دانلود اپلیکیشن ترب | معرفی موتور جستجوی محصول ایرانی ترب و برنامه اندروید آن

اپلیکیشن ترب / دانلود برنامه ترب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در سال‌های اخیر با آغاز فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی مختلف در اینترنت، برای پیدا کردن محصولات و مقایسه قیمت‌ها باید وقت زیادی بگذارید. اپلیکیشن ترب برای آسان‌تر کردن اینکار فروشگاه‌های اینترنتی و محصولات آن‌ها را در یک موتور جستجو در اختیار شما قرار داده تا از طریق وبسایت یا با دانلود برنامه ترب بتوانید به مقایسه قیمت یک کالا در فروشگاه‌های مختلف بپردازید.

ترب ابتدا در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه میلیون‌ها کالای مختلف از 1500 فروشگاه در این موتور جستجو قابل دسترسی هستند. کاربران با دانلود اپلیکیشن ترب می‌توانند کالاهای موردنظرشان را جستجو کرده و قیمت آن‌ها را در فروشگاه‌های مختلف با هم مقایسه کنند. علاوه بر این می‌توانید از آخرین تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه فروشگاه‌ها نیز مطلع شوید و بهترین قیمت را برای محصول مدنظرتان پیدا کنید.

در ادامه می‌خوانید:

دانلود اپلیکیشن ترب

علاوه بر نسخه وب اپلیکیشن ترب، این موتور جستجو در نسخه اندروید نیز عرضه شده است. با این حال دانلود اپلیکیشن ترب برای iOS امکان پذیر نیست چرا که تا کنون نسخه‌ای برای iOS منتشر نشده است. اما با وجود اینکه امکان دانلود اپلیکیشن ترب برای ایفون وجود ندارد، کاربران اپل می‌توانند از نسخه تحت وب این موتور جستجو استفاده کنند که برای موبایل بهینه‌سازی شده و شما را از دانلود اپلیکیشن ترب iOS بی‌نیاز می‌کند.

علاوه بر این امکان دانلود اپلیکیشن ترب برای ویندوز هم وجود ندارد چرا که سازندگان این برنامه هنوز نسخه‌ای برای ویندوز عرضه نکردند. به همین دلیل کاربران ویندوز هم به جای دانلود اپلیکیشن ترب برای کامپیوتر می‌توانند به وبسایت این موتور جستجو مراجعه کنند.

امکانات اپلیکیشن ترب

متاسفانه برنامه ترب برای iOS عرضه نشده و کاربران آیفون نمی‌توانند اپلیکیشن اختصاصی برای ترب داشته باشند. اما اپلیکیشن ترب برای اندروید منتشر شده و امکانات و قابلیت‌های حاضر در وبسایت این موتور را با رابط کاربری مدرن خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا دیگر نیازی به مراجعه به وبسایت نداشته باشند. با دانلود اپلیکیشن ترب شما به امکانات زیر دسترسی دارید:

1. پیشنهاد های ویژه

اپلیکیشن ترب / دانلود اپلیکیشن ترب

با دریافت اپلیکیشن ترب، در صفحه اول می‌توانید پیشنهادهای ویژه، محصولات محبوب و محصولات منتخب از دسته‌بندی‌های متفاوت را مشاهده کنید.

2. دسته بندی ها

دانلود برنامه ترب / نسخه وب اپلیکیشن ترب

از پایین صفحه اگر زبانه دسته‌بندی‌ها را انتخاب کنید می‌توانید تمامی دسته‌بندی‌هایی که در برنامه وجود دارد را مشاهده و محصول موردنظر خود را پیدا کنید. این دسته‌بندی‌ها تقریبا تمامی کالاها یا محصولات را شامل می‌شوند. از لوازم سلامت و پزشکی گرفته تا محصولات کامپیوتری، پوشاک، سوپرمارکت، خودرو و حتی تجهیزات صنعتی و پرورش حیوانات.

3. جست و جو

اپلیکیشن ترب / دانلود اپلیکیشن ترب برای ios

با انتخاب زبانه جست‌و‌جو اپلیکیشن ترب، می‌توانید به صورت مستقیم کالای موردنظرتان را با تایپ کردن حروف مربوط به آن پیدا کنید. همچنین می‌توانید کالاهایی که کاربران ترب بیشتر از همه به دنبال آن‌ها بودند را هم مشاهده کنید. علاوه بر این اگر تمایلی به تایپ کردن نداشته باشید می‌توانید با فشار دادن میکروفونی که در کادر جستجو قرار دارد نام کالا را به زبان بیاورید تا برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار برای شما جستجو کند.

4. صفحه کالا

اپلیکیشن ترب / دانلود اپلیکیشن ترب ios

وقتی کالای موردنظرتان را پیدا کردید، در صفحه مربوط به آن می‌توانید نام کالا و مشخصات به همراه تصاویر آن را ببینید. اگر آیکون زنگ را لمس کنید می‌توانید از برنامه بخواهید هر زمانی که تغییر قیمتی در کالا اعمال شد، شما را مطلع کنید. به همین ترتیب با انتخاب آیکون قلب هم می‌توانید کالا را به فهرست کالاهای محبوب خود اضافه کنید.

دانلود برنامه ترب / دانلود اپلیکیشن ترب برای ایفون

اگر کمی پایین‌تر بیایید می‌توانید تمامی فروشگاه‌هایی که در آن لحظه آن کالا را موجود دارند را به همراه قیمت هر فروشگاه مشاهده کنید. افزون بر این با انتخاب هر فروشگاه می‌توانید به صفحه مربوط به آن‌ها بروید و اطلاعات تکمیلی از جمله آدرس و تلفن فروشگاه را مشاهده کنید.

دانلود برنامه ترب / دانلود اپلیکیشن ترب برای ویندوز

در پایین صفحه نیز می‌توانید نمودار قیمت کالا را در اختیار داشته باشید و ببینید در طول ماه‌های گذشته قیمت کالا تا چه اندازه تغییر داشته است. پایین‌تر از نمودار هم کالاهای مشابه با آن کالا را می‌توانید ببینید.

5. ترب من

در زبانه آخر اپلیکیشن ترب، یعنی ترب من به امکانات و تنظیمات اضافی دسترسی دارید. گزینه اول مربوط به کالاهایی است که اطلاع‌رسانی از تغییر قیمت آن‌ها را از برنامه ترب تحت وب و یا نسخه اندروید درخواست کردید. گزینه محبوب‌ها، فهرست کالاهای مورد علاقه شما را نشان می‌دهد. با انتخاب گزینه مشاهدات اخیر می‌توانید کالاهایی که به تازگی از آن‌ها بازدید کرده‌اید را ببینید.

اپلیکیشن ترب / دانلود اپلیکیشن ترب برای کامپیوتر

اما مهمترین گزینه این بخش پیگیری سفارش است. اگر کالایی خریداری کردید و به هر دلیلی پس از گذشت مدت زمان اعلامی فروشگاه، کالا به دست شما نرسید و فروشگاه نیز پاسخگو نبود می‌توانید از این قسمت و از طریق ترب از فروشگاه شکایت و سفارش خود را پیگیری کنید.

در بخش تنظیمات هم به تنظیمات اپلیکیشن ترب مثل لرزش، صدا و اطلاع از پیشنهادهای ویژه دسترسی دارید. همچنین می‌توانید مشخص کنید هنگام استفاده از اینترنت موبایل، تصاویر کالاها دانلود شود یا خیر. دو گزینه آخر مربوط به لیست فروشگاه‌های فعال در ترب و ثبت نام فروشگاه هستند. با گزینه اولی همانطور که از نامش پیداست می‌توانید تمامی فروشگاه‌هایی که در ترب هستند را ببینید و با گزینه دوم هم می‌توانید فروشگاه خودتان را به ترب اضافه کنید.

سوالات متداول

1. اپلیکیشن ترب متعلق به چه شرکتی است؟

موتور جستجوی ترب توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف ساخته شده و هم اکنون تمامی حقوق این سرویس به شرکت فن‌گستران پیشرو بازار تعلق دارد.

2. ثبت نام فروشگاه در ترب چگونه است؟

فروشگاه شما باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. در این صورت می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن ترب نسبت به ثبت نام فروشگاه خود اقدام کنید.

3. دانلود برنامه ترب برای iOS چگونه است؟

دانلود برنامه ترب برای ایفون امکان‌پذیر نیست زیرا تا به امروز نسخه مخصوص سیستم عامل iOS از سوی سازندگان این موتور جستجو عرضه نشده است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
نقد و بررسی اپلیکیشن نماوا و امکاناتش | تماشای آنلاین ...
محمد علی‌محمدی30 مرداد 1400 13:00
thumbnail
معرفی و دانلود اپلیکیشن علی بابا | کاربردی ترین اپلیکیشن ...
مهسا راد30 مرداد 1400 11:00
thumbnail
معرفی و دانلود اپلیکیشن «اسنپ فود» | ویژگی ها و خدمات ...
مهسا راد28 مرداد 1400 17:00
thumbnail
نقد و بررسی اپلیکیشن مسیریاب «بلد» | رقیب ایرانی گوگل ...
محمد علی‌محمدی26 مرداد 1400 16:00

سخن پایانی

از طریق اپلیکیشن ترب کاربران به راحتی می‌توانند کالاهای موردنظر خود را پیدا و قیمت آن‌ها را با چندین فروشگاه مختلف مقایسه کنند. همچنین از آنجایی که تمامی فروشگاه‌هایی که در ترب فعالیت می‌کنند باید دارای نماد اعتماد باشند، علاوه بر اینکه می‌توانید بهترین قیمت را برای محصول موردنظرتان پیدا کنید، می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن هم خرید خود را انجام دهید. نظر شما در مورد موتور جستجوی محصول ترب چیست؟ آیا تا به حال از آن استفاده کرده‌اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402