آموزش پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway

پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا تا به حال چیزی در مورد کار کردن در سفر شنیده‌اید؟ یا اینکه می‌دانید با کار کردن در سفر می‌توانید اقامتگاه رایگان دریافت کنید؟ امروزه بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود به صورت داوطلبانه آگهی‌های کاریابی را از طریق‌ سایت‌های بین‌المللی همچون workaway پیدا می‌کنند. پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway بسیار راحت بوده و تنها با انجام چند کلیک ساده و افتتاح حساب به عنوان داوطلب می‌توان به راحتی آگهی‌های کاریابی در ازای دریافت اقامتگاه رایگان را پیدا کرد.

شاید شنیدن این اطلاعات برای شما کمی عجیب باشد؛ اما می توانید از طریق سایت ورک اوی می‌توانید به راحتی به افرادی که در کشور مقصد و مورد نظر شما نیاز به کمک دارند را پیدا کرده و با امداد‌رسانی به آن‌ها اقامتگاه رایگان و حتی غذای رایگان نیز دریافت کنید! ثبت نام و عضویت در سایت workaway برای شما و تمامی کسانی که قصد سفر به کشورهای مختلف دنیا را دارند بهترین راهکار برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حتی پیدا کردن اقامتگاه‌های امن و مورد تایید است.

فهرست مطالب

راهنمای پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway
آموزش کامل چگونگی پیدا کردن کار و دریافت اقامتگاه رایگان از سایت ورک اوی

چگونه کار داوطلبانه در سایت workaway را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن کار داوطلبانه در سراسر دنیا و دریافت اقامتگاه رایگان از سایت workaway اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در این سایت است. این پلتفرم به علت ارائه گسترده‌ترین خدمات هزینه‌‌ای را برای عضویت و ثبت نام را برای کاربران تعیین کرده است. برای پرداخت هزینه ثبت نام در سایت workaway باید یکی از روش‌های پی پال یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی انتخاب شود.

اما متاسفانه به علت اعمال برخی تحریم‌های بزرگ علیه ایران، در حال حاضر ایرانیان از خدمات شرکت‌های پرداخت بین‌المللی از قبیل پی پال و صدور کارت‌های اعتباری محروم هستند. اما نیازی به نگرانی از این بابت نیست، چراکه شما می‌توانید با استفاده از خدمات گسترده ارگان‌های قانونی به نام پلتفرم‌های پرداخت ارزی، معادل ریالی هزینه ثبت نام خود را در ورک اوی از این طریق پرداخت کنید.

معرفی سایت Workaway

سایت workaway چیست؟ این وب‌سایت در اصل یک پلتفرم بین‌المللی است که کاربران با عضویت در آن می‌توانند به افرادی که در زمینه‌های مختلف نیاز به کمک دارند را پیدا کنند. بزرگ‌ترین مزیت ثبت آگهی کار داوطلبانه در سایت workaway این است که افراد می‌توانند بدون نگرانی از بابت هزینه‌های گزاف اقامتگاه و هتل به سراسر دنیا سفر کنند.

به بیانی ساده‌تر، شما با ثبت نام در این سایت تعداد زیادی آگهی اقامتگاه رایگان را مشاهده خواهید کرد. اما شرط رزرو این اقامتگاه‌ها و حتی هتل‌ها این است که به صورت داوطلبانه کار یا خدمتی را به شخص آگهی دهنده ارائه کنید. پلتفرم ورک اوی در واقع یک فرصت طلایی را برای علاقه‌مندان به سفرها و گردشگری در کشورهای مختلف و همچنین دارندگان اقامتگاه‌ها را فراهم کرده است تا از این طریق هر دو طرف بتوانند به اهداف خود دست یابند. البته برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که سایت ورک اوی فرایند رزرو مقصد و بازگشت از سفر کاربر را تامین می‌کند. در حالی که این پلتفرم تنها قادر به ارائه خدمات در زمینه رزرو اقامتگاه به صورت رایگان و در ازای انجام کار داوطلبانه است.

سایت workaway چگونه کار می‌کند؟

همان گونه که در مطالب بالا اشاره کردیم، سایت ورک اوی یک پلتفرم جهانی برای کاریابی داوطلبانه در ازای دریافت اقامتگاه رایگان است. طریقه کار سایت ورک اوی به این صورت است که افراد می‌توانند هم به عنوان میزبان و هم به عنوان داوطلب برای انجام کار در آن ثبت نام و عضو شوند. اما نحوه برقراری ارتباط این دو طرفین با یکدیگر در سایت workaway شرایط و ضوابطی دارد. افرادی که قصد ثبت آگهی اقامتگاه در این سایت را دارند بایستی از برخی قوانین و خطوط مشی تعیین شده در این پلتفرم پیروی کنند، همچنین داوطلبان کاریاب نیز باید از برخی قوانین دیگر تبعیت کنند.

لیست انواع مشاغل در سایت workaway

در سایت ورک اوی چه نوع کارهایی وجود دارد؟ آیا کارهای مورد نیاز آگهی شده در این سایت نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارند؟ این دو سوال، از جمله متداول‌ترین سوالات کاربرانی است که قصد پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway را دارند. در واقع تعداد زیادی از کارهای موجود در لیست مشاغل سایت ورک اوی به مهارت یا تخصص خاصی نیاز ندارد. دسته بندی مشاغل مورد نیاز در این سایت عمدتا شامل کارهای زیر می‌شود:

  • مراقبت از حیوانات
  • آشپزی
  • مشارکت در بخش گردشگری (کار در داخل هتل و اقامتگاه)
  • کمک کردن در پروژه‌های هنری مختلف
  • خدمات نظافت و تمیزکاری

هزینه ثبت نام و کار داوطلبانه در سایت workaway

هزینه ثبت نام در سایت ورک اوی چندان زیاد نبوده و در ازای امکانات و  خدماتی که این وب‌سایت به اشتراک می‌‌گذارد بسیار مقرون‌به‌صرفه است. اشتراک عضویت در این سایت به صورت سالانه بوده و شما باید بعد از گذشت یک سال عضویت خود را تمدید کنید. هزینه ثبت نام به ازای هر کاربر در ورک اوی 28 دلار است: بنابراین در صورتی که می‌خواهید به صورت 2 نفره سفر کرده و اقامتگاهی را از طریق این پلتفرم پیدا کنید باید هزینه 56 دلار را پرداخت کنید. بعد از تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه حق عضویت، می‌توانید با میزبان‌های مختلف در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید.

هزینه ثبت نام و پیدا کردن کار داوطلبانه در workaway
هزینه ثبت نام به عنوان کارجو داوطلب در سایت ورک اوی به ازای هر نفر 26 دلار است.

امکانات و ویژگی‌های سایت Workaway

سایت ورک اوی علاوه بر ارائه خدمات گسترده در زمینه رزرو هتل در ازای کار داوطلبانه، امکانات و خدمات دیگری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway امکان ملاقات داوطلبان با یکدیگر است! علاوه بر این مورد، سایت ورک اوی قابلیت‌های ویژه زیر را دارد:

  • Travel Body
  • Meet Up

قابلیت Travel Body

با مراجعه به این بخش از سایت، می‌توانید داوطلبان دیگری که در نزدیکی شما قرار دارند را به راحتی شناسایی کرده و درخواست ملاقات را به آن‌ها ارسال کنید. با استفاده از بخش Travel Body می‌توانید همسفری جدیدی برای خود پیدا کنید!

قابلیت Meet Up

در بخش Meet Up میزان مسافت و فاصله داوطلبان با یکدیگر نشان داده می‌شود؛ با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد داوطلب دیگری در نزدیکی خود به دست آورده و در صورت تمایل با او برای همسفر شدن هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

مزایای کار داوطلبانه در سایت workaway

سایت ورک اوی به عنوان یک پلتفرم اشتراک‌گذاری آگهی اقامتگاه رایگان در ازای کار داوطلبانه، مزیت‌های بسیاری برای توریست‌ها، گردشگران و همچنین صاحبان اقامتگاه‌ها و هتل‌ها دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، این سایت مزایای دیگری را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی بیشتر با آداب، رسوم و فرهنگ کشور مقصد
  • کسب درآمد هم‌زمان با بازدید از مناطق گردشگری
  • دریافت اقامتگاه و غذای رایگان

آموزش پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway

بسیاری از افراد پس از ثبت نام و پرداخت هزینه آن در سایت workaway به علت نداشتن اطلاعات کافی در مورد این پلتفرم، نمی‌توانند لیست آگهی‌‌های مختلف را پیدا کنند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید؛ برای پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway اولین کاری که باید انجام دهید این است که فیلترهای مختلف اعم از نوع شغل، کشور مقصد و… را فعال کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید وارد قسمت Find a Host شده و به منظور تسریع و آسان‌تر شدن فرایند جستجو فیلترهای مختلف را اعمال کنید.

انواع فیلتر کاریابی در سایت workaway

انواع فیلترهای موجود در سایت ورک اوی برای کاریابی عبارت‌اند از:

  • نوع شغل: با استفاده از این فیلتر می‌توانید بر اساس مهارت یا تخصص خود مشاغل مربوطه را سرچ کنید.
  • مشاغل حاوی فیدبک: فعال کردن تیک گزینه Feedback به شما کمک می‌کند تا مشاغلی را که افراد و کاربرهای مختلف نظرات خود را درباره آن‌ها بیان کرده‌اند را پیدا کنید.
  • دستمزد یا حقوق: برخی از میزبان‌ها (آگهی‌دهنده‌ها) به جای ارائه اقامتگاه رایگان، دستمزد یا حقوق را به کاربر داوطلب پرداخت می‌کنند. این گزینه برای درآمدزایی در سفر بسیار مناسب است.
  • گزینه Last Minute: برخی از میزبان‌ها درخواست فوری داوطلبان را قبول می‌کنند؛ با روشن کردن این گزینه می‌توانید مشاغلی که قابلیت جذب نیروی سریع دارند را به راحتی پیدا کنید.
  • گزینه Internet Acces: فعال کردن این گزینه به شما کمک می‌کند تا میزبان‌هایی را پیدا کنید که وضعیت اینترنت و آنتن دهی در منطقه آن‌‌‌ها در وضعیت مناسبی قرار دارد.
  • گزینه امتیاز (Rate) آگهی: مانند بسیاری از پلتفرم‌ها، سایت ورک اوی میزبان‌ها و آگهی دهندگان را بر اساس نظرات مردم امتیاز بندی می‌کند. با روشن کردن گزینه امتیاز می‌توانید از بین چندین سطح بندی یکی را انتخاب کرده و مشاغلی با امتیازات در این رده بندی را مشاهده کنید.
نحوه پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway
سایت ورک اوی: بهترین پلتفرم برای پیدا کردن کار داوطلبانه و دریافت اقامتگاه رایگان

راهنمای ثبت نام در سایت workaway به عنوان میزبان

ثبت نام در این سایت به عنوان میزبان و شخص آگهی‌دهنده فرایند بسیار ساده‌ و راحتی دارد. برای ساخت اکانت به عنوان میزبان در این سایت باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • نوشتن سابقه فعالیت
  • ارائه بیوگرافی از خودتان
  • مشخص کردن عنوان و موضوع کاری آگهی
  • مشخص کردن تعداد نیروی کار داوطلب
  • تعیین کردن ارائه هزینه یا اقامتگاه و غذای رایگان به داوطلب

ثبت نام به عنوان میزبان در سایت workaway هیچ هزینه‌ای نداشته و کاملا رایگان است.

ثبت در سایت workaway به عنوان داوطلب کارجو

برای داشتن سفر رایگان خارجی با سایت workaway باید ابتدا در این سایت ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را افتتاح کنید. برای باز کردن حساب در این سایت، ابتدا باید آدرس ایمیل خود را به عنوان پیش فرض ثبت نام ارسال کنید. سپس در پنجره ظاهر شده باید لوکیشن یا همان آدرس دقیق محل سکونت در کشور مبدا، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید. بعد از تکمیل حساب کاربری، باید اطلاعات زیر را از خود ارائه دهید:

  • اهل کدام کشور هستید.
  • سفرهایی که تا به حال رفته‌اید.
  • قصد دارید به کدام کشورها سفر کنید.

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، برای ثبت نام به عنوان داوطلب در سایت ورک اوی باید هزینه‌ای حدود 48 دلار پرداخت کنید.

امنیت سایت workaway

سایت ورک اوی، دقیقا نقش یک واسط را بین کارجوی داوطلب و میزبان آگهی دهنده دارد؛ به همین دلیل این سایت هیچ گونه مسئولیتی در برابر تصمیمات و انتخابات کاربران و میزبانان خود ندارد. در واقع شما باید به عنوان میزبان و کارجو، تمامی شرایط را سنجیده و سپس با اطمینان خاطر از خدمات این سایت استفاده کنید. در حالت کلی سایت workaway بستری بسیار امن و مطمئن را برای پیدا کردن کار داوطلبانه در نقاط مختلف دنیا و همچنین ثبت آگهی اقامتگاه و هتل فراهم کرده است.

بهترین راهکار برای پرداخت هزینه ثبت نام در سایت workaway از ایران

برای پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway ابتدا باید ثبت نام کرده و سپس هزینه ثبت نام را به عنوان کارجو پرداخت کنید. اما متاسفانه ایرانیان نمی توانند از طریق درگاه‌های پرداختی موجود در این سایت فرایند پرداخت هزینه ثبت نام را انجام دهند، تنها راهکار موجود برای برطرف کردن این چالش استفاده از خدمات سایت های پرداخت ارزی است.

این دسته از سایت‌ها، تحت نظر ارگان‌ها و نهادهای امنیتی هستند و می‌توانند در ازای دریافت کارمزدی بسیار اندک خدمات مربوط پرداخت هزینه ثبت نام در سایت ورک اوی را ارائه دهند. برای استفاده از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی معتبر ایرانی باید اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ثبت نام در سایت مورد تایید و معتبر
  2. تکمیل حساب کاربری
  3. ارسال درخواست در بخش منو
  4. وارد کردن مبلغ دلاری هزینه ثبت نام در سایت workaway
  5. پرداخت کارمزد سایت به علاوه معادل ریالی هزینه ثبت نام
  6. انجام فرایند پرداخت ثبت نام در کمترین زمان

سوالات متداول

اگر شما هم تا‌به‌حال از خدمات گسترده سایت workaway استفاده نکرده‌اید؛ ممکن است با سوالاتی مواجه شوید که ذهن شما را به خود درگیر کند. در ادامه به تمامی این سوالات شما پاسخ می‌دهیم.

آیا ثبت نام به عنوان کاربر در سایت workaway هزینه دارد؟

بله، افرادی که به عنوان کارجو در این سایت ثبت نام می‌کنند باید به ازای هر نفر که قصد سفر دارند 26 دلار پرداخت کنند.

آیا سایت workaway معتبر است؟

بله، این سایت قوانین و شرایط خاص خود را برای عضویت کاربران به عنوان کارجو و میزبان را دارد.

آیا می‌توان از طریق ایمیل درخواست کار به میزبان در workaway ارسال کرد؟

بله، شما علاوه بر اینکه می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن ورک اوی به میزبان مورد نظر خود درخواست کار را ارسال کنید؛ می‌توانید از ایمیل برای انجام این کار استفاده کنید.

آیا ثبت نام و استفاده از خدمات سایت workaway محدودیت سنی دارد؟

بله، شما برای استفاده از خدمات این سایت باید حداقل سن قانونی یعنی 18 سال را داشته باشید.

کلام آخر

در این مطلب از پلازا، سعی کردیم هر آنچه که باید در مورد پیدا کردن کار داوطلبانه در سایت workaway بدانید را توضیح دهیم. در حال حاضر بهترین راهکار برای تجربه سفر رایگان ثبت نام در سایت workaway و پیدا کردن آگهی اقامتگاه و غذای رایگان است. برای دریافت اقامتگاه و غذای رایگان شما باید در این سایت میزبانی را پیدا کنید که به فردی با مهارت و مشخصاتی مثل شما نیاز دارد. همچنین قانون اصلی ثبت آگهی به عنوان میزبان در سایت ورک اوی این است که شخص کارجو نباید روزانه بیشتر از 5 ساعت به میزان خدمات ارائه دهد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402