بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد

بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مفهوم کار و درآمد آنلاین در بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی، به یک پدیده تبدیل شده است که همه ما با آن آشنایی داریم. از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تا افرادی که به دنبال کسب درآمد اضافی یا حتی شغل اصلی آنلاین هستند. این عرصه جذاب برای افرادی است که دسترسی به اینترنت دارند. یکی از راه‌های محبوب برای کسب درآمد آنلاین، فریلنسینگ یا کار حرفه‌ای آنلاین است. اما سؤال اصلی این است که چگونه می‌توان از این فرصت‌های عالی بهره‌برداری کرد و درآمد دلاری کسب کرد؟

فریلنسینگ به شما این امکان را می‌دهد که به‌عنوان یک کارگر مستقل به‌عنوان یک فریلنسر در پروژه‌های مختلف شرکت کنید و درآمد خود را بسازید. این روش کاری نه‌تنها به شما انعطاف بیشتری در انتخاب زمان و مکان کاری می‌دهد، بلکه به شما اجازه می‌دهد تخصص‌ها و مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا دهید. در این مقاله از پلازا، ما به شما بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی را معرفی می‌کنیم که به شما این فرصت را می‌دهند تا با کلیه مهارت‌های خود به مشتریان از سراسر جهان خدمات ارائه دهید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی
بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی

بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری + نحوه نقدکردن

در دنیای امروزه، تقریباً تمام افراد، به دنبال افزایش درآمد و بهبود وضعیت مالی خود هستند. از جمله روش‌های برجسته در این زمینه، شغل فریلنسری به شمار می‌آید.  در ادامه بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی که به شما این امکان را می‌دهند تا به‌عنوان یک نیروی کار مستقل در پروژه‌های مختلف شرکت و درآمد دلاری کسب کنید، معرفی خواهند شد. علاوه بر این، شما نیز با نحوه نقدکردن درآمد خود از این سایت‌ها آشنا خواهید شد، تا بتوانید به طور بهینه از این فرصت‌ها بهره‌برداری کرده و درآمد دلاری خود را افزایش دهید.

سایت فریلنسری چیست؟

وب‌سایت‌های فریلنسری (Freelance Websites)، پلتفرم‌هایی آنلاین هستند که به افراد و شرکت‌ها امکان می‌دهند تا خدمات حرفه‌ای خود را به‌‌صورت مستقل، به مشتریان ارائه دهند. این سایت‌ها معمولاً یک بازار آنلاین برای انجام پروژه‌ها و کارهای مختلف فراهم می‌کنند و افراد می‌توانند در آن‌ها به‌عنوان فریلنسر ثبت‌نام کرده و پروژه‌های مختلف را بگیرند یا پروژه‌های خود را ارائه دهند. این سایت‌ها معمولاً درآمدی از کارفرمایان و فریلنسرها، به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌کنند.

بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی معمولاً انواع مختلفی از خدمات را پوشش می‌دهند، از جمله برنامه‌نویسی، توسعه وب، طراحی گرافیک، نوشتن مقالات، ترجمه، مدیریت پروژه، مشاوره تجاری، بازاریابی دیجیتال، و غیره. کاربران با ثبت‌نام در این سایت‌ها، پروفایل شخصی خود را ایجاد می‌کنند و توضیحات در مورد تخصص‌ها، تجربیات، نمونه کارها و نحوه همکاری با آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

سایت فریلنسری چیست؟
سایت فریلنسری چیست؟

لیست بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

لیست بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی دنیا ممکن است به تغییرات بازار و نیازهای کاربران بستگی داشته باشد. همچنین، هر سایت ممکن است تخصص‌ها و دسته‌بندی‌های مختلفی را پوشش دهد. به‌هرحال، در زیر لیستی از معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین سایت‌های فریلنسری در دنیا آورده شده است که به‌عنوان مرجعی برای شروع می‌توانید از آنها استفاده کنید. در بخش‌های بعدی نیز هرکدام را به‌صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

  1. سایت freelance
  2. سایت fivver
  3. سایت iWriter
  4. سایت PeoplePerHour
  5. سایت We Work Remotely
  6. سایت Toptal

1. سایت freelance

سایت Freelancer یکی از معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین پلتفرم‌های آنلاین برای ارتباط بین کارفرماها و فریلنسرها است. این وب‌سایت به طور گسترده در سراسر جهان توسط افراد و شرکت‌هایی که به دنبال انجام پروژه‌های آنلاین هستند، و همچنین افرادی که می‌خواهند خدمات خود را به‌عنوان فریلنسر ارائه دهند، استفاده می‌شود. کارفرماها می‌توانند از بین انواع مختلف پروژه‌ها مانند برنامه‌نویسی، طراحی وب‌سایت، ترجمه، بازاریابی دیجیتال، و بسیاری از دیگر حوزه‌ها، پروژه موردنظر خود را انتخاب کنند.

کارفرماها می‌توانند میزان پرداخت برای پروژه را مشخص کنند و فریلنسرها می‌توانند قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهند. پس از اتمام پروژه، پرداخت معمولاً به‌صورت ایمن از طریق پلتفرم به فریلنسر انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته Freelancer این است که کارفرماها می‌توانند پروژه‌های خود را به‌عنوان یک مزایده درج کنند و فریلنسرها می‌توانند پیشنهادهای خود را برای انجام پروژه ارائه دهند. کارفرما سپس می‌تواند بهترین پیشنهاد را انتخاب کرده و با فریلنسر انتخاب شده قرارداد ببندد.

برای استفاده از سایت Freelancer، باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و اطلاعات و مهارت‌های خود را وارد کنید. همچنین، برای دسترسی به برخی از ویژگی‌ها و امکانات اضافی، ممکن است نیاز به اشتراک ویژه (اشتراک پریمیوم) داشته باشید که با پرداخت هزینه‌ای ماهیانه یا سالیانه در دسترس قرار می‌گیرد.

2. سایت fivver

سایت Fiverr نیز یکی بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی برای ارتباط بین کارفرماها و فریلنسرها است و اصلی‌ترین ویژگی‌اش ارائه خدمات به‌صورت “گیگ” (Gig) است. فریلنسرها می‌توانند گیگ‌هایی را ایجاد کنند و در آن‌ها خدمات خود را با قیمت و زمان مشخص ارائه دهند. این گیگ‌ها می‌توانند شامل طراحی وب‌سایت، نوشتن مقالات، ترجمه، طراحی گرافیک، تدوین ویدئو، و بسیاری از حوزه‌های دیگر باشند.

برای استفاده از Fiverr نیز، شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارید تا خدمات خود را به‌عنوان یک فریلنسر، به کارفرمایان ارائه دهید. دستمزد، پس از اتمام پروژه به فریلنسر پرداخت می‌شود.

3. سایت iWriter

سایت iWriter یک پلتفرم آنلاین برای نوشتن محتوا توسط فریلنسرهای نویسنده است. این وب‌سایت به کارفرماها امکان می‌دهد تا مقالات، محتواهای وب، مقالات بلاگ، محتواهای SEO، اسناد تحقیقاتی و سایر نوع محتوا را از نویسندگان آزاد سفارش دهند. درعین‌حال، نویسندگان می‌توانند محتواهای خود را برای فروش در سایت ارائه دهند.

کارفرماها می‌توانند از بین نویسندگان مختلف باتوجه‌به تخصص‌ها، تجربه، و نمونه کارها انتخاب کنند. این امکان به کارفرماها کمک می‌کند تا نویسنده‌ای با مهارت‌های مناسب برای پروژه خود پیدا و تعداد کلمات موردنیاز برای مقاله را مشخص کنند.

برای استفاده از سایت iWriter، شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارید، سپس می‌توانید پروژه‌های خود را ایجاد کرده و نویسنده‌های مناسب را انتخاب کنید. سپس پس از تحویل مقاله و رضایت کامل، پرداخت را انجام می‌دهید.

لیست بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی
بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی

4. سایت PeoplePerHour

سایت PeoplePerHour یک پلتفرم آنلاین است که به فریلنسرها و کارفرماها امکان می‌دهد تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و پروژه‌های مختلف را انجام دهند. این وب‌سایت معمولاً برای پروژه‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به مهارت‌های خاصی دارند و می‌توانند توسط کارفرماها در سراسر جهان سفارش داده شوند. PeoplePerHour به فریلنسرها این امکان را می‌دهد که خدمات خود را بر اساس ساعت کاری یا به‌صورت پروژه‌ای ارائه دهند.

کارفرماها می‌توانند از بین فریلنسرهای مختلف باتوجه‌به مهارت‌ها، تجربه، مکان جغرافیایی و نمونه کارها انتخاب کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند پروژه‌های خود را در سایت قرار دهند و فریلنسرها می‌توانند پیشنهادهای خود را برای انجام پروژه ارائه دهند. کارفرماها سپس می‌توانند بهترین پیشنهاد را انتخاب کرده و با فریلنسر انتخاب شده قرارداد ببندند.

برای استفاده از سایت PeoplePerHour، شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارید و می‌توانید پروژه‌های خود را ایجاد کرده و فریلنسرهای مناسب را انتخاب کنید. سپس پس از انجام پروژه و رضایت کامل، پرداخت را انجام دهید.

5. سایت We Work Remotely

وب‌سایت We Work Remotely یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی است و یک منبع معروف برای یافتن فرصت‌های شغلی از راه دور به‌حساب می‌آید. این وب‌سایت به‌عنوان یک بازار کار آنلاین، برای جستجوی شغل‌های راه دور شناخته می‌شود و به افرادی که به دنبال کار از خانه هستند، امکان می‌دهد تا پوزیشن‌های مختلف شغلی در صنایع مختلف را بیابند. ویژگی‌های اصلی We Work Remotely عبارت‌اند از:

  1. مخصوص کارهای راه دور: این وب‌سایت به شرکت‌ها و کارفرمایان اجازه می‌دهد تا به‌آسانی شغل‌هایی را که برای افرادی که علاقه به کار از راه دور دارند، منتشر کنند.
  2. متنوع بودن: We Work Remotely شغل‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد، از جمله برنامه‌نویسی، طراحی وب، بازاریابی، مدیریت پروژه، و بسیاری زمینه‌های دیگر.
  3. اطلاعات کامل: هر آگهی شغلی شامل جزئیاتی از جمله نوع شغل، موقعیت جغرافیایی، توضیح کار، الزامات و مهارت‌های موردنیاز، حقوق و مزایا و غیره است.
  4. جستجوی آسان: وب‌سایت We Work Remotely ابزارهای جستجوی پیشرفته ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند شغل‌های متناسب با مهارت‌ها و ترجیحات خود را پیدا کنند.
  5. جامعیت جهانی: این وب‌سایت یک جامعه جهانی از کارجویان و کارفرمایان را به هم متصل می‌کند، امکان کار از خارج از کشور را نیز فراهم می‌کند.

برای دسترسی به فرصت‌های شغلی راه دور در We Work Remotely، می‌توانید به وب‌سایت آن به آدرس “https://weworkremotely.com/” مراجعه کنید و با استفاده از ابزارهای جستجو یا مرور آگهی‌ها، شغل موردنظر خود را پیدا کنید.

6. سایت Toptal

Toptal یک سایت آنلاین برای یافتن و استخدام متخصصان فنی و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برتر است. این سایت به شرکت‌ها و کارفرمایان اجازه می‌دهد که با متخصصان فنی مستقل و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف همکاری کنند. متخصصانی که در Toptal عضو شوند، از طریق مراحل گزینش سخت و دقیقی عبور می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که توانمندی‌های آن‌ها بسیار بالاست.

برای استفاده از سرویس‌های Toptal، شما به‌عنوان یک کارفرما یا کارفرمای مستقل، می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. سپس تیم Toptal به شما ارائه‌هایی از متخصصان باتوجه‌به نیازهای شما ارسال می‌کند تا بتوانید با انتخاب مناسب‌ترین فرد برای پروژه خود همکاری کنید.

نقدکردن درآمد در بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی

برداشت درآمد از بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی، معمولاً باتوجه‌به سیاست‌های هر سایت و متدهای پرداختی آن انجام می‌شود. در زیر توضیحات کلی برای برداشت درآمد از سایت‌های فریلنسری آورده شده است:

  1. ثبت اطلاعات حساب بانکی: در اکثر سایت‌های فریلنسری، برای برداشت درآمد نیاز به ثبت اطلاعات حساب بانکی دارید. این اطلاعات شامل شماره‌حساب بانکی، نام صاحب حساب و اطلاعات مرتبط با حساب است.متأسفانه این روش در ایران، غیرقابل‌اجرا است.
  2. تنظیم روش پرداخت: بعضی از سایت‌های فریلنسری امکانات مختلفی برای برداشت درآمد ارائه می‌دهند، از جمله انتقال بانکی، پی پال (PayPal)، پرداخت مستقیم به کارت اعتباری و غیره. شما باید یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید.
  3. مبلغ درخواستی: برای برداشت درآمد، معمولاً شما باید مبلغ موردنظر خود را وارد کنید. این مبلغ باید حداقل مقدار مجاز برداشت را رعایت کند.
  4. زمان پرداخت: هر سایت فریلنسری ممکن است زمان مشخصی برای پرداخت درآمد تعیین کند. برخی از سایت‌ها هر هفته یا ماهی یکبار پرداخت می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر به‌صورت آنی پرداخت را انجام می‌دهند.
  5. کارمزد پرداخت: برخی سایت‌های فریلنسری کارمزدی برای هر برداشت درآمد از حساب شما کسر می‌کنند. باید به این نکته توجه داشته باشید و مبلغ کارمزد را هم در نظر بگیرید.
  6. بررسی شناسه تراکنش: بعد از درخواست برداشت درآمد، سایت یک شناسه تراکنش به شما اختصاص می‎دهد. این شناسه به شما اجازه مانیتورکردن وضعیت برداشت خود را می‌دهد.
  7. تأیید و پرداخت: پس از انجام مراحل فوق، سایت معمولاً درخواست شما را بررسی کرده و درآمد موردنظر شما را به حساب بانکی یا روش پرداخت انتخابی شما انتقال می‌دهد.
  8. بررسی زمان تأخیر: برخی سایت‌های فریلنسری ممکن است برای بررسی درخواست‌ها و انجام پرداخت‌ها زمان تأخیر داشته باشند. بنابراین توجه داشته باشید که ممکن است چند روز به یا بیشتر برای دریافت وجه صبر کنید.
نقدکردن درآمد در بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی
نقدکردن درآمد در بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی

نحوه ثبت‌نام و دریافت حساب‌های پرداخت آنلاین چگونه است؟

باتوجه‌به اینکه ایران تحریم است، این کار را باید به شرکت‌های معتبر در این زمینه سپرد. آن‌ها اطلاعات شما را دریافت می‌کنند و پس از ثبت‌نام و افتتاح حساب، مشخصات آن را در اختیار شما می‌گذارند. برای دسترسی به این شرکت‌ها، با یک سرچ ساده در اینترنت، به سایت‌های آن‌ها خواهید رسید و می‌توانید از طریق همین سایت‌ها نیز، اقدام کنید. البته پیش از سپردن کار به هر شرکت، در خصوص کارمزد و خدمات پس از فروش آن‌ها تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

سؤالات متداول + بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی

بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی کدام است؟

سایت‌های معتبری برای کار به‌عنوان فریلنسر وجود دارد. از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت freelance، fivver، PeoplePerHour، We Work Remotely و سایت Toptal اشاره کرد.

از چه جنسیت‌ها و از کدام کشورها می‌توان در سایت‌های فریلنسری خارجی ثبت‌نام کرد؟

از تقریباً هر جنسیت و کشوری می‌توانید در سایت‌های فریلنسری ثبت‌نام کنید. اکثر سایت‌ها به‌صورت جهانی عمل می‌کنند و برای فریلنسرهایی از تمام اندازه‌ها و انواع به‌ویژه کشورهای مختلف، فرصت‌های کاری ارائه می‌دهند.

آیا برای ثبت‌نام در این سایت‌ها نیاز به داشتن تجربه یا مهارت خاصی دارم؟

برای ثبت‌نام در این سایت‌ها نیاز به داشتن تجربه خاصی ندارید. اما داشتن مهارت و تخصص در حوزه‌ای خاص می‌تواند شما را در جذب پروژه‌های بیشتر کمک کند.

چگونه می‌توانم درآمد خود را از این سایت‌ها برداشت کنم و روش‌های پرداختی چیست؟

برای برداشت درآمد از سایت‌های فریلنسری معمولاً روش‌های پرداخت مختلفی از جمله انتقال بانکی، پی پال (PayPal)، پرفکت مانی یا کارت اعتباری ارائه می‌شود. شما می‌توانید روش پرداخت موردنظر خود را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری را معرفی کردیم و نحوه نقدکردن درآمد در این سایت‌ها را شرح دادیم. همان‌طور که گفتیم، برای برداشت درآمد در این سایت‌ها می‌توان از کارت‌های اعتباری یا حساب‌های پرداخت آنلاین استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود که قبل از انجام هر گونه عملیات مالی در سایت‌های فریلنسری، به‌دقت شرایط و قوانین مربوط به برداشت درآمد را مطالعه کنید و از اطلاعات حساب بانکی و امنیت حساب خود مراقبت کنید.

تجربه شما دراین‌رابطه چیست؟ آیا تجربه کار فریلنسری در سایت‌های خارجی را داشته‌اید؟ به نظر شما بهترین روش برای نقدکردن درآمد در این سایت‌ها کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402