معرفی سریال شیطان من (My Demon 2023) | عشقی بین دو شیطان

سریال My Demon 2023 / سریال شیطان من / سریال کره ای شیطان من
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال شیطان من یک رام کام فانتزی در مورد ازدواجی قراردادی بین یک وارث سرد و ترسناک و یک شیطان واقعی و قدرتمند است که در یک چشم بهم زدن قدرت خود را از دست می‌دهد. با معرفی سریال My Demon 2023 همراه ما باشید.

کیدرامرها بی‌صبرانه منتظر شروع سریال کره ای شیطان من و تماشای داستان عاشقانه و فانتزی میان یک شیطان و وارثی بدتر از خودش در ازدواجی قراردادی هستند، مخصوصا که بازیگرهای سریال My Demon 2023 دو سوپراستار معروف یعنی سونگ کانگ و کیم یو جونگ هستند و لی سانگ یی با حضورش تیم آن‌ها را تکمیل می‌کند. سریال شیطان من با کارگردانی کیم جانگ هان (Kim Jang-han) که پیش از این سریال “Do You Like Brahms 2020” را ساخته است و نویسندگی چوی آه ایل (Choi Ah-il) نویسنده سریال “Mr. Queen 2021″، ساخته شده است. با بررسی سریال کره ای شیطان من همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال شیطان من

داستان سریال My Demon 2023 درباره ازدواجی قراردادی بین دو دو هی (با بازی کیم یو جونگ)، یک وارث شیطان مانند و جونگ گو وون (با بازی سونگ کانگ)، یک شیطان واقعی است که قدرت خود را از دست می‌دهد.

گرچه دو دو هی به کسی اعتماد ندارد، اما با امضای قرارداد با گو وون، زندگی او به گونه‌ای تغییر می‌کند که هرگز تصورش را هم نمی‌کرد. در همین حال، گو وون برای جلوگیری از نابودی خود، پس از اینکه دو هی قدرت هایش را ربوده، راهی جز محافظت از او ندارد.

بازیگران سریال شیطان من

بیایید با هنرپیشه های سریال شیطان من کره ای آشنا شویم.

سونگ کانگ در نقش جونگ گو وون در سریال My Demon 2023

سونگ کانگ مدل و بازیگر، متولد 23 آپریل 1994 است. سونگ کانگ بخاطر نقش‌‌آفرینی در بسیاری از سریال‌های اورجینال نتفلیکس، به “پسر نتفلیکس” نیز معروف است. این بازیگر در عناوین محبوب بسیاری همچون سریال “Forecasting Love and Weather 2022” در کنار پارک مین یونگ، سریال “Nevertheless 2021” در کنار هان سو هی، سریال “Navillera 2021” در کنار پارک این هوان، سریال “Sweet Home 2020” در کنار گو مین شی و سریال “Love Alarm 2019-2021” در کنار کیم سو هیون حضور دارد.

در این درام، سونگ کانگ در نقش جونگ گو وون، شیطانی که باید با انسان ها قرارداد ببندد، بازی می‌کند. این بازیگر فاش کرد: “گو وون یک شیطان قدرتمند است که یک زندگی ابدی کاملاً عالی دارد.” همچنین افزود: “برای حضور در این درام استرس زیادی داشتم، اما پس از شرکت کردن در اولین جلسه فیلمنامه خوانی و قرار گرفتن در کنار دیگر اعضای تیم بازیگری، همه‌چیز جالب و سرگرم‌کننده شد. امیدوارم منتظر دیدن گو وون بمانید و از او حمایت کنید.”

کیم یو جونگ در نقش دو دوهی در سریال شیطان من

کیم یو جونگ متولد 22 سپتامبر 1999 است. یوجونگ از کودکی در فیلم و سریال‌های بسیاری حضور داشته است. از آخرین آثاری که این هنرمند در آن‌ها بازی کرده است می‌توانیم سریال “Lovers of the Red Sky 2021” در کنار آن هیو سوپ، سریال “Backstreet Rookie 2020” در کنار جی چانگ ووک، سریال “Clean with Passion for Now 2018” در کنار یون کیون سانگ و سریال “Love in the Moonlight 2016” در کنار پارک بو گوم را نام ببریم.

کیم یو جونگ در نقش دو دو هی، وارثی که از هر طرف توسط دشمنان احاطه شده است، بازی می‌کند. این بازیگر با توصیف شخصیت خود به عنوان “زنی شیرین و در عین حال شور مانند لاته با نمک دریایی”، اظهار داشت: “دو هی به عنوان یک زن متین و پر از اعتماد به نفس و مصمم ظاهر می‌شود، اما در عمق وجود، او شخصیتی بسیار نرم و شیرین است.”

لی سانگ یی در نقش جو هیون هون در سریال کره ای شیطان من

لی سانگ یی متولد 27 نوامبر 1991 است. این هنرمند بیشتر بخاطر بازی در سریال “Bloodhounds 2023” در کنار وو دو هوان و سریال “Hometown Cha-Cha-Cha 2021” در کنار کیم سئون هو و شین مین آه شهرت پیدا کرده است. او همچنین در عناوین دیگری مانند سریال “Han River Police 2023″، سریال “Youth of May 2021” و سریال “Once Again 2020” نیز بازی کرده است.

لی سانگ یی به عنوان جو سوک هون مهربان، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری میره بازی می‌کند. سوک هون تنها فردی است که دو هی در شرکت میره به او اعتماد دارد.

بررسی و نقد سریال My Demon 2023

کره جنوبی به ساختن عاشقانه‌های فانتزی خیره‌کننده مانند Goblin ،Bride of Habeak و Doom at Your Service شهرت دارد. اما این بار، سریال شیطان من بر روی یک نقش اصلی با هویت شیطان تمرکز می‌کند، و چه کسی بهتر از سونگ کانگ می‌تواند چنین نقشی را بازی کند؟ به گفته تیم سازنده درام، سونگ کانگ و کیم یو جونگ با شیمی خود در جلسه فیلمنامه خوانی، همه را شگفت زده کردند، جایی که آن‌ها به جدل‌های دوهی و گو وون و شوخی های بازیگوش شخصیت‌هایشان جان بخشیدند.

با توجه به اینکه سونگ کانگ تا پایان سال برای بازی در فصل دوم Sweet Home نیز آماده است، طرفداران دوز دو برابری از این بازیگر دریافت خواهند کرد. و چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد؟ در همین حال، لی سانگ یی نقش جو سوک هون، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری “میره” و برادرزاده جو چئون سوک، بنیانگذار گروه میره (با بازی کیم هه سوک) را بازی خواهد کرد. گفته می‌شود که لی سانگ یی به طرز ماهرانه ای تغییرات ظریف در احساسات جو سوک هون را در حین ورود غیرمنتظره گو وون به زندگی دو هی، ثبت کرده است.

همچنین جو چئون سوک راز بزرگی را پنهان کرده است، و جین گا یانگ، که نقش جو هی جو را بازی می‌کند می‌خواهد تنها همراه انسانی گو وون شود، و به این ترتیب کاراکترها یکی پس از دیگری در سریال کره ای شیطان من نمایان می‌شوند. به همین ترتیب، کیم ته هون نقش پسر ارشد جو چئون سوک، نو سوک مین، مدیرعامل میره الکترونیک را بر عهده خواهد گرفت، در حالی که جو یون هی در نقش همسرش کیم سه را و کانگ سونگ هو در نقش پسرشان نو دو کیونگ بازی خواهد کرد. در نهایت، هیو جونگ دو نقش پارک بوک گیو را بازی خواهد کرد که به گو وون کمک می‌کند خود را به عنوان یک انسان درآورد.

همان‌طور که در خلاصه سریال شیطان من کره ای گفتیم، دو دو هی جانشین گروه میره و یک وارث بدبین و سرد و ثروتمند است. او در سنین جوانی با یادگیری این واقعیت که زندگی می‌تواند چقدر خشن باشد، نسبت به عشق بدبین شد. اما زندگی او زمانی که با شیطان خوش تیپ گو وون ملاقات می‌کند و با او ازدواج می‌کند، به طرز چشمگیری تغییر می‌کند.

برای گو وون، همه چیز به دوهی مرتبط است. برای بیش از 200 سال، گو وون با انسان‌ها معامله‌هایی انجام داده است که خطرناک و در عین حال شیرین هستند. اگرچه قهرمان ماشبیه به انسان به نظر می‌رسد، او در واقع یک شیطان فریبکار است و در 200 سال گذشته به طور پر خوری روح انسان‌ها را شکار کرده است. اما گو وون زمانی که پس از ملاقات با دو هی قدرت خود را از دست می‌دهد با آشفتگی روبرو می‌شود و همه چیز در زندگی‌اش بهم می‌ریزد.

سپس وقایع به قرارداد داستان منجر می‌شود زیرا گو وون تلاش می‌کند تا قدرت خود را بازگرداند و بدون هیچ انتخاب دیگری و خطر محو شدن، او مجبور است تا در کناردوهی بماند. آیا این شیطان کسی خواهد بود که راه دوهی را تغییر دهد و قلب او را با عشق گرم کند؟ یا پیش از این اتفاق، برای همیشه سقوط خواهد کرد؟

تیزر تازه منتشر شده از سریال My Demon 2023 با نجات گو وون که در اعماق اقیانوس در حال غرق شدن است، توسط دوهی آغاز می‌شود. او مچ دست گو وون را می‌گیرد و در حالی که به تدریج از هوش می‌رود، دو دو هی می‌گوید: «من باید این مرد را ترک کنم تا زنده بمانم. همه این‌ها به خاطر نام او است. گو وون.» (گو وون در کره ای می‌تواند به معنای “نجات دهنده” نیز باشد). خالکوبی صلیب که در ابتدا روی گو وون حک شده بود، در حالی که دوهی محکم مچ دست گو وون را گرفته بود، به مچ دست خودش منتقل می‌شود و سؤالاتی را در مورد اینکه این می‌تواند نشانه‌ای باشد ایجاد می‌کند.

این تیزر به پیش نمایش سختی‌هایی که گو وون باید با آن روبرو شود ادامه می‌دهد. گو وون با نگاه کردن به خالکوبی روی مچ دست دو هی، می‌پرسد: “با من چیکار کردی؟” او ادامه می‌دهد: «ممکنه که الان روی مچ دست تو باشه، اما در اصل متعلق به منه.» دو دو هی، عصبانی و ناباورانه از این که مردی که او برای نجاتش، جان خودش هم به خطر انداخته بود، به گو وون سیلی می‌زند.

از آنجایی که دو هی شک دارد که خالکوبی به قدرت‌های گو وون مرتبط باشد، گو وون شخصاً برای او نمایشی به تصویر می‌کشد تا بتواند حقیقت را با چشم خودش ببیند. وقتی از گو وون پرسیده شد که هویت واقعی او چیست، گفت: “شما من را “شیطان” می‌نامید.” و دو دو هی پیشنهاد می‌کند: “بادیگارد من باش. اگر نمی‌خوای، این خالکوبی رو با لیزر پاک کنم.»

سریال «دیو من» پس از پایان فصل اول سریال «هفت فراری» در تاریخ 24 نوامبر اکران خواهد شد. به این ترتیب زمان پخش سریال شیطان من نیز از تاریخ 24 نوامبر 2023 (3 آذر 1402) آغاز می‌شود و هر جمعه و شنبه از شبکه SBS به نمایش در می‌آید و شما می‌توانید از این تاریخ برای دانلود سریال My Demon 2023 اقدام کنید. درضمن تعداد قسمت های سریال شیطان من 16 اپیزود است و نمرات سریال شیطان من در آپدیت‌های بعدی و پس از پخش سریال جدید سونگ کانگ و کیم یو جونگ در این مقاله قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

با بررسی و نقد سریال شیطان من همراهتان بودیم. نظر شما درباره پروژه جدید کیم یو جونگ و سونگ کانگ چیست؟ قصد تماشای این سریال را دارید؟ فکر می‌کنید سریال My Demon 2023 بتواند رکورد میزان بیننده‌های شبکه SBS را بشکند و پروژه ای موفقیت آمیز برای سازندگانش شود؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه پلازا بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
BTS
.
23 اسفند 1402، 20:09
پاسخ
0
1
سلام واقعا ارزش دیدن رو داره مخصوصا دو دو هی و جون گوون خیلی این فیلم رو زیبا کردن ولی چرا ۱۶ قسمت بیشتر نداشت و از قسمت ۱۲ دیگه دوبله فارسی نداشت رسیدگی کنین و خواهش میکنم زودتر قسمت جدید را منتشر کنید
avatar
.
07 اسفند 1402، 15:26
پاسخ
0
1
خیلی فیلم قشنگیه ولی چند قسمت دارد!؟
avatar
نازگل
.
30 دی 1402، 17:40
پاسخ
0
2
سلام مگه فیلمش جمعه و شنبه پخش نمیشد الان امروز شنبه ست چرا قسمت ۱۶ هنوز نیومده
avatar
نازنین
.
30 دی 1402، 12:36
پاسخ
0
13
خیلی خیلی فیلم زیبایی بود اما یک سوال الان سریال شیطان چند قسمت و چند فصل دارد
avatar
M
.
05 دی 1402، 18:09
پاسخ
0
15
خیلی ممنون از کارگردان فیلم خیلی خیلی زیبایی است واقعا ارزش دیدن را دارد ممنون از همه دستن در کاران به خصوص سونگ کانگ که با وجود او سریال خیلی زیبا شد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402