بهترین جاهای دیدنی دبی کدامند؟ | آشنایی با ۱۲ مکان دیدنی دبی

بهترین جاهای دیدنی دبی کدامند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در سفر به دبی Dubai از کدام جاذبه طبیعی و تاریخی آن دیدن کنیم؟ جاهای دیدنی دبی کجاست؟ بهترین جاهای دیدنی دبی کدامند؟ سوالات اینچنینی اغلب برای افرادی پیش می‌آید که برای اولین بار است که تصمیم دارند به کشور امارات و شهر زیبا و دیدنی دبی سفری داشته باشند اما نمی‌دانند در طول اقامت خود در این شهر از چه مکانهای دیدنی می‌توانند دیدن کنند. در دبی جاهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که در سفر به این شهر نباید آن را از دست بدهید پس حتما قبل از سفر برای خودتان لیستی از بهترین جاهای دیدنی دبی همراه عکس و آدرس تهیه کنید تا بتوانید با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت شده از تمام آنها دیدن کنید.

دبی شهری است که جاهای دیدنی بسیاری را در خود جای داده و امروزه به قطب گردشگری تبدیل شده است. این شهر که یک مقصد گردشگری گرمسیری است و در ایالت متحده عربی قرار دارد به خاطر نزدیکی به ایران به عنوان محلی برای تعطیلات فصول سرد یا نوروز بسیار مورد استقبال ایرانیان است. دبی به خاطر وجود بیابان‌های وسیعی که دارد و امروزه ساختمان‌های مرتفع و مراکز خرید مجللی در آنجا ساخته شده است به یکی از امیرنشینان مهم برای تجارت گردشگری تبدیل شده است.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

لیست بهترین جاهای دیدنی دبی

لیست بهترین جاهای دیدنی دبی
لیست بهترین جاهای دیدنی دبی

جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری دبی آنقدر زیاد هستند که نمی‌توان به تمام آنها اشاره کرد. امروزه دبی جز یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن است که توریست‌ها و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا جذب می‌کند. تنوع بسیار بالای جاذبه‌های دیدنی این شهر باعث شده تا با هر سلیقه گردشگران بتوانند از طبیعت و تفریحات آن استفاده کرده و لذت ببرد.

با شنیدن نام دبی بدون شک ذهن‌ها به سمت آسمان‌ خراش‌های این شهر می‌رود چرا که اغلب ما دبی را با ساختمان‌های بلند آن می‌شناسیم. اما، باید بگوییم که جاذبه‌های دیدنی این شهر تنها در برج‌ها و ساختمان‌های بلند آن خلاصه نمی‌شود، بلکه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری دیگری نیز دارد که دیدن هر یک از آنها برای گردشگران جذابیت زیادی دارد.

در ادامه همراه ما باشید تا بهترین جاهای دیدنی شهر دبی را به شما معرفی کنیم.

1- برج خلیفه

برج خلیفه دبی
آشنایی با برج خلیفه دبی

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی، برج بلند خلیفه است این برج دارای سازه بتنی ۸۲۸ متر ارتفاع می‌باشد. برج خلیفه که مرتفع‌ترین آسمان خراش جهان و مشهورترین مکان شهر دبی است ساخت آن تقریباً ۶ سال زمان برده است.

نمای شهر دبی از بالای برج خلیفه بسیار جذاب و دیدنی است بنابراین، می‌توان گفت: یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی دبی در شب برج خلیفه است چرا که تمام شهر را می‌توانید از بالای این برج تماشا کنید. در زمان غروب آفتاب، این برج پذیرای عکاسان علاقه‌مند به عکاسی از این امیرنشین مدرن می‌باشد.

برج خلیفه دارای کاربردهای مختلفی  است و بخش‌های مختلفی در طبقات آن وجود دارند از جمله، بخش‌های اداری، مسکونی، هتل، رستوران، سکوی تماشا و ارتباطات. همچنین این برج دارای مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی و خدماتی است که می‌تواند تجربه بی‌نظیری از سبک زندگی را برای ساکنان این برج فراهم کند.

  • آدرس: امارات متحده عربی، دبی، برج خلیفه
  • ساعت بازدید: روزهای یکشنبه تا چهارشنبه بین ساعت ۱۰ تا ۲۲ و از پنجشنبه تا شنبه، بین ساعت ۱۰ تا ۲۴
  • وبسایت: burjkhalifa.ae

2- مسجد جمیرا

مسجد جمیرا از زیباترین دیدنی های دبی
زیباترین جاذبه مذهبی دبی

این مسجد از جمله جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و تماشای دبی است. مسجد جمیرا در انتهای جاده ساحلی جمیرا که از بهترین و محبوب‌ترین مناطق تفریحی دبی است قرار گرفته است.

این مسجد بزرگترین، زیباترین و مجلل‌ترین عبادتگاه مسلمانان در دبی است و تنها مسجدی است که گردشگران غیر مسلمان نیز می‌توانند از آن دیدن کنند. قدمت بنای این مسجد به سال ۱۹۷۶ میلادی باز می‌گردد و قدیمی‌ترین عبادتگاه‌های مسلمانان در کشور امارات است.

طراحی و ساخت این عبادتگاه بسیار جذاب و مسحور کننده است چرا که از سبک معماری دوران خلافت فاطمیان الهام گرفته است. با رفتن به این مسجد تاریخی می‌توانید عناصری از معماری باستانی، بیزانسی مصری، قبطی و آفریقای شمالی را نیز مشاهده کنید.

مسجد جمیرا دارای گنبدی عظیم به طول ۱۶ متر است که سنگ تراشی‌های ظریفی بر روی آن انجام گرفته. مناره‌های این مسجد ۴۰ متری هستند و به سبک معماری آناتولی طراحی شده‌اند. مسحورکننده‌ترین بخش‌های داخلی مسجد جمیرا سقف آن است که زیبایی و ظرافت نقش‌هایی که بر روی آن حک شده غیر قابل وصف می‌باشد.

اگر تصمیم گرفتید که به شهر دبی سفر کنید و از این جاذبه دیدنی بازدید کنید بهترین زمان برای ماجراجویی فصل پاییز و زمستان است.

  • آدرس: امارات متحده عربی ، دبی ، جاده جمیرا بیچ ، محله جمیرا
  • ساعت بازدید: از نماز صبح تا نماز عشاء در دبی
  • تلفن: 097143536666
  • وبسایت: jumeirahmosque.ae

3- موزه‌ی آینده دبی

موزه‌ی آینده دبی بهترین جاهای دیدنی دبی
بازدید از موزه‌ی آینده دبی

یکی از مراکز توریستی پربازدید و از جاهای دیدنی دبی موزه آینده دبی است که در سال ۱۹۷۱ در قلعه شهیدی دایر شد. موزه دبی در واقع نمایانگر چشم انداز آینده دبی است که در آنجا تصویر آینده را برای بشریت به نمایش گذاشتند تا بازدید کنند.

موزه آینده دارای ۷ طبقه بدون ستون است که در هر طبقه تجربیات مختلفی قرار دارد. این موزه جذاب و دیدنی بیش از ۳۰ هزار متر مربع مساحت و ۷۷ متر ارتفاع دارد.

نمایی بیرونی و جذاب موزه آینده دبی ساختمانی شامل پنجره‌هایی است که بر روی آن نوشته‌های عربی با خط نستعلیق حکاکی شدند. نکته بسیار جالب در رابطه با موزه آینده دبی این است که این موزه جزء ۱۴ موزه زیبا در دنیا معرفی شده که جایزه بین المللی ساختمان  Tikla نیز به آن تعلق گرفته است.

طبقه اول موزه آینده دبی ویژه کودکان ساخته شده است و کودکانی که سن آنها کمتر از ۱۰ سال است می‌توانند در این بخش به اکتشاف بپردازند و خلاقیت‌های خود را نشان دهند.

طبقه دوم موزه به تکنولوژی‌های مختلفی که همواره در حال تغییر هستند اختصاص داده شده در این بخش از موزه شما می‌توانید شاهد جت‌های الکترونیکی، دستگاه‌هایی که به صورت خودکار وسایل را تحویل می‌دهند و وسایل متنوع دیگری باشید.

طبقه سوم موزه آینده دبی که به نام واحه شناخته شده است، طبقه‌ای است که در آنجا می‌توانید درمان‌های مختلفی همچون احساس درمانی، حرکت درمانی، زمین درمانی، ارتباط درمانی و مرکز مدیتیشن را با توجه به نیاز خود دریافت کنید.

طبقه چهارم که به آن موسسه شفا می‌گویند طبقه‌ای است که محیط زیست در اولویت قرار دارد. در این طبقه شخصی به عنوان راهنما تلاش می‌کند تا شما درک بهتری از تغییرات آب و هوایی زمین در آینده داشته باشید همچنین در این طبقه از ژنتیک موجودات مختلفی مانند: حشرات، گیاهان، حیوانات و دانه‌ها نیز نگهداری می‌شود.

طبقه پنجم موزه هم ایستگاه فضایی هوپ است که در این طبقه می‌توان آینده جهان را مشاهده کنید.

در طبقه همکف موزه آینده دبی که از جمله بهترین جاهای دیدنی دبی برای نوجوانان، کودکان و بزرگسالان می‌باشد، می توانید در لابی استراحت کرده نوشیدنی و خوراکی‌های مختلف را خریدای کنید. در ضمن در این طبقه یک ربات باریستا وجود دارد که برای مشتریان قهوه آماده می‌کند.

  • آدرس: دبی، بزرگراه شیخ زاید، ترید سنتر دو، موزه آینده دبی
  • ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۹ و نیم شب
  • تلفن: ۹۷۱۱۸۰۰۲۰۷۱
  • وبسایت: museumofthefuture.ae

4- موزه اتحاد

موزه اتحاد دبی
معرفی موزه اتحاد

یکی از جالب توجه‌ترین جاهای دیدنی دبی، موزه اتحاد است که در سال ۲۰۱۷ در مساحتی بیش از ۲۶ هزار متر مربع ساخته شده است. این موزه در حقیقت به تاریخچه، فرهنگ و شکل‌گیری کشور امارات متحده عربی پرداخته است و نشان داده که این کشور در طی این سال‌ها چگونه به توسعه و پیشرفت دست پیدا کرده است.

موزه اتحاد که در واقع یک موزه تاریخی در دبی به شمار می‌آید به حفظ و نمایش میراث امارات متحده در زمینه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی و نظامی اختصاص پیدا کرده است. در این موزه می‌توانید زندگی، فعالیت‌ها و رویدادهای سران هفت امارت کشور را و نقش آنها در تاریخ ملی را مشاهده کنید.

موزه اتحاد دارای ۸ غرفه است که هر یک از بخش‌های آن بیانگر تاریخچه امارات می‌باشد غرفه‌هایی همچون: باغ درخت اتحاد، بذرهای اتحاد، مسیر اتحاد، جلسات تاریخ ساز، بندانگشت ‌های تاریخ، قانون اساسی، لحظات تاریخ ساز و رویدادهای جشن.

در هر یک از غرفه‌های نام برده شده نقشه‌های تعاملی، جدول زمانی، ویترین‌های تصویری، راهنمای تعاملی، گذرنامه‌های قدیمی، آثار باستانی شخصی و سند تاریخی قانون اساسی را مشاهده خواهید کرد.

  • آدرس: دبی، خیابان جمیرا
  • ساعت بازدید: از ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • تلفن: 97145155771
  • وبسایت: etihadmuseum.dubaiculture.gov.ae

5- پارک زعبیل

بهترین پارک‌های دبی

یکی از بزرگترین و پربازدیدترین پارک‌های دبی پارک زعبیل است که در زمینی به مساحت ۴۷.۵ هکتار ساخته شده و به بخش‌های متعددی تقسیم شده که این بخش‌ها با استفاده از تعدادی پل به هم وصل می‌شوند.

پارک زعبیل دبی مکانی محبوب برای ورزش و برگزاری اجرای زنده موسیقی می‌باشد. در این پارک می‌توانید از امکاناتی همچون مسیرهای پیاده‌روی، پارک اسکیت برد، فضاهای باربیکیو، پیک نیک، دریاچه، رستوران‌های ساحلی، زمین کریکت، محوطه بازی کودکان و زمین گلف استفاده کنید.

نکته بسیار جالب در رابطه با این پارک دیدنی دبی این است که روزهای دوشنبه تنها مخصوص بانوان است و ورود افراد دیگر به این پارک ممنوع می‌باشد.

  • آدرس: دبی، نزدیک ایستگاه مترو ال جفیلیه
  • ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳، روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۸ الی ۲۳:۳۰

6- پارک صفا

قدیمی‌ترین پارک دبی
قدیمی‌ترین پارک دبی

یکی از باصفاترین و قدیمی‌ترین پارک‌های دبی با چشم اندازی خیره کننده از خط افق دبی، پارک صفا است که یکی از بهترین محل‌ها برای پیک نیک و تفریح در دبی به شمار می‌آید.

پارک صفا که از بهترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان و بزرگسالان می‌باشد علاوه بر زمین‌های بازی که بچه‌ها می‌توانند در آنجا سرگرم شوند محل‌هایی مخصوص پیاده‌روی و قایق سواری نیز دارد.

این پارک دارای یک بخش مجزا برای بانوان است که به آن باغ اختصاصی گفته می‌شود در باغ اختصاصی بانوان درختان و گیاهان متعددی وجود دارند که می‌توان در سایه آنها استراحت کرد و اوقات خوشی را سپری کرد همچنین در باغ بانوان پارک صفا بخشی برای مادران در نظر گرفته شده تا بتوانند فرزندان خود را هنگام بازی کنترل کنند.

  • آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید
  • ساعت بازدید:روز یکشنبه تا چهارشنبه ۸ صبح الی  ۱۰ شب، روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۸ صبح الی ۱۱ شب

7- جنگل بارانی

از عجیب ترین دیدنی های دبی
زیباترین جنگل مصنوعی دنیا

بزرگترین و زیباترین جنگل‌ مصنوعی جهان با بیش از ۳۰۰۰ گونه گیاهی و جانوری که در آن زندگی می‌کنند جنگل بارانی یا سیاره سبز دبی است که از جمله جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر به شمار می‌آید.

جنگل بارانی دبی که به آن سیاره سبز هم گفته می‌شود با همکاری گیاه شناسان و متخصصان علم باغبانی و علم جانوری ساخته شده است. در این مکان دیدنی علاوه بر انواع گیاهان گرمسیری شاهد حیات وحش خاصی نیز خواهید بود. در جنگل بارانی دبی می‌توانید انواع پرندگان، عنکبوت‌ها، مارها، جوجه تیغی‌ها و حتی تنبل‌ها را از نزدیک مشاهده کنید.

این مکان دیدنی در ساختمان شیشه‌ای به ارتفاع ۷۲۴۵ متر طراحی شده است و اکوسیستمی کاملاً واقعی و مشابه جنگل‌های گرمسیری است. به خاطر برگزاری کلاس‌های آموزشی گوناگون برای کودکان و نوجوانان در این مکان دیدنی می‌توان گفت جنگل بارانی دبی یکی از بهترین جاهای دیدنی برای نوجوانان و کودکان است چرا که در گروه‌های سنی مختلف ۳ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال میتوانند در کلاس‌های آموزشی این مجموعه شرکت کنند و با گیاهان و جانوران جنگل‌های گرمسیری بیشتر آشنا شوند.

  • آدرس: دبی، خیابان سیتی واک
  • ساعت بازدید:  ۱۰ صبح الی ۱۸

8- باغ گل معجزه دبی

باغ معجزه از بهترین دیدنی های دبی
باغ معجزه دبی کجاست؟

از جمله رویایی‌ترین جاذبه‌های دیدنی شهر دبی باغ گل معجزه است که به آن باغ میراکل نیز گفته می‌شود. این باغ گل، که بزرگترین باغ گل دنیاست در مجموع حدود ۱۵۰ میلیون گل را در خود جای داده است.

تفاوت باغ گل معجزه دبی با سایر باغ گل‌های دنیا در این است که در این باغ شما با باغچه‌ها و باغ‌های عادی روبرو نیستید بلکه مجسمه‌های غول پیکری را خواهید دید که به صورت کامل با گل پوشانده شده‌اند.

باغ گل معجزه دبی وسعتی برابر با ۷۲ هزار متر مربع دارد. این باغ گل زیبا و دیدنی که چندین بار در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین باغ گل در جهان ثبت شده است از بهترین جاهای دیدنی دبی در پاییز و زمستان می‌باشد.

  • آدرس: دبی، منطقه دبی لند، خیابان آل بارشا جنوبی 3
  • ساعت بازدید: ۹ صبح الی 9 شب

9- مجمع‌ الجزایر جهان

مجمع‌ الجزایر جهان در دبی
نمایی جذاب و دیدنی از مجمع‌ الجزایر جهان

این جاذبه دیدنی دبی ترکیبی از چند جزیره مصنوعی است که از شن‌های استخراج شده‌اند و از آب‌های کم عمق خلیج فارس ساخته شده‌اند در حقیقت شکل ظاهری این مجمع الجزایر جهانی شبیه به نقشه زمین است.

هر یک از جزیره‌هایی که در این مجمع الجزایر قرار داده شده‌اند اندازه‌ای از ۲۳٬۰۰۰ متر مربع تا ۸۴٬۰۰۰ متر مربع دارند  که اندازه هر جزیره با دیگری متفاوت است و ارتفاع آن بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر از سطح دریاست.

مساحت جزایر این مجموعه ۹ کیلومتر طول در ۶ کیلومتر عرض است و توسط یک موج شکن بیضوی شکل احاطه شده‌است. مجمع الجزایر جهانی دبی علی‌رغم آب و هوای بسیار گرم منطقه، میزبان برف نیز می‌باشد و به همین خاطر است که این مکان را به یکی از چند جاذبه دیدنی دبی تبدیل کرده است چرا که مغایر با موقعیت جغرافیایی این شهر ساخته شده‌ است.

10- جزیره نخل جمیرا

معرفی جزیره نخل جمیرا دبی

از جمله پروژه‌های ساختمانی بزرگ در دبی جزیره نخل جمیرا است که به عنوان هشتمین عجایب جهان از آن یاد می‌شود. این جزیره دست‌ساز که ظاهری شبیه به نخل دارد در کرانه ساحل دبی در آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد.

در جزیره نخل دبی علاوه بر خانه‌های مسکونی، هتل‌ها، ریزورت‌های بزرگ، تعدادی مراکز خرید و مقاصد تفریحی نیز وجود دارد.

در حقیقت باید بگوییم که جزیره نخل جزیره نیست و تمام بخش‌های آن از طریق پل‌های زمینی به هم اتصال داده شدند. این جزیره ساخت دست بشر جز معدود سازه‌هایی است که از فضا قابل مشاهده است.

11- آکواریوم دبی

بهترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان
بهترین آکواریوم دبی

یکی دیگر از معروف‌ترین و بهترین جاهای دیدنی دبی با ۱۴۰ گونه‌ی دریایی، آکواریوم دبی است که ساختمان این مکان دیدنی به صورت معلق و در طبقه همکف بازار دبی قرار دارد.

آکواریوم دبی در واقع نمونه کوچکی از اقیانوس است که برای شما این امکان را فراهم کرده است که از نزدیک شاهد این پدیده طبیعی باشکوه باشید و آنرا لمس کنید. تفاوتی که این آکواریوم با سیر آکواریوم‌های که تا به حال دیده‌اید در این است که در آنجا می‌توانید از ویژگی‌های تفریحی همچون: غواصی، قایق‌های شیشه‌ای و قفس‌های شیشه‌ای محافظت‌شده استفاده کرده و از این طریق داخل آب را بگردید تا دید دقیق‌تری از زندگی در اعماق دریا بدست آورید.

  • آدرس: دبی، دبی مال، طبقه همکف و دوم
  • ساعت بازدید: از دوشنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، جمعه تا یکشنبه ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • وبسایت: thedubaiaquarium.com

12- آکواریوم لاست چمبرز

بزرگترین آکواریوم خاورمیانه

یک دیگر از بهترین جاذبه‌های دیدنی دبی برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان، بازدید از آکواریوم لاست چمبرز دبی است که از آن به عنوان بزرگترین آکواریوم خاورمیانه نام برده می‌شود. این آکواریوم محل زندگی ۶۵هزار جانور دریایی است که در آنجا می‌توانید از ۲۱ نمایشگاه مختلف ماهی و انواع جانداران دیدن کنید.

اما، یکی از مهیج‌‌ترین و جذابترین بخش‌های این آکواریوم اتاق گمشده است. اتاقی پر از مارپیچ‌ها و تونل‌های پیچ‌درپیچ که در آن به ماجراجویی در تمدن زیر آب آتلانتیس می‌پردازید.

این آکواریوم زیبا و دیدنی در نزدیکی ساحل آکواادونچر قرار دارد که با رفتن به آنجا می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید هم از انواع کوسه‌ها، مارماهی‌ها، اسب‌های دریایی و پیراناها در این آکواریوم حضور دارند دید کنید و هم سری به ساحل آکواادونچر بزنید.

  • آدرس: دبی، جمیرا، ساحل آتلانتیس

جاهای دیدنی دبی در تابستان 

معرفی جاهای دیدنی دبی در تابستان

شهر دبی به دلیل آب و هوای گرمی که دارد در تابستان مقصد بسیار مناسبی است برای انجام تفریحات آبی زیرا که در دبی پارک‌های آبی بیشماری وجود دارد که می تواند تحمل گرمای هوا را برای مسافران آسانتر کند.

این شهر که مملو از بیابان‌های وسیع و زیبا می‌باشد با وجود ساختمانهای مرتفع و مراکز خرید مجلل یکی از پربازدیدترین شهرهای تجاری و گردشگری در دنیا می باشد.

در ضمن دبی از جمله مقاصد گردشگری است که محل برگزاری معاملات بزرگ و سرگرمی‌های زیاد می باشد. در دبی دیدنی‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که برای هر نوع سن و سال و سلیقه ای جذابیت دارد. در این بخش می خواهیم شما را با چندی از بهترین جاهای دیدنی دبی که در فصل تابستان می توانید از آنها بازدید کنید را به شما معرفی کنیم.

پارک البرشا پوند: یکی از زباترین پارک‌های دبی که در فصل تابستان بازدید از آن بهترین موقعیت می باشد، پارک زیبای البرشا پوند است که به پارک های اروپایی شباهت بسیار زیادی دارد. این پارک زیبا به گونه ای طراحی شده است که در آنجا می‌توانید شاهد درختان نخل بسیار زیادی باشید که با نورپردازی و فانوس‌های رنگی چشم انداز فوق‌العاده‌ای را برای گردشگران به وجود آورده است.

القدره: این جاذبه دیدنی یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی دبی در فصل تابستان است. القدره در واقع مکانی است که در آن دسته از از دریاچه‌ها توسط زمین‌های بیابانی محاصره شده اند.

جنگل بارانی گرمسیری: یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی، جنگل بارانی گرمسیری است که در وسط بیابان های دبی قرار گرفته است. این جاذبه دیدنی از فوق‌العاده‌ترین جاهای دیدنی دبی است که برای تفریحات خانوادگی بهترین گزینه می‌باشد.

این جنگل بارانی گرمسیری که بهترین جاذبه دیدنی شهر دبی محسوب می شود مکانی مناسب برای نگهداری از ۳۰۰۰  گونه گیاهی و حیوانی است که از جمله آنها می توان به پرندگان منقار بزرگ و رنگین، قورباغه‌، عنکبوت‌ها و … اشاره کرد.

جاهای دیدنی دبی در زمستان 

بهترین جاهای دیدنی دبی در زمستان

برای سفر به دبی بهترین زمان فصل زمستان است که در ماه‌های مختلف این فصل شهر دبی میزبان گردشگران و توریست‌های بسیاری زیادی است که از اقصی نقاط دنیا به کشور امارت و شهر زیبای دبی سفر کرده‌اند.

خوشبختانه برای سفر به دبی در فصل زمستان تنوع جاذبه‌های دیدنی آنقدر زیاد است که به راحتی می‌توانید برای هر چند روزی که در دبی اقامت دارید برنامه‌ریزی کرده و زمانی را به بازدید از تک تک این جاذبه‌های دیدنی اختصاص دهید.

جاهای دیدنی دبی در زمستان آنقدر متنوع و زیاد هستند که دست گردشگران را برای انتخاب کاملا باز گذاشته است و شما با هر سلیقه‌ای که داشته باشید به راحتی می‌توانید جاذبه‌ای که دوست دارید را انتخاب کنید و از بازدید آن نهایت لذت را ببرید.

در ادامه لیست چند مورد از بهترین جاهای دیدن دبی در زمستان را در اختیارتان قرار داده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید در سفر زمستانی خود به شهر دبی جاذبه مورد علایق خود را انتخاب و بازدید کنید.

  • مجموعه تفریحی تریل زون دبی
  • پارک بالیوود
  • آبنمای دبی
  • چرخ و فلک دبی
  • آکواریوم لاست چمبرز

سوالات متداول بهترین جاهای دیدنی دبی کدامند؟

بهترین جاهای دیدنی دبی کدامند؟

برج خلیفه، مسجد جمیرا، موزه‌ی آینده دبی، موزه اتحاد، پارک زعبیل، پارک صفا، جنگل بارانی، باغ گل معجزه دبی، مجمع‌ الجزایر جهان، جزیره نخل جمیرا، آکواریوم دبی و آکواریوم لاست چمبرز

بهترین جاذبه دیدنی دبی در پاییز و زمستان کجاست؟

باغ گل معجزه از بهترین جاهای دیدنی دبی در پاییز و زمستان می‌باشد.

بهترین جاذبه دیدنی دبی در شب کدام است؟

برج خلیفه بهترین جاذبه دیدنی دبی در شب است.

کدام پارک دبی در روزهای دوشنبه تنها مخصوص بانوان است؟

پارک زعبیل دبی روزهای دوشنبه تنها مخصوص بانوان است.

جمع بندی

جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری دبی به قدری زیاد است که نمی‌توان به اختصار به آنها اشاره کرد چرا که دبی یکی از شهرهای پیشرفته و مدرن در کشور امارات است که توریست‌ها و گردشگران زیادی از سراسر دنیا تمایل دارند تا سفری به آن داشته باشند. در این مطلب سعی کرده‌ایم شما را با بهترین جاهای دیدنی دبی همچون: برج خلیفه، مسجد جمیرا، موزه‌ی آینده دبی، موزه اتحاد، پارک زعبیل، پارک صفا، جنگل بارانی، باغ گل معجزه دبی، مجمع‌ الجزایر جهان، جزیره نخل جمیرا، آکواریوم دبی و آکواریوم لاست چمبرز آشنا کنیم.

اما همانطور که می‌دانی جاذبه‌های توریستی و گردشگری دبی تنها به موارد عنوان شدن در این مقاله محدود نمی‌شود. سعی ما بر این بوده تا برخی از توریستی‌ترین مکان‌های دیدنی دبی را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به این شهر دیدنی دسترسی آسان‌تری به آنها داشته باشید. امیدواریم که توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا شیرین‌ترین لحظات زندگی خود را در سفر به دبی با عزیزانتان تجربه کنید.

اگر تا به حال به کشور امارات و شهر دبی سفر نکرده‌اید دوست دارید در اولین سفر خود، اول از کدام جاذبه دیدنی دبی بازدید کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402