 50 درصد کمیسیون تراکنش‌ها به مدت 3 ماه در صرافی کوین بیس کسب درآمد کنید

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم کوین بیس، یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین صرافی‌ها در فضای ارزهای دیجیتال، اخیراً برنامه اشتراک رسمی خود را به صورت عمومی اعلام کرده است و به نظر می‌رسد که پرداخت‌های اولیه بسیار سخاوتمندانه باشد. قبل از راه اندازی برنامه، پاداش ارجاع تا 10 دلار در بیت کوین بود.

Referrers Coinbase اکنون 50٪ کارمزد تراکنش کاربر ارجاعی را به مدت 3 ماه دریافت می‌کند. برای موفقیت آمیز بودن برنامه، پرداخت‌ها به واحد پول کشور کاربر انجام می‌شود و روش پرداخت به صورت الکترونیکی از طریق پی پال یا حساب بانکی قابل انتخاب است.

همه کاربران به راحتی می‌توانند کاربران جدید را معرفی کنند. بعد از اینکه دوست شما حداقل 100 دلار ارز دیجیتال خرید و فروش کرد، هر دوی شما 10 دلار بیت کوین دریافت می‌کنید.

با پرداخت 30 درصد کارمزد تراکنش ‌ها به ارز بومی در صرافی CEX.IO درآمد کسب کنید

صرافی CEX.IO بیش از 2 میلیون کاربر فعال دارد و به تدریج بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. برنامه ارجاع CEX.IO بسیار ساده است. برنامه ارجاع CEX.IO Exchange برای شما 30 درصد کمیسیون در مورد تراکنش‌های کاربران ارجاع شده با ارز بومی خود را به شما ارائه می‌دهد.

برای هر ثبت نام جدید در صرافی Deribit از 20% کمیسیون روزانه و 10% تخفیف کسب درآمد کنید

معامله فیوچرز ارزهای دیجیتال و گزینه Deribit دارای یک برنامه ارجاع است که به مراجعان و کاربران جدید پاداش می‌دهد.

کاربران جدیدی که از یک پیوند ارجاع معتبر استفاده می‌کنند، پس از ثبت نام، 10٪ تخفیف در هزینه‌های معاملاتی دریافت می‌کنند. کاربران برنامه‌های ارجاع که کاربران جدید را معرفی می‌کنند نیز 20 درصد کمیسیون در تراکنش‌های کاربر جدید دریافت خواهند کرد.

مراقب کلاهبرداری ‌ها باشید

دنیای ارزهای دیجیتال در حال حاضر مملو از کلاهبرداری است. این نوع کلاهبرداری‌ها در روش‌های دریافت رایگان ارزهای دیجیتال بیشتر به چشم می‌خورد. کلاهبرداران معمولاً کسانی را که به دنبال پاداش رایگان هستند شکار می‌کنند زیرا آنها مایلند هر روشی را برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان امتحان کنند.

ارز دیجیتال رایگان

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال رایگان

یکی از جنبه‌های هیجان انگیز صنعت کریپتو، فرصت کسب درآمد بدون سرمایه گذاری بزرگ است. این ویژگی صنعت ارزهای دیجیتال را از بازارهای مالی قدیمی مانند سهام متمایز می‌کند. اساسا دنیای ارزهای دیجیتال با آخرین به روز رسانی‌های عصر فناوری همراه بوده و اکنون می‌بینیم که فرصت کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در صنعت متاورس، بازی، توکن‌های غیرقابل تعویض، موسیقی و غیره ایجاد شده است.

از این رو افرادی که حتی با مکانیسم‌های سرمایه گذاری و معامله در ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند، اکنون می‌توانند از روش‌های مختلف برای دستیابی به ارزهای دیجیتال به صورت رایگان استفاده کنند و با مشاهده سود مناسب و چشم انداز روشن، به تدریج وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمد
.
27 اسفند 1402، 23:07
پاسخ
0
0
ثبت نام کن و ارز دیجیتال رایگان بگیر از معتبرترین صرافی ایرانی تبدیل
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402