بررسی بازی کلش آف زامبی ؛ تریلر، گیم پلی و داستان

بازی Clash of Zombies / بازی کلش آف زامبی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در دنیای بازی‌های موبایل، بازی‌های استراتژیک از جمله بازی کلش آف زامبی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. با معرفی بازی Clash of Zombies با ما همراه باشید.

اگر شما هم مانند بسیاری از گیمرها، در دنیای رنگارنگ و متنوع بازی جست و جو می‌کنید و به دنبال یک بازی مهیج و سرگرم کننده هستید، باید بگوییم که عنوان دلخواه شما اینجا است. قطعا در مدت زمانی که مشغول بازی‌ کردنتان بوده‌اید، خبرها و بازی‌های مهیجی را در ژانر ترسناک و زامبی شنیده‌اید. بازی Clash of Zombies یکی از بازی‌های محبوب و همچنین مشهوری است که در بین کاربران موبایل طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. بازی استراتژیک کلش آف زامبی در سال 1398 به عنوان یکی از برترین بازی‌های جشنواره وب ایرانی شناخته شد. این دستاورد برای سازندگان این بازی، یک دستاورد بسیار عالی محسوب می‌شود. با معرفی این بازی در این مقاله از پلازا همراه ما باشید.

بازی استراتژیک کلش آف زامبی

فهرست مطالب

بررسی بازی کلش آف زامبی

زمانی که بازی محبوب و آنلاین کلش منتشر شد کمتر کسی فکر میکند که توانست شکست دادن بازی های استراتژی آن زمان را داشته باشد. حال که از اولین انتشار بازی چندین سال میگذرد باید بدانید که کلش اف زامبی به نسبت دیگر بازی های مشابه با گیم پلی هیجان انگیز و بسیار خوبی همراه بوده که این موضوع میتواند شما را در برابر یک بازی عالی و سرگرم کننده که محصول ایرانی بوده است مواجه کند.

داستان بازی کلش آف زامبی

در بازی استراتژیک نبرد با زامبی ها همانطور که از اسمش مشخص است، بازی حول ‌محور یک دورانی از عمر زمین می‌چرخد که ویروسی سرتاسر زمین را فرا گرفته و تعداد بی‌شماری از آدم‌ها، به جانداران وحشی خوی تحت عنوان زامبی تبدیل شده‌اند. همانطور که می‌دانید پایه و اساس بازی‌هایی که در این ژانر هستند به این گونه بوده که بازیکنان بر اساس ماموریت‌هایی که بازی به آن‌ها خواهد داد، باید باعث از بین بردن و جلوگیری از پیش‌روی زامبی‌ها شوند.

در کنار این کارها یک وظیفه بسیار مهم دیگر نیز بر گردن بازیکنان وجود دارد. این موضوع به این صورت بوده که بازیکنان باید افراد سالم جامعه را شناسایی کرده و در حد توانشان به آن‌ها کمک کنند تا برای حفظ جانشان امیدی باشد. این تمام چیزی است که درباره داستان و موضوع بازی استراتژیک Clash of Zombies باید بدانید. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات قابل توجهی از گیم پلی این بازی سرگرم کننده تقدیم نگاه شما عزیزان کنیم.

گیم پلی بازی کلش آف زامبی

در بازی Clash of Zombies بازیکنان می‌توانند پایگاه اختصاصی خودشان را بسازند و در آنجا به بازی مشغول شوند. در پایگاه خود ابزار و وسایل زیادی وجود دارد که پس از مطالعه راهنمای بازی کلش اف زامبی، می‌توانید از کاربرد هر کدام از این ابزار مطلع شوید. پس از ساخت پایگاه اختصاصی خودتان، باید به فکر گسترش آن باشید. در بازی Clash of Zombies منظور از گسترش این نیست که زمین‌ها و نقشه‌های مختلف خریداری کنید.

معرفی بازی Clash of Zombies

منظور این است که با قرار دادن و خریدن ساختمان‌های کاربردی که منجر به کسب غلات، ذخایر غذایی و انرژی می‌شوند و با استفاده از آن‌ها بتوانید کارهای مفیدی را در راستای نجات دادن مردم شهرتان انجام دهید. هنگامی که در بازی ایرانی کلش آف زامبی، ساختمان‌ها و موارد بیشتری اضافه می‌کنید، مردم بیشتری بر روی کار رفته و کم کم جمعیت شهرتان افزایش می‌یابد.

اگر تا به حال بازی Clash of Clans را تجربه کرده‌اید باید بگوییم که بازی استراتژی کلش آف زامبی نیز در همان راستا بوده و در برخی موارد دارای تفاوت‌های چشم‌گیری هستند. اینچنین بازی‌ها گزینه بسیار خوب و مناسبی برای پر کردن و گذراندن اوقات فراغتتان خواهند بود. دلیل این موضوع آن است که در این سبک از بازی‌های موبایل باید رفته رفته و به صورت آهسته دهکده و زمین خود را پرورش و گسترش دهید.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود بازی آنلاین کلش آف زامبی طولانی شود و بازیکنان مدت زمان طولانی را با این بازی سپری کنند این است که ساختن یک ساختمان و یا هر منبع غذایی و… به زمان واقعی تنظیم شده‌اند. برای مثال هنگامی که در بازی Clash of Zombies قصد دارید یک منبع تامین انرژی بسازید، باید چند روز صبر کنید تا مدت زمان تعیین شده آن بگذرد. این مورد باعث جذاب‌تر جلوه دادن این‌ چنین بازی‌هایی خواهد شد.

کمی که آن‌طرف‌تر برویم، بازی‌هایی همچون کلش رویال وجود دارند که تا حدودی پایه و اساسشان مانند بازی کلش آف زامبی برای اندروید است. تفاوتی که این دو بازی باهم دارند تنها در سبک اجرایی بازی است. اگر بخواهیم با یک مثال شما را به مفهوم سبک اجرایی آگاه کنیم باید بگوییم که بازی کلش رویال، همانند بازی Clash of Zombies و کلش آف کلنز دارای نیروهای متعددی بوده که هر کدام از این نیروها، برای یک موقعیت و یا یک سبک خاص از حمله مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گیم پلی بازی کلش آف زامبی

تفاوت در سبک اجرایی این بازی‌ها آنجاست که بازی کلش رویال، مانند بازی کلش آف زامبی و کلش آف کلنز زمینی برای گسترش دادن ندارد و صرفا پس از فشردن دکمه شروع بازی، بازی به صورت خودکار شما را بر روی سرور قرار خواهد داد تا به صورت رو در رو به نبرد بپردازید. در این سبک از بازی دیگر نیاز نیست هزینه‌هایی را برای ساختن ابزار مختلف خرج کنید. در عوض باید تمام درآمد خود را صرف ارتقاء نیروهایتان کنید؛ چرا که نیروها اولین شرط پیروزی در چنین بازی‌هایی هستند.

در بازی مثل بازی اندرویدی کلش آف زامبی، مشغله بازیکنان بیشتر خواهد بود. آن‌ها باید دهکده را بسازند، وسایل و خانه‌ها را ارتقا دهند و با حمله‌های موفق به درآمدی برسند تا بتوانند ابزار جدیدتری خریداری کنند. یکی از جذابیت‌های بازی موبایلی کلش آف زامبی نسبت به سایر بازی‌ها در این سبک این است که سازنده ابتکار جالبی را در بازی پیاده ساخته است.

در بررسی بازی کلش آف زامبی قصد داریم به این ابتکار اشاره کنیم که سازنده آمده است از شخصیت‌های بسیار محبوب در بازی استفاده کرده است؛ شخصیت‌هایی از دنیای مارول (Marvel) و دی سی (DC). برخی از این شخصیت‌ها عبارتند از اسپایدرمن، هالک، سوپرمن، شاهزاده ایرانی، اژدها و غیره. در بازی Clash of Zombies باید طی مراحلی و پس از برخی اقدامات این ابر قهرمانان را قفل‌گشایی کنید. یکی از تفاوت‌های بازی Clash of Zombies با بازی Clash of Clans قالب ایرانی این بازی است.

همچنین بخوانید :

اگر شما تصاویری از این دو بازی را در کنار یکدیگر گذاشته و آن‌ها را مقایسه کنید متوجه خواهید شد که در عین شباهت‌های بسیاری که دارند، تفاوت‌های چشم‌گیری نیز دیده می‌شود. بازی کلش آف زامبی برای آیفون یک بازی آنلاین بوده که در صورت اتصال به اینترنت قابل اجرا و بازی کردن است. این بازی سرگرم کننده قابلیت اجرا به صورت آفلاین را نداشته و حتما باید با اتصال دقیق به اینترنت آن را تجربه کنید. تا به اینجای کار، این تمام جزئیات، ویژگی‌ها و تفاوت‌های این بازی با سایر بازی‌های مشابه آن بود که در بررسی بازی اندروید ایرانی کلش آف زامبی به آن پرداختیم. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

نقد و بررسی بازی کلش آف زامبی

سخن پایانی

بازی‌های موبایل نسبت به بازی‌های پلتفرم‌های مختلف همچون کامپیوتر، پلی استیشن و یا ایکس باکس، بازی‌های حساس‌تری هستند. این حساسیت به معنای ظرافت این بازی‌ها است. سازندگان بازی‌های موبایل باید به حجم، کیفیت و برخی دیگر از جزئیات بازی دقت کنند تا برای اجرا بر روی اکثریت گوشی‌های رایج موبایل در بازارهای جهانی، مشکلی پیش نیاید. هنگامی که یک سازنده بازی را برای موبایل می‌سازد باید در عین با کیفیت بودن آن، به حجمی که از گوشی بازیکن اشغال می‌کند و همچنین مقدار فشاری را که بر روی CPU دستگاه پیاده می‌کند دقت کند.

بازی Clash of Zombies یکی از بازی‌هایی است که بسیاری از بهینه‌سازی‌ها در آن اجرا شده است. پس بازیکنان و علاقه‌مندان به این سبک از بازی موبایل، نگران جزئیات آن نباشند. بازی استراتژیک نبرد با زامبی ها می‌تواند گزینه و انتخاب خوبی برای پر کردن و گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان باشد. امیدواریم پس از دانلود بازی کلش آف زامبی، از آن لذت ببرید. آیا شما تا به حال بازی کلش آف زامبی را تجربه کرده‌اید؟ آیا به این سبک از بازی‌های موبایل علاقه دارید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
عرشیا
.
01 مهر 1400، 23:57
پاسخ
0
3
سلام کلش آف زامبی بازی خوبیه گرافیکش هم ۳ بعدی و نسبتا خوبه، در آپدیت های جدیدتر گرافیک و کیفیت بازی خیلی بهتر شده. مثل کلش آف کلنزه و پیشنهاد می‌کنم کلش آف زامبی رو حتما نصب کنید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402