بیوگرافی امیر مهدی ژوله ؛ بررسی زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی او

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امیر مهدی ژوله از فیلمنامه‌نویسان طنز و موفق کشورمان است که ورودش به دنیای نویسندگی اتفاقی بود اما قلم خوبش او را برای همیشه در این حرفه ماندگار کرد. در این مقاله به بررسی بیوگرافی امیر مهدی ژوله می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

امیر مهدی ژوله فیلمنامه‌نویس، بازیگر و کمدین ایرانی متولد سال 1358 است که او را بیشتر با آثاری چون «شب‌های برره»، «قهوه تلخ» و «مرد هزار چهره» می‌شناسیم. او در ابتدا به نویسندگی مشغول بوده اما با حضور در برنامه‌هایی چون خندوانه و اجرای استندآپ کمدی بیشتر شناخته شد و پس از آن به عنوان بازیگر کمدی نیز در آثار سینمایی، تلویزیونی و نمایش‌های شبکه خانگی بسیاری چون «روزی روزگاری مریخ»، «خوب بد جلف» و «دیوار به دیوار» حضور پیدا کرد. حضور امیر مهدی ژوله در برنامه نمایش خانگی جوکر فصل اول و سپس در برنامه نمایش خانگی ارتش سری، سر و صدای زیادی به پا کرد. ما در این مقاله از پلازا مروری بر بیوگرافی امیرمهدی ژوله، زندگی شخصی، کارنامه هنری و اخبار و حواشی او خواهیم داشت.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی امیر مهدی ژوله

  • نام و نام خانوادگی: امیر مهدی ژوله
  • تاریخ تولد: 27 مرداد ماه 1358
  • سن امیر مهدی ژوله: 43 سال
  • قد امیر مهدی ژوله: 1/86 متر
  • تحصیلات: فوق دیپلم رشته عمران
  • سال‌های فعالیت: از سال 1381 تاکنون
  • وضعیت تاهل: متاهل، امیر مهدی ژوله از سال 1387 ازدواج کرده است. او و همسرش یک دختر به نام گندم دارند.
  • اینستاگرام امیر مهدی ژوله: amir_mahdi_jule@
همچنین بخوانید :

زندگی نامه امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله - عکس همسر ژوله - همسر امیر مهدی ژوله

در این بخش مروری بر زندگی خصوصی امیر مهدی ژوله از تولد تا ازدواج او خواهیم کرد. امیر مهدی ژوله فیلمنامه‌نویس، کمدین و بازیگر موفق کشورمان، 27 مرداد ماه 1358 در تهران متولد شد. امیرمهدی ژوله تک فرزند است البته یک برادر و دو خواهر ناتنی دارد. او زمانی که هنوز به دنیا نیامده بود و مادرش دوران بارداری را می‌گذراند، پدرش را از دست داد. پدرش در سن 30 سالگی به دلیل تصادف از دنیا رفت. متاسفانه مادر امیرمهدی ژوله هم خیلی زود فوت شد. درست زمانی که این نویسنده موفق کشورمان 14 ساله بود؛ غم از دست دادن مادر را تجربه کرد. پس از آن با مادربزرگش زندگی کرد و برای رسیدن به استقلال خیلی زود به کار کردن روی آورد.

نویسنده موفق آثار مهران مدیری، تحصیلات خود را در رشته عمران آغاز کرد و تا مقطع کاردانی ادامه داد و پس از آن نیز خیلی زود وارد بازار کار شد. امیرمهدی ژوله در سال 1387 با همسرش ازدواج کرد. همسر امیر مهدی ژوله با دختر خاله او دوست بود که باب آشنایی این دو در یک مهمانی خانوادگی صورت گرفت. آقای بازیگر در سن 29 سالگی با همسر خود ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری به نام گندم است که در سال 1394 متولد شد. جالب است بدانید نام گندم را مهران مدیری برای دختر امیرمهدی ژوله انتخاب کرد.

زندگی شغلی امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله - امیر مهدی ژوله نویسندگی - زندگینامه امیر مهدی ژوله

امیرمهدی ژوله ابتدا در بلور فروشی کار می‌کرد اما سرنوشت چیز دیگری برای او رقم زده بود. او نویسندگی را در مطبوعات از سن 22 سالگی به صورت اتفاقی آغاز کرد. طبق گفته‌های خودش، یکی از همسایه‌ها پیشنهاد نویسندگی و روزنامه‌نگاری را به او داد. او در ابتدا از نویسندگی چیز زیادی نمی‌دانست اما به دلیل خواندن مجلات زیاد، استعداد خوبی در این زمینه داشت. او با نوشتن در مطبوعات «جهان فوتبال» و «ایران ورزشی» کارش را شروع کرد. متن‌های امیرمهدی ژوله به صورت طنز بود به همین دلیل خیلی زود مخاطب زیادی پیدا کرد. در نهایت همکاری‌اش را با هفته‌نامه «چلچراغ» آغاز کرد که باعث آشنایی او با پیمان قاسم‌خانی شد.

در حقیقت زمانیکه امیرمهدی ژوله در هفته‌نامه «چلچراغ» فعالیت می‌کرد، به طور کاملا اتفاقی با پیمان قاسم‌خانی آشنا شد. روزی که پیمان قاسم‌خانی برای مصاحبه به دفتر هفته‌نامه رفت، آشنایی این دو رقم خورد. امیرمهدی ژوله از کارهای پیمان قاسم‌خانی تعریف کرد و بعدها متوجه شد او نوشته‌های طنز ورزشی‌اش را می‌خواند. این باب آشنایی در نهایت، معرفی و ورود امیرمهدی ژوله به تیم نویسندگی مهران مدیری را در بر داشت. امیر مهدی ژوله اولین فیلمنامه خود را در سال 1381 برای سریال خاطره‌انگیز «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری نوشت. امیرمهدی ژوله که اکنون از نویسندگان مطرح آثار کمدی کشورمان است، تاکنون فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی موفقی به قلم خود نوشته است.

همانطور که گفته شد امیرمهدی ژوله از سال 1381 به عنوان نویسنده آثار کمدی در تیم مهران مدیری فعالیت می‌کرد. او همیشه در کنار تیم نویسندگی بود و بخش مهمی را برعهده داشت. اما کمتر کسی او را می‌شناخت. تا اینکه سال 1394 به عنوان کمدین در بخش مسابقات استندآپ کمدی حضور پیدا کرد. آن زمان هم اکثر مخاطبین او را به عنوان نویسنده سریال‌های خاطره‌انگیز کمدی می‌شناختند. پس از آن استعداد درخشان او در کمدی و بازی خوبش دیده شد. در واقع شهرت آقای بازیگر را می‌توان پس از حضور در خندوانه و کسب رتبه برتر مسابقه استندآپ کمدی دانست. در ادامه بیوگرافی امیر مهدی ژوله به بررسی کارنامه هنری او و معرفی آثارش می‌پردازیم.

آثار امیر مهدی ژوله به عنوان نویسنده

امیر مهدی ژوله/بیوگرافی کامل امیرمهدی ژوله

همان طور که می‌دانید ژوله فعالیت هنری خود را با نوشتن فیلمنامه فیلم و سریال آغاز کرد. همچنین برخی از آثار او در لیست پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی جای دارند. در ادامه بیوگرافی امیر مهدی ژوله جدولی از فیلم و سریال‌هایی به نویسندگی او را مشاهده می‌کنید.

نام اثرسال تولیدکارگردان
سریال پاورچین1381مهران مدیری
سریال نقطه چین1382مهران مدیری
سریال کمربندها را ببندیم1383مهدی مظلومی
سریال شب‌های برره1384مهران مدیری
سریال باغ مظفر1385مهران مدیری
 سریال زندگی به شرط خنده1385مهدی مظلومی
نمایش خانگی گنج مظفر1386مهران مدیری
سریال مرد هزارچهره1387مهران مدیری
سریال مرد دوهزارچهره1388مهران مدیری
نمایش خانگی قهوه تلخ1389/91مهران مدیری
نمایش خانگی ویلای من1391مهران مدیری
نمایش خانگی شوخی کردم1392مهران مدیری
سریال در حاشیه 1 و 21393/94مهران مدیری
نمایش خانگی عطسه1394مهران مدیری
فیلم ملاقات با جادوگر1398جمشید بهرامیان
نمایش خانگی خوب، بد، جلف: رادیواکتیو1399محسن چگینی
فیلم شیشلیک1399محمدحسین مهدویان
نمایش خانگی روزی روزگاری مریخ1401پیمان قاسم خانی

فیلم های امیر مهدی ژوله

فیلمنامه‌نویس مطرح کشورمان از سال 1395 در آثار سینمایی موفقی حضور پیدا کرد. برخی از فیلم های امیر مهدی ژوله به پرمخاطب‌ترین فیلم سینمایی آن تبدیل شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید تمام آثار سینمایی این بازیگر را مشاهده کنید.

نام اثرسال تولیدنقشکارگردان
خوب بد جلف1395حسامپیمان قاسم خانی
هزارپا1396کریمابوالحسن داوودی
سونامی1397دشتیملاد صدرعاملی
سامورایی در برلین1397فریدونمهدی نادری
ملاقات با جادوگر1398حمید بهرامیان

در ادامه این بخش از بیوگرافی امیر مهدی ژوله معروف‌ترین فیلم‌های سینمایی او را معرفی می‌کنیم.

1. فیلم سینمایی خوب، بد، جلف

فیلمهای امیر مهدی ژوله - فیلم سینمایی خوب، بد، جلف

  • کارگردان: پیمان قاسم خانی
  • بازیگران: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله، ویشکا آسایش و…

فیلم «خوب، بد، جلف» یکی از آثار موفق امیر مهدی ژوله به عنوان بازیگر محسوب می‌شود. او که از سال‌های قبل با برادران قاسم‌خانی همکاری داشت، اولین بازی سینمایی خود را با آن‌ها تجربه کرد. موفقیت این فیلم چشم‌گیر بود و سایت خبرآنلاین آن را یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نوروز 1396 اعلام کرد. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به حضور «مانی حقیقی»، «حسین پاکدل»، «نیوشا ضیغمی»، «بهاره رهنما»، «آزاده صمدی»، «نسیم ادبی»، «مجید مظفری» و «رضا رویگری» اشاره کرد. موفقیت این فیلم سینمایی باعث شد تا سری بعدی آن به صورت سریال نمایش خانگی با نام «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» ساخته شود. امیر مهدی ژوله در این سریال نیز به عنوان نویسنده و بازیگر حضور داشت.

در این فیلم سینمایی پرطرفدار، شاهد بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی در نقش‌های خودشان هستیم. گروهی فیلمساز، به دنبال دو بازیگر تجاری هستند که نقش پلیس کارکشته‌ای را بازی کنند. سرگرد شادمان برای آموزش جمشیدی و درخشانی انتخاب می‌شود. در این بین آن‌ها درگیر اتفاقات مافیایی جدی خواهند شد.

2. فیلم سینمایی هزارپا

فیلمهای امیر مهدی ژوله - فیلم سینمایی هزارپا

  • کارگردان: ابوالحسن داوودی
  • بازیگران: جواد عزتی، رضا عطاران، مهران احمدی، سارا بهرامی، امیرمهدی ژوله، لاله اسکندری، محمد نادری و…

فیلم سینمایی «هزارپا» یکی‌دیگر از آثار کمدی موفق با بازی امیر مهدی ژوله است. او در این اثر نیز همچون دیگر فیلم‌ها بازیگر نقش اول نیست اما بازی تاثیرگذاری در بار کمدی فیلم دارد. هزارپا دومین فیلم پرفروش سینمای ایران است که به فروش حدود 40 میلیارد تومان دست پیدا کرد. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم می‌توان «امید روحانی»، «سپند امیرسلیمانی»، «شهره لرستانی»، «نعیمه نظام‌دوست»، «علی عامل‌هاشمی» و «سیدعلی صالحی» را نام برد.

داستان فیلم سینمایی هزارپا زندگی دو دوست به نام‌های رضا و منصور را بازگو می‌کند. این دو کیف‌قاپی می‌کنند اما به دلیل ظاهر موجهشان تا به حال لو نرفته‌اند. تا اینکه رضا متوجه می‌شود، دختری ثروتمند به نام الهام قصد ازدواج با یک فرد جانباز را دارد. رضا که از کودکی یک پا نداشت، نقشه‌ای می‌کشد تا خود را به الهام نزدیک کند.

3. فیلم سینمایی سامورایی در برلین

فیلمهای امیر مهدی ژوله - فیلم سینمایی سامورایی در برلین

  • کارگردان: مهدی نادری
  • بازیگران: میرطاهر مظلومی، حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله، سامان صفاری، هومن حاجی‌عبداللهی و…

این فیلم سینمایی کمدی داستان زندگی سه دوست با بازی حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله و میرطاهر مظلومی را روایت می‌کند. ژوله در فیلم «سامورایی در برلین» توانست نقش یکی از شخصیت‌های اصلی قصه را بازی کند. این سه دوست، چک‌هایی که سخت پاس می‌شوند را به راحتی تبدیل به پول می‌کنند. این شغل آن‌ها باعث شد تا فردی برای به دست آوردن سند زمینش، از آن‌ها کمک بگیرد.

سریال های امیر مهدی ژوله

امیرمهدی ژوله سال 1387 در چند سکانس از سریال خاطره‌انگیز «مردهزارچهره» بازی کرد. اما حضور اصلی او در تلویزیون پس از درخشیدن در استندآپ کمدی برنامه خندوانه اتفاق افتاد. در جدول زیر می‌توانید لیست کاملی از سریال‌ها و نمایش‌های شبکه خانگی او را مشاهده کنید.

نام اثرسال تولیدنقشکارگردان
نمایش خانگی گلشیفته1396وحیدبهروز شعیبی
سریال دیوار به دیوار1396زامیادسامان مقدم
سریال چوب خط1399نادرحمید بهرامیان
نمایش خانگی خوب، بد، جلف: رادیواکتیو1399حساممحسن چگینی
نمایش خانگی دراکولا1400کامبیزمهران مدیری
نمایش خانگی شب‌های مافیا1400خودشسعید ابوطالب
نمایش خانگی جوکر1401خودشاحسان علیخانی
نمایش خانگی روزی روزگاری مریخ1401افی (افلاطون)پیمان قاسم خانی
نمایش خانگی پدرخوانده1401خودشسعید ابوطالب
نمایش خانگی پدر گواردیولا1401سعید نعمت‌الله
نمایش خانگی ارتش سری1402خودشسعید ابوطالب
نمایش خانگی صداتو1402داورحامد جوادزاده

در ادامه بیوگرافی امیر مهدی ژوله با سریال‌های پرطرفدار آقای بازیگر آشنا می‌شویم.

1. سریال تلویزیونی دیوار به دیوار

امیر مهدی ژوله - سریال تلویزیونی دیوار به دیوار

  • کارگردان: سامان مقدم
  • بازیگران: ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، امیرمهدی ژوله، رویا تیموریان و…

«دیوار به دیوار1» سریال نوروزی 1396 بود که از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال پرطرفدار بازیگران مطرحی داشت و توانست به پربیننده‌ترین سریال نوروزی آن سال تبدیل شود. سریال دیوار به دیوار1 داستان زندگی چند خانواده را بازگو می‌کند که به دلایلی باید چند ماه با هم در یک خانه ویلایی زندگی کنند. کشمکش‌ها و بگومگوهای این افراد با یکدیگر در سریال، موقعیت‌های کمدی زیادی را ایجاد می‌کند. تا جایی‌که ساخت «دیوار به دیوار2» در سال بعد رقم خورد. اما امیر مهدی ژوله به دلیل ممنوع‌الکاری نتوانست در آن حضور داشته باشد.

2. سریال نمایش خانگی گلشیفته

بیوگرافی امیر مهدی ژوله - سریال نمایش خانگی گلشیفته

  • کارگردان: بهروز شعیبی
  • بازیگران: سیامک انصاری، مهدی هاشمی، مهناز افشار، شیلا خداداد، نازنین بیاتی، امیرمهدی ژوله، محمد بحرانی و…

سریال «گلشیفته» در ژانر کمدی ساخته شده و یکی از سریال‌های موفق شبکه نمایش خانگی در سال 1396 است. این سریال 16 قسمت داشت و امیر مهدی ژوله در آن نقش یکی از شخصیت‌های اصلی قصه را بازی می‌کرد. گلشیفته داستان زندگی  دختری به نام گلی دلگشا را روایت می‌کند که به دلیل حساسیت بیش از حد پدرش به مشکل برخورده است. این قضیه زندگی او را به 3 زن دیگر گره می‌زند که هر یک به نوعی درگیر روابط خود با یک مرد هستند.

3. سریال نمایش خانگی دراکولا

بیوگرافی امیر مهدی ژوله - سریال نمایش خانگی دراکورا

  • کارگردان: مهران مدیری
  • بازیگران: اندیشه فولادوند، محمد بحرانی، مهران مدیری، امیرمهدی ژوله، ویشکا اسایش، بهنام تشکر، سیما تیرانداز و…

سریال «دراکولا» که در ادامه سریال «هیولا» ساخته شد، یکی از تازه‌ترین آثار کمدی امیر مهدی ژوله به عنوان بازیگر محسوب می‌شود. این سریال در سال 1400 از شبکه نمایش خانگی پخش شد. پس از سال‌ها همکاری موفق امیر مهدی ژوله با مهران مدیری، سرانجام او در سریال دراکولا به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد.

داستان این سریال ادامه زندگی کامران کامروا را نشان می‌دهد که مجددا ازدواج کرده است. ژاله کبیری همسر دوم او مهمانی بزرگی ترتیب داده اما وسط مهمانی خبر سقوط هلی‌کوپتر کامروا همه را شوکه می‌کند. داستان اصلی سریال، پس از مرگ کامروا و لو رفتن کارهای او آغاز می‌شود.

شایعات و حواشی امیرمهدی ژوله

امیر مهدی ژوله - عکس امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله فیلمنامه‌نویس و بازیگر کمدی کشورمان، فرد پرحاشیه‌ای نیست. اما در برخی از سال‌های فعالیتش دچار حواشی شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. در این بخش از بیوگرافی امیر مهدی ژوله برخی از اخبار فعالیت او و حواشی زندگی‌اش را بررسی می‌کنیم.

دستگیری امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله - دستگیری امیر مهدی ژوله

چندی پیش در یک سایت اصولگرا خبری مبنی بر دستگیری بازیگری با نام الف.ژ منتشر شد. این خبر حاکی از آن بود که آقای بازیگر در یک پارتی شبانه دستگیر شده است. نامی که به اختصار منتشر شده بود همگان را بر آن داشت که آقای بازیگر، امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر موفق آثار مهران مدیری است. او در صفحه شخصی اینستاگرام خود با ذکر یک حدیث نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

حضور جنجالی امیر مهدی ژوله در خندوانه

امیرمهدی ژوله فیلمنامه‌نویس آثار کمدی کشورمان، در سال 1394 به خندوانه دعوت شد. او توسط پوپک مظفری (برنامه‌ریز آثار مهران مدیری) به رامبد جوان معرفی شد. هدف از این معرفی مصاحبه با امیرمهدی ژوله بود چون او بیماری ام اس را شکست داد. در ابتدا قرار بود مصاحبه‌ای همچون روال همیشگی برنامه برگزار شود. اما امیرمهدی ژوله پیشنهاد داد ماجرای بیماری‌اش را به شکل یک استندآپ کمدی اجرا کند. این اجرا موفق بود و بینندگان زیادی را جذب خودش کرد.

امیر مهدی ژوله و تتلو

امیر مهدی ژوله در مسابقه برنامه خندوانه در سال 1394 مطالب طنزی در رابطه با فوتبالیست‌ها و خوانندگان زیرزمینی مطرح کرد و در جریان این مسابقه با عنوان خنداننده شو، موفق شد به مرحله فینال راه پیدا کند و در کنار مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود کند. البته این موضوع واکنش شدید طرفداران تتلو در پیج اینستاگرام او را در پی داشت که باعث شد این بازیگر برای مدتی پیج خود را ببندد.

ممنوع التصویری امیر مهدی ژوله

آقای بازیگر در سال 1398 از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد. در ادامه این حمایت، کمپینی با هشتگ من و سانسورچی راه انداخت. هدف کمپین این بود که سانسور سریال‌هایی که مردم دوست داشتند را نشان می‌داد. همه این فعالیت‌ها به همراه انتشار پستی انتقادآمیز از صدا و سیما در خصوص این سانسورها باعث ممنوع‌التصویری او شد. امیرمهدی ژوله که آن سال قرار بود در «دیوار به دیوار2» حضور پیدا کند به دلیل ممنوع‌الکاری نتوانست در سریال بازی کند.

حقایق پنهان امیر مهدی ژوله

اطلاعات شخصی امیر مهدی ژوله

در بخش پایانی بیوگرافی امیر مهدی ژوله به مطالعه برخی از نکات جالب و حقایق زندگی او می‌پردازیم.

اینستاگرام امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در اینستاگرام خود حدود 3 میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. او که پیشتر در صفحه‌اش مطالب انتقادی سیاسی-اجتماعی منتشر می‌کرد، اکنون به گذاشتن اخبار فیلم و سریال روی آورده است. امیر مهدی ژوله بارها برای نوشتن مطالب انتقادی در صفحه شخصی خود مورد بازخواست قرار گرفت.

اگر به تماشای عکس امیر مهدی ژوله با دخترش و عکس همسر ژوله علاقه‌مندید، می‌توانید صفحه او را دنبال کنید. پیج اینستاگرام امیر مهدی ژوله به صورت پابلیک فعالیت دارد و می‌توانید آن را با سرچ آیدی amir_mahdi_jule@ پیدا کنید.

مهدی ژوله و ام اس (MS)

امیر مهدی ژوله فیلمنامه‌نویس و هنرپیشه مطرح کشورمان در سن 22 سالگی متوجه شد که به بیماری ام اس (MS) مبتلا است. او در ابتدا سختی‌های بسیاری کشید اما اکنون بیماری امیر مهدی ژوله توسط دارو کنترل می‌شود. بیماری ام اس باعث شد تا امیر مهدی ژوله به سربازی نرود و بتواند معافی بگیرد.

همکاری جدید مهران مدیری و امیر مهدی ژوله

چند وقت پیش خندوانه خبر از فیلم جدید امیر مهدی ژوله داد. امیر مهدی ژوله در برنامه خندوانه به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و از همکاری جدیدش با مهران مدیری خبر داد. آقای مدیری قصد ساخت سریال جدیدی را دارد که ژوله نویسنده آن است. شنیده‌ها حاکی از آن هستند که امیر مهدی ژوله به زودی نوشتن فیلمنامه «زالو» سریال جدید مهران مدیری را شروع می‌کند. این فیلم از نظر محتوا با «دراکولا» و «هیولا» متفاوت خواهد بود.

کلام آخر

امیر مهدی ژوله از فیلمنامه‌نویسان و بازیگران شناخته شده کشورمان است. به تازگی شاهد حضور درخشان او در مسابقه‌های نمایش خانگی هیجان‌انگیزی چون جوکر، شب‌های مافیا و ارتش سری بودیم. امیرمهدی ژوله نویسنده آثار مطرح مهران مدیری، اکنون یکی از بازیگران پرطرفدار فیلم و سریال‌های کمدی محسوب می‌شود. به همین منظور ما در این مقاله بیوگرافی امیر مهدی ژوله را به طور کامل بررسی کردیم. همچنین به معرفی آثار مطرح او در سینما و تلویزیون پرداختیم. آیا شما بازی این بازیگر را دوست دارید؟ شما طرفدار کدام یک از فیلم‌های ژوله هستید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402