بهترین بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر و کنسول

بازی های کامپیوتر جنگ ویتنام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر و کنسول را معرفی کنیم. همچنین گیم‌پلی و ویژگی‌های مثبت و منحصربه‌فرد هر یک از بازی‌ها را بیان می‌کنیم. اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، با پلازا همراه شوید.

جنگ ویتنام بدون شک یکی از وقایع مهم تاریخ و یکی از پیچیده‌ترین درگیری‌های دوران مدرن است. این جنگ به دلیل کسب قدرت پس از عزیمت سربازان ژاپنی به یک جنگ طولانی و خونین بین ابرقدرت‌های کره زمین و یک همه‌پرسی فرهنگی و سیاسی در ایالات متحده آغاز شد. هنگام تحقیق در مورد این فهرست از بهترین بازی های جنگ ویتنام به این نتیجه رسیدیم که اکثریت بازی‌هایی که صحنه جنگ را به تصویر می‌کشند، از دید تیرانداز اول شخص هستند. وقتی صحبت از طراحی بازی می‌شود، عدم تقارن در نیروها ممکن است بزرگترین مشکل پیش روی توسعه‌دهندگان باشد؛ زیرا نیروهای تحت حمایت ایالات متحده از تجهیزات و اسلحه‌های بسیار عالی برخوردار بود، اما کاملاً توسط نیروهای ویتنام شمال و جنوبی محاصره شده بودند که حتی پس از تعداد زیادی از عملیات‌های ویرانگر، حاضر به ترک جنگ نشدند. با معرفی بهترین بازی های جنگ ویتنام با ما همراه باشید.

بازی های کامپیوتر جنگ ویتنام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


بهترین بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر و کنسول


در ادامه بهترین بازی های جنگ ویتنام را معرفی خواهیم کرد.

 

بازی Radio Commander

دانلود بازی ویتنام

فرمانده رادیو یکی از بازی های جنگ ویتنام و به صورت استراتژیک است. در بازی Radio Commander، گزارش‌های وضعیت جنگ در قالب اظهارات رادیویی ارسال شده توسط سربازان در حال جنگ به شما داده می‌شود. تنها ابزار مورد استفاده شما رادیو و نقشه موقعیتی است که می‌توانید برچسب‌ها و یادداشت‌ها را در آن قرار دهید. فرمانده رادیو با الهام از بسیاری از داستان‌های واقعی درباره جنگ ویتنام، داستان جوان آمریکایی است که در یک جنگ وحشیانه گرفتار شده که نمی‌تواند در آن پیروز شود. او به دور از کشورش در جنگل تنها مانده و مجبور به جنگ با دشمن نامرئی، آموزش دیده و بسیار مصمم است. این بازی برای کامپیوتر در دسترس است.

 

بازی Air Conflicts: Vietnam

دانلود بازی جنگ ویتنام

Air Conflict: Vietnam یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی پرواز از سری بازی‌های Air Conflict است که توسط Games Farm ساخته شده و توسط BitComposer Entertainment منتشر شده است. Air Conflicts: Vietnam از جمله بازی های جنگ ویتنام است که در آن شما باید به عنوان یک سرباز، خلبانان دشمن را کشته و باعث سقوط هواپیمای آن‌ها شوید تا بتوانید به مرحله بعد بروید. این بازی در سال 2013 برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. نسخه نهایی بازی در سال 2014 برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شد.

 

بازی Air Assault Task Force

بازی جنگ ویتنام برای اندروید

همچنین بخوانید :

Air Assault Task Force یکی از بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر است که توسط شرکت ProSIM ساخته شده و توسط Shrapnel Games منتشر شده است. بازی Air Assault Task Force یک شبیه‌ساز جنگی است و شامل چهار عملیات در طول جنگ ویتنام می‌شود. این بازی دارای قابلیت زمان واقعی و سیستم هوش مصنوعی است. علاوه بر قابلیت به‌روزرسانی، بازی شامل یک GUI نیز است که باعث بهتر شدن گرافیک بازی می‌شود.

 

بازی Operation Flashpoint: Dragon Rising

دانلود بازی جهنم در ویتنام

Operation Flashpoint: Dragon Rising یکی دیگر از بازی های جنگ ویتنام و شبیه‌ساز نظامی برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 است که توسط توسعه‌دهنده بازی انگلیسی Codemasters ساخته شده است. Operation Flashpoint به صورت یک بازی تیراندازی تاکتیکی طراحی شده است و به گونه‌ای واقع‌گرایانه جنگ پیاده نظام مدرن ویتنام را نشان می‌دهد. این بازی درواقع یک دنباله مستقل از بازی Operation Flashpoint: Cold War Crisis است. Dragon Rising در سال 2011 در جزیره تخیلی Skira اتفاق می‌افتد؛ زمانیکه پس از بحران اقتصادی جهانی در سال 2008، بیکاری گسترده و بی‌ثباتی سیاسی در چین در جریان است.

 

بازی ARMA: Armed Assault

دانلود بازی conflict vietnam

ARMA از جمله بازی های جنگ ویتنام است که جایگزین خوبی برای بازی Operation Flashpoint: Cold War Crisis محسوب می‌شود. این بازی دارای گرافیک پیشرفته، قابلیت بازی چندنفره و وسایل نقلیه جدید و جذاب است که در سال 2007 منتشر شد. بازی از زبان ویلیام پورتر، نیروی درجه یک ارتش آمریکا روایت می‌شود و در جزیره داستانی اقیانوس اطلس انجام می‌شود. بازیکن نیز نقش یکی از سربازان آمریکایی را در یکی از ستون‌های ارتش ایالات متحده به عهده می‌گیرد و باید تلاش کند که نیروهای اشغالگر در قسمت جنوبی جزیره را بیرون بیندازند.

 

بازی ARMA 2

دانلود بازی battlefield vietnam برای اندروید

ARMA 2 یکی از بازی های جنگ ویتنام و یک شبیه‌سازی نظامی عالی است که توسط Bohemia Interactive برای مایکروسافت ویندوز تولید و منتشر شده است. این بازی درواقع دنباله بازی قبلی یعنی ARMA: Armed Assault است که با عنوان ARMA 2: Operation Arrowhead در سال 2010 منتشر شد. این بازی شامل حالت‌های چندنفره و یک‌نفره است. ARMA 2 درواقع یک بازی تیراندازی تاکتیکی است که در درجه اول روی نبردهای پیاده نظام متمرکز است، اما عناصر مهم جنگی هوایی را نیز دارد. همچنین بازیکن می‌تواند با استفاده از نقشه، چندین گروه را فرماندهی کند.

 

بازی ARMA 3

دانلود بازی حمله به ویتنام برای کامپیوتر

ARMA 3 نیز از سری بازی های جنگ ویتنام است و همچون بازی قبلی مبتنی بر تیرانداز تاکتیکی نظامی است که در سال 2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و بعداً در سال 2015 برای macOS و Linux نیز ساخته شد. داستان بازی ARMA 3، اواسط دهه 2030 را نشان می‌دهد؛ هنگامی که یک اتحاد نظامی جدید شرقی، موسوم به پیمان اتحاد استراتژیک کانتون-پروتکل (CSAT) به رهبری ایران و چین شکل می‌گیرد، در حالی که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هنوز فعال است. لوکیشن بازی نیز در دریای اژه و جزیره اقیانوس آرام جنوبی شکل گرفته است.

 

بازی Battlefield Vietnam

بهترین بازی های جنگ ویتنام

Battlefield Vietnam یکی از بازی های جنگ ویتنام به سبک تیرانداز اول شخص محسوب می‌شود که برای مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. بازی Battlefield Vietnam در طول جنگ ویتنام اتفاق می‌افتد و انواع زیادی از نقشه‌ها را بر اساس تنظیمات تاریخی به نمایش می‌گذارد. در سال 2005، EA بازی را با عنوان Battlefield Vietnam: Redux مجدداً منتشر کرد که شامل وسایل نقلیه جدید، نقشه‌ها و یک حالت جنگ جهانی دوم است. در بیشتر نقشه‌ها، هدف این است که از نقاط کنترل در اطراف نقشه استفاده کنید تا بازیکنان و وسایل نقلیه کنترل‌پذیر را زیر سلطه خود در بیاورید.

 

بازی Call of Duty: Black Ops

دانلود بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر

Call of Duty: Black Ops از دیگر بازی های جنگ ویتنام به سبک تیرانداز اول شخص است. این عنوان در سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و Wii با یک نسخه جداگانه برای Nintendo DS منتشر شد. این بازی هفتمین عنوان در سری بازی‌های Call of Duty است و درواقع ادامه داستان Call of Duty: World at War است. مبارزات بازی در دهه 1960 و به سبک جنگ است. جیسون هادسون، عضو سازمان سیا بوده و شخصیت اصلی بازی است. مکان‌های ارائه شده در این بازی شامل کوبا، روسیه، ایالات متحده، قزاقستان، هنگ‌کنگ، ویتنام و محور قطب شمال است. این بازی دارای چندین حالت مبتنی بر هدف است که در 14 نقشه مختلف قابل بازی است.

 

بازی Conflict: Vietnam

بازی جنگ های هوایی ویتنام

Conflict: Vietnam از جمله بازی های جنگ ویتنام و نیز همانند بسیاری دیگر از بازی‌های این سبک، یک بازی ویدیویی تیراندازی تاکتیکی است که برای پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس، مایکروسافت ویندوز و همچنین پلتفرم‌های موبایل منتشر شده است. بازی جنگ ویتنام درواقع سومین بازی از سری Conflict است. در این عنوان، گیمر بازیکنی را در اختیار دارد و باید چهار گروه از 101 سرباز زمینی و 101 نیروی هوایی را در آستانه حمله در سال 1968 کنترل کند. حالت بازی چندنفره به دو بازیکن اجازه می‌دهد تا هر کدام چهار بازیکن را کنترل کنند و نیروهای ارتش ویتنام شمالی (NVA) را در اختیار بگیرند.

در این مقاله بهترین بازی های جنگ ویتنام را معرفی کردیم و نکات مثبت و منفی هر یک را توضیح دادیم. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید باشد. اگر بازی دیگری در این سبک می‌شناسید که در فهرست پلازا نیست، خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ابوالفضل
.
14 آبان 1401، 03:08
پاسخ
0
0
بازی درمورد جنگ ویتنام سرچ کردم یه عکس اول مقاله است که خیلی جالب و باکیفیت هست مال کدوم بازی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402