بهترین جاهای دیدنی و تفریحی تهران در شب

تفریحات شبانه در تهران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با جمعیت بالای ۸ میلیون نفر، تهران یکی از شهرهای پرجمعیت جهان است. این شهر در طول تاریخ خود، به عنوان قلب فرهنگ، هنر، تجارت و سرگرمی در ایران شناخته شده است. در این راهنما از مجله گردشگری پلازا، به معرفی محبوب ترین مراکز و تفریحات شبانه در تهران خواهیم پرداخت.

تهران یک شهر پویا و پررونق است که در طول شبانه ‌روز هیجان و زندگی در آن به شدت احساس می ‌شود. از تئاترها و سینماهای معروف تا کافه‌ ها، رستوران‌ ها و محفل های شبانه، تهران برای ساکنان و بازدید کنندگانش انواع فرصت ‌های سرگرمی و تفریحی را در امتداد شب فراهم می ‌کند.

اگر ساکن تهران هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، مطالعه این راهنما برای شما ضروری است. این راهنما شما را با بهترین و متنوع‌ ترین تفریحات شبانه در تهران آشنا می ‌کند و اطلاعات مفیدی راجع به مکان‌ ها، فعالیت ‌ها و رویدادهایی که در شب های تهران جریان دارند، ارائه می ‌دهد. بنابراین، اگر به دنبال تجربه لحظات شاد و فراموش ‌نشدنی در شب های تهران هستید، مطالعه این راهنما به شدت پیشنهاد می شود.

فهرست مطلب

لیست تفریحات شبانه در تهران

در شهر پرآوازه تهران می توانید شب و‌ روزهای پرانرژی و جذابی را تجربه کنید. با پرداختن به تنوع فراوان فعالیت ‌ها و تفریحات شبانه، شهر تهران به شما امکان می ‌دهد تا در طول شب، در محیطی پرانرژی و پرشور خستگی فعالیت روزانه را از تن بیرون کنید. از رستوران ‌ها و کافه ‌های معروف تا تئاترها و کنسرت‌ ها، شهر تهران همواره میزبان مجموعه ‌ای از فعالیت ‌های شبانه متنوع و جذاب است.

1- دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر - تفریحات شبانه در تهران

گشت و گذار در دریاچه چیتگر به عنوان یکی از بهترین تفریحات شبانه در تهران، تجربه ‌ای زیبا و هیجا ن‌انگیز است. دریاچه چیتگر، یکی از مقاصد محبوب برای مسافران و گردشگران است. با ورود به دریاچه در شب، شما با طبیعتی کاملاً متفاوت و خیره ‌کننده مواجه می ‌شوید. آب دریاچه به رنگی تیره و آرام بوده و با نورهای شب، تمامیتی سحرآمیز به محیط می‌ بخشد.

می‌توانید با قایقرانی در امواج آب، لذت یک تجربه متفاوت را تجربه کنید. صدای آرامش‌ بخش موج ‌ها، باد لطیف و احساس آزادی که طبیعت به شما می ‌دهد، لحظاتی بی ‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌ آورد.

همچنین، می ‌توانید از جاذبه‌های دیگر این دریاچه مثل شهربازی و اسکیت سواری نیز استفاده کنید. فضای اطراف دریاچه، مکانی بسیار مناسب برای پیاده ‌روی و تماشای طبیعت است. همچنین، می ‌توانید از رستوران‌ها و کافه ‌های اطراف دریاچه هم بازدید کنید.

با گشت و گذار در دریاچه چیتگر در شب، لحظاتی پر از آرامش، زیبایی و خاطره‌ را تجربه خواهید کرد. این تفریح برای گروهی از دوستان و خانواده بسیار مناسب است و برای شما لحظاتی فراموش ‌نشدنی را به ارمغان خواهد آورد.

  • آدرس: اتوبان خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس

2- بام تهران

بام تهران - بهترین جاهای تفریحی تهران در شب

بام تهران یک مجموعه تفریحی و گردشگری است که در شمال تهران واقع شده و محلی است که تهرانی ‌ها و گردشگران می ‌توانند به خصوص شب ها از آن لذت ببرند. این مکان در فاصله  بین ایستگاه تله‌ کابین توچال و انتهای خیابان ولنجک قرار دارد و به خاطر ارتفاعات طبیعی و چشم ‌انداز زیبایی که ارائه می ‌دهد، در میان تفریحات شبانه در تهران بسیار  مورد توجه قرار می ‌گیرد.

بام تهران به عنوان یک مکان دنج برای فرار از آلودگی و سروصدای شهر، محبوبیت دارد. از بام تهران می ‌توان به تهران نگاهی داشت و از دیدن شب ‌های زیبا و چشم ‌انداز پایتخت لذت برد. اما لذت بردن از چشم ‌انداز تهران تنها یک بخش کوچک از تجربه‌ هایی است که بام تهران ارائه می ‌دهد. در این مجموعه، فعالیت‌ های متنوعی برای سرگرمی و تفریح وجود دارد. برخی از این فعالیت‌ ها عبارتند از:

بگ جامپینگ: در بام تهران می ‌توانید تجربه بگ جامپینگ یا پرش از ارتفاع را تجربه کنید. این فعالیت برای علاقه ‌مندان به ماجراجویی و تجربه ‌های هیجان‌انگیز مناسب است.

سینمای پنج بعدی: در بام تهران سینمایی با تکنولوژی پیشرفته پنج بعدی وجود دارد که تجربه سینمایی را به یک سطح جدید می ‌برد. در این سینما، با ترکیبی از تصویر، صدا، حرکت و احساسات، به صورت واقعی ‌تری به دنیای فیلم وارد می‌ شوید.

اتاق فرار: بام تهران یک اتاق فرار نیز دارد که شما و دوستان تان می ‌توانید در آن به چالش‌های مختلفی بپردازید و با حل معماها و پیدا کردن راه‌حل‌ ها، اوقات سرگرم کننده ای را تجربه کنید.

زیپ لاین: برای طرفداران تجربه‌ های هیجان ‌انگیز و ماجراجویی، بام تهران زیپ لاین را هم ارائه می ‌دهد. با استفاده از طناب و سیم، می ‌توانید از ارتفاع بالا به سمت پایین حرکت کنید و از این تجربه هیجان ‌انگیز لذت ببرید.

  • آدرس: بزرگراه چمران، انتهای خیابان ولنجک

3- پارک کوهسار

پارک کوهسار

پارک جنگلی کوهسار در شمال غربی تهران، یک مقصد شگفت ‌انگیز برای گشت و گذار در شب در تهران است. وقتی شب پارک کوهسار را فرا می ‌گیرد، هوا کمی خنک تر شده و فضای آرام و طبیعی پارک جنگلی بیشتر برجسته می ‌شود. می‌ توانید این پارک را با درختان بلند و سرسبز همراه با نورپردازی زیبا تماشا کنید و از دیدن این ترکیب جذاب لذت ببرید.

از جمله فعالیت‌ هایی که می‌ توانید در این پارک انجام دهید، پیاده‌روی در مسیرهای طبیعی است. می ‌توانید در میان درختان پیاده روی کنید و از آرامش و زیبایی طبیعت در شب لذت ببرید. همچنین، می ‌توانید از ایستگاه ‌های مخصوص تماشای منظره استفاده کنید و شهر تهران را از ارتفاعات به خوبی مشاهده کنید. دوچرخه سواری و موتورکراس هم در این پارک طرفدران خودش را دارد.

در این پارک رستوران ‌ها و بوفه ‌هایی نیز وجود دارند که می ‌توانید در آن ‌ها لحظات خوبی را با دوستان و خانواده سپری کنید. همچنین آلاچیق و منقل برای باربکیو هم در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: بزرگراه آبشناسان، بلوار شهران شمالی

4- خیابان سی تیر

خیابان سی تیر، از تفریحات شبانه در تهران

تهران همچون بسیاری شهرهای بزرگ و زنده دنیا با یک خیابان برجسته شبانه شناخته می‌ شود که محلی برای تفریحات شبانه در تهران برای مردم محلی و گردشگران است. اگر به دنبال تفریح شبانه در تهران هستید، بازدید از خیابان سی تیر که محلی پر از زندگی و انرژی است را از دست ندهید. در این خیابان، می ‌توانید از جو پر از سرزندگی با مردمان مهمان ‌نوازی که شب ‌های طولانی را در تهران سپری می ‌کنند از خیابان غذاهای خیابانی تهران لذت ببرید.

صدها نفر در خیابان سی تیر تهران در حال خوردن، گفتگو، پیاده ‌روی و گوش دادن به موسیقی خیابانی هستند. اگر علاقه‌ مند به تجربه غذاهای خیابانی تهران هستید، خیابان سی تیر بهترین گزینه خواهد بود.

. این خیابان از خیابان امام خمینی شروع شده و تا باغ سفارت روسیه ادامه دارد. این خیابان به دلیل جو شبانه  و غذاهای لذیذی که ارائه می‌کند، مقصد محبوبی برای تورهای تهران گردی است.

  • آدرس: خیابان امام خمینی، بین میدان امام خمینی و میدان حسن آباد

5- بام لند

بام لند - شبگردی در تهران

گشت و گذار در بام لند چیتگر یکی دیگر از محبوب ترین تفریحات شبانه در تهران است. به عنوان اولین مرکز خرید فضای باز در شهر، این مجموعه یک جایگزین جذاب برای مجموعه‌ های مسقف سنتی تر است. طراحی و معماری بام لند، عناصر مدرن را با میراث غنی فرهنگ ایران ترکیب می‌کند و الهام گرفته از نمادهای برجسته ‌ای مانند پرسپولیس و بادگیرهای پیچیده یزد است.

شب هنگام، بام لند به مرکزی پرانرژی از فعالیت‌ های و تفریحات مختلف تبدیل می ‌شود که به بازدیدکنندگان اجازه می ‌دهد در حالی که از محیط و فضای زیبای بام لند لذت می برند، تفریح و ، خرید شبانه را تجربه کنند.

این مرکز خرید امکانات تفریحی متنوعی را ارائه می‌ دهد که به سلیقه‌ ها و علاقه‌مندی ‌های مختلف می ‌پردازند. VR لند تجربه واقعیت مجازی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌ کند، در حالی که پیست پاتیناژ بام لند تهران فرصتی را به بازدیدکنندگان می‌ دهد تا بر روی یخ اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنند.

علاوه بر فروشگاه‌ ها و امکانات تفریحی، این مرکز دارای مجموعه ‌ای گسترده از رستوران‌ ها و کافه‌ها است که به بازدیدکنندگان امکان می ‌دهد در یک گردش شبانه شاد و مهیج از غذاهای سنتی و بین المللی لذت ببرند.

بام لند به عنوان یک مقصد محبوب برای کسانی که به دنبال ترکیبی از سرگرمی، فرهنگ و زیبایی طبیعت هستند، شناخته شده است. این مرکز به عنوان شاهکاری از تعهد تهران به نوآوری و ایجاد فضاهایی است که احساس اجتماعی را تقویت می‌ کنند.

  • آدرس: انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

6- پل طبیعت

پل طبیعت از بهترین مکان ها برای شب گردی در تهران

پل طبیعت، در سال‌های اخیر به یکی از نمادهای تهران تبدیل شده است. این پل منحصربه‌فرد روی بزرگراه مدرس ساخته شده و دو پارک محبوب و بزرگ تهران، پارک آب و آتش و پارک طالقانی را به هم متصل می کند.

پل طبیعت در دو طبقه طراحی شده است. اینجا یکی از محبوب ترین تفریحات شبانه در تهران و از بزرگ ترین پل ‌های غیرموتوری است که در طول تاریخ معاصر ایران ساخته شده است. طول پل طبیعت دویست و هفتاد متر است و در طول مسیر پل، صندلی ‌ها و باغ ‌ها و مناظر زیبا با طرح‌ های مدرن وجود دارد. علاوه بر این، کافه ‌ها و رستوران ‌های بسیاری هم برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است تا در شب از منظره‌ بزرگراه لذت ببرند.

این پل در منطقه ‌ای با گیاهان فراوان ساخته شده است. به همین دلیل، طراحان تصمیم گرفتند که برای ساخت ستون‌ ها، بخشی را انتخاب کنند که کم ترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند.

این پل دارای سه طبقه اصلی است. تمامی سه طبقه توسط پله ‌ها و مسیرهای مختلف به هم متصل هستند. طبقه سوم معمولاً توسط افرادی که می‌ خواهند بیشتر زمان خود را در پل سپری کنند استفاده می ‌شود. طبقه دوم هم مسیری است که دو پارک آب و آتش و طالقانی را به هم متصل می‌ کند.

  • آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش

7- برج میلاد

برج میلاد از بهترین تفریحات شبانه در تهران

برج میلاد ، یک مجموعه بزرگ شامل اقسام مختلفی از ساختارهای نفریحی و فرهنگی، یکی دیگر از مراکز تفریحات شبانه در تهران است. این برج با 12 طبقه و به عنوان بلندترین برج ارتباطات در ایران، از هر منطقه‌ ای از تهران قابل مشاهده است. ساخت این برج 11 سال طول کشید و در سال 1387 شمسی به پایان رسید و به عنوان نماد تهران شناخته می ‌شود. معماری ایرانی – اسلامی این برج و ساختار هشت ‌ضلعی آن از نکات جالب معماری آن هستند.

برج میلاد از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از: لابی برج (ورودی و مرکز تجاری برج)، بدنه و قله ساختمان (ششمین بلندترین برج ارتباطات جهان)، موزه شهرداری (اهدایی از شهرداری تهران به برج میلاد)، کافه برج (کافه قله برج)، موزه مشاهیر (مجسمه ‌های شخصیت‌های تاریخی)، رستوران گردان، تراس با دید تهران، سایت نمایشگاه و آنتن برج در قله برج است امکانات جانبی برج شامل آکواریوم، باشگاه پینت ‌بال، مرکز خرید، مسیر دوچرخه ‌سواری و غیره می ‌باشد.

  • آدرس: غرب به شرق بزرگراه همت، خروجی شیخ فضل الله، مسیر برج میلاد

8- دربند

دربند از تفریحات شبانه به یادماندنی در تهران

دربند در شمال تهران یکی از محبوب ترین ییلاقات و از محل‌های پرطرفدار برای تفریحات شبانه در تهران است. این منطقه با فضای سبز و آب ‌های جاری خود، یک مقصد جذاب برای ساکنان و بازدیدکنندگان از پایتخت است.

یکی از تفریحات شبانه در دربند، پیاده‌ روی در امتداد رودخانه است. می ‌توانید به همراه دوستان و خانواده در این مکان دیدنی از آرامش طبیعت لذت ببرید. دربند همچنین دارای رستوران‌ ها و کافه‌ هایی است که می ‌توانید در آنها از غذاهای محلی و بین ‌المللی لذت ببرید و شبی رویایی را در کنار عزیزان تان سپری کنید.

شور و حال شبانه دربند را در هیچ کجای دیگر از تهران نمی توانید تجربه کنید. بوی کبابی که برای مهمانان روی منقل قرار داده شده و هیاهوی مردمی که از هوای فرح زا و صدای رودخانه به وجد آمده اند، در این تفرجگاه قدیمی در تهران وصف ناشدنی است.

  • آدرس دربند: میدان تجریش، خیابان دربند، میدان سربند

9- درکه

درکه

دره درکه در شمال شهر تهران و در نزدیکی رودخانه ‌ای جاری در کنار محله ‌های اوین و ولنجک واقع شده است. در طول این دره، باغ‌ های فراوانی وجود دارد که فرصتی برای تفریح و بهره بردن از چشم‌ اندازهای زیبا را در فصل های بهار و تابستان به ارمغان می ‌آورند. درکه یکی از بهترین مکان ‌های برای فرار از شلوغی شهر و پرداختن به تفریحات شبانه در تهران است.

  • آدرس: بزرگراه چمران، خیابان یمن، خیابان رشید الدین فضل الله، خیابان داوودیان

10- خیابان ولیعصر

تفریحات شبانه در تهران در خیابان ولیعصر

بدون شک، خیابان ولیعصر تهران یکی از معروف ‌ترین و پرطرفدارترین خیابان ‌های پایتخت است. درختان چنار، جوی‌ های رقصان و حضور پرشور مغازه ‌ها، مراکز خرید و امکانات تفریحی متنوع، همگام با هم، این خیابان را به یک مقصد خاص برای سپری کردن یک شب خاطره‌ انگیز در میان تفریحات شبانه در تهران تبدیل کرده است.

وجود پارک ها و سینماهای متعدد تنها بخشی از فعالیت ‌های فرهنگی و تفریحی است که در اطراف خیابان ولیعصر در دسترس قرار دارند. همه این امکانات متنوع، برای ساکنان تهران و بازدیدکنندگان شهر، فرصتی را به ارمغان می‌آورند تا در یک محیط گرم و پرانرژی، لحظات خوشی را سپری کنند.

همچنین، شب ‌های ولیعصر و زرق‌ و برق این خیابان یک جذابیت خاص دارند. نورپردازی و تزئینات شبانه خیابان ولیعصر، به همراه جریان مردم و رونق فعالیت‌ ها، به این خیابان حسی از زندگی و انرژی می ‌بخشد که بسیاری از افراد را به سمت خود جذب می ‌کند.

بنابراین، برای داشتن یک شب رویایی و لحظاتی خاطره ‌انگیز در تهران، رفتن به خیابان ولیعصر به شدت پیشنهاد می‌شود. با توجه به فراهم بودن امکانات تفریحی، فرهنگی و خرید در این خیابان، می ‌توانید لحظاتی پرانرژی و شاداب را در محیطی پراز جذابیت تجربه کنید.

11- پارک ملت

معرفی پارک ملت تهران برای تفریحات شبانه در تهران
معرفی پارک ملت تهران

از قدیمی‌ترین و بزرگترین پارک‌های تهران که برای شبگردی در پایتخت گزینه مناسبی است، پارک ملت است که در خیابان ولیعصر تهران واقع شده است.

این پارک زیبا و دیدنی که در دوران پهلوی دوم و در سال ۱۳۴۵ احداث شده است دارای امکانات متنوع تفریحی و رفاهی است و یکی از تفرجگاه‌های اهالی پایتخت محسوب می‌شود. مساحت پارک ملت تهران ۳۴ هکتار می‌باشد که حدود ۲۳ هکتار از آن به چمن‌کاری، ۳٫۲ هکتار آن به جنگل‌کاری و دو هکتار به گل کاری اختصاص یافته است.

در گوشه و کنار این پارک قدیمی و بزرگ مناظر چشم نوازی وجود دارند که بسیار دیدنی هستند که از جمله آنها می‌توان به سردیس مشاهیر، سازه تعاملی شهری، دریاچه مصنوعی، آب‌نماها، پردیس سینمایی، باغ وحش و امکانات رفاهی متنوعی مانند: کافه‌ها و رستوران‌، نیمکت، آلاچیق، پارکینگ، بوفه، سرویس‌های بهداشتی متعدد، نمازخانه، آبخوری، کلینیک گل و گیاه اشاره کرد.

علاوه بر دیدنی‌های پارک ملت امکانات ورزشی متنوعی نیز در این پارک وجود دارد. این امکانات شامل پیست اسکیت، میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، زمین بازی بدمینتون، زمین والیبال، میز شطرنج، مسیرهای متعدد برای دویدن و پیاده‌روی، وسایل ورزشی، سینما چهار بعدی و زمین بازی کودکان می‌شود.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، جنب بزرگ‌راه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)

12- بوستان نهج‌البلاغه

بوستان نهج‌البلاغه
بوستان نهج‌البلاغه

از دیگر جاذبه‌های دیدنی و تفریحی تهران در شب، پارکی است که در دره فرح‌زاد و در دو فاز ساخته شده است به نام بوستان نهج‌البلاغه. در این بوستان سرگرمی‌های مختلفی برای شهرواندان در نظر گرفته شده است که از جمله مهیج‌ترین آنها می‌توان به سرزمین شگفت‌انگیز که بازی‌های هیجان‌انگیزی دارد، مثل پیست پرش در آسمان، سافاری پارک وحشت، قایق پرش در آب، راپل هوایی اشاره کرد.

با رفتن به این پارک علاوه بر لذت بردن از تفریحات سرزمین شگفت‌اگیز می‌توانید بر روی پل معلق موجود در این پارک که بر روی دره فرح‌زاد ساخته شده است و باعث شده تا بوستان نهج‌البلاغه به بوستان پردیسان متصل رفته و از ارتفاعات بالا تماشگر منظره زیبای شهر باشید.

پل معلق موجود در این بوستان به عنوان طولانی‌ترین پل کابلی عابرپیاده در خاورمیانه  شناخته شده است. این پارک دارای امکانات رفاهی متعددی است از قبیل: بوفه و رستوران، مسجد، پارکینگ، تونل ارتباطی فاز یک و دو، ۸۰ واحد آلاچیق، صدها نیمکت و چراغ برق، ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و سایر فضاهای جانبی ویژه استراحت خانواده‌ها می‌باشد.

در ضمن در بوستان  نهج البلاغه تهران نیز می‌توانید از امکانات تفریحی مانند: سینماهای ۶ بعدی، باغ هنر، آمفی‌تئاتر روباز، لانگچر و سوئینگ، قایق پرش در آب، راپل هوایی و بانجی جامپینگ نیز بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را کنار دوستان و خانواده در این پارک زیبا سپری کنید.

  • آدرس:  تهران، بین بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش) و بزرگراه همت، غرب بزرگراه یادگار امام (ره)

13- باغ فردوس

باغ فردوس
باغ فردوس

یکی از باغ‌های زیبای پایتخت که از بناهای دوره قاجار است، باغ فردوس است که در حوالی میدان تجریش قرار دارد. این باغ که امروزه به موزه سینما اختصاص داده شده است با داشتن امکانات متنوعی همچون: سالن‌های سینما،کافه و محیطی دل‌نواز و سرسبز به یکی از پاتوق‌های افراد علاقه‌مند به هنر تبدیل شده است.

این باغ موزه  تاریخی به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر (شمال)، بعد از سه راه زعفرانیه، نرسیده به تجریش

سوالات متداول تفریحات شبانه در تهران

بهترین جاذبه های طبیعی برای پرداختن به تفریحات شبانه در تهران کدامند؟

بهترین جاذبه های طبیعی تهران که شب ها رونق دوچندان پیدا می کنند دربند و درکه هستند.

کجای تهران می توان بهترین ویوی شهر در شب را تجربه کرد؟

بهترین ویوی تهران در شب را می توانید از بام تهران یا برج میلاد مشاهده کنید.

پل طبیعت کجاست؟

پل طبیعت یکی از جاذبه های نمادین تهران است که روی بزرگراه مدرس احداث شده و پارک آب و آتش را به پارک طالقانی متصل می کند.

جمع بندی

تهران، پایتخت ایران، یک شهر پرجنب و جوش است که در طول شبانه‌روز فعالیت‌های بسیار زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. از جمله بهترین تفریحات شبانه در تهران می ‌توان به غذاخوری در رستوران‌ ها و کافه ‌های معروف، تئاترها و سینماها، مراکز خرید و بازارهای شبانه و مجموعه‌ های تفریحی گوناگون اشاره کرد. تهران، شهری است که به صورت شبانه روزی همه نیازهای سرگرمی را برآورده می ‌کند و برای هر سلیقه ‌ای فعالیت مناسبی دارد.

شما تجربه شب گردی در کدام مناطق و مراکز تهران را دارید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402