دانلود بهترین بازی های بوکس برای اندروید و iOS

بازی های بوکس برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های بوکس برای اندروید و iOS را معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود این بازی‌ها را برایتان قرار می‌دهیم. اگر از طرفداران این رشته ورزشی هستید، با پلازا همراه شوید.

به دلیل طرفداران بسیاری که این رشته ورزشی دارد، امروزه بازی های بوکس بسیاری برای پلتفرم‌های اندروید و iOS وجود دارند. از آنجایی که این بازی‌ها بر اساس ایده‌های هیجان‌انگیز پیرامون مسابقات بوکس ساخته می‌شوند، باعث می‌شوند بازیکن در عمق بازی فرورفته و برای ساعت‌ها سرگرم شود. بنابراین، برای علاقه‌مندان به این ورزش، در اینجا ما بهترین بازی های بوکس برای اندروید و iOS را معرفی می‌کنیم. پس اگر به دنبال دانلود بازی بوکس برای اندروید و iOS هستید، این مقاله از پلازا را از دست ندهید.

بازی های بوکس اندروید

فهرست مطالب

دانلود بهترین بازی های بوکس برای اندروید و iOS

اگر از رینگ بوکس نمی‌ترسید و برای یک نبرد واقعی بوکس آماده هستید، این مقاله را مطالعه کنید؛ زیرا در اینجا محبوب‌ترین و بهترین بازی های بوکس برای اندروید و iOS را جمع‌آوری کرده و به شما معرفی می‌کنیم. سری بازی های بوکس همیشه مورد توجه گیمرها بوده است که بدنیست بدانید در طول بازی های نامبرده قادر به تجربه گیم پلی بسیار خوبی خواهید بود که این موضوع سبب سرگرم شدن شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد.

بازی Real Boxing – Fighting Game

دانلود بازی بوکس برای اندروید

یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در لیگ بازی های بوکس، Real Boxing – Fighting Game است که پر از هیجان و ماجراجویی بوده و آدرنالین خونتان را بالا می‌برد. این بازی همچنین چندنفره بوده و به شما امکان می‌دهد با بازیکنانی از سراسر جهان بجنگید. پس اگر به بازی‌های بوکس علاقه‌مند هستید و به دنبال دانلود بازی های بوکس دونفره برای اندروید و iOS و نیز بازی های آنلاین بوکس می‌گردید، این عنوان گزینه مناسبی برایتان است. با استفاده از ایده‌های هیجان‌انگیز، گرافیک عالی و کنترل آسان، بازیکنان می‌توانند به راحتی مسابقه داده و از حریفان خود پیشی بگیرند.

دانلود بازی Real Boxing – Fighting Game برای اندروید و iOS

بازی Boxing Star

دانلود بازی بوکس بدون دیتا

آیا می‌خواهید به یک ستاره حرفه‌ای در مسابقات بوکس تبدیل شوید و یا دوست دارید در مسابقات جهانی بوکس شرکت کنید؟ پس یکی از بهترین بازی های بوکس اندروید و iOS یعنی بازی Boxing Star را امتحان کنید. این بازی با جنگیدن در مقابل مبارزان آماتور در زیرزمین‌ها آغاز می‌شود و بعداً به مسابقات قهرمانی جهان می‌رسد. به عنوان یک بازیکن، تمرینات و پشتکار مناسب را در مرحله‌های ابتدایی کسب خواهید کرد و بدین ترتیب با بردن حریفان خود امتیاز کسب می‌کنید و به مسابقات جهانی می‌رسید. نکته جذاب بازی این است که با بالا رفتن تعداد پیروزی در نبردها، کسب درآمد خواهید کرد و می‌توانید یک مدیر شخصی نیز استخدام کنید. این بازی ایده‌آل شامل گرافیک عالی، صداها و مفهوم‌سازی واقعی است که مطمئناً باعث می‌شود ساعت‌ها سرگرم آن شوید.

دانلود بازی Boxing Star برای اندروید و iOS

بازی Punch Boxing 3D

دانلود بازی بوکس دونفره برای اندروید

اگر ترجیح می‌دهید تا بازی های بوکس سه‌بعدی و باکیفیت را انجام دهید، مطمئناً بازی Punch Boxing 3D برایتان رضایت‌بخش خواهد بود. بازی Punch Boxing 3D با ترکیبی شگفت‌انگیز از گرافیک جذاب و جلوه‌های صوتی، جذابیت بازی را برایتان دوچندان می‌کند. در این بازی سه‌بعدی، بازیکن می‌تواند در حین مبارزه با حریف کنترل کاملی بر ضربات و حرکات داشته باشد و همچنین قبل از شروع مسابقه می‌تواند درک کاملی از حرکات مختلف پیدا کند. این بازی شبیه سازی بوکس با ماهیت 3 بعدی خودش میتواند لحظات خوب و سرگرم کننده ای را برای شما تداعی کند که در ادامه به لینک دانلود آن دسترسی خواهید داشت.

دانلود بازی Punch Boxing 3D برای اندروید

بازی Boxing – Road To Champion

بهترین بازی های بوکس برای اندروید

استراتژی و تکنیک مناسب می‌تواند هر فردی را در بوکس برنده کند. Boxing – Road To Champion یکی از بهترین بازی های بوکس اندروید بوده و چیزی بیشتر از فقط یک بازی ساده موبایل است. این بازی به صورت حرفه‌ای و واقع‌گرایانه طراحی شده که کمک می‌کند تا بازیکنان از نقاط ضعف حریف‌ها درس گرفته و از این طریق استراتژی‌هایی بسازند که به آنها کمک کند تا پیشرفت بیشتری در بازی داشته باشند. در طول بازی، بازیکن با درجات مختلفی از دشواری آشنا می‌شود که این امر باعث می‌شود تا توانایی‌های فرد در بازی ارتقا یابد. Boxing – Road to Champion یک بازی خارق‌العاده و شگفت‌انگیز بوده که شامل گرافیک واقعی و کنترل کاربر‌پسند می‌شود. همه این ویژگی‌ها باعث شده تا Boxing – Road To Champion به یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل شود.

دانلود بازی Boxing – Road To Champion برای اندروید

بازی Real Boxing Manny Pacquiao

بازی های بوکس برای اندروید

اگر یکی از طرفداران واقعی بازی های بوکس باشید، با اولین مسابقه مطمئناً عاشق بازی Real Boxing Manny Pacquiao می‌شوید. همانطور که از نام این بازی مشخص است، Real Boxing Manny Pacquiao تجربه واقعی از بوکس را برایتان ایجاد می‌کند. در اینجا بازیکنان با مهارت‌های بوکس حرفه‌ای و فرصت نبرد با بوکسورهای باتجربه آشنا می‌شوند. همه این‌ها از طریق هوش مصنوعی و در کنار مفاهیم واقعی و گرافیک واقع‌گرایانه و نیز به همراه جلوه‌های صوتی شگفت‌انگیز اتفاق می‌افتد.

دانلود بازی Real Boxing Manny Pacquiao برای اندروید و iOS

بازی Virtual Boxing 3D Game Fight

بهترین بازی های بوکس اندروید

بازی Virtual Boxing 3D Game Fight از جمله بهترین بازی های بوکس برای اندروید است که برای علاقه‌مندان به این سبک بازی‌ها طراحی شده است. اگر شما نیز دوست دارید تا بوکس را در محیط مجازی تجربه کنید، این بازی را در موبایل و تبلت اندرویدی خود بارگیری کنید. در این بازی مسابقات شگفت‌انگیزی را در رینگ با حریفان مختلف تجربه خواهید کرد که برای برد باید حرکاتی را انتخاب کنید که برای شما مفید باشند. این عنوان با استفاده از ترکیب گرافیکی واقع‌گرایانه با جلوه‌های صوتی که به جذابیت بازی نیز می‌افزاید، شما را مجذوب خود می‌کند. Virtual Boxing 3D Game Fight همچنین یک احساس واقع‌بینانه هنگام بازی ایجاد می‌کند که در آن بازیکن می‌تواند صدای حریف در حال سقوط و همچنین صدای ضربات را تجربه کند. بنابراین، این بازی جذاب را تجربه کرده و از رقیب خود در رینگ بوکس امتیاز بالایی کسب کنید.

دانلود بازی Virtual Boxing 3D Game Fight برای اندروید

بازی Head Boxing

بهترین بازی های بوکس اندروید

یکی دیگر از بازی های بوکس اندروید جذاب بی‌شک Head Boxing است. در مقایسه با سایر بازی های بوکس، Head Boxing بسیار منحصربه‌فرد بوده و ویژگی‌های جدیدی را برای همه علاقه‌مندان به بازی های بوکس به ارمغان می‌آورد. این بازی آرکید بازیکنان را در مقابل اژدها قرار داده و همچنین ماجراجویی‌های جذابی را به همراه دارد. بازیکن برای پیروزی در بازی لازم است هر سطح را با کسب امتیاز مورد نظر پشت سر بگذارد. علاوه براین، 7 حالت مختلف بازی وجود دارد که هر یک شامل چالش جدیدی می‌شود و بازیکنان باید با زیرکی و مهارت از آن عبور کنند. این مراحل شامل مسابقات قهرمانی، حالت مرگ، حالت چندنفره و… است. تمامی این حالت‌های شگفت‌انگیز، گرافیک واقع‌گرایانه و جلوه‌های صوتی این عنوان را به یکی از جذاب‌ترین بازی های بوکس برای اندروید تبدیل کرده است. امروزه این بازی به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های بوکس شناخته شده است که در آن شخصیت های بسیاری حضور دارند.

دانلود بازی Head Boxing برای اندروید

بازی Real Steel Boxing Champions

بازی های آنلاین بوکس

اگر به دنبال یک بازی جدید، هیجان‌انگیز و پرماجرا هستید، ما به شما بازی Real Steel Boxing Champions را پیشنهاد می‌کنیم. تفاوت این عنوان با سایر بازی های بوکس این است که برخلاف سایر بازی‌های قهرمانی بوکس که در آن بازیکن فقط باید حریف را شکست دهد، در اینجا این فرصت را خواهید داشت که روبات‌های قدرتمند خود را بسازید و قدرت‌های آنها را به نمایش بگذارید. بنابراین بازیکنان با ساخت ربات خود این شانس را پیدا می‌کنند تا هیجان و عملکرد را در بازی بالا ببرند.

دانلود بازی Real Steel Boxing Champions برای اندروید و iOS

بازی Monkey Boxing

بهترین بازی های بوکس

Monkey Boxing یک بازی بسیار سرگرم‌کننده، جذاب و زیبا است. در اینجا شما باید وارد یک جنگ بین میمون‌ها شوید. پس میمون خود را در رینگ بوکس وارد کنید، قابلیت‌های آن را تنظیم کرده و برنده جام و مدال شوید. این بازی به دلیل داشتن گرافیکی با کیفیت عالی و با نور مناسب، شخصیت‌های جذاب، تعداد نامحدودی از سطح و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، در فهرست بهترین بازی های بوکس برای اندروید و iOS پلازا قرار دارد. بنابراین به یک میمون آموزش دهید تا یک جنگنده بی‌نظیر شود و از شرکت آن در بهترین نبردهای بوکس لذت ببرید. بازی همچنین دارای گرافیک سه‌بعدی است و شخصیت‌ها نیز بسیار خنده‌دار و زیبا هستند. همچنین این یکی از بازی های آنلاین بوکس محسوب می‌شود و شما می‌توانید با دوستان خود آن را امتحان کنید.

دانلود بازی Monkey Boxing برای اندروید و iOS

بازی Prison Life RPG

بهترین بازی های بوکس

Prison Life RPG یک بازی محبوب دیگر برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است. مطمئناً بارها فیلم‌هایی در مورد قهرمانانی دیده‌اید که زندانی شده‌اند و مجبور شده‌اند به هر طریقی زنده بمانند. حالا می‌توانید در یکی از بهترین بازی های بوکس این موضوع را تجربه کرده و با حالت چندنفره به جای چنین شخصیتی بازی کنید. این امر باعث شده تا بازی هیجان بسیاری داشته باشد. آیا می‌توانید در شرایط سخت زندان زنده بمانید؟ برای زنده ماندن، شما همیشه باید در شرایط خوب جسمی باشید. برای ارتباط برقرار کردن با نگهبانان نیز می‌توانید به راحتی به آنها رشوه بدهید. برای کسب پول نیز باید در مسابقات بوکس شرکت کرده و برنده شوید.

دانلود بازی Prison Life RPG برای اندروید و iOS

سخن پایانی

در این مقاله 10 مورد از بهترین بازی های بوکس برای اندروید و iOS را معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. اگر تجربه انجام این بازی‌ها را دارید، برایمان بنویسید و اگر بازی دیگری می‌شناسید که جایش در این فهرست خالی است، می‌توانید آن را برای تیم پلازا و خوانندگان مقاله معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402