بهترین تفریحات رایگان دبی بدون هیچ هزینه ای

تفریحات رایگان دبی بدون هیچ هزینه ای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

 

در دبی چه تفریحاتی را می‌توان بدون پرداخت هزینه انجام داد؟ شاید برای خیلی از شما دوستانی که تا به امروز به دبی سفر نکرده‌اید جالب باشد که بدانید در این شهر توریستی بزرگ یک سری تفریحات وجود دارند که بدون پرداخت کردن هزینه و به صورت رایگان می‌توانید آنها را انجام داده و نهایت لذت را در سفر خود ببرید. از آنجایی که تعداد تفریحاتی که در دبی وجود دارد بسیار زیاد است و در زمان سفر به دلیل هزینه‌های بسیار بالا نمی‌توانید از تفریحات جذابی که در دبی وجود دارد استفاده کرده و آنها را تجربه کنید، آشنایی با تفریحات رایگان دبی کمک خواهد کرد تا اوقات خوشی را در دبی سپری کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید لذت کافی را از سفر خود ببرید.

دبی از جمله مدرن‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری می‌باشد که نه تنها ساکنین بخش آسیایی برای تفریح آنرا انتخاب می‌کنند بلکه گردشگرانی هم از کشورهای اروپایی برای سفر و تفریح دبی را انتخاب کرده و برای گذراندن تعطیلات خود به کشور امارات تحده عربی سفر می‌کنند. جاذبه‌های دیدنی و تفریحی در شهر دبی بسیار زیاد و متنوع هستند که برای هر سن و سال و سلیقه‌ای جذابیت‌های خاصی دارد. از میان تنوع تفریحاتی که در دبی وجود دارد یک سری تفریحات هستند که یا قیمت بسیار کم و مناسبی دارند و یا به طور کل به صورت رایگان اجازه استفاده از آنها را دارید. در این مطلب تصمیم داریم تا شما را با این تفریحات رایگان در شهر توریستی دبی آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

فهرست مطالب

لیست تفریحات رایگان دبی

لیست تفریحات رایگان دبی
لیست تفریحات رایگان دبی

از جمه مشکلاتی که در سفرهای خارجی اغلب مسافران با آن مواجه هستند، هزینه بالای تفریحات کشوری است که به آنجا سفر کرده‌اند. این مسئله در رباطه با تفریحات شهر دبی بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی نیز کاملا صدق می‌کند. متنوع بودن تفریحات در دبی و هزینه بالایی که دارند گاهی باعث می‌شود که گردشگران نتوانند از تفریحاتی که دوست دارند استفاده کرده و از سفر خود هیچ لذتی نمی‌برند. اما خبر، خوب این است که برای تفریحی در دبی اصلا نگران هزینه‌ها نباشید چرا که به راحتی بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای در شهر دبی می‌توانید از یک سری تفریحات این کشور استفاده کرده و لذت ببرید.

تعداد تفریحات رایگان در دبی چندان هم کم نیست، فقط کافی است آنها را بشناسید و با یک برنامه‌ریزی مدیریت شده در سفر خود به این شهر توریستی ازتفریحات رایگان بهره‌مند شوید. در ادامه می‌خواهیم چند مورد از بهترین تفریحات رایگان دبی از نظر گردشگران را به شما معرفی کنیم.

1- کویرگردی

کویرگردی از بهترین تفریحات رایگان دبی
لذت کویرگردی در دبی

همانطور که مطلع هستید شهر دبی از جمله شهرهای خشک است که در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد از کویرهای بسیاری برخوردار می‌باشد که به عنوان زیباترین صحراهای دنیا شناخته شده‌اند. یکی از تفریحاتی که به صورت رایگان در دبی می‌توانید انجام دهید و ار آن لذت ببرید کویر گردی در دبی است. گشت و گذار، پیاده‌روی و عکاسی در صحراهای زیبای دبی و تماشای ناظر زیبا و چشم‌نواز کویر بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای حس آرامشی را نصیبتان خواهد کرد.

البته در کویرهای شهر دبی با پرداخت هزینه می‌توانید از تفریحات هیجان‌انگیزتری همچون سافاری در دل کویر نیز استفاده کرده و لذت سفرتان را چند برابر کنید.

2- ساحل‌گردی، از تفریحات رایگان دبی در هوای آفتابی

تفریحات رایگان دبی - گردش در ساحل
تفریحات رایگان در سواحل دبی

شهر دبی در کنار کویرها و صحراهای بینظیر و زیبایی که دارد، دارای سواحل بسیاری نیز می‌باشد که با رفتن به هر یک از آنها می‌توانید ساعت‌های زیادی از تماشای امواج دریا لذت برده و آرامش داشته باشید.

وجود سواحل دل انگیز و زیبایی که در شهر دبی وجود دارد باعث شده تا گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا برای تفریحی به دبی سفر کنند تا بتوانند در این سواحل قدم بزنند و از تماشای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که برخی از سواحل دبی در اختیار هتل‌ها می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید از تفریحات رایگان دبی نهایت لذت را ببرید باید سواحلی که به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آنها استفاده کنید را بشناسید. از میان سواحل شهر دبی می‌توانید از ساحل جمیرا، ساحل کایت و پارک ساحلی ام سقیم  بدون پرداخت هزینه برای تفریح استفاده کنید.

قدم زدن در سواحل به خودی خود یک تفریح به حساب می‌آید، تفریحی که با تماشا کردن دریا و ساحل، تلفیق صدای موج و مرغان دریایی و قدم زدن بر شنهای نرم  به وجود می‌آیند.

3- آبشار کانال آبی دبی، از بهترین تفریحات رایگان دبی در شب

جذابترین جاذبه تفریحی رایگان در دبی - آبشار
جذابترین جاذبه تفریحی رایگان در دبی

شاید باورتان نشود که در شهر دبی می‌توانید زیباترین آبشار مصنوعی را دیده و در کنار آن به  تفریح بپردازید. یکی از زیباترین و بهترین تفریحات رایگان دبی در شب رفتن به آبشار کانال آّی است که در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است.

این آبشار زیبا و دیدنی، دارای 3 کیلومترطول، 6.4 کیلومتر نوار ساحلی و 12 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری می‌باشد که شما دوستان علاقه‌مند به این ورزشی به راحتی می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای در اطراف این آبشار زیبا به دوچرخه سواری بپردازید.

نکته بسیار جالب درباره این آبشار زیبا این است که در زمان عبور قایق ها از زیرکانال آبی دبی تغییر رنگ می دهد وزیبایی خیره کننده و غیر قابل توصیفی دارد.

4- لیزر شو دبی

لیزر شو دبی
لیزر شو دبی

از جمله جاذبه‌های تفریحی رایگان در دبی، دیدن فواره‌های imagine است که با ترکیبی از رقص نور، آب و آتش بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند. این فواره زیبا در حقیقت بزرگ‌ترین صفحه نمایش آبی همراه با فناوری‌های روز دنیا، لیزرها، چراغ‌ها و جلوه‌های چشمگیر است که باعث شده زیبایی آن چندین برابر شود.

نمایش پرتوهای لیزرهای درخشان در دبی مال که باعث شده تا به بزرگ‌ترین لیزشو دنیا تبدیل شود از جمله جاهای دیدنی و تفریحی در دبی است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

5- آبنمای موزیکال دبی، از دیدنی ترین تفریحات رایگان دبی

تماشای آبنمای موزیکال
آبنمای موزیکال دبی کجاست؟

از دیگر تفریحات مهیج و زیبایی که در شهر دبی بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید آبنمای موزیکال دبی است که در دریاچه خلیفه واقع شده. در این آبنمای موزیکال و شکیل، حدودا 6600 لامپ به کار رفته که همزمان با پخش موسیقی نمای چشم نوازتری پیدا می‌کند.

آب نمای موزیکال شهر دبی که از جذابترین تفریحات رایگان در دبی محسوب می‌شود توسط یک شرکت آمریکایی در سال 2008 میلادی ساخته شده و از ساعت 13:30 تا 14 و از ساعت 18 تا 23 هر نیم ساعت یک بار فعالیت می کند.

6- سینمای رایگان

سینمای رایگان دبی
متفاوت‌ترین سینما در دبی

اگر اهل فیلم دیدن هستید و سینما رفتن را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه‌ای متفاوت حتما در سفر به دبی به سینما بروید. اصلا نگران هزینه تهیه بلیط نباشید زیرا که این سینما در دبی بدون هزینه است و یکی دیگر از مهیج‌ترین و تفریحات رایگان در دبی محسوب می‌شود.

سینمای رایگان دبی که ساعت فعالیت آن از ساعت 8 و 30 دقیقه شب می‌باشد از جمله بهترین تفریحاتی است که می‌توانید به همراه خانواده و همسفران خود از آن نهایت لذت را ببرید. در شهر دبی انواع و اقسام سینماهای چند بعدی وجود دارد اما در سینمایی که هر هفته آنهم در روزهای یکشنبه در شهر برج هرمی وافی وجود دارد شما به صورت رایگان می‌توانید در فضای باز به تماشای فیلم مشغول شوید.

در واقع باید بگوییم که سینمای رایگان وافی مال یکی از تفریحات رایگان دبی است که در فضای باز فیلم‌ نمایش می‌دهد.

سوالات متداول بهترین تفریحات دبی بدون هیچ هزینه ای

1بهترین تفریحات دبی بدون هیچ هزینه ای کدامند؟

کویرگردی، ساحل گردی، آبشار کانال آبی دبی، لیزر شو دبی، آب نمای دبی و سینمای رایگان

سواحل رایگان دبی برای تفریح کدامند؟

ساحل جمیرا، ساحل کایت و پارک ساحلی ام سقیم

3 سبنمای رایگان دبی در چه منطقه ای برپا می‌شود؟

سینمای رایگان دبی در مرکز خرید وافی مال در یک فضای باز در روزهای یکشنبه به صورت رایگان برگزار می‌شود

جمع بندی

بدون شک یکی از دلایلی که باعث شده تا شهر دبی به بزرگترین شهر توریستی در امارات متحده عربی تبدیل شود و سالانه گردشگران بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا به آن سفر کنند وجود جاذبه‌های گردشگری و اماکن و سازه های جذاب این شهر است. در حقیقت باید بگوییم که دبی، از آن جمله شهرهای توریستی است که سازه‌های بسیار خاص و منحصر به فردی دارد که توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. همچنین وجود تفریحات رایگان در دبی یکی دیگر از دلایلی است که باعث جذب توریست‌های زیادی به این شهر شده است.

تعداد تفریحاتی که در دبی وجود دارد آنقدر زیاد است که شما با هر سن و سالی و سلیقه‌ای که داشته باشید از میان این همه تنوع به راحتی خواهید توانست تفریح مورد علاقه خود را پیدا کنید. اما یک مسئله مهم درباره تفریحات دبی وجود دارد و آنهم هزینه بالای آنها است که اغلب باعث می‌شود برخی از گردشگران نتوانند نهایت لذت را از سفر خود به دبی ببرند. اما، برای این مشکل هم راه چاره وجود دارد، تعدادی از تفریحاتی که در دبی وجود دارد مانند: کویرگردی، ساحل گردی، آبشار کانال آبی دبی، لیزر شو دبی، آب نمای دبی و سینمای رایگان که بدون هزینه می‌باشند و به نوبه خود بسیار خاص و جذاب هستند.

در این مقاله، تنها شما را با 6 مورد از بهترین تفریحات شهر دبی که به صورت رایگان می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید را معرفی کردیم و در مقالات بعدی اشاره‌ای به سایر تفریحات و جاذبه‌های دیدنی شهر دبی خواهیم کرد که برای تماشای آنها نیز نیازی به پرداخت هزینه نمی‌باشد. چرا که تفریحات و دیدنی‌های رایگان در دبی بیشتر از آن هستند که تصورش را هم داشته باشید.

شما چه تفریح و سرگرمی دیگری را در دبی می‌شناسید که به صورت رایگان می‌توان از آنها استفاده کرد؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402