بهترین جاهای تفریحی دبی کدامند؟ | آشنایی با تفریحات شهر Dubai

بهترین مراکز و جاهای تفریحی دوبی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شهر دبی، پایتخت امارات متحده عربی، یکی از مقاصد گردشگری برجسته در جهان است. این شهر با آسمان خراش های تماشایی، ساحل های زیبا و فعالیت ‌های تفریحی فراوان، محبوبیت بسیاری در بین توریست ‌ها دارد. این شهر به عنوان یک مقصد تفریحی فوق ‌العاده شناخته می ‌شود و انواع مراکز و جاهای تفریحی در دوبی، امکانات متنوعی را به بازدیدکنندگان ارائه می ‌دهند.

از پارک ‌های آبی مدرن و مجتمع‌ های تفریحی مختلف تا پرواز با هلیکوپتر و بالون بر فراز شهر و بیابان زیبا، هر نوع تفریحی که به دنبال آن هستید، در این شهر فراهم است. با مطالعه این راهنما، قادر خواهید بود بهترین جاهای تفریحی دبی را شناسایی کرده و تجربه‌ تفریحی فراموش نشدنی را در این شهر دیدنی برای خود و همراهان تان رقم بزنید.

همچنین بخوانید :

این راهنما شامل معرفی بهترین مراکز تفریحی دبی و امکانات و فعالیت‌ های تفریحی قابل ارائه در این مراکز است. در اختیار داشتن این اطلاعات به شما کمک می‌ کند تا با توجه به سلیقه‌ خودتان، مراکزی را که بهترین تجربه‌ تفریحی را به شما ارائه می ‌دهند، انتخاب کرده و لحظاتی شاد و خاطره ‌انگیز را در دبی تجربه کنید.

لیست بهترین جاهای تفریحی دبی

دبی، شهری است که به دلیل تنوع و غنای مراکز تفریحی خود در جهان صاحب شهرت است. مراکز تفریحی دبی به عنوان مقاصدی محبوب برای گردشگران و علاقه مندان به تفریحات سرگرم‌ کننده شناخته می ‌شوند. در این شهر، می‌ توانید در میان تلاطم آب، پروازهای هیجان‌ انگیز با هلیکوپتر و بالون و بازی‌ های واقعیت مجازی فوق العاده، تجربه‌ بی‌ نظیری داشته باشید.

با توجه به تعداد زیاد مراکز تفریحی دبی، انتخاب برترین‌ ها دشوار است. اما در این میان، مراکزی مانند برج خلیفه، جزیره پالم، مجموعه‌ IMG Worlds of Adventure و پارک آبی Atlantis Aquaventure به عنوان برخی از بهترین ‌ها شناخته می ‌شوند. این مراکز تفریحی، با تأمین تفریحات و فرصت‌ های بی‌ نظیر، یک سفر فراموش ‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان خلق می کنند.

1- شنا با کوسه ‌ها در آکواریوم دبی مال، از تفریحات هیجان انگیز دوبی

شنا با کوسه ‌ها در آکواریوم دوبی مال

آکواریوم دبی در طبقه اصلی مجتمع بزرگ دبی مال واقع شده و دارای یک مخزن آبی با ظرفیت 10 میلیون لیتر است که بیش از 33,000 نوع مختلف حیوانات آبزی – از جمله برخی از بزرگ‌ ترین کروکودیل های جهان – را در خود جای داده است.

اینجا در یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی دبی می توانید در تونلی به ارتفاع 11 و طول 48 متر، موجودات دریایی را در اندازه ‌های مختلف ببینید. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید، می ‌توانید آبزیان را تغذیه کرده و حتی با سفره ماهی ها و کوسه‌ ها، در حالی که در یک قفس غواصی ایمن قرار دارید، شنا کنید!

  • آدرس: مرکز شهر دبی، خیابان فایننشال سنتر، مجاور برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال
همچنین بخوانید :

2- ماجراجویی و آفرود در ماسه ها

ماجراجویی و آفرود در ماسه ها

اگر به دنبال یکی از مهیج ترین تفریحات دبی هستید، ماجراجویایی و آفرود در میان شن و ماسه و تپه های بیابانی دبی را به شما پیشنهاد می کنیم. کمربندتان را محکم ببندید و به راننده اجازه دهید با سرعت بالا در ماسه ‌ها به بالا، پایین و اطراف حرکت کند. همچنین می توانید این تفریح مهیج را با سوارکاری روی شتر و سایر تفریحات بیابانی ترکیب کنید.

در دبی، معمولا پایان یک روز مهیج با رانندگی در بیابان، با لذت بردن از یک باربکیو و شرکت در فعالیت های سنتی مانند رقص آتش و پرواز شاهین ها جشن گرفته می شود.

  • آدرس: کویر دبی – جاده العین – خروجی 50

3- تفریح و سرگرمی در IMG Worlds of Adventure

بهترین جاهای تفریحی دبی - تفریح و سرگرمی در IMG Worlds of Adventure

IMG Worlds of Adventure اولین و بزرگ ترین پارک سرپوشیده موضوعی در دنیا و بدون شک یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی با مجموعه ای از سرگرمی ‌های هیجان ‌انگیز است. این پارک یا شهربازی بزرگ به طور متوسط هر روز بیش از 20,000 نفر بازدیدکننده را به خود جذب می ‌کند.

این پارک بزرگ چهار منطقه شگفت انگیز دارد که سواری ها و بازی های موجود در آن ها حول شخصیت های محبوب کارتون ها، ابرقهرمانان دنیای ماروِل و ماجراجویی های دایناسوری طراحی شده اند.

اینجا می توانید شجاعت خودتان را در هتل تسخیر شده (Haunted Hotel) امتحان کرده و راه خروج از یک هزارتو با فضاهای ترسناک را پیدا کنید. همچنین در منطقه سینماهای نووو با صندلی ها و خدمات ویژه این مجموعه می توانید یک تجربه لوکس سه بعدی را تجربه کنید.

بچه ها را به جدیدترین جاذبه مجموعه، منطقه کودکان IMG ببرید، که یک زمین بازی با مساحت بالا است. اینجا والدین می توانند کودکان شان را حین پرش، دیوارنوردی و بازی در منطقه سرسره ها مشاهده کنند و از شادی و هیجان آن ها لذت ببرند.

  • آدرس: دبی، بزرگراه شیخ زاید
  • وبسایت: imgworlds.com

4- بالون سواری بر فراز دبی

بالون سواری بر فراز دوبی

بالن سواری در آسمان دبی، هنگام طلوع آفتاب، یک فعالیت تفریحی است که با انجام آن همزمان آرامش و هیجان را تجربه می ‌کنید. بر فراز بیابان های دبی چشمان تان در میان شن‌ ها به غزال ها و شترها و چشم انداز زیبای شهر خواهد افتاد.

محافظت از گونه‌ های تحت خطر انقراض مانند پلنگ و میش عربستانی، بیابان حفاظت شده منطقه را به یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی برای تجربه بالن سواری تبدیل کرده است. این محیط زیست دیدنی، همچنین محل زندگی خارپشت ‌ها، خفاش ‌ها و مارها است.

  • آدرس: دبی، موتور سیتی، بالون ادونچرز

5- موزه کودکان OliOli از جاهای تفریحی دوبی برای کودکان

جاهای تفریحی دبی برای کودکان - سرگرمی در موزه کودکان OliOli

اگر قصد سفر خانوادگی را دارید، در دبی فعالیت ‌های زیادی برای کودکان وجود دارد. اما حتماً در میان جاهای تفریحی دبی بازدید از OliOli – یک موزه تعاملی برای کودکان – را در برنامه خودتان قرار دهید.

اینجا، با تمرکز بر فعالیت ‌ها و بازی ‌های منحصر به فرد برای کودکان، موزه OliOli تفریح را با آموزش ترکیب کرده و از ابتدای راه تا انتها، کودکان را شاد و خندان نگه می دارد.

اینجا، کودکان می ‌توانند در یک دنیای رنگارنگ و آموزشی، آزادانه ساخت و ساز، بازی و آزمایش کنند. همچنین بچه ها می ‌توانند به طور ایمن در یک Toshi Net بزرگ بازی کنند و بالا و پایین بپرند.

گالری آب مجموعه به کودکان فرصت می ‌دهد تا اصول مهندسی و فیزیک را به شکلی سرگرم‌ کننده و تعاملی کشف کنند. بچه ها می‌ توانند موشک‌ و هاورکرافت‌ هایی بسازند که شرایط طوفانی را تحمل می کنند. در OliOli، کودکان کوچک ‌تر نیز به خوبی مورد توجه قرار می ‌گیرند. کارکنان همیشه آماده سرگرم کردن کودکان هستند تا والدین بتوانند استراحت و فرصت لازم را در اختیار داشته باشند.

  • آدرس: دبی، القوز، القوز 1
  • وبسایت: olioli.ae

6- پرواز در آسان دبی با هلیکوپتر

پرواز در آسان دوبی با هلیکوپتر

شهر نیویورک را فراموش کنید. لقب آرمان شهر بی ‌نظیر جهان اکنون متعلق به دبی است. هیچ راهی برای دیدن زیبایی های دبی بهتر از ویوی شهر از آسمان نیست.

در طول تجربه‌ پرواز با هلیکوپتر در مراکز تفریحی دبی، بالاتر از نقاط دیدنی شگفت ‌انگیزی مانند جزایر پالم جومیرا، هتل برج العرب و باتلاق ‌های راس الخور پرواز خواهید کرد.

  • آدرس: دبی، آتلانتیس پالم، نزدیک ساحل نسیمی، فالکون تورز
همچنین بخوانید :

7- تجربه هیجان در پارک‌ آونتورا

تجربه هیجان در پارک‌ آونتورا - مراکز تفریحی دبی

در آونتورا، یکی دیگر از بهترین مراکز تفریحی دبی و بزرگ ترین پارک زیپ لاین این شهر واقع در مساحتی بالغ بر ۳۵٬۰۰۰ متر مربع، با استفاده از طناب از شاخه ای به شاخه دیگر بروید.

با ۸۵ وسیله و مانع مختلف در پارک، از جمله انواع زیپ لاین و تاب های عظیم، این پارک برای علاقه مندان و بازدیدکنندگان با سطوح توانایی مختلف مناسب است.

این مقصد خانوادگی برای هر سنی تفریحات هیجان انگیزی را در نظر گرفته است – از صخره نوردی های کوچک برای کودکان تا هیجان انگیزترین پرش تارزان به ارتفاع ۲۵ متر برای بازدیدکنندگان جسورتر.

8- قایق سواری در پالم جمیرا

قایق سواری در پالم جمیرا - تفریحات دبی

مجموعه جزایر پالم جمیرا، مشهورترین جزایر ساخته شده توسط انسان در جهان هستند و بهترین راه برای دیدن آن‌ ها از نزدیک سواری روی یک قایق با سرعت بالا است.

اینجا در یکی از لوکس ترین جاهای تفریحی دبی، می توانید از مشاهده چشم ‌اندازهای شگفت ‌انگیز و منظره شهر دبی و نمادهای مشهور این شهر از جمله چرخ و فلک چشم دبی، برج العرب و هتل آتلانتیس پالم لذت ببرید.

  • آدرس: دبی، پالم جمیرا

9- بازدید از برج خلیفه دبی، از بهترین تفریحات دبی

بازدید از برج خلیفه دوبی - برترین جاهای تفریحی دبی

برج خلیفه، نمادی از شگفتی ‌های معماری دبی و بلندترین ساختمان جهان با ارتفاع ۸۳۰ متر است. این برج ۱۶۰ طبقه با پوشش شیشه‌ ای، با سرمایه ای به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار ساخته شد و از آن زمان به یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین جاهای تفریحی دبی تبدیل شده است؛ به ویژه سکوهای مشاهده چشم انداز شهر در طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ و تراس بیرونی در طبقه ۱۴۸.

جدیدترین جاذبه برج، یک تجربه واقعیت مجازی پر از هیجان در طبقه ۱۲۵ است. در این تجربه واقعیت مجازی روی یک زمین شیشه ‌ای قدم بر می دارید و با هر هر قدم، احتمال شکسته شدن زمین وجود دارد. حسگرها این شبیه ‌سازی واقع ‌گرایانه را هدایت می کنند و شما به اصطلاح روی صفحه‌ هایی با وضوح بالا قدم بر می دارید.

  • آدرس: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید

10- صرف غذا در آسمان دبی

صرف غذا در آسمان دوبی

صرف شام در آسمان یکی از بی ‌نظیرترین تجربه ‌ها در جهان است. در صورتی که هیچکدام از اعضای گروه شما از ارتفاع ترس نداشته باشند، اضافه کردن این تجربه در مراکز تفریحی دبی به لیست فعالیت ها در سفر به این شهر به شدت پیشنهاد می شود.

اینجا می‌ توانید ناهار، شام یا عصرانه‌ خودتان را با منویی که توسط هتل‌ های لومریدین و وستین مینا آماده می ‌شود، در ارتفاع 50 متری از زمین میل کنید. می ‌توانید غذای اصلی خودتان را از میان گوشت گاو اورینتال، راویولی پاستا، ماهی کینگ یا مرغ تغذیه شده با ذرت، انتخاب کنید. دسر هم می‌ تواند شامل کیک شکلات، سالاد میوه و یا بستنی باشد.

  • آدرس: دبی، خیابان السیاح

11- پیست اسکی دبی، از بهترین جاهای تفریحی دبی

اسکی در دوبی - جاهای تفریحی جذاب دبی

اسکی در بیابان؟ بله. دبی واقعاً یک پیست اسکی دارد. این جاذبه محبوب در میان جاهای تفریحی دبی، کاملاً در داخل فضای بسته احداث شده و در مساحتی بالغ بر 22,500 متر مربع از پودر برف ساخته شده است.

اسکی دبی تنها مکان در امارات متحده عربی است که فرصت اسکی، اسنوبورد و زیپ لاین را در تمام طول سال برای بازدیدکنندگان فراهم می ‌کند. این مجموعه همچنین فرصتی برای نزدیک شدن به کلونی ‌هایی از پنگوئن ‌های جذاب جنتو و کینگ را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

این مجموعه اسکی داخلی، همچنین یک پارک برفی با مساحتی 4,500 متر مربع برای لذت بردن تمامی اعضای خانواده دارد. اینجا، می توانید غار یخی را کاوش کنید، یا از برج ‌های یخی بالا بروید.

  • آدرس: دبی، بزرگراه شیخ زاید، البرشا، البرشا 1

12- پارک VR (واقعیت مجازی) دبی

پارک VR (واقعیت مجازی) دوبی - جاهای تفریحی لاکچری دبی

لیست محبوب ترین مراکز تفریحی دبی بدون معرفی پارک VR یا واقعیت مجازی دیدنی این شهر، کامل نخواهد بود. این پارک، عنوان بزرگ ترین پارک واقعیت مجازی در جهان را به خود اختصاص داده است.

اینجا بیش از 25 جاذبه مختلف با محوریت موضوع به چالش کشیدن واقعیت، تجربه‌ های تک نفره و چند نفره را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند. در پارک VR  دبی، می توانید در یک سرقت واقعیت مجازی شرکت کنید، به سمت دیوارهای برج خلیفه قدم بزنید، با یک فضاپیما سفر کنید و بسیاری شگفتی های دیگر را تجربه کنید!

همچنین قادر خواهید بود به طور مجازی با موتورهای جادویی یا صندلی ‌های پرنده در آسمان پرواز کنید، یا با پاراگلایدینگ خاورمیانه را از اوج بررسی کنید.

  • آدرس: مرکز شهر دبی، خیابان فایننشال سنتر، مجاور برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال

13- تجربه کروز در دبی کریک، از تفریحات خانوادگی دبی

تجربه کروز در دوبی کریک

اینجا در یکی از جذاب ترین جاهای تفریحی دبی، خودتان را به یک تجربه لوکس دعوت کنید. این کروز در یک قایق سنتی چوبی از محله‌ های قدیمی دبی، بر دبی و دیره عبور خواهد کرد.

این کشتی مجهز به موسیقی زنده و سرگرمی ‌هایی از جمله نمایش رقص تنورا (Tanoura) و نمایش عروسکی در طول دو ساعت سفر است. چشمان تان را به سوی نورهای شهر که بر روی آب می درخشند، متمرکز کنید و در این سفر دریای جذاب، از دبی کریک (خور دبی)، قلعه قایق قدیمی و روستای تاریخی دیدن کنید.

  • آدرس: دبی، خور دبی

14- بازدید از اسکای ویوز (Sky Views)

بازدید از اسکای ویوز (Sky Views)

در ادامه راهنما، Sky Views Dubai – مجموعه تفریحی جدید و لوکس دیگری که از محبوب ترین مراکز تفریحی دبی به شمار می رود – را بررسی می‌ کنیم. این مجموعه که به هتل شیک Address Sky View متصل است، امکاناتی از قبیل سرسره شیشه ‌ای را ارائه می‌ دهد. این سرسره در فضای باز قرار دارد و طبقات ساختمان را به هم متصل می‌ کند.

اینجا می توانید از ارتفاع 219.5 متری شروع به لغزیدن در اطراف ساختمان کنید و حس ‌کنید قلب تان از سینه بیرون می ‌زند. همچنین در Edge Walk درحالی که به جز کف پاها، بقیه قسمت های بدن تان در آسمان قرار دارد نمای 360 درجه واقعی شهر دبی را تجربه خواهید کرد.

  • آدرس: مرکز شهر دبی، منطقه میدان امار
  • وبسایت: skyviewsdubai.com

15- پارک آبی آتلانتیس آکواونچر (Atlantis Aquaventure Waterpark)

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر (Atlantis Aquaventure Waterpark)

این پارک آبی که توسط بسیاری از بازدیدکننگان به عنوان بهترین پارک آبی منطقه انتخاب شده است، یکی از پرطرفدار ترین مراکز تفریحی دبی برای گردشگران مشتاق به تجربه ترس و هیجان است.

در این پارک آبی جذاب، از مرداب های پر از کوسه عبور کنید، با دلفین ‌ها برقصید و از سرسره های هیجان انگیز و پیچ دار به استخرهای بزرگ با درجه حرارت مناسب وارد شوید. به دوست داران ترس و هیجان، پیشنهاد می شود Leap of Faith که در آن از ارتفاع 30 متری به پایین پرتاب می شوید را حتما امتحان کنند.

در پایان، می ‌توانید با دلفین ‌ها تعامل داشته باشید و از لمس و در آغوش گرفتن آن ها لذت ببرید. به طور معمول، گروه‌ هایی با حداکثر 10 نفر می‌ توانند برای مدتی بین 30 تا 35 دقیقه در آب با دلفین‌ ها تماس برقرار کنند.

16 پارک آبی وایلد وادی

اطلاعات پارک آبی وایلد وادی

یکی از مهیجترین تفریحاتی که در سفر به دبی می‌توانید از انجام آن نهایت لذت را ببرید، پارک آبی وایلد وادی است. این پارک آبی که شکل و فرم عربی ساخته شده است طراحی آن براساس داستان ملا نصرالدین است.

پارکی با منظره بسیار زیبا و دیدنی در برج العرب شهر توریستی و تجاری دبی. این پارک آبی از جمله مجموعه تفریحی است که پوشش دهنده دو نوع تفریح متنوع است  و از وسایل آبی متنوع بسیاری برخوردار می باشد.

بازی‌هایی را که می‌توانید در پارک آبی وایلد وادی دبی تجربه کنید شامل: سرسره‌های سرعتی، سرسره‌های مارپیچ و قلعه باران است. در ضمن لازم است بدانید که یکی از سرسره‌هایی که در این مجموعه تفریحی وجود دارد، دارای ارتفاع 15 متری است که سرعت آن حدودا 80 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

در مجموعه آبی وایلد وادی شهر دبی، یک استخر مواج نیز وجود دارد که به همراه خروشان در وایلد وادی طراحی شده است و شما می‌توانید دقایق هیجان‌انگیزی را در آنجا سپری کنید.

دسترسی

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر، سه‌شنبه‌ها تعطیل
  • تلفن: 09743484444
  • آدرس: خیابان جمیرا، روبه‌روی برج‌العرب
  • وب‌سایت: jumeirah.com/en/wild-wadi

امکانات 

  • رستوران
  • آلاچیق
  • فیش اسپای
  • کمد قفل‌دار برای قرار دادن وسایل شخصی
  • سالن رختکن جدا برای بانوان و آقایان
  • دوش
  • سرویس بهداشتی
  • صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب
  • اجاره حوله
  • پارکینگ

17- شهربازی متل پلی

شهربازی متل پلی

یکی از تفریحاتی مهیج دبی که برای کودکان بسیار مناسب می‌باشد، شهربازی متل پلی است. این شهربازی در واقع برگرفته از نام یک کارخانه آمریکایی است.

شهربازی خاص و منحصر به فرد متل پلی دبی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که به آن عنوان شهر را داده‌اند. در این شهربازی، بخش‌های مختلفی وجود دارد که در این بخش‌ها از شخصیت‌های کارتون‌های مختلف استفاده شده است.

با سفر خانوادگی به دبی دیگر نگران این مسئله نخواهید بود که کودکان خود را برای تفریح در دبی کجا باید ببرید. زیرا که شهربازی شهر متل پلی بهترین گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار دارد. در این مکان تفریحی کودکان شما می‌توانند علاوه‌بر بازی و تفریح، مهارت‌ و آموزش‌های مختلفی نیز یاد بگیرند.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه از 8 صبح  تا 7 عصر
  • آدرس: خیابان الصفا

18- چرخ‌وفلک عین دبی (Ain Dubai)

بلندترین چرخ و فلک دنیا

اگر به در سفر تفریحی و یا حتی کاری خود به دنبال هیجان زیادی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغ چرخ و فلک عین دبی بروید. این چرخ و فلک از جمله بلندترین چرخ و فلک‌های دنیا به شمار می‌آید که ارتفاع 250 متری دارد.

با سوار شدن به این چرخ و فلک بلند می‌توانید چشم‌اندازی 30 درجه‌ای از نمای شهر دبی را مشاهدهع کنید و از مناظر زیبا و وسعی که در این شهر دور از دیدرس می‌باشند لذت ببرید.

حرکت چرخشی این چرخ و فلک آرام می‌باشد و شما زمان کافی برای بازدید از جاهای دیدنی دبی همچون: برج خلیفه، مارینای دبی و پالم جمیرا  را خواهید داشت.

این چرخ و فلک هیجان‌انگیز دارای 48 عدد کابین می‌باشد که در هر یک از آنها به طور میانگین 36 تا 40 نفر جا می‌شوند و قابلیت پذیرش ظرفیت بیش از 1750 نفر را دارد.

  • آدرس چرخ‌وفلک عین دبی: جزیره بلو واترز

سوالات متداول درباره جاهای تفریحی دبی

محبوب ترین تفریحات آبی در دبی کدامند؟

برخی از محبوب ترین تفریحات آبی دبی عبارتند از: غواصی، اسنورکلینگ، جت اسکی، فلای بورد، پاراسلینگ، جت پک و کایاک سواری.

آیا امکان بازدید از برج خلیفه برای همه وجود دارد؟

بله. البته برای بازدید از برج خلیفه لازم است حتما بلیط تهیه کنید.

هیجان انگیزترین شهربازی دبی کدام است؟

IMG Worlds of Adventures و Motiongate Dubai از پرطرفدارترن شهربازی های دبی به شمار می روند.

جمع بندی

دبی، پایتخت امارات متحده عربی، با برخورداری از تنوع و فراوانی مراکز تفریحی برای گردشگران و مسافران، یک مقصد بسیار محبوب و جذاب است. از برج خلیفه، که بلندترین ساختمان جهان است گرفته تا جزایر پالم با کروزهای زیبا و رستوران‌ های مجلل، دبی به عنوان یک مرکز تفریحی مجلل در دنیا شناخته می ‌شود.

پارک ‌هایی با امکانات پیشرفته و شهربازی ‌های شگفت ‌انگیز نیز از جمله جاذبه‌ هایی هستند که دبی را به یک مقصد تفریحی استثنایی تبدیل کرده ‌اند. با ترکیب تاریخ، فرهنگ و لذت ‌های مدرن، مراکز تفریحی دبی به عنوان برخی از جذاب ترین مجموعه های تفریحی در جهان شناخته شده و مسافران هر سال از سراسر جهان به این شهر زیبا می ‌آیند تا از تجارب‌ بی ‌نظیر قابل ارائه در مراکز تفریحی دبی لذت ببرند. از نظر شما جذاب ترین مراکز تفریحی دبی کدامند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402