آشنایی با فیلم های Now You See Me + آخرین اخبار از قسمت سوم

فیلم های Now You See Me
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم های Now You See Me مجموعه‌ای مهیج در ژانر سرقت و شعبده‌بازی هستند. سری فیلم های اکنون مرا میبینی شامل 3 فیلم است. 2 فیلم اول اکران شده و سومین فیلم در دست تولید است. در این مقاله نگاهی به هر سه قسمت مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی داریم.

سری فیلم های Now You See Me مجموعه‌ای از 3 فیلم مهیج با موضوع سرقت است. داستان فیلم‌ها حول محور یک تیم چهارنفره از شعبده‌بازان، با نام چهار سوارکار، رخ می‌دهد که غیرممکن‌ترین سرقت‌ها را ممکن می‌سازند. در سری فیلم های اکنون مرا میبینی شاهد هنرنمایی بازیگران چون جسی آیزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، دیو فرانکو و مایکل کین هستیم. اولین فیلم این مجموعه در سال 2013، و دومین قسمت آن در سال 2016 اکران شد. ساخت قسمت سوم مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی نیز آغاز شده است.

در این مقاله از پلازا به طور مجزا و به اختصار به بررسی هر یک از 3 قسمت مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی می‌پردازیم. این مطلب را با مجموعه فیلم های Now You See Me آغاز می‌کنیم.

آنچه در ادامه خواهید خواند

سری فیلم های Now You See Me

دانلود تمام قسمت های فیلم now you see me

سری فیلم های اکنون مرا میبینی فیلم‌هایی جذاب و مهیج هستند که تماشای آنها را به شدت توصیه می‌کنیم. در ادامه با سری فیلم‌های Now You See Me به صورت تک تک آشنا می‌شوید.

قسمت اول فیلم های Now You See Me

قسمت اول سری فیلم های اکنون مرا میبینی

قسمت اول مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی در 31 می 2013 (10 خرداد 1392) به روی پرده رفت. کرگردان این فیلم مهیج در ژانر سرقت، لوئیس لتریر (Louis Leterrier) بود. نویسندگی فیلمنامه نیز برعهده اد سولومون (Ed Solomon)، بواز یاکین (Boaz Yakin) و ادوارد ریکور (Edward Ricourt) گداشته شده بود. این فیلم با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شد و توانست به فروش فوق‌العاده 351.7 میلیون دلاری در گیشه برسد.

داستان فیلم روایتگر تلاش‌های یک مامور FBI و یک کارآگاه اینترپل است که قصد دارند حقه یک گروه شعبده‌بازی، به نام چهار سوارکار، را بفهمند. این گروه در طول اجرای نمایش شعبده‌بازی خود دست به سرقت زده و پول سرقتی را به تماشاچیان هدیه دادند.

بینندگان با دادن نمره 7.2 از 10 به این فیلم، استقبال نسبتا خوبی از آن داشتند. منتقدین نظرات مختلفی در مورد فیلم داشتند. در راتن تومیتوز دقیقا 50% نقدها، نقد مثبت بوده است. وبسایت متاکرتیک نیز براساس 35 نقد، امتیاز 50 از 100 را به فیلم داده است. رایج‌ترین انتقاد نسبت به فیلم این بود که در پایان فیلم بسیاری از سوالات، بی‌پاسخ رها شدند. گرچه برخی معتقدند این کار عمدی بوده تا جایی برای ادامه فیلم باقی بماند.

قسمت دوم سری فیلم های اکنون مرا میبینی

قسمت دوم مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی

دنباله فیلم اکنون مرا میبینی با نام Now You See Me: The Second Act، در 10 ژوئن 2016 (21 خرداد 1395) توسط کمپانی Lionsgate اکران شد. این بار کارگردانی فیلم را جان ام چو (John M. Chu) در کنار فیلمنامه‌نویس قسمت اول، اد سولومون برعهده داشت. این فیلم با بودجه‌ای بیشتر از قسمت اول، رقمی بین 90 تا 120 میلیون دلار، ساخته شد اما نتوانست به رقم فروش فیلم اول دست یابد. گرچه فروش 334.9 میلیون دلاری چندان هم بد نیست.

داستان فیلم بار دیگر حول محور گروه شعبده‌بازی چهار سوارکار روایت می‌شود. این بار آنان به اجبار به استخدام یک نابغه فناوری درمی‌آیند تا غیرممکن‌ترین دزدی خود، دزدیدن یک تراشه اطلاعات، را انجام دهند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
دانلود فیلم The Many Saints of Newark ؛ داستان، بازیگران و نمرات
تیم پلازا12 آبان 1400 22:00
thumbnail
معرفی فیلم شکارچیان روح بعد از مرگ ؛ داستان، بازیگران ...
فاطمه دارابی11 آبان 1400 11:30

قسمت دوم مجموعه فیلم های Now You See Me امتیاز کمتری ، 6.5 از 10، از بینندگان دریافت کرد. منتقدین نیز بار دیگر نظرات متفاوتی در مورد فیلم داشتند. این بار از میان 197 نقد وبسایت راتن تومیتوز، تنها 34% آنها نقد مثبت بود. وبسایت متاکرتیک نیز امتیاز 46 از 100 را به این فیلم اختصاص داد.عدم حضور آیلا فیشر در قسمت دوم یکی از دلایل ناامیدی منتقدین و طرفداران بود. با اینحال بسیاری نیز با تحسین بازی لیزی کاپلان، او را یکی از بهترین پیشرفت‌های فیلم می‌دانند.

سومین قسمت مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی

جان فلتهایمر (Jon Feltheimer)، مدیرعامل کمپانی Lionsgate، در سال 2015 خبر از ساخت قسمت سوم سری فیلم های اکنون مرا میبینی داد. کارگردان این قسمت نیز جان ام چو است و اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) وظیفه نوشتن فیلمنامه براساس داستانی از اد سولومون را برعهده دارد.

قسمت سوم مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی

تاریخ اکران سومین قسمت از مجموعه فیلم های Now You See Me

متاسفانه ساخت این فیلم نیز تحت تاثیر شیوع کووید-19 قرار گرفته و اکنون بسیار دشوار است که بخواهیم تاریخ دقیقی برای اکران فیلم عنوان کنیم. جان فلتهایمر هنوز در مورد تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 سخنی نگفته، اما می‌توانیم حدس بزنیم این فیلم در ماه‌های آخر سال 2022 روانه سینماها خواهد شد.

داستان فیلم Now You See Me 3

داستان فیلم سورپرایزی برای بینندگان خواهد بود! اریک که پیش از این فیلمنامه‌نویس فیلم Top Gun: Maverick بوده است، نویسندگی فیلمنامه سومین قسمت از فیلم های اکنون مرا میبینی را برعهده دارد. از آنجایی که هیچ شعبده‌بازی حقه‌های قدیمی خود را تکرار نمی‌کند، اریک آ‌مده تا این گروه را به سطح جدیدی ببرد و حقههای جذابی را از آستین خود بیرون بکشد.

بازیگران فیلم های Now You See Me

با توجه به اینکه برخی از بازیگران سری فیلم های اکنون مرا میبینی در هر دو قسمت حضور داشته‌اند، نیازی نیست در هر بخش به صورت مجزا آنان را معرفی کنیم. در این بخش با بازیگران اصلی آشنا می‌شویم.

جسی آیزنبرگ در نقش جی دنیل اطلس

جسی آیزنبرگ در سری فیلم های اکنون مرا میبینی

جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده است. او متولد 5 اکتبر 1983 (13 مهر 1362) در نیویورک است و بازیگری را از سال 1996 آغاز کرده است. وی برای بازی در نقش مارگ زاکربرگ در فیلم The Social Network (2010) نامزد جوایزی چون بفتا، گلدن‌گلوب و اسکار شد. از جدیدترین فیلم‌های او می‌توانیم فیلم Resistance (2020) و فیلم[Zack Snyder’s Justice League (2021) را نام ببریم. همچنین جسی صداپیشه بلو در انیمیشن‌های Rio است. اولین کتاب او، Bream Gives Me Hiccups: and Other Stories در سال 2015 منتشر شد.

مارک روفالو در نقش دیلام رودز

مارک روفالو در مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی

مارک روفالو (Mark Ruffalo) بیش از هر چیز با نقش بروس بنر/ هالک شناخته می‌شود. اما بد نیست بدانیم این بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی کارهای دیگری نیز در کارنامه خود دارد. مارک متولد 22 نوامبر 1967، برابر با 1  آذر 1346، در ایالت ویسکانسین آمریکا است. او بازیگری را از اوایل دهه 90 آغاز کرده و در فیلم‌هایی چون فیلم Zodiac (2007) و فیلم[Shutter Island (2010) حضور داشته است. او با نقش بروس بنر/ هالک در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به شهرت بین‌المللی دست یافت.

او بازیگری است که تاکنون حداقل یک بار نامزد جایزه امی، جایزه گرمی، جایزه اسکار و تونی شده است. از جدیدترین کارهای او می‌توانیم فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (2021) و سریال رو به اکران She-Hulk را نام ببریم.

وودی هرلسون در نقش مریت مک‌کینی

وودی هرلسون در مجموعه فیلم های now you see me

وودی هرلسون (Woody Harrelson) یکی از پرافتخارترین بازیگران آمریکایی و نمایشنامه‌نویس است. وی متولد 23 جولای 1961 (1 مرداد 1342) در ایالت تگزاس است. هرلسون تاکنون 3 بار نامزد جایزه اسکار شده است: فیلمThe People vs. Larry Flynt (1996)، فیلم The Messenger (2009) و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017). وی را اخیرا در نقش وریک در فیلم Kate و نقش کارنیج در فیلم[Venom: Let There Be Carnage، هر دو محصول سال 2021، دیده‌ایم.

دیو فرانکو در نقش جک وایلدر

دیو فرانکو در سری فیلم های now you see me

دیو فرانکو (Dave Franco) بازیگر و فیلمساز آمریکایی، متولد 12 ژوئن 1985 (22 خرداد 1364) در ایالت کالیفرنیا است. او بازیگری را از سال 2007 با حضور در نقش‌های کوچک آغاز کرد. فرانکو با فیلم 21 Jump Street در سال 2012 به شهرت رسید. پس از آن او را در فیلم Nerve (2016)، فیلم The Disaster Artist (2017)، و فیلم 6 Underground (2019) دیدیم. فیلم ترسناک The Rental (2020) اولین تجربه او در کارگردانی است.

مایکل کین در نقش آرتور ترسلر

مایکل کین در فیلم های شبیه now you see me

سر مایکل کین (Sir Michael Caine) یکی از افتخارآفرینان و از نمادهای فرهنگی انگلستان است. بیش از 60 سال از حضورش به عنوان بازیگر می‌گذرد و در این مدت در بیش از 130 فیلم و سریال بازی کرده است. مایکل کین از پولسازترین بازیگران است و در سال 2000 مفتخر به دریافت نشان شوالیه از دستان ملکه الیزابت دوم به پاس یک عمر فعالیت هنری شد. از مشهورترین آثار او می‌توانیم به سه‌گانه شوالیه تاریکی (2005-2012)، فیلم[Inception (2010) و فیلم Tenet (2020) اشاره کنیم.

مورگان فریمن در نقش تادئوس بردلی

مورگان فریمن در فیلم حالا مرا میبینی

مورگان فریمن (Morgan Freeman) از شناخته‌شده‌ترین بازیگران در سراسر جهان است. وی عموما به خاطر صدای خاص خود، و توانایی‌اش در ایفای نقش‌های متفاوت در ژانرهای مختلف شناخته می‌شود. فریمن متولد 1 ژوئن 1937، برابر با 11 خرداد 1316، در ایالت تنسی است. بیش از نیم قرن از آغاز فعالیت وی می‌گذرد و در این مدت افتخارات بسیاری همچون جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و جایزه سیسیل بی دمیل را از آن خود کرده است. از مشهورترین آثار او می‌توانیم فیلم[The Shawshank Redemption (1994)، فیلم Million Dollar Baby (2004) و فیلم Invictus (2009) را نام ببریم. مجموعه فیلم های Now You See Me از آخرین آثار پرطرفدار این بازیگر معروف هستند.

دیگر بازیگران مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی

در دو فهرست زیر با نام و نقش برخی دیگر از بازیگران این مجموعه فیلم‌های مهیج آشنا می‌شوید.

بازیگران فیلم حالا مرا میبینی 1

بازیگران فیلم حالا مرا میبینی 2

  • دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) در نقش والتر مابری
  • لیزی کاپلان (Lizzy Caplan) در نقش لولا می
  • جی چو (Jay Chou) در نقش لی
  • ثنا لاتان (Sanaa Lathan) در نقش مامور ناتالی آستین
  • هنری لوید-هیوز (Henry Lloyd-Hughes) در نقش آلن اسکات-فرانک

بازیگران فیلم اکنون مرا میبینی 3

تاکنون حضور جسی آیزنبرگ، لیزی کاپلان و مارک روفالو، در نقش‎های قبلی خود، در فیلم اکنون مرا میبینی 3 تائید شده است. طبق اطلاعات رسیده بندیکت کامبربچ نیز به عنوان یکی از بازیگران در این پروژه حضور دارد. احتمال می‌رود در این قسمت بار دیگر شاهد نقش‌آفرینی مورگان فریمن، دیو فرانکو، وودی هرلسون، و مایکل کین نیز باشیم. گرچه حضور این افراد هنوز تائید نشده است.

فیلم های Now You See Me

سخن پایانی

در این مقاله با سری فیلم های اکنون مرا میبینی آشنا شدیم. اگر به دنبال فیلم های شبیه Now You See Me هستید، از فیلم The Prestige (2006)، فیلم Inception (2010)، فیلم Ocean’s Eleven (2001) و فیلم Catch Me If You Can (2002) غافل نشوید. نظر شما در مورد این فیلم‌ها چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و دیگر دوستان خود در میان بگذارید.

سوالات متداول

مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی چند قسمت دارد؟

مجموعه فیلم های Now You See Me شامل 3 فیلم است. 2 قسمت اول آن به ترتیب در سال‌های 2013 و 2016 اکران شده، و قسمت سوم نیز در حال ساخت است.

بازیگران سری فیلم های اکنون مرا میبینی کیستند؟

جسی آیزنبرگ، وودی هرلسون، دیو فرانکو، مارک روفالو، مایکل کین، مورگان فریمن و ... از بازیگران مجموعه فیلمهای حالا مرا میبینی هستند.

آخرین قسمت مجموعه فیلم های حالا مرا می بینی کی اکران می شود؟

متاسفانه هنوز تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 اعلام نشده است. احتمال می‌رود این فیلم در اواخر سال 2022 راهی سینماها شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402