19 مکان عجیب که اجازه ورود به آن‌ ها را نداریم

مکان عجیب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هیچ چیز جالب تر از مکان‌هایی نیست که برای انسان ناشناخته است. در این پست در مورد مکان هایی صحبت خواهیم کرد که هیچ انسانی اجازه ورود به آن‌‌ها را نداشته و تنها افراد محدودی توانسته‌اند اطلاعات پراکنده‌ای را در مورد آ‌ن‌ها بدست آورند.

برای انسان‌های کنجکاو هیچ چیز جذاب تر از مکان‌های ممنوعه نیست. این که شما مجاز به رفتن به جایی نیستید، به خودی خود باعث می‌شود که شما تمایل بیشتری برای رفتن به آن‌جا داشته باشید. در تمام دنیا جاهایی وجود دارد که با بقیه مکان‌ها تفاوت‌های زیادی دارند. در لیست زیر 19 مکان عجیب جمع آوری شده اند که جزء عجیب ترین و منحصربفرد ترین مکان‌هایی هستند که کمتر کسی اجازه ورود به آنجا را دارد. این مکان‌ها همانند مغناطیس ذهن شما را برای دانستن در مورد آن‌ها جذب می‌کند اما شما فقط می‌توانید در مورد آن‌ها بدانید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

19 مکان ورود ممنوع در جهان

1. خزانه جهانی دانه‌ها در اسوالبارد نروژ

اسوالبارد نروژ

در عمق جزایر قطب شمال، در جزیره نروژی اسپیتبرگ، خزانه جهانی دانه‌ها در دل کوه نهفته شده است. گاهی اوقات آن‌ را خزانه روز قیامت هم می‌نامند. بنظر شما اگر بر اثر یک فاجعه انسانی تمام ذخایر گیاهی و پوشش گیاهی جهان نابود شود، تکلیف انسان‌ها چه خواهد بود؟ این خزانه برای طول عمر حدود 200 سال طراحی شده است که در برابر زلزله و انفجار کاملا مقاوم است. این بنا در جایی از کوه ساخته شده که حتی با وجود آب شدن برف اطراف و گرمایش شدید زمین، باز هم بالاتر از سطح آب قرار خواهد گرفت. این خزانه حاوی بیش از 100 میلیون عدد از تمام انواع‌ دانه‌های موجود بر روی این کره خاکی است.

این خزانه کاملا از قوانین سیاسی جداست. هیچ فرقی ندارد آمریکا دانه‌هایش را اینجا نگه داری کند یا کره شمالی. اولین برداشت از این مرکز اخیرا اتفاق افتاده که بخاطر بازسازی شهر حلب سوریه بوده است. تمام مغازه‌ها و فروشگاه‌های شهر حلب سوریه در اثر جنگ این کشور با تروریست‌های داعش، کاملا نابود شده است.

 

2. جزیره سنتینل شمالی، هند

جزیره سنتینل شمالی

جزیره سنتینل شمالی در کشور هند واقع شده و محلی برای زندگی اقوام سنیتل در آن است. این قبیله یکی از چند قبیله ایست که از دنیای مدرن کاملا جدا بوده و هیچ شخص دیگری را به قلمرو خود وارد نمی‌کنند. اعتقاد بر این است که این قبیله با ماهیگیری و شکار و جمع آوری گیاهان وحشی زنده مانده اند چرا که هیچ نشانه ای از وجود کشاورزی در این جزیره نیست. اولین سفر موفقیت آمیز به این جزیره در سال 1967 اتفاق افتاد که فردی به نام T.N. Pandit به این جزیره پا گذاشت. بجز این مورد، دیگر هیچ کس نتواسته تا کنون به قلمرو این انسان‌های بدوی راه پیدا کند؛ چرا که با ورود هر شخص به این مکان، مردم قبیله با خشونت با او برخورد می‌کنند. در سال 2006 دو ماهیگیر هندی در این اطراف گم شده اند که این گم شدن آن‌ها منجر به مرگ آن‌ها شد. دولت هند هم هیچ مسئولیتی را برای این جزیره قبول نکرده و ورود به این جزیره را بشدت ممنوع اعلام داشته است.

 

3. پلوتونیون یا دروازه پلوتو در هیراپولیس، ترکیه

پلوتونیون یا دروازه پلوتو

در شهر باستانی هیراپولیس (Hierapolis) که در کشور ترکیه واقع شده است، یک سایت باستانی به نام پلوتونیون وجود دارد که به نام الهه مرگ روم باستان یا پلوتو (Pluto) نامیده شده است. یک مورخ باستان شناس به نام Strabo از این محل دیدن کرده و می‌گوید که هر حیوانی که از این دروازه عبور کند، در لحظه جان خود را از دست می‌دهد. این مورخ همچنین می‌گوید که او چند گنجشک را به درون این دروازه پرتاب کرده و بلافاصله پس از ورود این گنجشک‌ها به دروازه، این پرندگان سقوط کرده و مردند. در سال 1965 پس از مطالعات انجام شده، دانشمندان کشف کردند که خاصیت مرگبار این دروازه افسانه نیست، بلکه واقعیت دارد!

همچنین بخوانید :

دانشمندان میزان غلظت گاز کربن دی اکسید را در این دروازه اندازه گیری کردند و کشف کردند که در طول روز، حرارت خورشید باعث می‌شود که میزان غلظت این گاز در دروازه پلوتو کاهش یابد. اما در شب و با کاهش دما، میزان غلظت این گاز به شدت افزایش پیدا می‌کند و این دروازه را به یک حوضچه مرگ تبدیل می‌کند! در ابتدای صبح، در ارتفاع 30 سانتی متری در دروازه پلوتو، غلظت گاز کربن دی اکسید یا CO2 به 30 درصد می‌رسد که این مقدار برای از پا درآوردن حتی یک انسان در عرض چند دقیقه کاملا کافی است! این غلظت با افزایش ارتفاع به شدت کم می‌شود و به همین دلیل، ایستادن در مقابل این دروازه تنها برای حیوانات و جانداران بسیار کوچک می‌تواند مرگبار باشد.

 

4. گورستان زیرزمینی پاریس (Catacombs)

گورستان زیرزمینی پاریس

یکی از مشهورترین مکان‌های اسرار آمیز و ترسناک در سراسر جهان، Catacombs است. این تونل، در ابتدا به عنوان یک سازه برای استحکام بخشیدن به معادن پاریس شناخته می‌شد. اما در حقیقت این مکان جایی برای نگه داری جسد 6 میلیون انسان کشته شده در پایان قرن هفدهم بود. این شبکه تونلی، 170 مایل طول دارد که تنها بخش کوچکی از آن برای عبور مرور انسان‌ها باز گذاشته شده است. در این بخش هزاران هزار قطعه استخوانی از انسان‌های مرده به صورت به هم چسبیده به روی هم قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید از بقیه این 170 مایل هم دیدن کنید، باید با خطر گم شدن همیشگی در این تونل‌ها کنار بیایید!

اما با این حال هستند کسانی که قصد دارند به بخش‌های ممنوعه این تونل دسترسی پیدا کنند و پلیس‌های مراقب Catacomb را به دردسر بیندازند!

 

5. جزیره پاوگلیا، ایتالیا

جزیره پاوگلیا

جزیره پاوگلیا، به عنوان یکی از مرموزترین و وحشتناک ترین مکان‌‌ها در جهان شناخته شده است. تمام داستان این مکان از زمان امپراتوری روم آغاز شد. این جزیره جایی بود که قربانیان طاعون در آن نگه داری می‌شدند و بعد‌ها و در طول قرون وسطی نیز که دوباره بیماری طاعون به این منطقه بازگشت، این جزیره یک بار دیگر به مامن هزاران مبتلا به این بیماری تبدیل شد. تعداد بسیار زیادی از این تبعیدشدگان در همین جزیره مردند و به خاک سپرده شدند و یا جسد آن‌ها سوزانده شد. مردم می‌گویند این مردن‌ها و سوزانده شدن‌ها باعث شده که 50 درصد از خاک این منطقه را جسد انسانی تشکیل دهد!

مرموز بودن این منطقه به همینجا ختم نشد و در سال 1922 یک بیمارستان بیماران روانی در این جزیره ساخته شد. افسانه‌هایی در مورد وجود دکتر‌هایی در این بیمارستان وجود دارد که روی بیماران خود آزمایش می‌کردند و آن‌ها را به موش آزمایشگاهی تبدیل می‌کردند! در این جزیره هنوز هم استخوان‌های زیادی که مربوط به دوران بیماری طاعون است یافت می‌شود. ورود به این جزیره کاملا ممنوع است اما بنظر می‌رسد کسی هم مایل به دیدن چنین مکان ترسناکی نباشد.

 

6.  مقبره مأمور اول امپراتور چين، چين شي هوانگ، کشور چين

مقبره مأمور اول امپراتور چين

در منطقه لینتونگ (Lintong)، معبدی به نام چين شي هوانگ وجود دارد که ورود به آن ممنوع است. هنگامی که ارتش سرخ چین در سال 1974 این منطقه را تصاحب کردند، همه قصد داشتند تا این مکان را حفاری کرده و به راز‌های درون آن پی ببرند؛ اما دریافتند که تکنولوژی امروز قادر به سرپا نگه داشتن این معبد نیست و نباید این معبد شروع به واکاوی شود. پس هیچ دسترسی تا کنون به این معبد وجود نداشته است.

 

7. منطقه اختصاصی چرنوبیل، کشور اوکراین

چرنوبیل

نام چرنوبیل را قطعا شنیده اید. انفجار نیروگاه هسته ای این شهر، همیشه و همه جا مورد بحث بوده است. این فاجعه در سال 1986 اتفاق افتاد که در حال حاضر به عنوان فاجعه چرنوبیل شناخته می‌شود. با توجه به انتشار سریع امواج رادیواکتیو، به کسانی که از این فاجعه جان سالم به در برده بودند دستور داده شد تا در کمترین زمان، مکان را ترک کنند. هنوز هم در چرنوبیل جاهایی وجود دارند که با وجود منظر کاملا عادی خود اما سرشار از مرگ هستند! برخی از نقاط شهر چرنوبیل (در حدود 19 مایل مربع) کاملا ایزوله شده است و هیچ کس حق ورود به آن را ندارد چرا که این منطقه هنوز هم آلوده به مواد رادیواکتیو است.

 

8. جزیره مار اقیانوس اطلس در بزریل (Ilha Da Queimada Grande)

جزیره مار اقیانوس اطلس

مار موجود ترسناکی است که هر کسی جرئت مواجه با آن را ندارد؛ اما هزاران هزار مار در یک جزیره چه؟! در یکی از جزایر کشور برزیل در اقیانوس اطلس، به ازای هر متر مربع از آن یک مار زندگی می‌کند! رفتن به این جزیره به منظور حفاظت از جان مار‌های سمی درون آن (و البته حفاظت از جان مسافران) کاملا ممنوع است.

 

9. جزیره سورتسی (Surtsey) در کشور ایسلند

جزیره سورتسی

جزیره سورتسی (Surtsey) در سال 1963 شکل گرفته است. این جزیره پس از فوران آتشفشانی که در همین حوالی وجود داشت سر از آب بیرون آورد! فوران این آتشفشان حدود 3 سال به طول انجامید. این زمین تنها برای تحقیقات علمی استفاده می‌شود. تمرکز اصلی تحقیقات بر این است که بهتر درک کنیم چگونه یک اکوسیستم بدون هیچ تاثیر انسانی می‌تواند شکل بگیرند. فقط یک زن و شوهر دانشمند وجود دارند که اجازه رفت و آمد به این جزیره را دارند و همه آن را یکی از چند مکان ممنوعه در زمین می‌دانند. یکی از قوانین ورود به این جزیره عدم همراه داشتن هیچ دانه و مواد غذایی است. اما با وجود این، دانشمندان متوجه شدند که یک بوته گوجه فرنگی در این جزیره رشد کرده بود! آن‌ها برای عدم ایجاد اختلال در تحقیقاتشان این بوته را از بین بردند.

 

10. منطقه 51، ایالات متحده آمریکا

منطقه 51

منطقه 51 یک منطقه ممنوعه نظامی در ایالات متحده آمریکا است که در 100 مایلی شمال لاس وگاس واقع شده است. دولت ایالات متحده تا سال 2013 وجود چنین منطقه ای را کاملا انکار می‌کرد! اکنون بیشتر مردم بر این باورند که این منطقه محلی برای نگهداری یک فضاپیماست که چند سال پیش از جایی نامعلوم در این منطقه فرودآمده است! این منطقه عمدتا توسط سازمان سیا و ارتش ایالات متحده آمریکا برای انجام یک سرزمین آزمایش استفاده می‌شود. ورود به این منطقه ممنوع است اما خیلی‌ها بر این باورند که منطقه 51 می‌تواند محلی برای نگهداری از موجودات فضایی باشد که با یک فضاپیما به زمین فرود آمدند!

 

11. متروی 2، خط D6، کشور روسیه

19 مکان عجیب که اجازه ورود به آن‌ها را نداریم / 19 Forbidden Places You Are Not Allowed To Enter

در طول سلطنت استالین، یک سیستم مخفی از حمل و نقل زیرزمینی به نام Metro-2 وجود داشت. این سیستم متروی مرموز، ادعا شده که که نهادهای اداری نظیر کاخ کرملین، فرودگاه ونوکووا-2 و آکادمی کارکنان عمومی دولت را به هم متصل می‌کند. گزارش شده که این تونل‌ها شامل آپارتمان و اتاق‌های فنی هم هستند. از آنجا که این تونل برای همه قابل دسترس نبود، بر این باوریم که تونل‌ها برای فرار مقامات و افسران جنگی طراحی شده است. اداره مترو مسکو، وجود این تونل را کاملا انکار می‌کند.  این سیستم متروی مرموز ادعا می کند که نهادهای اداری نظیر کرملین، فرودگاه ونوکووا-2 و آکادمی کارکنان عمومی را متصل می‌کند اما در سال 1994 یک گروه تحقیقاتی اعلام کردند که توانسته اند به این سیستم زیر زمینی راه پیدا کنند. تا کنون وجود چهار خط مترو در این سیستم تایید شده که البته منطقه مورد نظر ما خط ششم است که دسترسی به آن تنها از یک مسیر ویژه میسر بوده و برای افراد بیگانه بشدت ممنوع است!

 

12. غار‌های لاسکو (Lascaux)

غار‌های لاسکو

غار‌های لاسکو (Lascaux) مجموعه غار‌های مرموز در نزدیکی روستای مونتیناک هستند. سقف و دیوار این غارها با نقاشی‌های عجیبی پوشانده شده‌اند که نقاشی به نظر می‌رسد از حیوانات بزرگ باشد. اعتقاد بر این است که سن این غارها در حدود 17 هزار سال است. این غار‌ها در سال 1940 توسط جوانی 18 ساله به نام مارسل راویات کشف شدند و در مورد منشا این غار کسی چیزی نمی‌داند. انسان شناسان بر این باورند که این نقاشی‌ها می‌تواند بیانگر یک مراسم مذهبی شکار در گذشته باشد. قبل از سال 1963 روزانه 1200 نفر از این غار‌ها بازدید می‌کردند که البته به علت آسیب‌هایی که ورود و خروج جمعیت به این نقاشی‌ها می‌رساند، از این سال ورود به این منطقه کاملا ممنوع شد.

 

13. آرشیو مخفی واتیکان، واتیکان

آرشیو مخفی واتیکان

واتیکان و کلیسای کاتولیک در حال حاضر یکی از اسرار آمیزترین مکان‌های مذهبی دنیا هستند. آیا می‌دانستید که در این کلیسا یک آرشیو مخفی از اسناد مربوط به کلیسای کاتولیک وجود دارد که برخی از آ‌ن‌ها قدمتی در حدود قرن 8 میلادی دارند؟ کل آرشیو آن قدر بزرگ است که شامل 53 مایل قفسه است و برای ورود به آنجا باید مجوز‌های ویژه ای داشت. این اسناد، شامل اسناد و مدارک اطلاعاتی از مسیحیان لوتر و همچنین نامه ای از میکل آنژ به پاپ جولیوس دوم است.

 

14. جزیره نیهاو، هاوایی

جزیره نیهاو

نیهاو (Niihau) یکی از جزیره‌های منطقه هاوایی است که اغلب به عنوان جزیره ممنوع شناخته می‌شود. این جزیره در سال 1864 توسط الیزابت سینکلر خریداری شده و از آن زمان مالکیت خصوصی دارد. این جزیره از سال 1952 به این نام شناخته می‌شده است. در جریان بیماری اپیدمی فلج اطفال که سال‌های دور در جزایر هاوایی شیوع پیدا کرد، مردم زیادی به این منطقه رفتند که از این بیماری در امان بمانند. اکنون این جزیره 170 نفر جمعیت دارد که یکی از مقاصد گردشگری منطقه هاوایی هم شناخته می‌شود. اما تعداد معدودی از ثروتمندان و افرادی که حق امتیاز ویژه ورود به این جزیره را دارند، قادر به دیدن نیهاو هستند. میک جگر، که یک موسیقی دان افسانه ای است، یک بار مجاز به ورود به این جزیره شد که این سفر با هلیکوپتر انجام شد.

 

15. جزیره North Brother ایالات متحده

جزیره North Brother

جزیره North Brother در یک زمین 13 هکتاری در چندین مایلی منطقه منهتن آمریکا قرار دارد. این جزیره جایی است که 1000 نفر که در قالب یک کشتی تفریحی به این منطقه سفر کرده بودند، در آب‌های این جزیره غرق شدند. بعد‌ها یک سری عامل بیماری در این جزیره شناسایی شد. مری مالون یکی از مبتلایان به باکتری ناقل این بیماری بود. مری اولین فرد ثبت شده در ایالات متحده بود که به این باکتری آلوده شده بود، این باکتری باعث تب تیفو و عفونت می‌شده است. مری حدود 50 نفر را درگیر این بیماری کرد. 3 نفر از مبتلایان به این بیماری مردند. بعدها از این جزیره به عنوان جزیره نگهداری از معتادها استفاده شد ولی پس از مدتی این جزیره به حال خود رها شد و هر کسی اجازه ورود به آن‌را دارد.

 

16. منطقه ممنوعه فوکوشیما، ژاپن

منطقه ممنوعه فوکوشیما

پس از چرنوبیل، در سال 2011 دومین فاجعه هسته ای متوجه ژاپن شد. پس از وقوع سیل در این کشور، نیروگاه هسته ای شهر فوکوشیما تخریب شد که باعث شد افرادی که در 18 مایلی این منطقه زندگی می‌کردند مجبور به فرار شوند. بعلت تابش شدید مواد رادیواکتیو در این منطقه، کسی مجوز ورود به این منطقه را ندارد. اما یک مرد شجاع (یا شایدم احمق) بدون تجهیرات مناسب به این محل رفت. کئو وی لونگ، یک عکاس 27 ساله مالزیایی بود که تصمیم گرفت به صورت غیر قانونی به این منطقه ممنوعه برود. او در مورد سفر خود به این منطقه گفته:

دیدن این منطقه، همانند دیدن یک شکست و افول به صورت عینی و واقعی بود!

 

17. معبد بزرگ ایسه، کشور ژاپن

 معبد بزرگ ایسه

حرم بزرگ ایس (Ise) یک مکان مقدس در ژاپن است که در آن آماتراسو، الهه خورشید و خدای دین شینتو، پرستیده می‌شود. این معبد فقط از چوب ساخته شده است. این معبد هر 20 سال یکبار بازساری می‌شود و این بازسازی به مفهوم مرگ و تولد دوباره شینتو شناخته می‌شود. با وجود زیبایی خیره کننده این معبد، تنها کشیش‌ها و نمایندگان خانواده امپراطوری اجازه ورود به این معبد را دارند. تنها شانس دیدن این معبد، از طریق حصار‌های چوبی اطراف آن است که حتی اجازه عکس برداری از آن را هم نخواهید داشت.

18. گور‌های بوهمین (Bohemian) کشور ایالات متحده

گور‌های بوهمین

گور‌های بوهمین در خیابان بوهمیان در مونته ریو، کالیفرنیا واقع شده اند. هرساله 2500 نفر از نخبگان دنیا از این منطقه و طی یک رویداد بازدید می‌کنند. در این رویداد که اولین بار از سال 1872 آغاز شد تنها افراد معروف مانند سیاستمداران رده بالا، برندگان جایزه نوبل، مقامات مختلف نظامی، همچنین نخبگان دانشگاه‌هایی مانند هاروارد می‌توانند شرکت کنند. در این مراسم هرساله یک سری سنت‌های عجیبی اجرا می‌شوند. شعار جمعیتی که در این منطقه گردهم می‌آیند Weaving Spiders Come Not Here (عنکبوت‌های خیاط اینجا نیامده اند) است! این به معنای آن است که هیچ نگرانی بیرونی نباید وارد این مراسم شود. تا به امروز، این رویداد تنها با شرکت مردان انجام می‌شوند و فقط زنان می‌توانند به عنوان تدارک بیننده و کارمند در این رویداد کار کنند. روزنامه نگار، جان رونسون، این رویداد را به عنوان یک احساس غیر معمول و ماندگار توصیف کرد! او می‌گوید افرادی که در این مراسم‌ شرکت می‌‌کنند ممکن است به بالاترین حد از موفقیت رسیده باشند اما از لحاظ احساسی در دوران تحصیل خود مانده اند!

 

19. جزیره مورگان (جزیره میمون)، کارولینای جنوبی

جزیره مورگان

جزیره مورگان در شمال بوفورت که در کارولینای جنوبی واقع شده، به عنوان جزیره میمون شناخته می‌شود. این جزیره نام مستعار خود را از میمون‌های بی شماری که در آن زندگی می‌کنند گرفته است. هیچ جمعیت بومی در این منطقه زندگی نمی‌کنند چرا که میمون‌هایی که از پورتوریکو و پاراگوئه به این منطقه آورده شده اند همگی مبتلا به بیماری herpes از نوع B بوده اند. این میمون‌ها پس از ابتلا به این بیماری‌ها شروع به مهاجرت به پاراگوئه کردند. مسئولان کارولینای جنوبی برای مقابله با این مشکل پیشنهاد دادند که این میمون‌ها را تماما به جزیره مورگان بازگردانند. در حال حاضر ورود هیچ انسانی (و حتی میمون!) به این جزیره قانونی نیست و تنها دانشمندانی که برای موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی (NIAID) کار می‌کنند اجازه ورود به این جزیره و تنها به منظور انجام آزمایش روی این میمون‌ها دارند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیر حیدری باطنی
.
07 آبان 1397، 21:11
پاسخ
0
1
جزیره پاوگلیا همون جزیره شاتر مارتین اسکورسیزی نیست؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402