معرفی کانال های تلگرام لباس بچه گانه

کانال لباس بچه گانه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این نوشته قصد داریم به معرفی ۱۰ کانال لباس بچه گانه عمده فروشی و تکی بپردازیم که بر اساس تعداد اعضای حاضر در کانال مرتب شده‌اند. علاوه بر این مزایای هر یک از این کانال‌های تلگرامی نیز ذکر شده است تا مقایسه میان آن‌ها ساده‌تر شود. پس با پلازا همراه باشید تا بهترین کانال‌‌های لباس کودک را به شما معرفی کنیم.

در گذشته، خرید کالا اغلب به صورت حضوری انجام می‌شد اما با نفوذ اینترنت، خرید اینترنتی به سرعت جای خود را میان مردم باز کرد. مراجعه به کانال‌های تلگرامی یکی از این روش‌های خرید اینترنتی است. یکی از محصولات رایج که در این کانال‌های تلگرامی به فروش می‌رسد لباس است.

فهرست مطالب

کانال تلگرام لباس بچه گانه

از جمله مزایای خرید لباس از طریق کانال تلگرام می‌توان به قیمت پایین، تنوع محصولات و صرفه‌جویی در زمان اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند نمونه از کانال‌های شاخص در این زمینه آشنا شویم.

۱. کانال پوشاک بچگانه و لباس کودک

کانال پوشاک بچگانه و لباس کودک

اولین کانال تلگرامی لباس کودک در لیست ما، پوشاک بچگانه و لباس کودک نام دارد. این کانال تلگرام یکی از محبوب‌ترین‌های این حوزه محسوب می‌شود که ۹۸۰۰۰ نفر عضو آن نشان‌دهنده همین موضوع است. لباس‌های بچه‌گانه این کانال با تخفیف عالی به فروش مي‌رسند و ارسال به تمام نقاط کشور نیز امکان‌پذیر است. از ویژگی‌های کلیدی این کانال می‌توان به قرار دادن چند عکس مختلف از لباس اشاره کرد که کار شما را برای انتخاب دقیق‌تر راحت می‌کند. همچنین قیمت دقیق لباس‌ها به تفکیک سایز و توضیحات لازم در مورد آن‌ها نیز قرار داده شده است.

۲. کانال پوشاک بچگانه و کودک_لباس

پوشاک بچگانه و کودک_لباس

کانال پوشاک بچگانه و کودک_لباس نیز در دسته برترین کانال لباس بچه گانه ارزان تک فروشی قرار می‌گیرد. این کانال تلگرام در بخش توضیحات خود لینک‌های مختلفی را قرار داده تا خریداران دچار سردرگمی نشوند. از جمله این لینک‌ها می‌توان به راهنمای خرید، کد پیگیری، تنخور و رضایت و مشتری و ارتباط با ما اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این کانال تلگرامی لباس کودک، برخورداری از وب‌سایت است که باعث می‌شود اعتماد مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. در بخش توضیحات هر لباس نیز به ترتیب نام، سایز، جنس، رنگ‌بندی و قیمت محصول به چشم می‌خورد. این کانال تلگرام در زمان نگارش این مقاله ۶۸۰۰۰ عضو دارد که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

۳. کانال پخش پوشاک بچه گانه سعید

پخش پوشاک بچه گانه سعید

اگر به دنبال کانال لباس بچه گانه ارزان در مشهد هستید کانال پخش پوشاک بچه گانه سعید را به شما پیشنهاد مي‌کنیم. پخش پوشاک سعید در دسته بهترین کانال لباس بچه گانه عمده فروشی ما قرار دارد و به هیچ عنوان تک فروشی در آن وجود ندارد. در توضیحات این کانال ذکر شده است که تا قبل از زمان تسویه حساب، امکان ارسال بار وجود ندارد که باید به این نکته توجه داشته باشید. همچنین در بخش لینک ارسالی‌ها می‌توانید رسیدهای حمل بار ارسال شده را مشاهده نمایید. در بخش توضیحات محصول این کانال لباس بچه گانه عمده ارزان نیز مواردی مانند نام محصول، سایزهای موجود و قیمت به چشم می‌خورد.

۴. کانال لباس کودک شیرین من

لباس کودک شیرین من

فروشگاه لباس کودک شیرین من هم در دسته برترین کانال لباس بچه گانه ارزان تک فروشی قرار دارد. علاوه بر این لینک کانال لباس بچه گانه عمده ارزان نیز در بخش توضیحات کانال قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های کلیدی کانال لباس کودک شیرین من، بخش رضایت و تنپوش آن است که در آن تصاویری از پیام‌های رضایت مشتریان و همچنین عکس‌های ارسالی توسط خریداران از پوشیدن لباس به چشم ‌می‌خورد.

همچنین بخوانید :

در بخش توضیحات محصول، علاوه بر چندین عکس مختلف، نام و توضیحات، جنس لباس، سایزهای موجود به تفکیک قد و پهنا، قیمت محصول و همچنین هزینه ارسال آن وجود دارد.

۵. کانال لباس بچه گانه الدوز مشهد

لباس بچه گانه الدوز مشهد

دومین کانال لباس بچه گانه ارزان در مشهد که برای شما انتخاب شده است لباس بچه‌گانه الدوز مشهد نام دارد. این کانال ارزان سرای لباس بچه گانه ۱۲۰۰۰ عضو دارد و میان خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار است. از ویژگی‌های کلیدی این کانال تلگرام می‌توان به امکان خرید حضوری برای عزیزان ساکن مشهد یا زائرین اشاره کرد. فروشگاه حضوری این کانال تلگرامی در بازار فردوسی مشهد واقع شده است و بیشتر فعالیت آن در حوزه عمده فروشی است. در بخش توضیحات هر محصول نیز چند عکس از لباس، سایزهای موجود و قیمت آن قرار داده شده است و توضیحات دیگری وجود ندارد.

۶. کانال پوشاک بچه گانه هیوا در بانه؛ کانال تلگرام پوشاک بچه گانه بانه

پوشاک بچه گانه هیوا دربانه

به علاقه‌مندان عمده فروشی پوشاک بچه گانه، پوشاک بچه گانه هیوا در بانه پیشنهاد می‌شود. کانال پوشاک بچه گانه هیوا در بخش توضیحات خود تأکید دارد که فروش فقط به صورت عمده انجام می‌شود و امکان ارسال به تمام نقاط کشور نیز وجود دارد. همچنین در بخش محصولات پستی می‌توانید فاکتورها و تصاویر خرید انجام شده توسط مشتریان را مشاهده کنید که برای اعتمادسازی بیشتر انجام می‌شود.

برای هر محصول موجود در این کانال لباس بچه گانه دخترانه شیک با یک یا چند عکس نشان داده شده است. زیر هر محصول نیز نام و توضیحات جنس لباس، سایزبندی‌ها و قیمت عمده فروشی قرار داده شده است.

۷. کانال ارزانسرای لباس کودک سامرین؛ کانال تلگرامی لباس کودک

ارزانسرای لباس کودک سامرین

افرادی که به دنبال کانال ارزان سرای لباس بچه گانه هستند می‌توانند سری به ارزانسرای لباس کودک سامرین هم بزنند. کانال ارزانسرای لباس کودک سامرین در لحظه نگارش این متن حدود ۹۰۰۰ نفر عضو دارد و در دسته برترین کانال لباس بچه گانه ارزان تک فروشی نیز قرار می‌گیرد. در بخش توضیحات نیز هزینه ارسال یک تا چهار دست لباس نیز ذکر شده است. یکی از ویژگی‌های کلیدی ارزانسرای لباس کودک سامرین این است که عرضه لباس مستقیماً‌ از تولیدی انجام می‌شود و به همین دلیل قیمت تمام شده به مراتب کاهش می‌یابد. این تولیدی یک کانال لباس زنانه نیز دارد که آدرس آن در بخش توضیحات قرار دارد. در بخش محصولات به ترتیب نام، جنس پارچه، رنگ‌ها، سنین مناسب برای لباس، قیمت و سایز آن‌ به چشم می‌خورد. در پایین هر محصول نیز آدرس کانال رضایت مشتریان قرار دارد.

۸. کانال پخش لباس بچه گانه؛ برتین کانال لباس بچه گانه ارزان تک فروشی

پخش لباس بچه گانه

سومین کانال لباس بچه گانه ارزان در مشهد، کانال پخش لباس بچگانه با بیش از ۸۰۰۰ عضو است. این کانال لباس بچه گانه دخترانه شیک در میدان ۱۷ شهریور مشهد واقع شده است و کانال‌های دیگری نیز دارد که در بخش توضیحات کانال مي‌توانید وارد آن‌ها شوید.

علاوه بر کانال اعتماد‌سازی و رضایت مشتریان، یک کانال جانبی در ایتا نیز قرار گرفته است تا اعضای این پیام‌رسان نیز به محصولات دسترسی داشته باشند. در بخش توضیحات هر محصول تنها یک عکس از لباس قرار دارد و در زیر آن نام و جنس لباس، سایزها و رنگ‌های موجود و قیمت آن قرار دارد.

۹. کانال عمده فروشی لباس بچه قشم . کدخدانت

عمده فروشی لباس بچه قشم . کدخدانت

در فهرست بهترین کانال لباس بچه گانه عمده فروشی، کانال کدخدانت نیز به چشم می‌خورد. به ادعای کانال کدخدانت، کالاها از بنگلادش و چین وارد می‌شوند و امکان خرید حضوری در بازار قدیم درگهان جزیره قشم نیز فراهم شده است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این کانال کانال تلگرامی لباس کودک، ارسال رایگان است که نسبت به سایر رقبا یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. در بخش توضیحات هر محصول چند عکس مختلف قرار دارد و در ادامه نام و توضیحات تکمیلی، تعداد موجود در هر بسته، نام کشور تولیدکننده، رده سنی مناسب محصول و قیمت عمده ذکر شده است.

۱۰. کانال تولید و پخش پوشاک بچه گانه ونوس

تولید و پخش پوشاک بچه گانه ونوس

پس از معرفی کانال‌های شهرهای دیگر نوبت به تهران می‌رسد. اگر در جستجوی کانال لباس بچه گانه تهران هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به کانال تولید و پخش پوشاک بچه گانه ونوس هم بزنید. این کانال تلگرام که در واقع یک تولیدی لباس در بازار بزرگ تهران است هم به صورت عمده فروشی و هم به صورت تک فروشی فعالیت می‌کند. در بخش توضیحات هر محصول علاوه بر تصاویر لباس، نام و نوع جنس پارچه، رنگ‌های موجود، سایز و قیمت مشاهده می‌شود. علاوه بر این در صورت اتمام موجودی کالا، بلافاصله پیام اتمام موجودی بر روی محصول قرار داده می‌شود. برای عزیزانی که در روبیکا عضو هستند نیز کانال مجزایی در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی ۱۰ کانال لباس بچه گانه پرداختیم و توضیحات مختصری راجع به هر کدام از آن‌ها ارائه دادیم. علاوه بر این ویژگی‌های هر یک از این کانال‌ها نیز به تفکیک ذکر شد تا بتوانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید. توجه داشته باشید که معرفی کانال‌ها صرفاً بر اساس تعداد اعضا صورت گرفت و دلیلی بر برتری یکی بر دیگری نیست. توصیه می‌کنیم هر یک از این کانال‌ها را بررسی کنید و برحسب نیاز یک یا چند مورد را انتخاب نمایید تا بتوانید خریدی راحت و به صرفه داشته باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402