بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic

بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با اینکه محبوبیت راک استار را میتوان مدیون بازی های Grand Theft Auto و Red Dead Redemption دانست باید بدانید در گذشته راک استار به این قدرتمندی که امروز دیده میشود ظاهر نمیشد. جهت معرفی بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic با پلازا همراه باشید.

تفاوتی نمیکند چه شرکت یا کمپانی ویا استودیویی باشید. آغاز به کار نمودن در هر حوزه ای ملزم کسب تجربه و شکست بوده است که راک استار قدرتمند و دوست داشتنی امروز در گذشته اثرات ناخوشایندی را از خود برای سیستم های مختلف به جا گذاشته است که بدنیست نیم نگاهی به تاریخچه این شرکت و لیست بدترین بازی های راک استار به نقل از سایت Metacritic داشته باشید.

فهرست مطالب

بدترین بازی های Rockstar

اگر از فن های راک استار هستید شاید این مقاله چندان خوشایند برای شما نباشد ولی برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میشود که تا انتهای لیست بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic با ما همراه باشید که قصد داریم به نکات خوب بسیاری در این زمینه اشاره داشته باشیم.

1. Surfing H30

بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic

  • پلتفرم: پلی استیشن 2

Surfing H30 یکی از تلاش های ناموفق شرکت راک استار در سبک بازی های ورزشی بود که متاسفانه از همان روز های اول انتشار از سوی گیمرها مورد پسند واقع نشد. سبک بازی در مورد موج سواری بوده که توسط استودیو Opus توسعه یافته بود که نتوانست ارزش و قدرت راک استار را به نمایش بگذارد.

بازی Surfing H30 شامل دو حالت ورزشی بود که اولین مورد آن مربوط به تورنومنت های بازی بود که میتوانستید با چالش های از پیش تعیین شده بازی سروکار داشته باشید. حالت دوم که شبیه به حالت اول بوده رقابت های متقابل را برایتان فراهم میکرد. این بازی از سوی منتقدین به شدت مورد بررسی قرار گرفت و بزرگترین ایراد آن تنوع سطح محدود و خشک بودن بازی بود. در حالی که مکانیک موج سواری ، سرگرمی چندانی را نتوانست ارائه دهد اما بازهم در لیست نمونه کارهای راک استار ثبت شده است که واقع گرایانه بودن بازی به شدت کمرنگ بود.

2. State Of Emergency

بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic

  • پلتفرم: پلی استیشن 2 و کامپیوتر و ایکس باکس

بازی State Of Emergency دومین محصول بد از شرکت راک استار بود که سبک Beat-em-up آن که یک سبک کلاسیک و سرگرم کننده بود گیمر را به یاد بازی های آرکید می انداخت. راک استار در کنار توسعه دهنده بازی State Of Emergency وظیفه سختی را بردوش داشتند زیرا قرار بود بازی را برای 3 پلتفرم مجزا منتشر کنند. داستان بازی در مورد رهایی شخصیتی از سازمان شبیه نظامی معروفی بوده که اکنون به فساد کشیده شده است. وضعیت اضطراری که نام بازی بوده به گیمرها این امکان را میداد تا از بین 5 شخصیت موجود یک مورد را برای حضور در بازی انتخاب کنند. نقد های متوسط بازی که علیرضم طنز بودن بازی به ثبت رسید بازهم نتوانست نام این بازی را از لیست بدترین بازی های راک استار خارج کند. با تمام این تفاسیر بازی State Of Emergency یک گزینه خوب برای سرگرمی بود که نتوانست امتیاز بالایی کسب کند.

3. Grand Theft Auto 2

بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic

  • پلتفرم: پلی‌استیشن، مایکروسافت ویندوز، دریم‌کست، گیم بوی، گیم بوی کالر

سری بازی های جی تی ای در گذشته به اندازه امروز محبوب یا جذاب نبودند که این مورد در بازی Grand Theft Auto 2 به وضوح قابل رویت بوده است. با این اوصاف باید بدانید که بازی جی تی ای 2 که توسط DMA Design توسعه یافته بود فقط برای پلی استیشن 1 منتشر شد که نتوانست امتیاز و یا سودآوری خوبی برای راک استار به همراه داشته باشد. در این بازی گیمر در سازمان های مختلف جنایی باید مشغول به کار شود. علیرغم داستان عالی بازی باید بدانید که موقعیت مکانی مراحل و طراحی ضعیف نتوانست بازی را از شکست دور کند. تنها مزیت اصلی بازی وفاداری به گروهی بوده که باید در آن ایفای نقش کنید. گیم پلی دست و پا گیر بازی در برخی مراحل گیمر را گمراه خواهد کرد که این موضوع یکی از دلایل کسب امتیاز پایین برای Grand Theft Auto 2 بود.

4. Bully: Scholarship Edition

بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic

  • پلتفرم: مایکروسافت ویندوز

با اینکه گیمرهای بسیاری براین باور هستند که بازی Bully: Scholarship Edition بسیار جلوتر از رقبای خود در زمان عرضه اش بود ولی باید بدانید که این بازی آنگونه که باید نتوانست نظرات منتقدین را کسب کند. طرفداران بولی احساس میکنند که این بازی ستایش شده ترین عنوان راک استار بوده که باید بدانید این بازی بیشترین غفلت در ساخت را سپری نموده که توسعه دهنده آن استودیو ونکوور بوده است.

داستان بازی Bully: Scholarship Edition در مورد یک نواجوان بزهکار یعنی جیمی هاپکیز بوده که وی به اجبار در اکادمی Bullworth ثبت نام میکند و قصد دارد در رتبه های اجتماعی رشد کند. این بازی به دلیل داستان طنز و هوشمندانه خود در کنار گیم پلی روان و رزمی توانسته گیم پلی خوبی را ارائه دهد اما موضوع اصلی پورت نادرست بازی بود که برای رایانه های شخصی نتوانست به خوبی ایفای نقش کند. این بازی از مشکلات بسیاری در فضای کامپیوتر رنج میبرد به حدی که گفته میشد راک استار قصد داشت بازی را با یک دی ال سی مجزا بروزرسانی کند که این داستان منتفی شد.

5. Oni

بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic

  • پلتفرم: مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۲، مک اواس، سیستم‌عامل‌های مکینتاش

Oni اولین عنوان از بازی Bungie قبل از شهرت در سری ایکس باکس بازی بود که باید بدانید این محصول یک بازی اکشن سوم شخص بوده که از سوی راک استار گیمز منتشر شده است. بازی دارای ظاهری شبیه به Ghost in the Shell بوده که شخصیت اصلی بازی در یک دیستوپیا سایبرپانک حضور خواهد داشت که وی در حال فعالیت کردن در گروه ضربت بوده است که این گروه مربوط به تمامیت عرضی کشورش بوده است. این بازی به شما امکان ترکیب نمودن مهارت ها برای نبردهای تن به تن را میدهد که باید در طول خط داستانی بازی با کونوکو و نیروهایش بجنگید. این بازی نقدهای متفاوتی دریافت کرد که بزرگترین انتقاد آن عدم اصالت کلی بازی بود. هوش مصنوعی آن تا حد زیادی خشک و بیهوده بود در حالی که تصاویر و داستان آن بدون الهام به نظر می رسید.

سخن پایانی

مقاله بدترین بازی های Rockstar به نقل از سایت Metacritic به پایان رسید که در این زمینه سعی نمودیم به موارد مهم بسیاری اشاره داشته باشیم که در پایان بتوانیم نظر شما عزیزان را به بازی جلب کنیم. دقت داشته باشید اگر بازی دیگری را میشناسید که به نظرتان جایش در این لیست خالی است لطفا نام بازی را در بخش نظرات برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402