کسب درآمد دلاری از گوش دادن به موسیقی و نحوه نقد کردن آن در ایران

کسب درآمد از گوش دادن به موسیقی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اما آیا می‌دانستید با گوش دادن به موسیقی می‌توان درآمد داشت؟ سایت های کسب درآمد موسیقی کدامند؟ تعدادی سایت‌های کسب درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی راه‌اندازی شده‌اند. شما از طریق آن‌ها چه یک شنونده موسیقی مبتدی یا یک حرفه‌ای باشید، می‌توانید با گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود شروع به کسب درآمد کنید. بی اطلاعی از این روش کسب درآمد فرصت‌های زیادی را هنگام گوش دادن به آهنگ از شما می‌گیرند.

در ادامه این مطلب ما روش‌های کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی را برای شما توضیح می‌دهیم، سایت‌هایی را که در این زمینه فعالیت می‌کنند، به شما معرفی می‌کنیم. سپس نحوه نقد کردن درآمد دلاری را به شما آموزش می‌دهیم.

فهرست مطالب

روش‌های کسب درآمد با گوش کردن به موسیقی

راه‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها موفق به کسب درآمد دلاری شوید. اما یکی از مهیج‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین روش‌ها، گوش دادن به موسیقی است. این روش جذاب علاوه‌ بر سرگرم کردن، یک منبع درآمد خوب نیز به شمار می‌آید. شما به دو روش می‌توانید کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید:

  •  پلتفرم‌های آنلاین و وب‌سایت‌های کسب درآمد با موسیقی
  •  ایجاد یک کانال یوتیوب

در ادامه این مطلب به معرفی مفصل این دو روش می پردازیم.

پلتفرم‌های آنلاین و وب‌سایت‌های کسب درآمد با موسیقی

تعداد بی‌شماری سایت وجود دارند که می‌توان که با گوش دادن به موسیقی، نوشتن نقدهای کوتاه، امتیاز دادن به آهنگ‌ها و شرکت در نظرسنجی‌ها به کسب درآمد رسید. در اینجا 8 مورد از معروف‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

وب‌سایت SliceThePie

اگر می‌خواهید برای گوش دادن به موسیقی پول دریافت کنید، این سایت قطعاً یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی است که این فرصت را به شما می‌دهد. این سایت که در سال 2007 راه‌اندازی شد، بیش از 2 میلیون کاربر دارد و هر روز هزاران نفر جدید ثبت نام می‌کنند. SliceThePie وب‌سایتی است که برای گوش دادن به موسیقی به شما پول می‌دهد.

کسب درآمد از گوش دادن به موسیقی- وب‌سایت SliceThePie

می‌توانید با رتبه‌بندی و نقد و بررسی موسیقی‌هایی که می‌شنوید، درآمد کسب کنید. برای شروع، یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به گوش دادن به موسیقی کنید. وقتی آهنگی را که دوست دارید پیدا کردید، به آن امتیاز دهید و نظر خود را بنویسید. این سایت برای هر نقد آهنگ حدود 0.02 دلار می‌پردازد، اما اگر به کار خود ادامه دهید، این درآمد می‌تواند افزایش یابد و تا 0.2 دلار در هر نقد برسد.

هرچه حساب کاربری شما بزرگتر شود، می‌توانید در نقدهای بیشتری شرکت کنید. پرداخت‌ها برای هر نقد و بررسی فوراً واریز می‌شود و می‌توانید دو بار در هفته از طریق پی‌پال (PayPal) درآمد خود را برداشت کنید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که حداقل 10 دلار محدودیت برداشت از حساب دارید.

وب‌سایت MusicXray

وب‌سایت MusicXray

این وب‌سایت عمدتاً آهنگ‌های هنرمندان و آهنگسازان جدید را پخش می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آهنگ‌های هنرمندان جدید گوش دهید و به آن‌ها امتیاز دهید و پس از گوش دادن به آهنگ، یک نقد کوتاه بنویسید. این نقدها به هنرمندان کمک می‌کند تا در آینده موسیقی بهتر و جذاب‌تری تولید کنند.

در حال حاضر، این شرکت حدود 0.05 دلار برای هر آهنگ پرداخت می‌کند. پس از ایجاد حساب کاربری رایگان خود در این وب‌سایت، باید حدود پنج آهنگ را آپلود کنید تا به طور خودکار سلیقه شما را در موسیقی درک کند. آن‌ها اعلان‌ها را مستقیماً به ایمیل شما ارسال می‌کنند و شما باید طی 24 ساعت آهنگ‌ها را مورد نقد و بررسی قرار دهید. درآمد حاصل از این سایت را می‌توانید مستقیماً از طریق حساب پی‌پال PayPal خود برداشت کنید.

وب‌سایت PlaylistPush

این وب‌سایت‌ به کاربران اجازه می‌دهد تا از لیست‌های پخشی که در Apple Music یا Spotify دارند، درآمد کسب کنند. این پلتفرم هنرمندان موسیقی را با سازندگان لیست پخش در پلتفرم‌ها و برنامه‌های موسیقی مختلف متصل می‌کند. هنرمندان می‌توانند آهنگ‌های خود را مستقیماً از طریق این برنامه برای سازندگان لیست پخش ارسال کنند. در حقیقت خوانندگان و تولیدکنندگان موسیقی به سازندگان لیست پخش برای گوش دادن به آهنگ‌های آن‌ها از طریق این وب‌سایت پول می‌دهند.

روش های کسب درآمد از گوش دادن به موسیقی - وب‌سایت PlaylistPush

اگر آهنگ‌های آنها را دوست دارید، می‌توانید آن را به لیست پخش خود اضافه کنید. با این حال، شما به حداقل 400 دنبال کننده در لیست پخش Spotify یاApple Music خود نیاز دارید. این وب‌سایت برای هر نقد آهنگ حدود 1 دلار پرداخت می‌کند، اگرچه اگر تعداد فالوورهای خوبی داشته باشید، می‌تواند به 12 دلار برای هر آهنگ برسد.

وب‌سایت HitPredictor

این وب‌سایت آهنگ‌های جدید را منتشر می‌کند تا شما بتوانید به آنها گوش دهید و نظرات خود را ارائه دهید. در حال حاضر برای هر 30 دقیقه‌ای که به این پلتفرم اختصاص می‌دهید، حدود 5 دلار پرداخت می‌کند. شما فقط می‌توانید درآمد خود را از طریق کارت‌های هدیه آمازون بازخرید کنید.

علاوه بر نقد آهنگ‌ها، می‌توانید به هنرمندان جدید در این پلتفرم امتیاز دهید و امتیاز کسب کنید. برای ایجاد حساب کاربری در این وب سایت باید حداقل 13 سال سن داشته باشید.

وب‌سایت WeLocalize

وب‌سایت WeLocalize

این وب‌سایت به جای نقد و بررسی آهنگ‌ها، بر اشعار تمرکز دارد. این یک نوع کار رونویسی است که در آن هنگام گوش دادن به آهنگ باید متن آن را تایپ کنید. پس از ایجاد یک حساب کاربری رایگان در این وب‌سایت، هر روز آهنگ‌های جدیدی دریافت خواهید کرد. برای کسب درآمد مناسب از این پلتفرم باید سرعت تایپ خوبی داشته باشید.

در حال حاضر، این وب سایت برای هر آهنگی که شما رونویسی می‌کنید حدود 4 دلار پرداخت می‌کند. شما می‌توانید مستقیماً درآمد خود را از طریق انتقال سیمی و ACH در حساب خود دریافت کنید، اگرچه باید شهروند دائمی ایالات متحده باشید.

وب‌سایت Earnably

در این وب‌سایت می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌ها، تماشای تبلیغات پولی، تماشای موزیک ویدیوهای تازه ‌منتشر شده و گوش دادن به رادیوهای آنلاین کسب درآمد داشته باشید. درآمد خود را می‌توانید از طریق پی‌پال PayPal یا از طریق گیفت‌کارت آمازون یا بیت‌کوین دریافت کنید.

وب‌سایت RadioEarn

در حال حاضر، این وب سایت کاملاً رایگان است. شما به راحتی می‌توانید با پر کردن مشخصات خود یک پروفایل ایجاد کنید. پس از تأیید، می‌توانید مستقیماً از داشبورد این وب‌سایت به کانال‌های رادیویی مختلف گوش دهید. به ازای هر 15 دقیقه که در هر ایستگاه رادیویی سپری می‌کنید، وب‌سایت امتیازهایی را پاداش می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید ماهیانه یک‌بار آن‌ها را با PayPal Cash، کارت‌های هدیه آمازون یا حواله‌های سیمی (برای شهروندان ایالات متحده) بازخرید کنید.

وب‌سایت FusionCash

ثبت‌نام در این وب‌سایت نسبتاً آسان است، همچنین یک جایزه خوش‌آمدگویی 5 دلاری دریافت خواهید کرد. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، می‌توانید مستقیماً موسیقی مورد علاقه خود را در داشبورد پیدا کنید. اما، هر چند دقیقه یک‌بار یک کپچا از شما می‌خواهد تا دقت خود را بررسی کنید. شما می‌توانید درآمد خود را در بیستم هر ماه برداشت کنید.

نقد کردن درآمد دلاری سایت‌های موسیقی

وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌هایی که در ازای گوش دادن به موسیقی و نقد و بررسی آهنگ‌ها، به کاربران خود پول پرداخت می‌کنند، از روش‌های پرداختی متنوعی برخوردارند. واریز پول به حساب پی‌پال PayPal، بیت‌کوین و لایت‌کوین، کوپن‌های هدیه VISA و کارت‌های اعتباری نمونه‌های آنها هستند.

برداشت درآمد به دست آمده از این طریق، برای ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌های موجود بسیار دشوار است. اما سایت‌های واسط در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

  • باید در سایت واسط عضو شده و پروفایل بسازید.
  • اطلاعات حساب بانکی خود را ثبت کنید.
  • در صفحه خدمات سایت واسط، وارد «نقد کردن درآمد ارزی» شوید.
  • درخواست خود را برای دریافت نقد کردن درآمد دلاری به ثبت برسانید.
  • بعد از ثبت درخواست درآمد حاصل از گوش دادن و نقد نوشتن درباره آهنگ به حساب شما می‌آید.

سؤالات متداول کسب درآمد دلاری از گوش دادن به موسیقی

چگونه با گوش دادن به موسیقی به کسب درآمد دلاری برسم؟

ابتدا وب‌سایتی پیدا کنید که برای گوش دادن به موسیقی به شما پول پرداخت کند. در آن سایت ثبت‌نام کنید. پس از آن شروع به پخش موسیقی گوش کنید. برای هر آهنگی که گوش می‌کنید یک نقد کوتاه بنویسید.

روشهای پرداخت در سایت‌هایی کسب درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی کدامند؟

سایت‌ها از روش‌های پرداختی مانند واریز پول به حساب پی‌پال، بیت‌کوین و لایت‌کوین، کوپن‌های هدیه VISA و کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند.

کدام سایت‌ها با گوش دادن به موسیقی پول پرداخت می‌کنند؟

سایت‌های زیادی مانند MusicXray، Earnably، SliceThePie و HitPredictor وجود دارند.

آیا سایت‌های موسیقی فقط با گوش دادن به موسیقی پول پرداخت می‌کنند؟

خیر. علاوه بر گوش دادن به موسیقی شماید باید برای هر آهنگ یک نقد و بررسی کوتاه انجام دهید و نظر خود را درباره دوست داشتن یا دوست نداشتن آن بنویسید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم روش‌های کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی را به شما توضیح ‌دهیم. شما می‌توانید سراغ وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین بروید. در ضمن با ایجاد اکانت در یوتیوب کار خود را شروع کنید. سایت‌هایی را به شما معرفی کردیم که در ازای گوش دادن به موسیقی، برای کاربران خود درآمد دلاری در نظر می‌گیرند.

ثبت‌نام در این سایت‌ها کار آسانی است. شما به راحتی می‌توانید علاوه بر سرگرم شدن و لذت بردن از موسیقی، به یک درآمد خوب دست پیدا کنید. همچنین نحوه نقد کردن درآمد دلاری را به شما آموزش دادیم.

شما کدام راه را برای نقد کردن درآمد خود از گوش دادن آهنگ انتخاب می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402