اکانت پرمیوم تلگرام چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌شود آن را خرید؟

اکانت پرمیوم تلگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تلگرام یک اپلیکیشن پیام‌رسان است که در سراسر دنیا استفاده می‌شود و در 2 نسخه معمولی و پولی در دسترس است. تلگرام پرمیوم یک نسخه پولی از تلگرام است که امکانات و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با خرید اکانت تلگرام پرمیوم، قادر خواهید بود به تمامی این امکانات دسترسی داشته باشید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که تفاوت نسخه معمولی تلگرام با اکانت پول آن در چیست؟ پیش از پاسخ به این سوال، اول شمارا با اپلیکیشن فوق‌العاده تلگرام آشنا می‌کنیم و سپس به سراغ نسخه پرمیوم آن می‌رویم و علاوه بر معرفی، مزایا، نحوه و مراحل خرید آن را به شما آموزش می‌دهیم . پس با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

اکانت پرمیوم تلگرام
آشنایی با اکانت پرمیوم تلگرام و امکانات آن

خرید اکانت تلگرام + نحوه خرید، کاربرد و مزایا

منظور از خرید اکانت تلگرام، خرید نسخه پرمیوم آن است که امکانات و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این امکانات بسیار گسترده هستند که کار با این اپلیکیشن را بسیار آسان خواهند کرد. برای خرید اشتراک تلگرام پرمیوم، روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

تلگرام چیست؟

تلگرام یک برنامه پیام‌رسان است که امکان ردوبدل پیام‌های متنی، صوتی، فایل‌های گرافیکی و ویدئویی را بین کاربران فراهم می‌کند. این برنامه در سال ۲۰۱۳ توسط دو برادر به نام‌های پاول و نیکلا دوروف تأسیس شد. تلگرام تمرکز ویژه‌ای بر روی سرعت و امنیت دارد و بااقتدار بر فراز دیگر پیام‌رسان‌ها مانند واتس‌اپ و فیس‌بوک ایستاده است. این برنامه در بیش از ۶۶ زبان مختلف در دسترس است و از امکاناتی مانند چت گروهی، تماس تصویری و صوتی، ارسال فایل، ایجاد کانال و گروه، ارسال پیام‌های ناشناس و… پشتیبانی می‌کند. همچنین تلگرام برای اندروید، آیفون، ویندوز، مک، لینوکس و وب در دسترس است. تلگرام به‌صورت متن‌باز عرضه شده و کاربران می‌توانند از نسخه‌های غیررسمی آن نیز استفاده کنند.

کاربرد تلگرام

تلگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان است که قابلیت‌های بسیار متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از کاربردهای تلگرام عبارت‌اند از:

  • ارسال پیام: کاربران می‌توانند پیام‌های متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی را به دوستان و خانواده خود ارسال کنند
  • گروه‌ها: کاربران می‌توانند گروه‌هایی با تعداد نامحدودی از اعضا ایجاد کنند و با دوستان و خانواده خود در آن‌ها چت کنند
  • کانال‌ها: کاربران می‌توانند کانال‌هایی با تعداد نامحدودی از اعضا ایجاد کنند و در آن‌ها اخبار، مطالب جالب و مفید و غیره را به اشتراک بگذارند
  • ارسال پیام ناشناس: کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، پیام‌های ناشناس خود را در گروه‌های عمومی یا قسمت کامنت پست‌ها ارسال کنند
  • امنیت: تلگرام با تمرکز بر روی سرعت و امنیت، از رمزنگاری قوی برای حفاظت از اطلاعات کاربران استفاده می‌کند
  • قابلیت سفارشی‌سازی: کاربران می‌توانند پروفایل خود را با استفاده از ابزارهای سفارشی‌سازی، شخصی‌سازی کنند
  • ترجمه: کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، متن چت‌های خود را به زبان دلخواه ترجمه کنند
  • ارسال فایل: کاربران می‌توانند فایل‌های مختلفی را از جمله عکس، ویدئو، موسیقی و غیره را به دوستان خود ارسال کنند
  • پین کردن پیام: کاربران می‌توانند پیام‌های مهم را در گروه‌ها و کانال‌ها پین کنند تا اعضای گروه از آن‌ها مطلع شوند
  • تماس ویدئویی: کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، با دوستان خود تماس ویدئویی برقرار کنند

تلگرام برای چه افرادی مناسب است؟

تلگرام برای افرادی مناسب است که به دنبال یک برنامه پیام‌رسانی با سرعت بالا و امنیت بالا هستند. همچنین، افرادی که به دنبال ابزارهای سفارشی‌سازی پروفایل، ترجمه کل چت، دسته‌بندی ایموجی‌ها و قابلیت ربات تلگرام هستند، می‌توانند از تلگرام استفاده کنند. به‌علاوه، تلگرام در ایران نیز بسیار محبوب است و قبل از فیلترینگ، حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال داشت.

اکانت پرمیوم تلگرام چه مزایایی نسبت به اکانت رایگان دارد؟

خرید اکانت تلگرام پرمیوم نسبت به نسخه پولی آن، امکانات زیادتری دارد که عبارت‌اند از:

  1. حذف تبلیغات: در نسخه پرمیوم تلگرام، تبلیغات حذف شده و کاربران باتجربه کاربری بهتری مواجه می‌شوند
  2. مدیریت چت: در نسخه پرمیوم، مدیریت چت‌ها به طرزی ساده‌تر و سازمان‌یافته‌تر امکان‌پذیر می‌شود. شما می‌توانید بیش از 20 پوشه برای چت‌ها ایجاد کنید تا این چت‌ها را به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم کنید و به‌این‌ترتیب، به انعطاف‌پذیری بیشتری در مدیریت آن‌ها دست پیدا کنید. همچنین تلگرام پرمیوم به کاربران اجازه می‌دهد تا 1000 عدد کانال را دنبال و حداکثر 10 چت را پین کنند.
  3. ظرفیت بیشتر: در نسخه پرمیوم، کاربران تلگرام می‌توانند ظرفیت دو برابری در هر محدودیت داشته باشند. به عنوان مثال اکنون کاربران می‌توانند 20 پوشه چت را باز کنند که در هر پوشه، تعداد چت‌ها و گروه‌ها دو برابر نسخه رایگان است.
  4. سرعت دانلود بالاتر: در نسخه تجاری و پولی تلگرام، سرعت دانلود فایل‌ها از نسخه عادی بیشتر است. پشتیبانی تلگرام بر اساس پهنای باند منطقه جغرافیایی، بالاترین سرعت دانلود فایل‌ها را برای نسخه پرمیوم اختصاص می‌دهد و شرایط مناسبی را برای ارتباطی موثر و سریع را به وجود می‌آورد.
  5. انیمیشن‌های متحرک: در نسخه پولی یا پریمیوم تلگرام، شما امکان ساخت ویدیوهای متحرک (انیمیشن‌ها) را دارید که به صورت گسترده در سرتاسر برنامه قابل مشاهده خواهد بود.
  6. پشتیبانی از گروه‌های بزرگتر: در نسخه پولی تلگرام، شما می‌توانید گروه‌های 10 هزار نفری داشته باشید.
اکانت پرمیوم تلگرام
اکانت پرمیوم تلگرام و مزیت های فوق العاده آن

چگونه تلگرام پرمیوم را فعال کنیم؟

برای اینکه تلگرام پرمیوم خود را فعال کنید لازم است که نسخه اصلی آن را از سایت‌های معتبر بخرید. در نسخه پرمیوم تلگرام، محدودیت‌های موجود در نسخه رایگان تلگرام به حداقل رسیده‌اند و خرید آن بیار به‌صرفه است. راه‌های زیادی برای خرید وجود دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

خرید اکانت تلگرام پرمیوم

برای خرید تلگرام پرمیوم، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را می‌توانید از سایت‌های داخلی مانند نامبرفور، جمیو شاپ، آیدیجی پلاس و مجازیته انجام دهید. این روش آسان‌ترین و سریعترین روش فعال‌سازی اشتراک تلگرام پرمیوم است. برای خرید اشتراک، می‌توانید از درگاه ریالی یا دلاری سایت استفاده کنید.
  2. خرید مستقیم اشتراک تلگرام پرمیوم از ربات رسمی تلگرام پرمیوم (PremiumBot) امکان‌پذیر است. برای استفاده از این روش، باید به شماره مجازی تلگرام، ویزاکارت، مسترکارت یا حساب‌های پرداخت ارزی دسترسی داشته باشید. پس از تغییر شماره تلگرام خود به شماره مجازی، می‌توانید با استفاده از کارتی که تهیه آن را در مراحل قبل توضیح داده شده، خرید خودتان را انجام دهید.
  3. فعال‌سازی تلگرام پرمیوم با گوگل پلی مخصوص اندروید و اپل استور مخصوص آیفون نیز انجام می‌شود. برای عضویت در تلگرام پرمیوم در آیفون، باید به پایین اسکرول کرده و از لیست گزینه‌هاTelegram Premium انتخاب کنید. سپس روی دکمه Subscribe در پایین ضربه بزنید. برای عضویت در تلگرام پرمیوم در اندروید، باید تلگرام را در گوشی اندرویدی خود باز کرده و سپس به ربات رسمی تلگرام پرمیوم پیام داده و خرید خود را انجام دهید

مراحل خرید اکانت تلگرام پرمیوم از ربات رسمی تلگرام پرمیوم  (PremiumBot)

برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم از ربات رسمی آن (PremiumBot) می‌توانید از ۸ مرحله ساده زیر استفاده کنید:

  1. برنامه تلگرام را در دستگاه خود باز کنید و ربات رسمی تلگرام به نام “PremiumBot@” را در نوار جستجو، جستجو کنید.
  2. هنگامی که آن را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید و برای شروع خرید، دکمه “Start” را بزنید.
  3. برای ادامه، روش پرداخت خود را انتخاب کنید. می‌توانید از کارت اعتباری، یا حساب‌های پرداخت ارزی مانند پی پال یا پرفکت مانی استفاده کنید.
  4. اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
  5. برای تأیید پرداخت، کد ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
  6. بعد از تأیید پرداخت، ربات PremiumBot شما را به یک کانال خاص دعوت می‌کند. برای ورود به کانال، روی دکمه “Join” کلیک کنید.
  7. بعد از عضویت در کانال، ربات PremiumBot شما را به یک چت خصوصی دعوت می‌کند. در این چت، شما می‌توانید اکانت پرمیوم خود را فعال کنید.
  8. برای فعالسازی اکانت پرمیوم، کافیست شماره تلفن همراه خود و کد ارسال شده بر روی آن را وارد کنید.

مراحل خرید اکانت تلگرام پرمیوم از گوگل پلی برای اندروید

برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم از گوگل پلی برای اندروید، می‌توانید به روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. وارد گوگل پلی شوید.
  2. در بخش جستجو، عبارت “تلگرام پرمیوم” را جستجو کنید.
  3. اپلیکیشن تلگرام پرمیوم را پیدا کرده و روی دکمه “خرید” کلیک کنید.
  4. با استفاده از گیفت کارت گوگل، کارت‌های اعتباری یا حساب‌های پرداخت ارزی، هزینه مربوط به اکانت پرمیوم را پرداخت کنید.
  5. پس از پرداخت، اکانت پرمیوم تلگرام شما فعال خواهد شد.

مراحل خرید اکانت تلگرام پرمیوم از اپ استور برای ios

برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم از اپ استور برای ios، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

  1. باز کردن برنامه تلگرام در گوشی همراه آیفون
  2. ورود به برنامه اپ استور
  3. جستجوی برنامه تلگرام پرمیوم
  4. خرید برنامه با استفاده از گیفت کارت اپل، کارت‌های اعتباری یا حساب‌های پرداخت ارزی

پس از پرداخت می‌توانید اپلیکیشن را دانلود کنید و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

بهترین روش خرید اکانت تلگرام پرمیوم

یکی از مطمئن ترین و بهترین روش ها برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم استفاده از سایت های پرداخت ارزی می باشد. این سایت ها با تجربه ای که در این زمینه دارند با سریعترین روش این کار را برای شما انجام میدهند. کافی است در یکی از سایت ها واسط پرداخت ارزی عضو شده و از بخش خدمات، خرید اکانت پرمیوم به قسمت خرید اکانت پرمیوم تلگرام رفته و درخواست خود را ثبت نمایید. در این بخش شما هزینه ها را به ریال واریز کرده و کارشناسان مربوطه تمام مراحل را برای شما انجام خواهند دارد.

نکات مهم مربوط به خرید اکانت تلگرام پرمیوم

چند نکته مهم در مورد خرید اکانت تلگرام پرمیوم وجود دارد که قبل از خرید آن باید در نظر بگیرید:

  1. ویژگی‌ها: تلگرام پرمیوم ویژگی‌های اضافی مانند فضای ذخیره سازی ابری نامحدود، ارسال پیام‌های صوتی و فایل‌ها بدون محدودیت، دانلود با سرعت بالا، پشتیبان گیری از چت و دسترسی به استیکرها وگیف‌های انحصاری را ارائه می‌دهد. پیش از خرید مطمئن شوید امکانات آن به کار شما می‌آید یا خیر.
  2. قیمت: قیمت اشتراک تلگرام پریمیوم بسته به مدت زمان اشتراک متفاوت است.هزینه این اکانت ماهانه چیزی حدود 5 الی 6 دلار است. قیمت‌ها را از وب سایت‌های مختلف مقایسه کنید تا مطمئن شوید که با مناسب‌ترین و بهترین قیمت آن را می‌خرید.
  3. امنیت: پیش از خرید اکانت تلگرام پریمیوم، مهم است که مطمئن شوید وب سایت یا سرویسی که استفاده می‌کنید قانونی و امن است.حتما از سایت‌هایی خرید کنید که از روش‌های پرداخت امن استفاده می‌کنند.
همچنین بخوانید :

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم هزینه اکانت تلگرام پریمیوم را پرداخت کنیم؟

با استفاده از کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت یا حساب‌های پرداخت ارزی مانند پی پال یا پرفکت مانی می‌توان اکانت پولی تگرام را خریداری کرد. همچنین درصورتی که از پلی استور یا اپ استور خرید کنید، می‌توانید با گیفت کارت گوگل و گیفت کارت اپل هزینه آن را بپردازید.

آیا می‌توان کارت‌های اعتباری و حساب‌های ارزی را در ایران دریافت کرد؟

بله شرکت‌هایی در ایران هستند که می‌توانید این کارت و حساب‌ها را از آن‌ها تهیه کنید. البته به دلیل تحریم بودن کشورمان، امکان صدور کات‌های فیزیکی وجود ندارد و برای شما کارت مجازی صادر خواهد شد.

آیا می‌توان از تمام امکانات پریمیوم تلگرام استفاده کرد؟

بله، می‌توانید از تمام امکانات پریمیوم تلگرام استفاده کنید. تنها لازم است نسخه پولی آن را با توجه به روش‌های مذکور، تهیه کنید.

امکانات پریمیوم تلگرام شامل چه چیزهایی است؟

با خرید اشتراک پریمیوم تلگرام، امکانات و ویژگی‌های جدیدی نظیر عکس پروفایل متحرک، مدیریت چت، حذف تبلیغات، دانلود سریعتر فایل‌ها و... در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین محدودیت‌هایی نظیر ظرفیت گروه‌ها، تعداد چت‌های هر پوشه، پیوندهای عمومی، تعداد پوشه‌ها، تعداد چت‌های پین شده، طول بیوگرافی و... در نسخه رایگان تلگرام دوبرابر شده است.

جمع‌بندی

در این مقاله در خصوص اکانت تلگرام پریمیوم، امکانات و نحوه آن صحبت کردیم. همانطور که گفتیم تلگرام پرمیوم یک نسخه پولی از تلگرام است که امکانات و ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارد. برای خرید اشتراک تلگرام پرمیوم، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به‌دلیل تحریم کشورمان امکان خرید مستقیم با کارت‌های بانکی وجود ندارد و لازم است که از کارت‌های اعتباری ارزی و حساب‌های بین‌المللی پرداخت ارزی استفاده کنید. این کارت و حساب‌ها را می‌توانید از شرکت‌های معتبری که در ایران فعالیت می‌کنند، تهیه کنید و به آسانی از سایت‌های خارجی و برنامه‌های فروش اپلیکیشن، نسخه‌های پرمیوم هر نرم‌افزاری را تهیه کنید. آیا شما تجربه خرید اکانت تلگرام پریمیوم و استفاده از آن را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402