کاملترین راهنمای سفر به سنگاپور | هر آنچه باید در سفر به سنگاپور بدانید

راهنمای سفر به سنگاپور
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سنگاپور کجاست؟ چطور به سنگاپور سفر کنیم؟ یکی از بهترین مقاصد گردشگری در آسیا که افراد زیادی را از سراسر دنیا همه ساله به خود جذب می‌کند سنگاپور است. سنگاپور از جمله کشورهای آسیایی ثروتمند و در عین حال مدرن می‌باشد که بدون شک یک سفر هیجان انگیز خانوادگی را می‌توانید با رفتن به این کشور آسیایی تجربه کنید. این کشور که از جمله کوچک‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود اغلب مردمی که در آن زندگی می‌کنند به زبان انگلیسی مسلط هستند و به همین دلیل گردشگران خارجی در سفر به سنگاپور هیچ دغدغه‌ای برای برقراری ارتباط نخواهند داشت. در سنگاپور شاهد جاذبه‌های گردشگری زیبا و متنوعی خواهید بود که نقش بسیار مهمی در جذب مسافر و توریست دارد در راهنمای سفر به سنگاپور شما را بیشتر با این کشور مدرن آسیایی آشنا خواهیم کرد.

سنگاپور از جمله کشورهای آسیایی است که از چند جزیره تشکیل شده و در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. این کشور از لحاظ ذخایر معادن کشوری فقیر محسوب می‌شود اما اقتصاد آن از طریق صنعت توریسم و خدمات مالی و فناوری تامین می‌شود به همین خاطر است که سنگاپور را چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا معرفی کردند. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن مرکز تجارت جهانی در قلب آن یکی از ثروتمندترین و مدرن‌ترین کشورهای جهان است که اغلب ساختمان‌ها، مراکز خرید و تفریحی در این کشور به سبک مدرن و با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا طراحی شدند.

فهرست مطالب

راهنمای کامل سفر به سنگاپور

 سفر به سنگاپور
راهنمای سفر به سنگاپور

سنگاپور یک کشور ساحلی است که پایتخت این کشور یعنی شهر سنگاپور در یکی از ۶۴ جزایر این کشور قرار گرفته است. این کشور دارای وسعت ۷۲۵ کیلومتری می‌باشد که با خط استوا فاصله چندان زیادی ندارد. سنگاپور که درست بین دریای جنوبی چین و اقیانوس هند واقع شده است و از شمال با کشور مالزی همسایه می‌باشد در سال ۱۹۶۵ مستقل شده و امروزه به یکی از پیشتازترین مراکز اقتصادی دنیا نیز تبدیل شده است.

در ادامه همراه ما باشید تا هر آنچه باید در سفر به سنگاپور بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم.

آب و هوای سنگاپور

اطلاع از شرایط آب و هوای سنگاپور

آنچه باید در سفر به سنگاپور بدانید و اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند در تصمیم گیری شما نیز تاثیرگذار باشد اطلاع از شرایط آب و هوای این کشور می‌باشد. به طور کلی باید بگوییم کشور سنگاپور در شمال خط استوا قرار گرفته و دارای آب و هوای گرمسیری می‌باشد یعنی اینکه در تمام طول سال دارای هوای گرمی است.  آب و هوای این کشور در طی فصل‌های مختلف تغییر چندان زیادی نمی‌کند اما نسبتا از ماه دسامبر تا ژانویه هوا خنک‌تر خواهد شد.

در کشور مدرن و ثروتمند سنگاپور روزهای اول فصل بهار معمولاً گرم هستند و دمای هوا بین ۲۵ تا ۳۵ درجه متغیر می‌باشد فصل بهار که از اواخر ماه مارس در سنگاپور آغاز می‌شود و تا اواخر ماه می ادامه دارد بیشتر روزها آفتابی هستند و اندکی باد و باران همراه رعد و برق نیز در فصل بهار سنگاپور شاهد می‌باشید.

تابستان‌های این کشور ترکیبی از هوای آفتابی و بارش‌های گاه و بی‌گاه را دارد میانگین هوا در تابستان بین ۲۵ تا ۳۲ درجه خواهد بود.

فصل پاییز که بین ماه‌های اکتبر تا نوامبر می‌باشد دمای هوا ۲۵ تا ۳۲ درجه خواهد بود با این تفاوت که در این فصل بارش فراوانی را شاهد خواهید بود در واقع می‌توان گفت: بارش‌های پاییزی در کشور سنگاپور معمولاً در طول روز یا اوایل بعد از ظهر اتفاق می‌افتد.

اما برایتان بگوییم از آب و هوای زمستانی سنگاپور که میانگین هوا در این فصل حدود ۲۴ تا ۳۰ درجه می‌باشد.

بهترین فصل برای سفر به سنگاپور

بهترین فصل برای سفر به سنگاپور

با اطلاعاتی که از شرایط آب و هوایی سنگاپور در ۴ فصل مختلف سال به دست آوردیم حالا می‌خواهیم به این نتیجه برسیم که بهترین فصل برای سفر به سنگاپور کدام یک از چهار فصل سال می‌باشد؟

قبل از آنکه برایتان شرح دهیم بهترین فصل سفر به سنگاپور چه زمانی است، باید بگوییم که سفر به این کشور در هر کدام از چهار فصل سال جذابیت خاص خود را دارد چرا که دمای هوا در اغلب روزهای سال در این کشور بین ۲۵ تا ۳۱ درجه سانتیگراد می‌باشد و فقط میزان رطوبت هواست که تغییر پیدا می‌کند.

بنابراین، اگر اهل خرید کردن هستید بهترین فصل برای سفر به سنگاپور فصل تابستان است چرا که در این فصل فستیوال‌های خرید برگزار خواهند شد و گردشگران در زمان سفر با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی می‌تواند از بهترین مراکز خرید و فروشگاه سنگاپور اجناسی که نیاز دارند را تهیه کنند.

اما اگر علاقمند به سرسبزی و طبیعت هستید بهترین زمان برای سفر به سنگاپور فصل بهار است. برای سفر ارزان و مقرون به صرفه هم پیشنهاد ما به شما ماه‌های فصل پاییز است و فصل زمستان هم مناسب کسانی است که دوست دارند در مراسم‌های سال نو سنگاپور شرکت داشته باشند.

چگونه به سنگاپور سفر کنیم؟

سفر به سنگاپور با هواپیما
راهنمای سفر به سنگاپور با هواپیما

درباره چگونگی سفر به سنگاپور و شرایط سفر به این کشور آسیایی باید بگوییم که شرایط سفر برای گردشگران کشورهای مختلف متفاوت می‌باشد. دولت سنگاپور سعی کرده است برای ایجاد رونق در صنعت گردشگری و جذب بیشتر توریست به کشور خود قوانین ورود را آسان‌تر کرده تا گردشگران بتواند در زمان کمتری ویزا مربوط به این کشور را دریافت کنند.

برای سفر به سنگاپور بهترین گزینه سفر با هواپیما به سنگاپور است زیرا که سفر زمینی به این کشور بسیار طولانی است و گاها امری نادر می‌باشد.

از آنجایی که پرواز مستقیمی از ایران به سمت سنگاپور وجود ندارد شما باید مقصد خود را به سمت امارات و ترکیه انتخاب کنید و از آنجا به سنگاپور سفر کنید. مدت زمان پرواز هوایی از تهران به سنگاپور چیزی نزدیک به ۱۲ ساعت می‌باشد که این مدت زمان با احتساب مدت زمان توقف محاسبه شده است.

اما، درباره سفر زمینی و سفر با اتومبیل شخصی به سنگاپور بد نیست بدانید که فاصله زمینی شهر سنگاپور با تهران حدوداً ۸۹۶۹ کیلومتر است به همین خاطر است که سفر زمینی به سنگاپور امری کاملاً نادر است.

اما علاقمندان به سفر زمینی می‌توانند از تهران به شمال شرق کشور رفته و وارد کشور افغانستان شوند و آنجا در جهت شرق به کشور پاکستان سفر کرده و از پاکستان به هندوستان رفته و مسیر خود را به سمت کشور نپال ادامه دهند. بعد از عبور از جنوب نپال وارد آسام شده از آنجا به سمت میانمار یا برمه حرکت کرده و در جهت جنوب مسیر خود را ادامه دهید تا وارد تایلند شوید بعد از رسیدن به تایلند باید راه خود را ادامه دهید و از کشور مالزی عبور کنید تا در جنوب این شبه جزیره به کشور کوچک سنگاپور برسید.

اقامت در سنگاپور

اقامت در سنگاپور
بهترین هتل‌های سنگاپور

از دیگر نکات مهم و هر آنچه باید در سفر به سنگاپور بدانید، اطلاع از شرایط هتل‌ها و انتخاب اقامتگاه مناسب است. خوشبختانه برای اقامت در سنگاپور برای توریست‌ها هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد چرا که تنوع اقامتگاه و هتل‌ها در سنگاپور بسیار زیاد است و گردشگران بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنند.

فقط یک نکته وجود دارد و آن هم این است که هتل‌های سنگاپور از درجه کیفیت بالایی برخوردارند و به همین خاطر است که هزینه اقامت در بهترین هتل‌های آن گران می‌باشد.

هتل Amara Sanctuary Resort Sentosa (هتل 5 ستاره)

  • آدرس: 1 Larkhill Road Sentosa Sentosa Island, Sentosa Island099394 Singapore, Singapore, 099394, Singapore

هتل Grand Copthorne Waterfront (هتل 5ستاره)

  • آدرس: 392 Havelock Road, Singapore 169663, Singapore, 169663, Singapore

هتل Royal Plaza on Scotts (هتل 4ستاره)

  • آدرس: 25 Scotts Road, Singapore 228220, Singapore, 228220, Singapore

هتل Citadines Connect Rochester Singapore (هتل 4 ستاره)

  • آدرس: 1 Rochester Park, 139212 Singapore, Singapore, Singapore, , Singapore

هتل Aqueen Hotel Paya Lebar (هتل 3 ستاره)

  • آدرس: 33 Jalan Afifi, Singapore 409180, Singapore, 409180, Singapore

هتل The Seacare Hotel (هتل 3 ستاره)

  • آدرس: 52 Chin Swee Road (Entrance via Jalan Kukuh), Singapur 169875, Singapore, 169875, Singapore

هتل Arianna Hotel (هتل 2 ستاره)

  • آدرس: 83 Syed Alwi Road, Singapore 207662, Singapore, 207662, Singapore

هتل Hotel Fuji (هتل 2 ستاره)

  • آدرس: 22 Jalan Molek, Singapore 399541, Singapore, 399541, Singapore

رستوران‌های سنگاپور

معرفی رستوران‌های سنگاپور

در سفر به کشور سنگاپور با هر سلیقه و ذائقه غذایی که داشته باشید می‌توانید در رستوران‌های این کشور اوقات خوشی را سپری کنید. چرا که تنوع غذاهای سنتی و رستوران‌های سنگاپور بسیار زیاد است به همین خاطر است که گردشگران از شهرها و کشورهای مختلف می‌توانند مطابق با ذائقه غذایی خود خوشمزه‌ترین غذاها را در رستوران‌های این کشور آسیایی نوش جان کنند.

در بهترین رستوران‌های سنگاپور شما با هر بودجه‌ای می‌توانید غذای با کیفیتی را پیدا کنید. از جمله معروف‌ترین رستوران‌های سنگاپور که انواع غذاهای سنتی این کشور و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند عبارتند از: رستوران ژن،  شینجی بای کان ساکا، آندره، اوستریا موتزا، باسیلیکو،  تیم هو وان، رستوران یارانا، رستوران تمرهندی،  رستوران اومی، رستوران کلودین، رستوران آرت دیا دنیل  و… .

لازم به ذکر است که رستوران ایرانی شیراز هم از بهترین رستوران‌هایی است که در کشور سنگاپور وجود دارد و گردشگران ایرانی می‌توانند اگر هوس غذای ایرانی کردند به این رستوران مراجعه کنند.

جاهای دیدنی سنگاپور

آشنایی با جاهای دیدنی سنگاپور

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم سنگاپور مملو از جاذبه‌های دیدنی بسیار جذاب است که توجه هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. سنگاپور که از جمله شهرهای گران دنیا به شمار می‌آید دارای فضاهای عمومی و جاذبه‌های گردشگری خانوادگی متعددی می‌باشد به همین خاطر که سفر به این کشور گزینه بسیار مناسبی برای مقاصد خانوادگی می‌باشد.

از آنجایی که تنوع و تعداد جاهای دیدنی سنگاپور بسیار بالا می‌باشد صحبت در رابطه با تمام این جاذبه‌های دیدنی باعث خواهد شد که از حوصله خارج شود از این رو در این بخش از راهنمای سفر به سنگاپور تنها به چند مورد از محبوب‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر توریستی اشاره کرده‌ایم و لیست آنها را برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

معبد دندان بودا 

  • ساعت بازدید: از ساعت 7 صبح تا ساعت 17 عصر
  • آدرس: سنگاپور، محله چینی‌ها، خیابان سَوث بریج

موزه ملی سنگاپور

  • ساعت بازدید: از ساعت 10 صبح تا 19 عصر
  • آدرس: سنگاپور، شمال پارک فورت کانینگ، خیابان فورت کانینگ

موزه علم و هنر

  • ساعت بازدید: از ساعت 10 صبح تا 19 عصر
  • آدرس: جنوب سنگاپور، خیابان بای فرانت

باغ گیاه‌شناسی سنگاپور

  • آدرس: سنگاپور، مرکز شهر، جاده کلونی

باغ وحش سنگاپور

  • ساعت بازدید: 8:30 صبح تا 6 عصر
  • آدرس: سنگاپور، بزرگ‌راه بوکیت تیما، جاده ماندای

آکواریوم اس ای آ

  • ساعت بازدید: 9 صبح تا 5 بعدازظهر
  • آدرس: سنگاپور، شمال جزیره سنتوسا، انتهای خیابان گاردن

پل هلیکس

  • آدرس: Linking between Marina Bay and Marina Centre, Singapore 038981, Singapore

قبرستان بوکیت برو

  • آدرس: 36C Lor Halwa, Singapore 298637
همچنین بخوانید :

جاهای تفریحی سنگاپور

جاهای تفریحی سنگاپور

سنگاپور از جمله کشورهای پر گردشگر در منطقه آسیای شرقی می‌باشد که بین مالزی و اندونزی قرار گرفته است. درست است که وسعت این کشور توریستی در مقایسه با مالزی و اندونزی بسیار کم می باشد و یک کشور کوچک است اما تا به امروز تلاش‌های زیادی در صنعت گردشگری  انجام داده است و توانسته است به یکی از مدرن‌ترین و ثروتمندترین کشورهای آسیا تبدیل شود و باعث جذب توریست‌های زیادی از اقصی نقاط دنیا باشد.

در سنگاپور علاوه بر جاذبه‌های دیدنی متنوعی که هر یک برای گردشگران جذابیت بسیار زیادی دارند تفریحات متنوع و زیادی نیز وجود دارد که بسیار هیجان انگیز می‌باشند. در این بخش از کاملترین راهنمای سفر به سنگاپور می‌خواهیم اشاره کوتاه و مختصری به چند مورد از بهترین و مهیج‌ترین  تفریحات سنگاپور داشته و آنها را به شما معرفی کنیم.

سافاری رودخانه

  • ساعت فعالیت: 10 صبح تا 7 شب
  • آدرس: شمال سنگاپور، خیابان ماندای

تله‌کابین سنگاپور

  • ساعت کاری: 9:30 صبح تا 8:45 شب
  • آدرس: جنوب سنگاپور، خیابان مونت فابر

پارک آبی کو ادونچر 

  • ساعت کاری: 10 صبح تا 5 بعدازظهر
  • آدرس: سنگاپور، جزیره سنتوسا، خیابان گاردن

 اتاق فرار

  • ساعت فعالیت: معمولاً از 11 ظهر تا 10 شب

پارک مرلیون

  • ساعت بازدید: 24 ساعته
  • آدرس: جنوب سنگاپور، خیابان فولرتون
همچنین بخوانید :

بازارها و مراکز خرید سنگاپور

لیست بازارها و مراکز خرید سنگاپور

از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور مراکز خرید آن است. سنگاپور از پر زرق و برق‌ترین کشورهای جهان است که دارای ساختمان‌های بلند مرتبه و مراکز خرید متنوعی می‌باشد. شما می‌توانید در در بهترین مراکز خرید سنگاپور همچون: مرکز خرید سانتک سیتی، مرکز خرید آیون، مرکز خرید مارینا بی سندز، مرکز خرید مارینا بی سندز، مرکز خرید نورث پوینت و مرکز خرید مصطفی که از جمله معروف ترین مراکز خرید مدرن سنگاپور به شمار می‌آیند برندهای معتبر و مطرح روز دنیا را تهیه کنید.

سوغات سنگاپور

بهترین سوغات سنگاپور

کشور سنگاپور به سبب فرهنگ غنی که دارد دارای سوغات متنوع فراوانی است که بیشتر آنها خوراکی و صنایع دستی می‌باشند. دولت سنگاپور برای توریستی بودن کشور خود سعی کرده بیشتر محصولات خود را از قبیل غذاها و صنایع دستی تجاری سازی کرده و در اختیار گردشگرانی که به سنگاپور سفر می‌کنند قرار دهد.

شاید انتخاب سوغات در زمان سفر کار راحتی باشد اما باز هم نیاز به کمی راهنمایی دارید تا از روی آنها بتوانید بهترین و مناسب‌ترین سوغات را برای عزیزان خود تهیه کنید.

اگر بخواهیم برایتان بگوییم که بهترین سوغات سنگاپور چیست می‌توانیم به پراناکان، مرلیون، گل ارکیده، پارچه، سکه‌های ضرب شده، مربای کایا، چای و سایر خوراکی‌ها اشاره کنیم.

بخشی از سوغاتی‌های سنگاپور را صنایع دستی این کشور تشکیل می‌دهند. برای اینکه انتخاب در حین خرید برایتان آسان‌تر شود تعدادی از بهترین سوغات خوراکی و صنایع دستی سنگاپور را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم.

  • صنایع‌دستی پراناکان
  • مجسمه مرلیون
  • گل ارکیده
  • پارچه و منسوجات
  • مربای کایا
  • چای سنگاپور
  • کیک شیفون پاندان
  • میوه‌های خشک

آداب و رسوم سنگاپور

آشنایی با آداب و رسوم سنگاپور

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم فرهنگ‌های گوناگونی در سنگاپور وجود دارد که هر کدام از این قوم‌ها مذهب مخصوص به خودشان را دارند اما در کنار یکدیگر به همزیستی مسالمت آمیز ادامه می‌دهند.

درست است که سنگاپور در طی چند سال گذشته توانسته ظاهری مدرن به خود بگیرد اما هنوز آداب و رسوم سنتی خود را زنده نگه داشته است.

بیشتر جمعیت کشور سنگاپور دو زبانه هستند و حتی بعضی از آنها سه یا چهار زبانه. که هر قوم زبان مادری خودش را به فرزندش یاد می‌دهد در کنار آن در مدارس زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شود اما در مجموع زبان اصلی سنگاپور ماندارین، مالایی و انگلیسی است.

مردم سنگاپور برای حرف زدن از حالات چهره و روش‌های غیر مستقیم کمک می‌گیرند آنها به جای اینکه مستقیم به شما جواب رد دهند از جملاتی مثل “تلاشم را می‌کنم” یا “حالا ببینیم چه پیش می‌آید” استفاده می‌کنند تا دوستی آنها لطمه نبیند و شخصیت هر دو طرف حفظ شود.

از دیگر آداب و فرهنگ سنگاپور القابی است که آنها به هم می‌دهند. نوع خطاب کردن مردم به این بستگی دارد که آنها با چه قومی روبرو هستند. برای مثال چینی‌ها سه اسم مختلف دارند یک نام خانوادگی و دو اسم کوچک که در ملاقات‌های اولیه باید قبل از نام خانوادگی‌شان آقا یا خانم آورده شود اگر هم نیاز باشد خود آنها به شما می‌گویند که به کدام اسم کوچک آنها را صدا کنید.

مردم مالزی که در سنگاپور زندگی می‌کنند نام کوچک پدر خود را بعد از اسم خودشان می‌آورند و شما می‌توانید از القاب مختلفی از جمله حاجی، حاجیه، سید و شریفه قبل از اسم آنها استفاده کنید.

آبرو در سنگاپور اهمیت زیادی دارد که به فرد شخصیت می‌بخشد. سنگاپوری‌ها ادعا می‌کنند که جامعه‌ای مساوات طلب هستند اما سلسله مراتب در این کشور به گونه‌ایست که برای بزرگترها و میانسال‌ها ارزش و احترام بسیار بالایی قائل می‌شود. مردم سنگاپور بهترین مکان برای نشستن و غذا خوردن را برای بزرگسالان و میانسالان در نظر می‌گیرند و هنگام معرفی افراد ابتدا از این افراد شروع می‌کنند و اگر شناختی از آنها نداشته باشند هم باز به آنها احترام می‌گذارند.

غذاهای محلی سنگاپور

خوشمزه‌ترین غذاهای محلی سنگاپور

با توجه به اینکه گروه‌های مختلف قومی در سنگاپور ساکن می‌باشند آشپزی در این کشور بسیار متنوع است شما می‌توانید غذاهای متنوع با طعم‌های جدیدی را در سنگاپور پیدا کنید. در کشور سنگاپور غذا بخش مهمی از هویت ملی این کشور می‌باشد و قوانین خاص خود را در غذا خوردن دنبال می‌کنند.

در واقع غذاهای سنگاپور ترکیب جالبی از غذاهای هندی، چینی و سایر کشورهای آسیای شرقی می‌باشد. به همین خاطر است که این کشور یکی از بهترین کشورهای جهان برای چشیدن طعم‌ها و مزه‌های جدید محسوب می‌شود.

از جمله مشهورترین و خوشمزه‌ترین غذاهای سنگاپور که اکثریت گردشگران طعم این غذاهای محلی را دوست دارند عبارتند از: ناسی کباب، مرغ و برنج هاینان، ماهی کبابی، ساتای و کایا، خرچنگ فلفلی، لاکسا، چار کوای تیو، ماهی با سس کاری، ساتی، چار سیو با برنج و نودل، ناسی لماک، باک کوت ته و برنج، کونگ، تاو هوای، می سیام و…. .

شماره تلفن های ضروری

لیست تلفن‌های ضروری سنگاپور به شرح زیر می‌باشد.

  • کد سنگاپور: ۶۵+
  • آتش نشانی و آمبولانس: ۹۹۵
  • واحد نجات:۱۱۱
  • اورژانس:۱۷۷۷
  • پلیس:۹۹۹

سوالات متداول راهنمای سفر به سنگاپور

1چه فصلی برای سفر به سنگاپور مناسب است؟

باید بگوییم که سفر به این کشور در هر کدام از چهار فصل سال جذابیت خاص خود را دارد چرا که دمای هوا در اغلب روزهای سال در این کشور بین ۲۵ تا ۳۱ درجه سانتیگراد می‌باشد و فقط میزان رطوبت هواست که تغییر پیدا می‌کند.

2بهترین جاهای دیدنی و تفریحی سنگاپور کدامند؟

معبد دندان بودا، موزه ملی سنگاپور، موزه علم و هنر، باغ گیاه‌شناسی سنگاپور، باغ وحش، آکواریوم اس ای آ، پل هلیکس، قبرستان بوکیت برو، سافاری رودخانه، تله‌کابین سنگاپور، پارک آبی کو ادونچر، اتاق فرار و پارک مرلیون

3از سنگاپور سوغات چی بخریم؟

صنایع‌دستی پراناکان، مجسمه مرلیون، گل ارکیده، پارچه و منسوجات، مربای کایا، چای سنگاپور، کیک شیفون پاندان و میوه‌های خشک

جمع بندی

از آنجایی که اغلب ایرانی‌ها کمتر کشور سنگاپور را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند ما سعی کرده‌ایم تا در راهنمای سفر به سنگاپور اطلاعات جزئی در رابطه با این کشور و هر آنچه باید درباره سفر به سنگاپور بدانید را در اختیارتان قرار دهید. در این راهنمای سفر شما متوجه شدید که  سنگاپور یکی از کشورهای مدرن آسیایی است که  بین دریای جنوبی چین و اقیانوس هند واقع شده است. برای سفر به این کشور آسانی بهترین و آسانترین راه سفر با هواپیما است که به صورت مستقیم از ایران پرواز ندارد و شما باید ابتدا به ترکیه یا امارات سفر کنید و از آنجا به سنگاپور به خاطر اینکه قومیت‌های مختلفی را در خود جای داده است از تنوع غذاهای محلی خوشمزه بالایی برخوردار است و همچنین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی بسیار متنوعی همچون: معبد دندان بودا، موزه ملی سنگاپور، موزه علم و هنر، باغ گیاه‌شناسی سنگاپور، باغ وحش، آکواریوم اس ای آ، پل هلیکس، قبرستان بوکیت برو، سافاری رودخانه، تله‌کابین سنگاپور، پارک آبی کو ادونچر، اتاق فرار و پارک مرلیون دارد.

برای سفر به سنگاپور با توجه به شرایطی که دارید می‌توانید هر یک از 4 فصل سال را انتخاب کنید زیرا دمای هوا در اغلب روزهای سال در این کشور بین ۲۵ تا ۳۱ درجه سانتیگراد می‌باشد و فقط میزان رطوبت هواست که تغییر پیدا می‌کند. با اطلاعاتی که درباره سنگاپور به دست آورده‌اید بدون شک دیگر آماده یک سفر هیجان انگیز خانوادگی خواهید بود.

شما بیشتر کدام فصل سال را برای سفر به سنگاپور ترجیح می‌دهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402