آموزش نحوه دانلود فیلم و ویدیو کلیپ از پینترست

دانلود فیلم از پینترست / دانلود ویدیو از پینترست
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دانلود ویدیو از پینترست کار خیلی مشکلی نیست. در صورتی که به‌دنبال روشی برای دریافت فیلم های این شبکه اجتماعی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با چندین روش انجام این کار آشنا شویم.

پینترست یکی از بهترین برنامه‌ها و سایت‌ها برای پیدا کردن ایده‌هایی در زمینه‌های مختلف از دکوراسیون خانه گرفته تا دستور پخت انواع غذاها است. کاربران در این شبکه اجتماعی می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خود را در در دسترس دیگر اعضا قرار داده و از این طریق با دیگران در ارتباط باشند و ایده‌های خود را به‌اشتراک بگذارند. پیشتر در مطلبی جداگانه به نحوه دانلود عکس از این سایت پرداخته بودیم اما در این مطلب پلازا قصد داریم با طریقه دانلود ویدیو از پینترست بپردازیم؛ شما به چند روش می‌توانید از پینترست کلیپ دانلود کنید. می‌توانید این کار را با استفاده از ابزارهای آنلاین، اپلیکیشن‌های اندروید و ربات‌های تلگرام انجام دهید. در ادامه به هرکدام از این روش‌های دانلود فیلم از پینترست خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

سایت های دانلود فیلم از پینترست

ساده‌ترین روش، دانلود ویدیو پینترست از سایت ها است. این سایت‌ها لینک ویدیو را از شما دریافت و سپس لینک دانلود مستقیم آن را در اختیارتان قرار می‌دهند. کافی است روی لینک دانلود کلیک کنید تا فرایند دانلود شروع شود. از این روش می‌توانید برای دانلود فیلم از پینترست برای آیفون و اندروید و همچنین کامپیوتر استفاده کنید.

1. وبسایت از سایت ptdown.net

وبسایت از سایت ptdown.net

از بهترین و آسان ترین سایت های دانلود ویدئو از پینترست سایت ptdown است که دانلود از آن بسیار ساده و راحت است. برای دانلود ویدیو از این سایت نیاز به ساخت هیچ گونه اکانتی نیست و فقط با کپی کردن لینک می توانید ویدیو مورد نظر را دانلود کنید.

برای این کار لینک ویدئو را کپی کرده و در کادر صفحه اصلی سایت ptdown.net پیست کنید و دانلود را بزنید.

2. وبسایت Pinterest Downloader

دانلود فیلم از پینترست

یکی از بهترین سایت‌هایی که برای انجام این کار می‌توانید مدنظر قرار دهید وبسایت Pinterest Downloader است. شما در این سایت بدون نیاز به ساخت یک حساب کاربری می‌توانید ویدیوها، تصاویر و تصاویر GIF را دانلود کنید. ویدیوها با فرمت MP4 برای دانلود در دسترس شما قرار می‌گیرند و شما با کلیک روی لینک دانلود، می‌توانید آن‌ها را مستقیما دریافت کنید. این سایت همچنین دارای یک اپلیکیشن مخصوص اندروید نیز هست که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

3. دانلود آنلاین ویدیو از پینترست با PokoPin.com

دانلود آنلاین ویدیو از پینترست با PokoPin.com

اگر به دنبال آسان و سریع ترین راه برای دانلود از پینترست آنلاین هستید، پیشنهاد ما استفاده از سایت Pokopin است. این ابزار ویدیوهای Pinterest را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. همچنین شما هیچ محدودیتی در استفاده از Pokopin  ندارید و می توانید به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت ویدیوهای پینترست مورد علاقه تان را دانلود و بر روی گوشی یا کامپیوتر شخصی ذخیره کنید.

برای دانلود کافی است لینک ویدیو را کپی کنید، سپس به آدرس Pokopin.com رفته و در آنجا وارد کنید و دکمه Download را بزنید تا لینک دانلود سریعا در دسترس شما قرار بگیرد.

4. وبسایت DotSave

سایت دانلود فیلم از پینترست

گزینه دیگری که برای دانلود فیلم از پینترست انلاین می‌توانید درنظر داشته باشید، وبسایت DotSave است. این سایت نیز دارای یک اپلیکیشن مخصوص اندروید است و امکان دانلود ویدیوهای پینترست را فرمت MP4 در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین بسته به رزولوشن و کیفیت ویدیو می‌توانید فرمت و رزولوشن ویدیو دانلودی را نیز مشخص کنید.

5. دانلود ویدیوهای Pinterest با ابزار GiveFastLink.com

دانلود ویدیوهای Pinterest با ابزار GiveFastLink.com

اگر از کاربران شبکه های اجتماعی باشید احتمالا به وبسایت Givefastlink.com برخورده اید.

این Video Downloader آنلاین و قدرتمند حدود 50 دانلود کننده ویدیو در خود جای داده است. یکی از کاربردهای سایت Givefastlink  امکان دانلود ویدیوهای پینترست Pinterest به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت حجم است.

فقط نیاز است لینک ویدیو Pinterest را کپی و در این وبسایت جستجو کنید تا تمام کیفیت ها را به شما نمایش دهد و به صورت مستقیم آن ها را دانلود و ذخیره کنید.

6. وبسایت PintoDown

سایت دانلود فیلم از پینترست

دانلود فیلم از پینترست با سایت PintoDown نیز فرایند ساده‌ای دارد. در این سایت نیز کافی است لینک ویدیو را در کادر بالای صفحه پیست کرده و سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید. سایت علاوه بر دانلود ویدیو، امکان دانلود تصویر کاور آن را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود فیلم از پینترست برای اندروید و آیفون

در صورتی که یک گوشی آیفون دارید، به‌سختی می‌توانید یک اپلیکیشن مخصوص دانلود ویدیو از پینترست را پیدا کنید. در عوض می‌توانید به سایت‌های بالا مراجعه کرده و از طریق آن‌ها ویدیو خود را دریافت کنید. اما برای کاربران اندرویدی چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی وجود دارند که کار راحت‌تر می‌کنند.

1. Video Downloader for Pinterest

دانلود فیلم از پینترست برای آیفون دانلود فیلم از پینترست برای اندروید

این اپلیکیشن با اختلاف محبوب ترین ابزار دانلود فیلم از پینترست است. برنامه Video Downloader for Pinterest تا به‌حال بیش از 1 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده است و با توجه به کسب امتیاز 4.9 از حدود 50 هزار کاربر، یک گزینه ایده‌آل برای دانلود ویدیو است. این اپلیکیشن متعلق به سایت Pinterest Downloader است که بالاتر به آن پرداختیم. از طریق آن می‌توانید هرکدام از ویدیوهای پینترست را به‌راحتی در گوشی خود دانلود کنید.

  • دانلود اپلیکیشن Video Downloader for Pinterest برای: اندروید

2. All Video Downloader

دانلود ویدیو از پینترست با تلگرام

اپلیکیشن All Video Downloader یک برنامه جامع برای دانلود ویدیو از انواع شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، پینترست، اینستاگرام و توییتر است. کافی است لینک مربوط به ویدیو را در کادر وسط صفحه پیست کرده و گزینه دانلود را انتخاب کنید.

  • دانلود اپلیکیشن All Video Downloader برای: اندروید

3. Video Downloader

دانلود فیلم از پینترست

اپلیکیشن Video Downloader نیز از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. این برنامه امکان دانلود ویدیو از تمامی سایت‌ها و بیشتر شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند و مهمتر از همه دارای ابزارها و امکانات اضافی مثل مدیریت دانلود، شناسایی خودکار ویدیو در صفحات وب، پشتیبانی از کارت حافظه و امکان رمزگذاری روی ویدیوهای دانلود شده را نیز دارد.

  • دانلود اپلیکیشن Video Downloader برای: اندروید

4. Video Downloader for Pinterest

سایت دانلود فیلم از پینترست

این برنامه یک اپلیکیشن بسیار ساده و کم حجم برای دریافت ویدیوهای پینترست است. برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و شما فقط لازم است لینک ویدیو در پینترست را در کادر مربوطه این اپلیکیشن قرار داده و روی گزینه دانلود بزنید. علاوه بر دانلود ویدیو نیز می‌توانید به تمامی ویدیوهای دانلود شده در یک قسمت جداگانه دسترسی پیدا کنید.

  • دانلود اپلیکیشن Video Downloader for Pinterest برای: اندروید

5. Pinterest Video Downloader

دانلود فیلم از پینترست برای آیفون

آخرین برنامه دانلود فیلم از پینترست که در اینجا معرفی می‌کنیم، اپلیکیشن Pinterest Video Downloader است. طرز کار این برنامه نیز مانند برنامه‌های بالا است. شما از طریق آن می‌توانید تمامی ویدیوهای پینترست را روی گوشی خود دریافت کنید. این برنامه علاوه بر ویدیو از دانلود عکس و گیف نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین رابط کاربری مدرن‌تری از برنامه‌های بالا دارد و امکان انتخاب تم‌های مختلف را نیز به‌شما خواهد داد. برای دانلود پینترست دانلودر با لینک مستقیم می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

  • دانلود اپلیکیشن Pinterest Video Downloader برای: اندروید

دانلود ویدیو از پینترست با تلگرام

دانلود گیف و فیلم و ویدیو از پینترست با تلگرام و بدون نصب اپلیکیشن هم امکان‌پذیر است. برای دانلود فیلم های Pinterest با تلگرام می‌توانید از یکی از ربات‌های بی‌شمار این پیام‌رسان استفاده کنید. البته بیشتر این ربات‌ها ابتدا از شما می‌خواهند در کانال‌های مختلف عضو شوید اما یکی از ربات‌هایی که فعلا به‌صورت رایگان کار می‌کند، ربات Pinterest Downloader Bot است.

دانلود ویدیو پینترست از سایت

کافی است لینک پست در پینترست را مانند بالا کپی کنید و آن را به بات بدهید. پس از مدت کوتاهی بات، آن را به صورت ویدیو برایتان ارسال می‌کند و می‌توانید آن را از طریق خود تلگرام دانلود کنید.

سوالات متداول

1. چطور ویدیو روی پنیترست Pinterest را دانلود کنیم؟

در گوشی می‌توانید لینک ویدیو در پینترست را کپی کرده و به سایت‌های دانلود کلیپ از پینترست بروید و ویدیو را دانلود کنید. همچنین از طریق بات تلگرام و اپلیکیشن نیز می‌توانید این کار را انجام بدهید.

2. بهترین برنامه برای دانلود ویدیو از پینترست کدام است؟

Video Downloader for Pinterest بهترین برنامه برای دریافت ویدیو از پینترست است. اما متاسفانه این برنامه تنها مختص اندروید است و کاربران iOS نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

سخن پایانی

با استفاده از روش‌های بالا می‌توانید به دانلود فیلم از پینترست (Pinterest) بپردازید و هر ویدیویی که در این شبکه اجتماعی دیدید را دانلود کنید. البته هنگام استفاده از وبسایت‌های دانلود فیلم بیشتر احتیاط کنید چرا که ممکن است برخی از آن‌ها سعی در آلوده کردن سیستم شما داشته باشند. از نظر شما بهترین روش دانلود ویدیو از پینترست چیست؟ اگر شما نیز با روش دیگری برای انجام این کار آشنا هستید، آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402