معرفی سریال ترکی وحشی | داستان، بازیگران و نمرات

سریال ترکی وحشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال ترکی وحشی، یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی سینمای ترکیه است که اخیرا شروع به پخش کرده است. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی دقیق‌تر سریال Yabani بپردازیم. همچنین در طول متن به خلاصه داستان، بازیگران و نمرات سریال ترکی وحشی اشاره خواهیم کرد.

سریال ترکی وحشی یکی از جدیدترین سریال‌های سینمای ترکیه است که در سال 2023 پخش شده است. فعلا تنها چند قسمت ابتدایی این سریال جذاب و تماشایی بر روی آنتن رفته است. در همین مدت کوتاه، بینندگان بسیاری طرفدار سریال Yabani ترکی شده‌اند. ژانر سریال ترکی وحشی، دراماست؛ شاید بتوان گفت محبوب‌ترین ژانر سینمایی در نزد مردم ترکیه!

سریال وحشی خیلی خوب از سوی مردم این کشور و دوست‌داران سینمای ترکیه، مورد استقبال قرار گرفت و جایگاه ویژه‌ای در میان سریال‌های در حال پخش پیدا کرد. کارگردانی سریال ترکی وحشی را چاقاتای توسان (Çagatay Tosun) برعهده داشته است. کارگردانی که پیش از این نیز آثار تماشایی بسیاری در کارنامه خود ثبت کرده است.

در مورد زمان پخش سریال ترکی وحشی نیز باید گفت که این سریال درام و تماشایی برای نخستین‌بار در تاریخ 12 سپتامبر 2023 معادل 21 شهریور 1402 بر روی آنتن رفت. تعداد قسمت‌های نهایی سریال Yabani نیز تاکنون به صورت رسمی از سوی عوامل تولیدکننده این سریال مشخص نشده است اما تاکنون 7 قسمت از این سریال درام پخش شده است. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 2 ساعت و 25 دقیقه است. همچنین تاریخ پخش قسمت بعدی سریال Yabani نیز 24 اکتبر 2023 یعنی 2 آبان 1402 اعلام شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه سریال وحشی ترکی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال ترکی وحشی

سریال Yabani

سریال ترکی وحشی یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی سینمای ترکیه است که اخیرا کار خود را شروع کرده است. همانطور که اشاره کردیم این سریال ترکی از یک فیلم‌نامه درام بهره می‌برد. فیلم‌نامه‌ای که حاصل قلم هیلال یلدیز (Hilal Yildiz)، سراپ گازل (Serap Gazel)، نازلی سونلو (Nazli Sunlu) و چیسم کاتیلماز (Çisem Katilmaz) به همراهی ملک سون (Melek Seven) است.

داستان سریال ترکی وحشی در مورد مرد جوانی به نام یامان است. یامان که فرزند خانواده سرشناس و پولداری است در کودکی توسط افرادی دزدیده می‌شود. این افراد قصد باج‌گیری از خانواده یامان را دارند. اما اتفاقاتی که در طی این ماجرا رخ می‌دهد منجر به گم‌شدن یامان می‌شود. حالا یامان دوران کودکی خود را باید در خیابان‌های شهر بگذراند و بی‌خبر از خانواده خود برای زندگی‌اش بجنگد. همین موضوع سبب می‌شود که یامان سال‌ها در خیابان‌ها و همراه دوستان خود زندگی کند.

داستان از آنجایی پیج و تاب پیدا می‌کند که یامان با پسری به نام آتش و دوست‌دخترش، رویا، در یک کلوپ سرگرمی برخورد می‌کند. در ادامه سریال با داستان‌های مختلف و پر پیچ و خم یامان و زندگی‌اش همراه می‌شویم. پس از گذشت سالیان طولانی بالاخره یامان خانواده خود را پیدا می‌کند و به عمارت خانوادگی‌اش باز می‌گردد. اما سوال اصلی برای یامان این است که آیا نسبت خونی بر دوستی‌های ارزشمند او ترجیح دارد؟

در طول سریال ترکی وحشی، علاوه بر داستان زندگی یامان و چالش‌هایش، نگاه ویژه‌ای به عشق شعله‌ور میان آتش و رویا وجود دارد. آتش چنان در عشق رویا غرق است که هر کاری برای او می‌کند! پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه تماشای این سریال درام و جذاب را از دست ندهید.

بازیگران سریال ترکی وحشی

در بخش‌های ابتدایی این مطلب به معرفی سریال وحشی ترکی پرداختیم. همانطور که می‌دانید بازیگران مشهور و دوست‌داشتنی بسیاری در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال Yabani خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

هالیت اوزگور ساری؛ بازیگر مرد اصلی سریال ترکی وحشی

معرفی سریال وحشی ترکی

بازیگر جوان و محبوب سینمای ترکیه، هالیت اوزگور ساری (Halit Özgür Sari)، در تاریخ 4 اکتبر 1993 معادل 12 مهر 1372 در شهر استانبول ترکیه چشم به جهان گشود. هالیت تحصیلات خود را در دانشگاه بیلگی استانبول گذراند و پس از آن در کلاس‌های هنرآموزی اسرا کیزیلدوگان (Esra Kizildogan) شرکت کرد. وی برای پیشرفت در حرفه بازیگری خود در کلاس‌های پیشرفته هنرپیشگی نیز شرکت کرد. قد هالیت اوزگور ساری در حدود 1 متر و 82 سانتی‌متر است و به این ترتیب یکی از بازیگران خوش‌فیزیک سینمای ترکیه محسوب می‌شود.

هالیت اوزگور ساری اولین تجربه بازیگری خود در مقابل دوربین را با سریال تلویزیونی Dirilis: Ertugrul بدست آورد. اکنون هالیت فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری در کارنامه هنری خود دارد. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به The Protector و Last Summer اشاره کرد. همچنین وی در سریال ترکی وحشی نیز به عنوان شخصیت اصلی سریال به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین بخوانید :

سیمای بارلاس؛ هنرپیشه سریال وحشی ترکی

بازیگران سریال ترکی وحشی

هنرپیشه جوان و خوش‌چهره سینما و تلویزیون ترکیه، سیمای بارلاس (Simay Barlas)، در تاریخ 7 می 1999 معادل 17 اردیبهشت 1378 در استانبول ترکیه متولد شد. سیمای بارلاس یکی از بازیگران جوان و نسل جدید سینمای ترکیه محسوب می‌شود که با توجه به استعدادی که دارد، آینده‌ای درخشان در پیش دارد. وی از دوران نوجوانی به حرفه بازیگری مشغول شد و در دوره‌های هنرآموزی بسیاری شرکت کرد. در کارنامه هنری سیمای بارلاس آثار سینمایی و تلویزیونی چندی به چشم می‌خورد. از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به Dijital Esaret (2022) و Ömer (2023) اشاره کرد.

یوردائر اوکور؛ هنرپیشه سریال Yabani

داستان سریال ترکی وحشی

هنرپیشه باتجربه و قدیمی ترکیه، یوردائر اوکور (Yurdaer Okur)، در تاریخ 29 اکتبر 1974 معادل 7 آبان 1353 در شهر ریزه ترکیه متولد شده است. یوردائر در ابتدا در رشته مدیریت گردشگری به تحصیل پرداخت اما در میانه مسیر متوجه علاقه شدید خود به بازیگری شد. همین موضوع سبب شد تا با تغییر رشته، به تحصیل بازیگری در دانشگاه حاجت‌تپه بپردازد. وی سرانجام مدرک فارغ‌التحصیلی خود را از دانشگاه Mimar Sinan دریافت کرد. وی پس از آن به گروه تئاتر Dostlar Tiyatrosu پیوست.

یوردائر اوکور پس از اجراهای متعدد در صحنه تئاتر، وارد حرفه بازیگری شد. وی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. سرانجام یوردائر در سال 2011 با دیلارا یالچین (Dilara Yalcin) ازدواج کرد و در نتیجه این ازدواج یک فرزند دارد. از جمله مشهورترین آثار یوردائر اوکور می‌توان به Miracle in Cell No. 7 ،Karadayi و Direnis Karatay اشاره کرد.

دولونای سویسرت؛ بازیگر سریال ترکی Yabani

دانلود سریال Yabani

هنرپیشه خوش‌چهره و شناخته‌شده سینما و تلویزیون ترکیه، دولونای سویسرت (Dolunay Soysert)، در تاریخ 25 مارس 1973 معادل 5 فروردین 1352 در شهر آدانا ترکیه متولد شده است. دولونای از همان ابتدای مسیر بازیگری خود، به عنوان یک چهره جذاب و پرتلاش ظاهر شد. همین امر سبب شد تا عوامل فیلم‌سازی سینمای ترکیه، نگاه ویژه‌ای به این بازیگر مستعد داشته باشند.

وی در سال 2006 با سینان توزچو (Sinan Tuzcu) ازدواج کرد اما این ازدواج تنها 10 سال دوام آورد و در سال 2016 این زوج از یکدیگر جدا شدند. دولونای سویسرت تاکنون در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Kayip (2013) ،Orada (2009) و Mavi Gözlü Dev (2007) اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال ترکی وحشی

نقد سریال Yabani

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال ترکی وحشی پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سراغ نقد این سریال جذاب و تماشایی برویم. همچنین در ادامه این بخش به بررسی نمرات سریال ترکی وحشی نیز خواهیم پرداخت.

سریال ترکی Yabani از همان ابتدای کار خود، توجه بسیاری از منتقدان سینمای ترکیه را به سوی خود جلب کرد. البته که هنوز برای نقد این سریال ترکی خیلی زود است، چرا که تنها چند قسمت ابتدایی این سریال پخش شده است. اما همانطور که در بخش‌های بالایی اشاره کردیم، سریال ترکی وحشی به علت بهره‌بردن از یک فیلم‌نامه قدرتمند و بی‌نقص، در میان بینندگان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. البته نباید حضور بازیگران مشهور و محبوب ترکی را در این سریال نادیده گرفت؛ بازیگرانی که طرفداران پروپاقرص بسیاری در ترکیه و دیگر نقاط جهان دارند.

اگر شما عزیزان نیز از طرفداران سینمای ترکیه هستید و بی‌وقفه آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی تولیدشده در این کشور را دنبال می‌کنید، بدون تردید از تماشای سریال درام و جذاب وحشی لذت خواهید برد. سریال جذابی که از او به عنوان یکی از جذاب‌ترین عناوین پاییز سینمای ترکیه یاد می‌شود. به همین دلیل است که تماشای سریال دیدنی وحشی ترکی را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این سریال ترکی بپردازید تا در داستان هیجان‌انگیز آن غرق شوید. اگر شما نیز هنوز سریال ترکی وحشی را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Yabani اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان خود لذت ببرید.

نمرات سریال ترکی وحشی

همانطور که در طول متن اشاره کردیم، سریال ترکی وحشی با استقبال خوبی از سوی بینندگان و منتقدان سینمایی مواجه شده است. همین موضوع سبب شده تا کاربران سایت‌های معتبری همچون IMDB نمرات خوبی برای این سریال ترکی در نظر بگیرند. سریال Yabani در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.5 از 10 را به خود اختصاص داده است که برای شروع نمره بسیار خوبی محسوب می‌شود. البته با توجه به اینکه پخش سریال ترکی وحشی هنوز به پایان نرسیده است، به احتمال زیاد این نمره در ادامه مسیر، دست‌خوش تغییراتی خواهد شد.

سخن پایانی

ژانر سریال Yabani

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال ترکی وحشی پرداختیم. سپس به خلاصه داستان سریال ترکی وحشی، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال درام ترکیه‌ای اشاره کردیم. همچنین در طول متن به تریلر سریال Yabani اشاره کردیم. در پایان مقاله نیز به نقد سریال Yabani پرداختیم و نمرات آن را بررسی کردیم. در طول متن نیز به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل بازیگران سریال Yabani چه کسانی هستند؟ ژانر سریال Yabani چیست؟ تعداد قسمت های سریال ترکی وحشی چقدر است؟ پاسخ دادیم.

سریال ترکی وحشی تقریبا در اواخر تابستان 2023 کار خود را شروع کرد و تا به اینجای کار نشان داده که یک اثر قابل احترام از سینمای ترکیه است. همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، فیلم‌نامه این سریال ترکی توسط گروهی از نویسندگان نگاشته شده است. نتیجه این همکاری فیلم‌نامه بی‌نقصی بوده که هر مخاطبی را مجذوب خود می‌کند.

سریال ترکی وحشی با داستان درام و جذاب خود به راحتی شما را با خود همراه خواهد کرد، به گونه‌ای که برای چندین ساعت نتوانید از تماشای آن دست بردارید! پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این سریال دیدنی ترکی را از دست ندهید و از همین ابتدای کار با آن همراه شوید. باید به تماشای سریال ترکی Yabani نشست، تا از سرانجام زندگی یامان باخبر شویم. به نظر شما پس از این همه سال یامان به خانواده خود نزدیک خواهد شد؟! آیا دوستی قدیمی او ارجحیت دارد بر نسبت خونی؟! ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
Ali
.
06 فروردین 1403، 10:16
پاسخ
0
0
فیلم خیلی قشنگی است خواهشن قسمت های دیگرشم بخش کنید با تشکر
avatar
Mahya Mohammadi
.
10 آبان 1402، 13:47
پاسخ
2
3
عالییییی واقعا از بهترین سریال های تلویزیونی شبکه Fox هست و سریال bambaşka biri
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402