معرفی و دانلود سوپر اپلیکیشن اسنپ | همه چیز در جیب شماست!

اپلیکیشن اسنپ / دانلود برنامه اسنپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن اسنپ یکی از محبوب‌ترین سوپراپلیکیشن‌های ایران است. کاربران با دانلود برنامه اسنپ علاوه بر اینکه به سرویس کرایه تاکسی این برنامه دسترسی دارند می‌توانند از دیگر خدمات اسنپ مثل سفارش غذا، مشاوره تلفنی، رزرو هتل و یا خرید بلیط سفر نیز استفاده کنند. ما در این مطلب با آموزش نحوه ثبت نام اپ اسنپ و استفاده از آن همراه شما هستیم.

اسنپ متعلق به گروه اینترنت ایران است. این گروه بزرگترین کسب و کار اینترنتی در ایران به حساب می‌آید و تا پیش از این صاحب برندهایی مثل بامیلو و اسکانو بوده است. با این حال آن‌ها بسیاری از کسب و کارهای دیگر خود را تعطیل کرده و همه را تحت عنوان اسنپ به کاربران ارائه می‌کنند. شما با دانلود و ثبت نام اسنپ می‌توانید به خدمات متنوع و مختلف زیادی دسترسی داشته باشید.

امکانات اپلیکیشن اسنپ

وب اپلیکیشن اسنپ ابتدا در سال 2014 کار خود را آغاز کرد. این برنامه در روزهای اولیه تنها یک سرویس به کاربران ارائه می‌داد و آن هم امکان درخواست اینترنتی تاکسی بود. شرکت اسنپ به مرور وارد دیگر حوزه‌ها شد و با توسعه کسب و کار خود در زمینه‌های دیگری هم شروع به سرویس‌دهی کرد.

آن‌ها در نهایت تصمیم گرفتند تمامی خدمات خود را در یک سوپر اپلیکیشن و به صورت یک‌جا به کاربران ارائه کنند تا دیگر لزومی به نصب چندین و چند برنامه مختلف روی گوشی نباشد. البته وب اپلیکیشن اسنپ راننده با نسخه‌ای که در اختیار کاربران عادی است فرق دارد و آن نسخه تنها مختص به رانندگان سرویس حمل و نقل است.

ثبت نام اسنپ / آموزش اپ اسنپ

اما نسخه‌ای که در اختیار کاربران عادی قرار دارد خدمات بسیار زیادی را ارائه می‌کند. با دانلود اپلیکیشن اسنپ و در صفحه اول شما به گزینه‌های زیادی برخواهید خورد. در پایین صفحه می‌توانید به سرویس درخواست حمل و نقل دسترسی داشته باشید و درخواست اسنپ، پیک موتوری یا وانت کنید. همچنین با گزینه ثبت نام رانندگان هم می‌توانید به عنوان راننده ثبت نام کنید. البته درخواست اسنپ فقط از طریق اینترنت و برنامه اسنپ امکان پذیر نیست. اگر در شهرهای اراک و اردبیل زندگی می‌کنید، امکان درخواست اسنپ با تلفن نیز برای شما وجود دارد و می‌توانید با شماره‌گیری 1551 به صورت تلفنی درخواست اسنپ کنید.

اما گذشته از سرویس حمل و نقل، از دیگر امکاناتی که با دانلود اپليكيشن اسنپ براي ايفون و اندروید در دسترس شما قرار می‌گیرد، سرویس اسنپ فود است. اسنپ فود البته دارای یک اپلیکیشن جداگانه است اما اگر تمایلی به دانلود آن ندارید می‌توانید در سوپر اپلیکیشن به این سرویس دسترسی داشته باشید. فقط کافی است در صفحه اول گزینه غذا را انتخاب کنید. سپس در صفحه بعدی می‌توانید از سوپری، رستوران، میوه فروشی، کافه، شیرینی فروشی و یا نانوایی مواد غذایی مورد نیازتان را سفارش دهید.

اپلیکیشن اسنپ / وب اپلیکیشن اسنپ

گذشته از امکان سفارش غذا، شما با دانلود اپلیکیشن اسنپ برای iOS و اندروید امکان ثبت سفارش از هایپراستار هم دارید و می‌توانید از این فروشگاه اجناس موردنیازتان را سفارش دهید. برای دسترسی به این بخش باید گزینه سوپرمارکت را انتخاب کنید تا به سرویس اسنپ مارکت منتقل شوید. در صفحه بعدی بسته به آدرس خانه، نزدیک‌ترین فروشگاه به شما انتخاب می‌شود و سپس می‌توانید از میان دسته‌بندی‌های فروشگاه اقلامی که می‌خواهید را انتخاب و سفارش دهید.

سرویس دیگری که در اپلیکیشن اسنپ برای ایفون و اندروید وجود دارد اسنپ تریپ است. با استفاده از این سرویس می‌توانید بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس خریداری کنید و از طریق خود برنامه، بلیط را دریافت کنید.

سرویس اسنپ دکتر یکی از سرویس‌های جدید اسنپ است که به تازگی به اپلیکیشن اضافه شده است و در این قسمت از آموزش کار با اسنپ به آن می‌پردازیم. با این سرویس کاربران می‌توانند به صورت تلفنی به مشاوره با پزشک روانشانس و متخصص بپردازند و سوالات خود را با آن‌ها در میان بگذارند. همنچین در این قسمت می‌توانید انواع آزمایش‌های پزشکی از جمله تست کرونا درخواست کنید و آزمایش را در خانه خودتان انجام دهید، بدون آنکه نیازی به مراجعه به آزمایشگاه داشته باشید. افزون بر این امکان مراجعه و ویزیت پزشک و پرستار به خانه هم در این بخش وجود دارد.

ثبت نام اسنپ / وب اپلیکیشن اسنپ راننده

بخش بعدی که در این آموزش اپ اسنپ به آن می‌پردازیم قسمت مربوط به رزرو هتل است. در صفحه اول آخرین نسخه اسنپ شما با انتخاب گزینه هتل می‌توانید از میان هتل‌ها و اقامتگاه‌های داخلی و خارجی اطاق رزرو کنید یا اینکه به دنبال اقامتگاه‌های اقتصادی بگردید.

با دانلود برنامه اسنپ شما همچنین می‌توانید مانند اپلیکیشن‌های پرداخت، امکان پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت را هم داشته باشید. این ویژگی در بخش شارژ، قبض و نت در دسترس است. برای خرید شارژ لازم است شماره تلفن و برای قبض‌ها شناسه قبض و پرداخت را وارد کنید.

اما یکی از جدیدترین مواردی که به وب اپلیکیشن اسنپ اضافه شده بخش فروشگاه است. در این قسمت شما مانند بخش مربوط به اسنپ فود امکان ثبت سفارش از فروشگاه‌های مختلف در دسته‌بندی‌های آرایشی بهداشتی، فرهنگ و هنر، پوشاک و دیجیتال را دارید و می‌توانید کالاهای مربوط به هرکدام از این دسته‌بندی‌ها را از سوپر اپلیکیشن اسنپ سفارش دهید.

قسمت بعدی که در بخش اسنپ دکتر برنامه هم قابل دسترسی است مربوط به داروخانه‌ها می‌شود. با این سرویس می‌توانید داروهای خود را از داروخانه به صورت اینترنتی سفارش داده و تحویل بگیرید. این سرویس در حال حاضر تنها در شهرهای تهران، مشهد، کرج، شیراز، اهواز، اصفهان، تبریز و ارومیه قابل استفاده است.

آموزش اپ اسنپ / دانلود اپليكيشن اسنپ براي ايفون

شما در این سرویس می‌توانید از داروهای خود عکس بگیرید یا نام‌ آن‌ها را بنویسید، می‌توانید نسخه‌هایی که پزشک از طریق سرویس اسنپ دکتر به شما داده را تهیه کنید یا از نسخه خود عکس بگیرید یا اگر نسخه التکرونیک دارید آن را ضمیمه کنید. بعد از اینکه نسخه تایید شد، هزینه برای شما پیامک خواهد شد. البته برای برخی داروها ممکن است داروخانه تقاضای دفترچه را داشته باشد، در این صورت پیک ابتدا دفترچه را از شما تحویل می‌گیرد و سپس با دریافت داروها از داروخانه دوباره بازخواهد گشت.

آخرین سرویسی که از اسنپ می‌توانید دریافت کنید، سرویس اسباب کشی است. با این سرویس می‌توانید هنگام اثاث کشی درخواست وانت سبک یا سنگین یا کامیونت کنید.

علاوه بر سرویس‌ها، دو زبانه دیگر پس از ثبت نام اسنپ برای شما فعال می‌شود. یک زبانه اسنپ کلاب نام دارد. در این قسمت می‌توانید با استفاده از امتیازاتی که از اپلیکیشن دریافت کردید، برای سایر خدمات اسنپ تخفیف دریافت کنید. همچنین در زبانه تخفیف‌ها هم می‌توانید کد های تخفیف اسنپ حساب خود را مشاهده و از آن‌ها استفاده کنید.

اپلیکیشن اسنپ / دانلود برنامه اسنپ برای اندروید

کاربران اندروید برای دانلود برنامه اسنپ برای اندروید می‌توانند به اینجا در گوگل‌پلی و کاربران iOS به سیب اپ مراجعه کنند.

سوالات متداول

1. چرا اپلیکیشن اسنپ باز نمیشه؟

ممکن است در حال استفاده از یک نسخه قدیمی برنامه باشید. ابتدا با آپدیت اسنپ مطمئن شوید از آخرین نسخه استفاده می‌کنید. اگر بازهم مشکل داشتید یک بار برنامه را حذف و دوباره آن را نصب کنید.

2. چگونه اپلیکیشن اسنپ را نصب کنیم؟

اپلیکیشن اسنپ برای ایفون را می‌توانید از سیب اپ دریافت کنید، کاربران اندروید نیز باید برای دریافت آن به گوگل پلی بروند.

3. چگونه بدون اپلیکیشن اسنپ بگیریم؟

اگر در شهرهای اراک و اردبیل هستید می‌توانید به صورت تلفنی اسنپ بگیرید. در غیر این صورت می‌توانید از نسخه تحت وب برنامه استفاده کنید.

4. چگونه از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنیم؟

وارد برنامه شوید و سپس سرویس مورد نیازتان را انتخاب و طبق راهنمایی برنامه سفارشتان را ثبت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با آموزش کار با اپ اسنپ همراه شما بودیم. با دانلود و ثبت نام برنامه اسنپ می‌توانید به خدمات و سرویس‌های زیادی دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز به سرعت سفارشات خود را ثبت کنید. نظر شما در مورد این برنامه و آموزش اپ اسنپ چیست؟ تجربیات خود از این برنامه را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402