راهنمای گام به گام رزرو هاستل در سایت Hostelworld.com و پرداخت هزینه آن

آموزش رزرو هاستل در سایت Hostelworld.com
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

رزرو هاستل در Hostelworld.com برای افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، از نظر هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه است. البته علاوه بر هزینه، بحث امنیت رزرو هاستل از سایت‌های خارجی بسیار مهم و حائز اهمیت است. خوشبختانه سایت خارجی Hostelworld از نظر امنیت جزو ایمن‌ترین وب‌سایت‌های بین‌المللی رزرو هتل و هاستل است.

همچنین بخوانید :

این وب‌سایت به علت برخورداری از محبوبیت بسیار بالا، خدمات بسیار گسترده‌ای را در زمینه رزرو هاستل به کاربران در سراسر دنیا ارائه می‌دهد. با عضویت و ثبت نام در این وب‌سایت، می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف دقیقا بر اساس منطقه و میزان بودجه خود هاستل یا هتلی را رزرو کنید. البته برای کار رزرو اقامتگاه در این پلتفرم، بهتر است که به برخی نکات مهم توجه داشته باشید. در ادامه این مطلب به آموزش رزرو هاستل در سایت Hostelworld.com می‌پردازیم.

آموزش رزرو هاستل در Hostelworld.com
همه چیز درباره رزرو هاستل در Hostelworld.com

سایت Hostelworld چیست؟

پلتفرم هاستل ورلد، یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های رزرو اقامتگاه در دنیا است. در مقایسه با سایر سایت‌های خارجی رزرو هتل، این وب‌سایت خدمات بسیار گسترده‌تر و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بیش از  36 هزار هتل، هاست و اقامتگاه در لیست آگهی‌های سایت Hostelworld.com وجود داشته و این تنوع در بیش از 170 کشور نیز توزیع شده است!

شاید با خود بپرسید منظور از سایت Hostelworld.com چیست؟ عبارت انگلیسی Hostel در اصل ترکیبی از دو کلمه Host (میزبان) و Hotel (هتل) تشکیل شده است. اما اگر معنی دقیق هاستل را نمی‌دانید باید بگوییم که منظور از این واژه، همان اقامتگاه‌هایی است که تخت‌های موجود در هر اتاق آن‌ها امکان رزرو مشترک توسط افراد مختلف را دارند. به زبانی ساده‌تر، در هر هاستل و هر یک از اتاق‌های آن ممکن است چندین نفر به صورت مشترک سکونت داشته باشند.

آیا رزرو هاستل در Hostelworld.com امن و مطمئن است؟

کارشناسان تیم پشتیبانی و فنی این وب‌سایت، پس از بررسی دقیق و آنالیز کامل هر یک از آگهی‌ها، اجازه نمایش در سایت را صادر می‌کنند. به همین دلیل تمامی هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و هاستل‌های آگهی شده در این وب‌سایت کاملا قانونی و مورد اعتماد هستند.

علاوه بر قانونی بودن تمامی هاستل‌ها در این وب‌سایت، تمامی درگاه‌های پرداختی که کاربران از طریق آن هزینه‌های رزرو را پرداخت می‌کنند، بسیار معتبر و امن هستند.

راهنمای استفاده از سایت Hostelworld.com

رزرو هاستل در Hostelworld.com بسیار ساده و راحت است. اما برای اینکه بتوانید دقیقا بر اساس منطقه و شهر مورد نظر خود، اقامتگاهی را پیدا کنید باید به برخی نکات و اصول جزئی توجه داشته باشید. تمامی آگهی‌های موجود در این وب‌سایت بر اساس متراژ، منطقه، دسترسی به مرکز شهر و مهم‌تر از همه بر اساس نظرات رزرو کنندگان قبلی امتیازبندی شده‌اند. آن دسته از ههاستل‌هاییکه بهترین امتیاز را دارند، در واقع توانسته‌اند بیشترین نظر مثبت را برای خود ثبت کند.

نکات مهم در مورد هاستل‌هایی با بیشترین امتیاز

در برخی مواقع ممکن است یک اقامتگاه یا خوابگاهی بیشترین امتیاز را در مقایسه با سایر آگهی‌ها داشته باشد، اما در عین حال رزرو کننده کمتری داشته باشد. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین هاستل را رزرو کنید. همیشه سعی کنید قبل از انتخاب و رزرو اقامتگاه در این سایت، حتما نظرات تمامی کاربران را به دقت مطالعه کنید تا از نقاط قوت و ضعف آگهی مطلع شوید.

نکات مهم در مورد هاستل های دارای بیشترین امتیاز
حتما به هنگام رزرو هاستل ها به مواردی همچون کیفیت و تعداد نظرات کاربران توجه داشته باشید.

رتبه بندی هاستل‌ها

تمامی هاستل‌های موجود در سایت Hostelworld.com بر اساس موارد زیر رتبه بندی می‌شوند:

  • امنیت
  • موقعیت مکانی
  • محیط و میزان پاکیزگی

هر یک از این موارد در قیمت و تعرفه آگهی‌ها تاثیر مستقیمی دارند. پس به هنگام رزرو هاستل در Hostelworld.com تنها به تعرفه و قیمت پایین اکتفا نکنید؛ چراکه ممکن است اقامتگاه مورد نظر به علت داشتن موقعیت مکانی دور از شهر یا بهداشت کمتر، قیمت ارزان‌تری داشته باشد.

علت اینکه توصیه می‌کنیم قبل از رزرو، حتما تمامی نظرات درج شده را در مورد آهی مطالعه کنید، این است که بسیاری از میزبانان هاستل‌ها، برخی نواقص مربوطه اعم از عدم سرو صبحانه و مواردی از این قبیل را در مشخصات آگهی درج نمی‌کنند. در حالی که بسیاری از کاربران بعد از تجربه رزرو هر هاستل، به توصیه سایت Hostelworld.com نظرات خود را به صورت کاملا واقعی در زیر آگهی بیان می‌کنند.

آموزش رزرو هاستل در Hostelworld.com

حالا که با برخی نکات مهم رزرو هاستل در Hostelworld.com آشنا شدید، نوبت آن است که نحوه رزرو در این سایت را به شما آموزش دهیم. برای رزرو هر نوع خوابگاه یا اقامتگاه در این وب‌سایت، باید جزئیات و اطلاعات خواسته شده در مورد هر یک از موارد زیر را در تب سرچ و بخش فیلترها وارد کنید:

  • تعداد همراهان
  • تعداد شب‌های اقامت
  • نوع هاستل

با وارد کردن اطلاعات فوق، می‌توانید به دسته بندی مورد نظر خود از هاستل‌ها دسترسی پیدا کنید. بعد از انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود، حال نوبت پرداخت هزینه آن است. در بحث پرداخت هزینه هاستل در Hostelworld.com باید به 2 نکته زیر توجه داشته باشید:

  • رزرو غیر منعطف: در صورتی که پس از رزرو هاستل قصد لغو آن را دارید، دقت کنید که هزینه یا سپرده به شما بازپرداخت نخواهد شد!
  • رزرو منعطف استاندارد: در این نوع رزرو، سرپده یا هزینه شما ذخیره شده و در صورت انصراف از رزرو می‌توانید آن را دریافت کرده یا برای رزرو هاستل دیگری پرداخت کنید. توجه داشته باشید که به ازای هر مهمان یا همراه حدود 1 یورو ذخیره می‌شود. حتی در صورت انصراف از رزرو به مدت 6 ماه فرصت دارید که از این سپرده محافظت شده استفاده کنید.
نحوه رزرو هاستل در Hostelworld.com
در این بخش مراحل رزرو هاستل در Hostelworld.com را به صورت گام به گام شرح می دهیم.

چگونه می‌توان از خدمات رزرو منعطف در سایت Hostelworld.com استفاده کرد؟

بدون شک شما هم دوست دارید از این قابلیت جذاب و کاربردی به هنگام رزرو هاستل در Hostelworld.com استفاده کنید. برای انجام این کار کافی است که به عنوان یک گردشگر ثبت نام کرده و کارمزدی بسیار اندک را بپردازید. در این صورت می‌توانید با استفاده از رزرو منعطف، از خدمات این سایت بهره ببرید.

استفاده از این قابلیت در مکان‌ها یا شهرهایی که بیشترین تردد و رزرو را دارند، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. اما مبحث چالش‌برانگیزی که برای کاربران ایرانی به هنگام پرداخت هزینه و کارمزد در سایت استفاده از این قابلیت در مکان‌ها یا شهرهایی که بیشترین تردد و رزرو را دارند، بهترین گزینه است. اما بحث مهمی که در مورد پرداخت هزینه‌ها و کارمزد در سایت Hostelworld.com وجود دارد، بحث تحریم ایرانیان است! در حقیقت کاربران ایرانی در حال حاضر امکان پرداخت مستقیم هزینه هاستل در این سایت را ندارند؛ چراکه خدمات انواع درگاه‌های پرداخت بین‌المللی در این وب‌سایت برای ایرانیان مسدود است.

نحوه پرداخت هزینه رزرو هاستل در Hostelworld.com از ایران

بر خلاف تصور بسیاری از کاربران ایرانی، پرداخت هزینه رزرو هاستل در این وب‌سایت ساده و راحت است؛ اما به شرطی که از راهکارهای مطمئنی در این راستا استفاده شود. در حالت کلی، هر کاربری برای پرداخت هزینه رزرو در سایت Hostelworld.com به کارت بین‌المللی مانند ویزا یا مستر نیاز دارد. البته افزون بر این نوع کارت‌های بین‌المللی، می‌توان از انواع ویزا دلتا، ویزا الکترونیکی و Laser برای پرداخت هزینه استفاده کرد.

اما نکته مهمی که وجود دارد، امکان صدور این نوع کارت‌های بین‌المللی به صورت مستقیم برای ایرانیان وجود ندارد. البته برخی از وب‌سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی می‌توانند صفر تا صد صدور این کارت‌ها به صورت غیر مستقیم را انجام دهند. اما این راهکار را برای پرداخت هزینه رزرو هاستل در Hostelworld.com را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ چراکه علاوه بر هزینه‌بر بودن زمان زیادی از شما خواهد گرفت.

بهترین راهکار برای پرداخت هزینه رزرو هاستل در Hostelworld.com

بهترین، سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار برای پرداخت هزینه رزرو هاستل در این سایت، استفاده از خدمات پرداخت ارزی شرکت‌های واسط معتبر ایرانی است. این شرکت‌ها در ازای دریافت کارمزدی بسیار اندک، تمامی خدمات مربوط به پرداخت رسمی از طریق درگاه‌های سایت Hostelworld.com را انجام می‌دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، پرداخت معادل ریالی هزینه هاستل به همراه کارمزد است! برای بهره‌مند شدن از خدمات این شرکت‌های واسط باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. ثبت نام در سایت
  2. ایجاد پنل کاربری
  3. ارسال درخواست پرداخت هزینه
  4. پرداخت معادل ریالی هزینه به همراه کارمزد
  5. انجام پرداخت بین 1 الی نهایتا 3 روز کاری

سوالات متداول

به احتمال زیاد شما هم مانند برخی از افراد، به هنگام رزرو هاستل در Hostelworld.com با برخی سوالات مواجه شوید که مانع از پیشبرد فرایند رزرو می‌شوند. در این قسمت قصد داریم به برخی از مهم‌ترین این سوالات پاسخ دهیم.

آیا امکانت پرداخت هزینه با پی پال در Hostelworld.com وجود دارد؟

خیر، متاسفانه این وب سایت از درگاه پی پال پشتیبانی نمی‌کند.

کارمزد رزرو هاستل در این سایت توسط شرکت‌های واسط چقدر است؟

کارمزد خدمات‌رسانی شرکت‌‌های واسط برای پرداخت هزینه در Hostelworld.com کاملا متفاوت است. اما در حالت معمول بین 4 الی 5 درصد کل مبلغ رزرو است.

برای رزرو هاستل در Hostelworld.com کدام اطلاعات را باید وارد کنیم؟

اطلاعات زیر از جمله مواردی هستند که باید پیش از رزرو هاستل در این سایت وارد کنید: • اطلاعات هاستل • اطلاعات کاربری مانند یوزر و پسورد • تاریخ و ساعت دقیق آغاز و اتمام رزرو • تعداد نفرات

سخن پایانی

با مطالعه این مقاله، می‌توانید بدون نیاز به راهنما یا پرداخت هزینه مازاد به راحتی فرایند رزرو هاستل در Hostelworld.com را انجام دهید. اما دقت داشته باشید که برای پرداخت هزینه هاستل در این وب‌سایت در صورت نداشتن کارت بین‌المللی، حتما باید از سایت‌های واسط معتبر ایرانی کمک بگیرید.

اگر تجربه رزرو هاستل در این سایت را داشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را با ما در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402