لیست کامل لوکس ترین مراکز خرید اصفهان

لیست کامل لوکس ترین مراکز خرید اصفهان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شهر اصفهان، با تاریخی بیش از 50 هزار سال، یکی از مهم ترین و مورد توجه‌ترین شهرهای ایران است. با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بی‌نظیر، اصفهان به عنوان یکی از مقاصد توریستی محبوب در کشور، هر ساله گردشگرانی را به سوی خود جذب می‌کند. اصفهان با موقعیت جغرافیایی متمایز خود، به عنوان یکی از شهرهای فرهنگی جهان نیز شناخته می‌شود. در این راهنما از مجله گردشگری پلازا، قصد داریم شما را با مراکز خرید لوکس و گران اصفهان، کمی بیشتر آشنا کنیم.

همچنین بخوانید :

اصفهان با دارا بودن بازارهای سنتی، مساجد تاریخی، پل‌های عتیقه، باغ‌های زیبا و خیابان‌های پر جنب و جوش، همواره یک شهر معروف به صنایع دستی و تجارت بوده است. همچنین، اصفهان به عنوان صاحب یکی از بزرگترین مراکز خرید و بازارهای تجاری در ایران نیز شناخته می‌شود.

با مطالعه این راهنما، با لیستی از لوکس‌ترین مراکز خرید اصفهان آشنا خواهید شد. با استفاده از این راهنما، می‌توانید به راحتی در اصفهان به دنبال تجربه خرید لوکس و خاص بگردید. مراکز خرید لوکس و گران اصفهان، با تنوع فروشگاه‌ها، برندهای معتبر و خدمات بی‌نظیر، شما را در دنیای مد غرق خواهند کرد.

هر یک از این مراکز خرید به صورت مستقل یک دنیای منحصر به فرد را ارائه داده و با برترین برندها و محصولات لوکس، شما را در مسیری به سوی یک تجربه خرید بی‌نظیر همراهی می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه خرید لوکس و فراموش‌نشدنی در شهر اصفهان هستید، مطالعه این راهنما برای شما بسیار مفید خواهد بود. با توجه به تنوع و غنای مراکز خرید در اصفهان، این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا در این شهر زیبا، بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

فهرست مطالب

لیست مراکز خرید لوکس و گران اصفهان

اصفهان، یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران، مقصدی برای علاقمندان به خریدهای لوکس و گران قیمت می‌باشد. در این شهر، مراکز خرید متعددی وجود دارند که به عنوان مقاصد محبوب برای خریداران اصفهانی و گردشگران محسوب می‌شوند. این مراکز خرید، با طراحی زیبا، مجموعه‌های متنوعی از برندهای معروف و محصولات لوکس را در اختیار دارند، که باعث شده استفاده کنندگان از آن‌ها تجربه خریدی لاکچری و بی‌نظیر را داشته باشید. در ادامه با مراکز خرید لوکس و گران اصفهان بیشتر آشنا خواهیم شد.

1- سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان از مراکز خرید لوکس اصفهان

مرکز تجاری، فرهنگی و گردشگری سیتی سنتر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری در خاورمیانه و یکی از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان است. این مرکز با مساحتی بالغ بر ۵۰۰ هزار متر مربع، در حومه شهر اصفهان واقع شده، اما تنها ۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

سیتی سنتر اصفهان، شامل بیش از ۷۵۰ واحد تجاری متنوع است که از جمله آنها می‌توان به فروشگاه‌های معروف بین‌المللی، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها، سالن‌های نمایش و کنفرانس، مراکز خرید، موزه، شهربازی و مراکز سرگرمی اشاره کرد. همچنین این مجتمع تجاری-گردشگری شامل امکانات اداری و خدماتی نیز می‌باشد تا همه نیازمندی‌های خریداران و گردشگران را برآورده سازد.

سیتی سنتر اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید در ایران شناخته می‌شود و روزانه هزاران نفر از سراسر کشور و جهان به آن سفر می‌کنند تا از خدمات و امکانات فراوان آن بهره ببرند.

آدرس: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، روبروی ورودی جنوبی سپاهان شهر

ساعات فعالیت: شنبه‌ها تا پنجشنبه‌ها ۱۰ صبح تا ۱۲ شب، جمعه‌ها ۱۰ صبح تا ۱ شب

امکانات: سینما، مراکز همایش، شهربازی، فود کورت، کافه، رستوران، نگارخانه و موزه

2- مرکز خرید ارگ عظیم جهان‌ نما

مرکز خرید ارگ عظیم جهان‌ نما

مرکز خرید ارگ واقع در میدان دروازه دولت مرکز اصفهان، یکی دیگر از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان به شمار می رود. این مجتمع با بیش از 80 هزار متر مربع مساحت، یکی از بزرگترین مراکز خرید در ایران محسوب می‌شود. این مرکز تجاری عظیم، دارای بیش از 350 فروشگاه متنوع لباس، الکترونیک، غذا و صنایع دستی است.

علاوه بر فروشگاه‌ها، ارگ دارای امکاناتی همچون سینمای 6 سالنه، گالری هنری، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع است. هتل 150 اتاقه‌ای نیز در محوطه این مرکز وجود دارد که امکان اقامت مخاطبانی را فراهم می‌کند که از شهرهای دیگر برای خرید به اصفهان سفر می‌کنند.

امکانات فراوان و متنوع موجود در مرکز خرید ارگ باعث شده تا این مجتمع به عنوان قطب خرید و تفریح در اصفهان شناخته شود و روزانه هزاران نفر از آن بازدید کنند.

آدرس: اصفهان، میدان دروازه دولت

امکانات: سینما، گالری، مرکز صنایع دستی، هتل

3- مجتمع تجاری مارتین

مجتمع تجاری مارتین - مراکز خرید لوکس در اصفهان

مجتمع تجاری مارتین یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز خرید در شهر تاریخی اصفهان است. این مجتمع به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان، در همسایگی کلیسای تاریخی وانک و در مرکز شهر قرار دارد، بنابراین بازدیدکنندگان از کلیسا می‌توانند بلافاصله اینجا به خرید و تفریح بپردازند.

مارتین شامل بیش از 100 فروشگاه متنوع است که پوشاک، کفش، کیف و اکسسوری از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی را عرضه می‌کنند. بازاریان اصفهان معمولاً برای خرید لباس‌های مد و ورزشی، کفش‌های مدرن و مدل‌های جدید کیف و زیورآلات به این مجتمع مراجعه می‌کنند. قیمت‌ها در این مرکز بازاری در مقایسه با سایر بازارهای اصفهان منطقه‌ به دلیل کیفیت بالای محصولات برند کمی بالاتر است.

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، ابتدای خیابان نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

4- مجتمع تجاری اوسان اصفهان

مجتمع تجاری اوسان اصفهان

مجتمع تجاری اوسان اصفهان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در این شهر است که در بلوار چهارباغ بالا واقع شده. این مجتمع به عنوان یکی دیگر از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان، شامل بیش از 130 فروشگاه متنوع است که انواع البسه، اکسسوری‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی را با برندهای مطرح داخلی و خارجی عرضه می‌کنند.

مجتمع اوسان از امکانات مختلفی برخوردار است که باعث جذابیت بیشتر آن برای خریداران می‌شود. فضای بزرگ و روشن مجتمع، وجود پارکینگ اختصاصی برای مشتریان و همچنین راهروهای پهن باعث شده تا خرید در این مرکز تجربه‌ای خوب و آرامش‌بخش باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های اوسان این است که شما می‌توانید تمام خریدهای خودتان را در یک زمان و در یک جا انجام دهید. به همین دلیل بسیاری از مردم اصفهان برای خرید لوازم مختلف شخصی و خانه به این مجتمع مراجعه می‌کنند.

آدرس: اصفهان، بلوار چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک و کاخ سعادت‌آباد

ساعات فعالیت: ۸ صبح تا ۱:۴۵ ظهر و سپس ۴ عصر تا ۱۰ شب

امکانات: فست فود و رستوران، پارکینگ

5- مجتمع تجاری اداری ارکیده اصفهان

مجتمع تجاری اداری ارکیده از مراکز خرید شیک و لوکس اصفهان

ارکیده مرکز خریدی مدرن و مجهز در قلب اصفهان است. این مجتمع تجاری-اداری در تقاطع دو خیابان پرتردد حکیم نظامی و خاقانی قرار دارد و با گنجایش بیش از 200 فروشگاه در 7 طبقه، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید لوکس و گران اصفهان به شمار می‌آید.

طراحی معماری مدرن و روشنایی‌های جذاب داخلی باعث شده است تا ارکیده به عنوان یکی از مکان‌های محبوب خرید مردم اصفهان انتخاب شود. در طبقات مختلف این مرکز خرید، انواع محصولات از جمله کالاهای پوشاک و اکسسوری، زیورآلات و جواهرات، بهداشتی و آرایشی و همچنین لوازم خانه توسط برندهای معتبر عرضه می‌شود.

طبقه همکف نیز محل مناسبی برای صرف غذا یا شام سبک در کنار خانواده و دوستان است؛ زیرا رستوران‌های متنوع ایتالیایی، ایرانی و فست‌فود در این طبقه قرار دارند. با امکانات راحت و متنوع، ارکیده تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت شده است.

آدرس: اصفهان، تقاطع خیابان حکیم نظامی و خیابان خاقانی

ساعات فعالیت: ۹:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعدظهر و سپس ۵ عصر تا ۱۱:۳۰ شب

امکانات: فودکورت و رستوران، واحدهای اداری

6- مجتمع تجاری کوثر

مجتمع تجاری کوثر

مرکز خرید کوثر اصفهان یکی از بزرگترین و پررونق‌ترین مراکز خرید در این شهر است. این مجتمع بزرگ تجاری بدون شک یکی دیگر از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان است که در محله‌ای پرتردد واقع شده و دارای بیش از 450 فروشگاه مختلف است که محصولات گوناگونی را عرضه می‌کنند. از جمله این محصولات می‌توان به انواع لباس، کفش، کیف و کلاه، جواهرات و زیورآلات، اکسسوری‌های مد، وسایل الکترونیکی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، مرکز خرید کوثر دارای رستوران‌های مختلف و کافه‌هاست که در اختیار مشتریان قرار دارند. همچنین پارکینگ بزرگ و امنی برای خودروها در طبقات مختلف ایجاد شده است. با در نظر گرفتن تمام امکانات، مرکز خرید کوثر یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و گذراندن اوقات فراغت در اصفهان است.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، خیابان شهید امینی نژاد

ساعات فعالیت: ۹:۳۰ صبح تا ۱ظهر و سپی ۴:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

امکانات: کافه و رستوران، پارکینگ

7- مجتمع تجاری مریم

مجتمع تجاری مریم

مرکز خرید مریم یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید در اصفهان است که در ۶ طبقه با بیش از ۱۱۰۰۰ مترمربع مساحت ساخته شده است. این مرکز خرید که یکی از مراکز خرید لومس و گرات اصفهان به شمار می‌رود، شامل بیش از ۱۳۰ فروشگاه متنوع برای پوشاک، کفش و کیف، جواهرات، الکترونیک، عطر و ادکلن، محصولات زیبایی و آرایشی است.

مرکز خرید مریم به دلیل معماری مدرن و دکوراسیون شیکش بسیار جذاب و دلپذیر است. نورپردازی مناسب و فضاسازی زیبا، مجتمع مریم را از سایر مراکز متمایز کرده است. همچنین امکانات تفریحی و رفاهی فراوان مانند شهربازی بچه‌ها، فودکورت با انواع رستوران و کافه و پارکینگ طبقاتی مجهز باعث شده است تا این مرکز به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای خرید و تفریح در اصفهان تبدیل شود.

آدرس: اصفهان، خیابان نظر شرقی، نبش خیابان نظر میانی، نرسیده به خیابان توحید

امکانات: پارکینگ، کافه و رستوران، فودکورت، شهربازی

8- مرکز خرید جلفا

مرکز خرید جلف

مرکز خرید جلفا که در شمال شرقی اصفهان واقع شده، یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای خرید در این شهر محسوب می‌شود. این بازار کوچک ولی غنی با وجود تنوع محصولاتی که ارائه می‌دهد، توجه زیادی را به خود جلب کرده و یکی از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان به شمار می‌رود.

در جلفا شما می‌توانید انواع لباس و لوازم التحریر، مبلمان و وسایل آشپزخانه مدرن، اسباب‌بازی، جواهرات و ظروف سنتی را تهیه کنید. البته باید توجه داشت که قیمت برخی از کالاها بالاتر از بازارهای دیگر است، اما کیفیت بسیار بالایی دارند. به‌طورکلی جلفا به عنوان یک محیط خرید دوستانه و دلپذیر در اصفهان شناخته می‌شود.

آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی‌ها

ساعات فعالیت: ۸ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

9- مرکز خرید شهر

مرکز خرید شهر

مرکز خرید شهر یکی از بزرگترین و پررونق‌ترین مجتمع‌های تجاری شهر اصفهان است که در سال 1383 افتتاح شده. این مرکز با طراحی مدرن و روش‌های نوین بازاریابی، توانسته در مدت کوتاهی یکی از محبوب‌ترین مقاصد خرید مردم اصفهان شود.

مرکز خرید شهر به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان، در مساحتی بالغ بر 13500 متر مربع روی 5 طبقه ساخته شده است. 4 طبقه تا شامل 210 واحد تجاری مختلف برای فروش لباس، کفش، الکترونیک، غذا و نوشیدنی و … می‌باشد. 1 طبقه نیز به پارکینگ اختصاص یافته است.

علاوه بر این 30 واحد اداری و همچنین وجود رستوران‌ها و فست فودهای متنوع در سراسر مرکز خرید باعث شده است تا مشتریان بتوانند همزمان با خرید و تفریح نیازهای اداری و غذایی خودشان را نیز برطرف کنند.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علی خان

امکانات: واحدهای اداری، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ

10- مرکز خرید مهرسان

مرکز خرید مهرسان

مرکز خرید مهرسان یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز خرید در اصفهان است که دارای بیش از 100 فروشگاه متنوع با انواع کالاهاست. این مرکز خرید در سال 1397 افتتاح شده و تاکنون مورد استقبال مردم قرار گرفته است. مهرسان دارای فضای باز و سرپوشیده بوده و طراحی مدرن آن باعث جذابیت بیشتر شده است.

فروشگاه‌های متنوع لباس، کفش و کیف، لوازم خانه، الکترونیک، خواربار و زیبایی اینجا در یکی از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان موجود است که به راحتی می‌توانی در آن‌ها انواع نیازمندی‌ها را تامین نمود. همچنین رستوران‌ها و فست فودهای متنوع غذای میهمانان را تامین می‌کنند. مهرسان با داشتن محصولات و باکیفیت، مشتریان را راضی نگه می‌دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان مبارزان، طبقه فوقانی فروشگاه ذوب آهن

ساعات فعالیت: شنبه‌ها تا چهارشنبه‎ها ۸:۳۰ صبح تا ۱ ظهر و سپس ۳:۳۰ بعدظهر تا ۷:۳۰ شب – پنجشنبه‌ها ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ ظهر

سوالات متداول درباره مراکز خرید لوکس و گران اصفهان

محبوب‌ترین مراکز خرید لوکس و گران اصفهان کدامند؟

برخی از پرطرفدارترین مراکز خرید لوکس و گران اصفهان عبارتند از: سیتی سنتر اصفهان، مرکز خرید مهرسان، مرکز خرید جلفا و مرکز خرید ارگ عظیم جهان‌نما

آیا مراکز خرید لوکس اصفهان پارکینگ اختصاصی دارند؟

بله. بسیار از مراکز خرید لوکس اصفهان دارای پارکینگ‌های اختصاصی طبقاتی هستند.

آیا مراکز خرید لوکس و گران اصفهان برندهای بین‌المللی را نیز در بر می‌گیرند؟

بله، برخی از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان، عموماً محصولات برندهای بین‌المللی را نیز عرضه می‌کنند و مشتریان می‌توانند از این برندها استفاده کنند.

جمع بندی

اصفهان، با وجود مراکز خرید لوکس و بزرگی همچون سیتی سنتر اصفهان، مرکز خرید ارگ عظیم جهان‌نما و مجتمع تجاری مریم ، به عنوان یکی از شهرهای پر رونق خرید در ایران شناخته می‌شود. این مراکز خرید با فروشگاه‌های معتبر و متنوع، رستوران‌های مجلل، سینماهای پیشرفته و امکانات تفریحی منحصر به فرد، به خریداران تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهند.

با ارائه برندهای معروف و محصولات با کیفیت، این مراکز خرید لوکس و گران اصفهان، جذابیت بیشتری را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می‌آورند. به طور کلی، اصفهان با مجموعه‌ای از مراکز خرید لوکس و منحصر به فرد، برای علاقه‌مندان به خرید و تفریح یک مقصد بسیار جذاب است. شما قصد بازدید از کدام یک از مراکز خرید لوکس و گران اصفهان در سفر بعدی‌تان به این شهر را دارید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402