بهترین جاهای دیدنی و تفریحی اصفهان در شب | اصفهان شب کجا بریم؟

بهترین جاهای دیدنی و تفریحی اصفهان در شب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در سفر به اصفهان کجا بریم؟ جاهای دیدنی اصفهان در شب کدامند؟ برای شب گردی در اصفهان به کدام جاذبه دیدنی سر بزنیم؟ شهر اصفهان از جمله شهرهای دیدنی ایران است که در سه دوره پایتخت ایران بوده است و به همین خاطر بناهای تاریخی بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. در میان جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اصفهان مکان‌هایی هستند که در شب بسیار جادویی و مسحور کننده می‌باشند و به گردشگران اجازه می‌دهند تا تجربه سفری فوق العاده و بی‌نظیر را در اصفهان به دست آورند. تا چه اندازه درباره بهترین جاهای دیدنی و تفریحی اصفهان در شب اطلاعات دارید؟

تماشای دیدنی‌های اصفهان در شب فرصت مناسبی است برای درک اینکه چرا به این شهر لقب نصف جهان داده شده است. در حقیقت شبگردی در اصفهان فرصت فوق العاده‌ای برای تجربه و لمس درخشش اعجاب انگیز و زیبایی‌های موجود در این شهر است. در واقع می‌توان گفت: که اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان آثار تاریخی و سازه‌های باشکوهی هستند که از دورانهای مختلف به جای مانده‌اند. اگر تصمیم دارید که سفری به اصفهان داشته باشید و می‌خواهید به شبگردی در اصفهان بپردازید با ما همراه شوید تا شما را با چندی از بهترین مراکز گردشگری اصفهان در شب آشنا کنیم.

فهرست مطالب

لیست جاهای دیدنی و تفریحی اصفهان در شب
لیست مراکز گردشگری اصفهان در شب

اصفهان دارای جاذبه‌های دیدنی جذابی است که نه تنها در روز بلکه در شب بسیار مجذوب و خیره کننده هستند در واقع می‌توان گفت: تمامی جاهای دیدنی اصفهان در شب لنگ و لعاب دیگری پیدا می‌کنند. شبگردی در اصفهان چه در نیمه اول سال و چه نیمه دوم سال جذابیت‌های خاص خود را دارد و در هر موقع از سال می‌توانید زیبایی‌های آنها را متفاوت‌تر مشاهده کنید.

قبل از اینکه چمدانتان را برای سفر به اصفهان ببندید یک لیست مناسب از جاهای تفریحی اصفهان در شب و همچنین مکان‌های دیدنی اصفهان در شب همراه آدرس تهیه کنید تا در زمان اقامت در اصفهان دیگر ذهنتان درگیر این پرسش نباشد که در اصفهان برای شبگردی کجا بریم؟

1- سی و سه پل

سی و سه پل از بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب
بازدید از سی و سه پل در شب

یکی از مهم‌ترین و مشهورترین دیدنی‌های اصفهان در شب، سی و سه پل است. این پل در طول تاریخ با نام‌های مختلفی خوانده‌ شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پل شاه‌عباسی، پل الله‌وردی خان، پل جلفا، پل چهل چشمه و پل سی‌وسه چشمه اشاره کرد.

این پل زیبا و دیدنی اصفهان از ۳۳ دهانه تشکیل شده است که ۲۹۵ متر طول و ۱۴ متر عرض دارد. انعکاس تصویر پل در آب زیبایی آنرا دو چندان می‌کند. این اثر در تاریخ ۱۵ دی سال ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۱۱۰ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت.

بازدید از این بنای دیدنی هم در روز و هم در شب زیبایی‌های خاص خود را دارد. پیشنهاد ما به شما دوستانی که قصد سفر به اصفهان را دارید این است که برای تماشای این پل زیبا زمانی که زاینده رود پرآب است به آنجا بروید.

  • آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان چهارباغ

2- پل خواجو

پل خواجو از بهترین جاهای گردشگری اصفهان در شب
پل خواجو

یکی از پل‌های تاریخی و زیبای اصفهان که در زمان خود جز زیباترین پل‌های دنیا به شمار می‌رفته است پل خواجو است. بازدید از این پل و قدم زدن روی آن مخصوصاً غروب و اوایل شب لذت بخش‌ترین تفریح برای گردشگران است. پل خواجو که در شرق سی و سه پل قرار دارد از نظر استحکام، تقارن و سبک معماری یکی از پل‌های منحصر به فرد ایران به حساب می‌آید.

این پل به عنوان زیباترین پل‌های عصر صفوی شناخته است و به خاطر معماری و تزیینات کاشی‌کاری که در طراحی و ساخت این پل به کار رفته‌اند شهرت بسیاری پیدا کرده است.

پل خواجو در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۱۰ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت.

این پل یک شاهکار معماری دوران صفوی است که طبق برخی منابع معماری بی‌شباهت به پل طبیعت تهران نمی‌باشد. پل خواجو ۱۳۳ متر طول، ۱۲ متر عرض و هفت و نیم متر معبر دارد که در ساخت آن از مصالحی همچون آجر سنگ و ساروج استفاده شده است.

در واقع این پل به عنوان سطح زیرزمینی در برابر دریاچه مخزن آب زیرزمینی اصفهان عمل می‌کند. پل خواجو نه تنها محلی برای عبور و مرور است بلکه دارای ساختمان شاه نشین نیز می‌باشد که محل اقامت موقت شاهان و بزرگان بوده است.

3- میدان عتیق

معرفی میدان کهنه اصفهان
معرفی میدان کهنه اصفهان

وجود نورپردازی و فواره‌های باشکوهی که در این میدان قرار دارند در شب فضای خاصی را ایجاد می‌کند. میدان عتیق بزرگترین و قدیمی‌ترین میدان شهر اصفهان است که تا قبل از ساخت میدان نقش جهان مرکز شهر اصفهان بوده است.

این میدان قدیمی که یکی از بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب است که مسیر ارتباطی بین مسجد جامع با مکان‌هایی همچون بازار بزرگ، کاروانسرای کاسه‌گران و بنای هارونیه می‌باشد.

همچنین بخوانید :

4- میدان نقش جهان

شب گردی در نقش جهان اصفهان
آشنایی با میدان نقش جهان

یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب میدان نقش جهان است که جزو باشکوه‌ترین دیدنی‌های این شهر به شمار می‌آید و مربوط به دوران صفویان است.

میدان نقش جهان مجموعه‌ای برجسته تاریخی در ایران و جهان است که طول آن بیش از ۵۰۰ متر و عرض آن ۱۶۰ متر است همچنین دور تا دور آن را ۲۰۰ حجره در دو طبقه پوشانده‌اند و چهار بنای تاریخی ارزنده در قسمت‌های مختلف آن خودنمایی می‌کند. از جمله آثار تاریخی اطراف میدان نقش جهان می‌توان به مسجد شاه، مسجد شیخ لطف‌الله، بازار قیصری و کاخ عالی قاپو اشاره کرد که دیدن هر کدام از آنها حس خوبی را به شما انتقال می‌دهد.

این جاذبه دیدنی اصفهان در هشتم بهمن ماه ۱۳۱۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید همچنین در اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ از نخستین آثار ایرانی بود که در فهرست یونسکو ثبت شد.

  • آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان

5- خیابان چهار باغ عباسی

آشنایی با خیابان چهار باغ عباسی اصفهان برای دیدن در شب
آشنایی با خیابان چهار باغ عباسی

در گوشه و کنار بافت قدیمی اصفهان آثار ارزشمند تاریخی بسیاری را می‌توانید ببینید که خیابان چهارباغ عباسی یکی از آنهاست. این خیابان از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان در فصل پاییز و شب می‌باشد و از پر اهمیت‌ترین آثار دیدنی اصفهان به شمار می‌آید.

چهارباغ عباسی در واقع مجموعه‌ای از چند چهارباغ است که نام یکی از آنها بر تمامی مجموعه نهاده شده است. چهارباغ عباسی از سی و سه پل آغاز می‌شود به سمت شمال شهر امتداد دارد و در سمت جنوبی شهر تا دروازه شیراز ادامه پیدا می‌کند.

این خیابان زیبا بعد از تعیین اصفهان به‌عنوان پایتخت در عصر شاه عباس اول و به دستور وی ساخته شدند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی

6- محله جلفا

محله جلفا اصفهان کجاست؟

یکی از محله‌های ارمنی نشین دوران صفویه که در اصفهان واقع شده محله جلفا است که از جمله بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب به شمار می‌آید با رفتن به این محله شاهد یک دنیای جدید از معماری و فرهنگ غربی در دل اصفهان خواهید بود.

این محله که از قدیمی‌ترین محله‌های اصفهان است به دلیل حفظ بافت سنتی و ساختار قدیمی خود از جمله جاذبه‌های گردشگری جذاب در اصفهان به شمار می‌آید. وجود بناهای خشتی زیبا، خیابان‌های سنگ فرش شده، کافه‌های قدیمی و کلاسیک و مغازه‌های کوچک محله جلفا را به یکی از دیدنی‌های اصفهان تبدیل کرده است.

در محله جلفا که محل سکونت ارامنه اصفهان است کلیسای تاریخی وانک که از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌باشد نیز وجود دارد. بنابراین اگر تصمیم دارید برای شبگردی به این محله قدیمی اصفهان بروید تایم خود را جوری برنامه‌ریزی کنید که هم از کلیسای تاریخی وانک دیدن کنید و هم غروب آفتاب در این محله خود را برای نوشیدن قهوه در کافه‌های دنجش دعوت کنید.

7- پارک صُفّه

بهترین مکان‌های تفریحی اصفهان در شب

شهر اصفهان به خاطر وجود بناهای تاریخی جاذبه‌های طبیعی و صنایع دستی فراوان از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می‌آید.

یکی از جاذبه‌های تفریحی گردشگری اصفهان که تمامی عناصر جذب گردشگر را در خود دارد پارک صُفه است که به دلیل ارتفاع زیاد دارای چشم انداز فوق العاده زیبایی از شهر اصفهان می‌باشد به همین خاطر است که به آن لقب بام اصفهان داده شده است.

از جمله دیدنی‌های این پارک می‌توان به چشمه درویش، چشمه گل زرد، چشمه خاچیک و قلعه شاه دژ اشاره کرد. علاوه بر این‌ها پارک صُفه از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی همچون زیپ لاین و تله کابین نیز برخوردار می‌باشد.

به خاطر وجود جاذبه‌های تفریحی و گردشی که در این پارک وجود دارد آنرابه عنوان منطقه تفریحی و یکی از زیباترین دیدنی‌های اصفهان در شب می‌توان معرفی کرد.

  • آدرس: اصفهان، بلوار شهدای صفه
  • تلفن: ۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۱

8- پارک ناژوان

معرفی پارک ناژوان

از دیگر جاذبه‌های فوق العاده اصفهان برای شبگردی پارک ناژوان است که ترکیبی از ساحل زیبای زاینده رود، پارک جنگلی، مراکز و امکانات گردشی و تفریحی و کوچه باغ‌های بکر می‌باشد.

این جاذبه فوق العاده وسعتی ۱۲۰۰ هکتاری دارد که امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی همچون: زمین‌بازی کودکان، پارک بادی، مسیر دوچرخه‌سواری، فضای جنگلی با آلاچیق‌های متعدد، عکاس‌خانه، زمین ماسه، امکانات قایق‌رانی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، ایستگاه‌های درشکه‌سواری را در خود جای داده است و تبدیل به یک مکان فوق‌العاده برای پینیک و تفریحات خانوادگی شده است.

علاوه بر امکانات تفرحی و رفاهی که در پارک ناژوان وجود دارد این پارک دارای بخش‌های تفریحی و دیدنی بسیار دیگری نیز می‌باشد که از جذابترین آنها می‌توان به بخش‌های مانند: باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، موزه صدف، تله سیژ، شهربازی و… اشاره کرد.

  • آدرس: اصفهان، بزرگراه شهید حبیب‌اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان

9- پارک مشتاق

پارک مشتاق

یکی از زیباترین پارک‌های اصفهان بوستان مشتاق است که به خاطر وجود زاینده رود و آبی که در این رود جریان دارد فضای سبز زیادی را در خود جای داده است.

بوستان مشتاق که از بهترین جاهای دیدنی تفریحی اصفهان در شب می‌باشد از محدوده پل خواجو شروع و تا پل شهرستان ادامه دارد و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای پیاده‌روی و پیک نیک به شمار می‌آید. این پارک فضایی مناسب برای یک تفریح سالم و شاد است چرا که هر زمان دوست داشته باشید می‌توانید برای پیاده‌روی به این بوستان بروید یا برای پیک نیک‌های دوستانه و خانوادگی آن را انتخاب کنید.

علاوه بر این، پارک مشتاق دارای فضای بازی برای کودکان نیز می‌باشد که می‌تواند آنها را سرگرم کند همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید در بخش رودخانه بوستان مشتاق قایق سواری کنید.

  • آدرس: اصفهان، میدان بزرگمهر، خیابان مشتاق، بعد ازخیابان عبدالله انصاری، حاشیه زاینده رود

10- باغ فدک

تفریحات باغ فدک اصفهان

از دیگر جاذبه‌های طبیعی و تفریحی اصفهان که محلی ایده‌آل برای کمپینگ و گردشگری است باغ فدک است که دارای وسعت ۸۵ هزار هکتار می‌باشد. باغ فدک که در واقع یک پارک جنگلی زیبا با امکانات تفریحی رفاهی متعدد در اصفهان است یکی از بهترین مکان‌ها برای شبگردی در اصفهان به شمار می‌آید. چرا که وجود دریاچه مصنوعی در باغ فدک باعث شده که گردشگران زیادی برای تفریح و پیاده‌روی شبانه از آن دیدن کنند.

از جمله امکانات تفریحی و رفاهی که در این باغ وجود دارد می‌توان به زمین‌های ورزشی، کتابخانه و سالن مطالعه، زمین اسکیت، محوطه بازی کودکان، باغ بانوان، سکوهای نصب چادر، فضای سبز، محل ظرفشویی، آب‌خوری، دستشویی و سرویس بهداشتی، پارکینگ خودرو، بازارچه خرید، پارک بادی، سینمای پنج بعدی و نمایشگاه صنایع دستی اشاره کرد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان کاوه، بلوار آزادگان

11- باغ گل های اصفهان

سرزمینی رویایی در دل اصفهان

از جاذبه‌های دیدنی و متفاوت اصفهان در شب، باغ گل‌های اصفهان است که فرصتی است برای علاقمندان به آشنایی با گل و گیاهان. این باغ زیبا و دیدنی شهر اصفهان کارکردهای مختلفی از جمله تفریحی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دارد.

در این باغ‌ علاوه بر گیاهی متنوع، به خاطر عنصر معماری سنتی و بناهای که در باغ وجود دارد چشم اندازی خیره کننده نیز به وجود آمده است.

این باغ دارای قسمت‌های مختلفی همچون:شامل پاویون ورودی، محوطه باغ، برکه‌ها و آبشار، آمفی‌تئاتر روباز،‌ گلخانه، هزارتو، باغ صخره‌ای، باغ رز، باغ گیاهان دارویی و خوراکی، باغ سوزنی برگان است که برای گردشگران و توریست‌های بسیار جذاب می‌باشد.

  • تلفن: ۳۲۶۷۲۰۵۹ ۰۳۱
  • آدرس: میدان بزرگمهر، ابتدای خيابان سلمان فارسی

12- شهربازی شهر رویاها

بزرگ‌ترین مرکز تفریحی کشور

یکی از بزرگترین شهربازی‌های ایران که در شهر اصفهان قرار دارد شهربازی شهر رویاهاست که مکانی مناسب برای تفریح کودکان به شمار می‌آید.

این شهربازی به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تفریحی کشور دارای سرگرمی‌های مختلفی همچون شهربازی روباز، سالن سرپوشیده بازی‌های رایانه‌ای، سینماهای چندبعدی، پارک آبی و کارتینگ و غیره می‌باشد که هر گردشگری را با هر رده سنی و سلیقه‌ای جذب خود خواهد کرد.

شهربازی شهر رویاها مجتمعی تفریحی است که در سال ۱۳۸۸ با مشارکت شهرداری اصفهان و شرکتی فناوری چینی تاسیس شد و در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

این شهربازی با وسعتی برابر ۱۷ هکتار به عنوان بزرگترین مرکز تفریحی اصفهان شناخته شده است و با وجود بیش از ۹۰ جاذبه گوناگون برای تمام رده‌های سنی به یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی و دیدنی اصفهان برای گردش خانوادگی و دسته جمعی تبدیل شده است.

  • تلفن: ۹۵۰۲۰۹۶۰ ۰۳۱
  • آدرس: بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن‌دشت، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

13- شهربازی کهکشان عجایب

جدیدترین و به روزترین مجموعه تفریحی اصفهان

یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی و تفریحی اصفهان در شب، شهر بازی کهکشان عجایب است. مکانی مجهز به جدیدترین و به روز ترین دستگاه‌های دنیا که بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته است. این مجموعه تفریحی از مدرن‌ترین مراکز تفریحی سرپوشیده در ایران است که در طبقه سوم یک مجتمع تجاری(سیتی سنتر) اصفهان قرار گرفته است.

شهربازی سرپوشیده کهکشان عجایب شهر اصفهان که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است دارای امکانات متنوعی مانند: ۱۲۰ دستگاه‏ بازی و سرگرمی، فودکورت، کافی شاپ، غرف گریم و اتاق تولد می‌باشد.

این مجموعه تفریحی که برای هر رده سنی و سلیقه‌ای جذابیت دارد مجهز به وسایل بازی و سرگرمی‌های هیجان انگیزی است که از میان آنها تفریحاتی از قبیل: ایرهاکی، بازی مکانیکی شتر سواری، قصربادی، ترامپولین، ترن فضایی، کشتی فضایی، استخر توپ، قلعه فضایی، تکنوپاپ، تیراندازی و ماشین برقی برای کودکان طراحی شده است و تفریحات دیگری مانند: دستگاه‌های شبیه‌ساز، بازی‌های ویدئویی، کنسول‌های واقعیت مجازی، بیلیارد و بولینگ مختص بزرگسالان می‌باشد.

  • ساعات کاری: ۶ ماه اول سال از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۲۴ – ۶ ماه دوم سال از ساعت ۱۶ تا ۲۴، روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۴، روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • تلفن: ۳۶۵۵۰۱۸۵ ۰۳۱
  • آدرس: مجموعه اصفهان سیتی سنتر، طبقه سوم، مقابل پردیس کتاب

سوالات متداول معرفی جاهای دیدنی و گردشگری اصفهان در شب

بهترین جاهای دیدنی و تفریحی اصفهان در شب کدامند؟

سی و سه پل، پل خواجو، میدان عتیق، میدان نقش جهان، خیابان چهارباغ عباسی، محله جلفا، پارک صفه، پارک ناژوان، پارک مشتاق و باغ فدک

سی و سه پل در چه تاریخی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید؟

در تاریخ ۱۵ دی سال ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۱۱۰ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت.

کدام آثار تاریخی اطراف میدان نقش جهان اصفهان قرار دارند؟

از جمله آثار تاریخی اطراف میدان نقش جهان می‌توان به مسجد شاه، مسجد شیخ لطف‌الله، بازار قیصری و کاخ عالی قاپو اشاره کرد.

امکانات تفرحی و رفاهی که در پارک ناژوان وجود دارد کدامند؟

زمین‌بازی کودکان، پارک بادی، مسیر دوچرخه‌سواری، فضای جنگلی با آلاچیق‌های متعدد، عکاس‌خانه، زمین ماسه، امکانات قایق‌رانی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، ایستگاه‌های درشکه‌سواری

جمع بندی

خوشبختانه جاذبه‌های تفریحی و دیدنی اصفهان به قدری زیاد هستند که بدون شک برای بازدید از آنها وقت کم خواهید آورد از میان انبوه جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اصفهان برخی از مکان‌ها هستند که در شب زیبایی و جذابیت بسیاری دارند که از جمله بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب می‌توان به مواردی همچون: سی و سه پل، پل خواجو، میدان عتیق، میدان نقش جهان، خیابان چهارباغ عباسی، محله جلفا، پارک صفه، پارک ناژوان، پارک مشتاق و باغ فدک اشاره کرد که بهترین گزینه‌ها برای شبگردی در اصفهان هستند.

هر یک از این جاذبه‌های تفریحی و دیدنی از جمله جاذبه‌هایی هستند که هم در روز و هم در شب زیبایی خاص و خیره کننده‌ای دارند و به همین خاطر است که گردشگران بسیاری برای بازدید از آنها به اصفهان سفر می‌کنند. مکان‌های دیدنی اصفهان در شب بسیار جادویی و مسحورکننده می‌باشند و رنگ و لعاب دیگری پیدا می‌کنند. در اصفهان شرایط شب گردی بعد از غروب آفتاب و تعطیل شدن بازارها و موزه ها فراهم می‌ گردد بنابراین، برنامه خود را در سفر به گونه‌ای مدیریت کنید که تایم کافی برای بازدید از تمامی این جاذبه‌ها را داشته باشید.

شما برای شبگردی در اصفهان کدام جاذبه دیدنی و تفریحی را پیشنهاد می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402