کامل ترین لیست بهترین مراکز خرید و بازارهای بندر انزلی

مراکز خرید انزلی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا تا به حال از بهترین مراکز خرید انزلی خرید کرده‌اید؟ آیا نسبت به این مراکز خرید در انزلی اطلاعات و آگاهی دارید؟ به دلیل وجود مراکز تجاری و خرید متنوع و گوناگون در بندر انزلی، بسیاری از افراد برای تهیه وسایل و کالاهای موردنیاز خود به این شهر زیبا و جذاب سفر می‌کنند. اگر شما نیز همین قصد را دارید بهتر است از اطلاعات و آگاهی لازم درمورد بهترین مراکز خرید انزلی برخوردار شوید.

زیرا درصورت عدم این آگاهی ممکن است به رضایت از خرید در بندرانزلی نرسید. یا حتی قادر نباشید کالای موردنظر خود را در سریعترین زمان پیدا و خریداری کنید. ما در این مقاله این اطلاعات و آگاهی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. بندر انزلی، یکی از شهرهای ساحلی زیبا و محبوب در شمال ایران، در استان گیلان واقع شده و دومین شهر بزرگ این استان پس از رشت است.

این شهر به لطف موقعیت جغرافیایی خود در کنار دریای مازندران و دارا بودن حدود ۴۰ کیلومتر خط ساحلی، به عنوان یکی از مرطوب‌ترین مناطق ایران شناخته می‌شود. تالاب انزلی که به عنوان یک منبع زیست‌محیطی غنی با شهرت جهانی درخشیده، جزء جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود.

با طبیعت ساحلی، تالاب شگفت‌انگیز انزلی و تنوع جاذبه‌های گردشگری، بندر انزلی به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب جلب توجه گردشگران داخلی و خارجی شده است. فصل بهار و اوایل پاییز به دلیل آب و هوای معتدل، بهترین زمان برای سفر به این منطقه می‌باشد.

فهرست مطلب

لیست بهترین مراکز خرید انزلی

مراکز خرید انزلی

مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری چندمنظوره، به عنوان نقاطی برای تأمین نیازهای خریداران به کالاها نه تنها مهم هستند، بلکه به عنوان فضاهایی جهت برآورده ساختن نیازهای فرهنگی و اجتماعی افراد نیز عمل می‌کنند. تجارت در اندازه‌ها و مقیاس‌های گوناگون در این مراکز به صورت متنوع اجرا می‌شود. از واحدهای کوچک با متراژ پایین گرفته تا بزرگترین مراکز خرید، همه نیاز به طراحی جذاب دارند.

مراکز خرید نقش بسیار مؤثری در جوامع مدرن و مصرف‌گرای امروزی ایفا می‌کنند. این مراکز به عنوان یکی از عوامل اصلی جذب گردشگران، به توسعه‌ی اقتصادی جوامع کمک می‌کنند. در سال‌های اخیر، تعداد زیادی از این مراکز در شهرهای مختلف ایران تأسیس شده‌اند.

برای خرید هر کالایی که به بندر انزلی سفر می‌کنید، این شهر شمالی ایران با ویترین فراوانی از محصولات در زمینه‌های مختلف شما را به خود جذب می‌کند. از هر محصول یا کالایی که فکرش را بکنید در بهترین مراکز خرید انزلی قابل یافت است. بازارها و مراکز خرید در بعد تجارت و گردشگری بندر انزلی، اقدام به عرضه و فروش انواع محصولات می‌کنند.

1- مجتمع تجاری پارادایس

مراکز خرید انزلی/مجتمع تجاری پارادایس

در جستجوی لوازم جانبی موبایل، طلا یا پوشاک هستید؟ مقصد مناسب شما، مجتمع تجاری پارادایس در بندر انزلی است. این مجتمع یک اکوسیستم تجاری و تفریحی جامع را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید از طبقه همکف این مجموعه که به ابزار تکنولوژی اختصاص داده شده خریدهای موبایل و کامپیوترتان را انجام دهید. اگر به دنبال لوازم جانبی موبایل هستید، اینجا مقصدی مناسبی برای شماست. همچنین، برای خرید طلا، به طبقه همکف مراجعه نمایید.

در این طبقه، محصولات با کیفیت در زمینه طلا به شما پیشنهاد می‌شود. برای افرادی که به دنبال تجربه‌های خرید خاص هستند، طبقه اول و دوم مجتمع پارادایس که شامل فروشگاه‌های پوشاک با تنوع بالاست. اینجا شما می‌توانید آخرین مدل‌ها و طرح‌های روز را پیدا کنید. طبقه آخر این مجتمع نیز خدماتی برای تفریح شما در نظر گرفته است.

مجتمع تجاری پارادایس با ۵ طبقه، از زیر‌زمین تا طبقه آخر، یک مقصد جذاب برای خرید و تفریح در بندر انزلی است. اینجا نه تنها به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید انزلی شناخته می‌شود، بلکه به عنوان یک مرکز تفریحی جذاب نیز مورد توجه قرار گرفته. این مجتمع تجاری لوکسی است که در مرکز شهر واقع شده. و باعث شده تا به یک مقصد محبوب و جذاب برای ساکنان محلی و گردشگران تبدیل شود.

امکانات:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • پارکینگ
  • امکانات تفریحی و سرگرمی

دسترسی:

  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، خیابان سپه، بین خیابان پارسا و عاشورا
  • تلفن: 01344549684

2- مرکز خرید ونوس

مراکز خرید انزلی/ونوس

مرکز خرید ونوس، یکی از بهترین مراکز خرید انزلی محسوب می‌شود. مجتمع‌های خرید لوکس و فراوان انزلی، با بیش از ۸۰۰ فروشگاه و امکانات رفاهی فراوان، گزینه ایده‌آلی برای تجربه خرید لوکس و شیک در انزلی محسوب می‌شود. این مرکز با زیربنایی بالغ بر ۵۲,۰۰۰ متر مربع و سه طبقه، شما را به دنیایی از لوازم آرایشی، پوشاک، وسایل تزئینی، طلا، و خوراکی‌های باکیفیت دعوت می‌کند. فروشگاه‌ها و برندهای معتبر، از ایرانی تا خارجی، محصولاتی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، وسایل ورزشی، اکسسوری منزل، اسباب‌بازی، ساعت و عینک را ارائه می‌دهند.

همچنین، فروشگاه‌های مواد غذایی در این مجتمع به شما امکان خرید مواد غذایی با کیفیت را می‌دهند. امکانات رفاهی نیز، اقامت شما را در این مرکز خرید را به یک تجربه خاص و فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. با موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به دریا، مرکز خرید ونوس از محبوبیت بسیاری در بین ساکنان و گردشگران انزلی برخوردار است.

امکانات:

  • پارکینگ
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • فودکورت
  • نمازخانه
  • پله برقی و آسانسور

دسترسی:

  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، جاده انزلی به کیاشهر، کیلومتر پنج جاده حسن‌رود، منطقه آزاد انزلی
  • تلفن: 01344451331

3- مرکز تجاری هپی مارت

مراکز خرید انزلی/هپی مارت

مجتمع تجاری هپی مارت، یک انتخاب عالی برای تجربه خرید در فضای مدرن و با تنوع زیاد اجناس در بازارهای خرید انزلی محسوب می‌شود. این مرکز خرید تازه تأسیس، با مساحت ۴۲۰۰ متر فضای فروشگاهی، شامل فروشگاه‌های بزرگ و کوچک است. با ۶ طبقه، این مجتمع لوکس، از طبقات همکف تا سوم به صورت تجاری و طبقه چهارم به عنوان فود کورت، و روف تاپ در طبقه آخر تشکیل شده است.

در طبقات همکف تا سوم این مرکز تجاری مدرن، نزدیک به 150 واحد تجاری وجود دارد که سلیقه تمام بازدیدکنندگان خود را دربر می‌گیرد. مرکز تجاری هپی مارت در منطقه انزلی با هدف تأمین نیازها و رضایت شهروندان و گردشگران بنا شده است. این پاساژ با استفاده از مصالح مرغوب و دقت در جزئیات طراحی داخلی، اقدام به ایجاد فضایی امن و دلنشین برای بازدیدکنندگان و فروشندگان کرده است.

هدف اصلی این مجتمع تجاری، عرضه کالاهای منحصربه‌فرد از برندهای معتبر داخلی و خارجی می‌باشد. این مرکز تجاری، با موقعیت مکانی ایده‌آل و نزدیکی به دریا، نظر بسیاری از ساکنان و گردشگران به انزلی را به خود جلب کرده است.

امکانات:

  • فود کورت
  • رستوران
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی
  • آسانسور و پله برقی
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی

دسترسی:

  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، کیلومتر جاده حسن‌رود، منطقه آزاد انزلی
  • تلفن: 01344991118
  • سایت: https://happy-mart.ir/

4- بازار برگ کاسپین

مراکز خرید انزلی/کاسپین

بازار کاسپین، یکی از بزرگ‌ترین و همچنین بهترین بازارهای خرید انزلی است. و از محبوبیت زیادی در میان اهالی منطقه و گردشگران برخوردار است. این بازار در نزدیکی ساحل و به عنوان نزدیک‌ترین بازار به مرکز شهر محسوب می‌شود. فروشگاه‌های متعدد این بازار، محصولات متنوعی از جمله پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تزئینی منزل، خوراکی وسایر وسایل و محصولات را عرضه می‌کنند.

از جمله بهترین بازارهای خرید انزلی، بازار بزرگ کاسپین می‌باشد که در نزدیکی بازار پردیس واقع شده و به عنوان یک مقصد خرید جذاب با تنوع و قیمت مناسب و کیفیت مطلوب شناخته می‌شود. این بازار نیز در زمینه لوازم تزئینی و لباس جذابیت زیادی دارد. و محلی شلوغ و پرطرفدار برای گردش و خرید در روزهای تعطیل محسوب می‌شود. بازار کاسپین که در نزدیکی ساحل واقع شده و موقعیت مکانی ایده‌آل دارد، باعث شده تا این بازار به مقصدی پرطرفدار برای گشت و گذار و خرید تبدیل شود.

امکانات:

  • پارکینگ
  • رستوران
  • سرویس بهداشتی

دسترسی:

  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، خیابان شهید مطهری
  • تلفن: 01344528182

5- بازار بزرگ ماهی فروشان، لذت خرید ماهی در مراکز خرید انزلی

مراکز خرید انزلی/ماهی فروشان

سوغات بندر انزلی معمولاً به ماهی شناخته شده است. و بازار بزرگ ماهی فروشان بندر انزلی بهترین مکان برای تهیه ماهی‌های خوشمزه و تازه است. این بازار که از بهترین بازارهای خرید انزلی شناخته می‌شود، انواع غرفه‌ها و دست‌فروش‌ها در آن به خریداران ماهی‌های تازه دعوت می‌کنند. اینجا محلی است که می‌توان انواع ماهی‌های متنوع با کیفیت بالا را تهیه کرد.

بازار ماهی فروشان انزلی، یکی از بازارهای قدیمی و بزرگ استان گیلان بوده و به عنوان بزرگ‌ترین بازار ماهی شمال کشور شناخته می‌شد. این بازار در زیر پل انزلی واقع شده و محل عرضه ماهی‌های تازه صید دریایی برای مردم بومی و گردشگران به‌شمار می‌رود. اما با گذر زمان و توسعه شهر، به دلیل مسائل بهداشتی و ترافیک خودروها، به بازاری سربسته تبدیل شد.

هر صیاد در غرفه‌ای مخصوص ماهی‌های خود را عرضه می‌کند و خریداران می‌توانند ماهی‌های خود را پاک و خرد کنند. انواع ماهی موجود در این بازار شامل ماهی سفید، کپور، کیلکا، قزل‌آلا، اردک ماهی، ازون برون با خاویار، سوف، کفال و سالمون می‌باشد. این بازار دارای تصفیه‌خانه مورد تایید دام‌پزشکی، بهداشت، شیلات و محیط زیست است.

امکانات:

  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی
  • سیستم تصفیه هوا

دسترسی:

  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، خیابان نواب صفوی، محله کوی واحدی

سوالات متداول بهترین مراکز خرید انزلی

چرا بهتر است از مراکز تجاری خرید کنم تا از بازارها؟

مراکز تجاری عموماً دارای تنوع بیشتری در محصولات و برندها هستند. و امکان مقایسه و انتخاب آگاهانه‌تر در مراکز تجاری وجود دارد.

چگونه می‌توانم از تخفیفات و پیشنهادات ویژه در مراکز تجاری بهره‌مند شوم؟

با عضویت در برنامه‌های معرفی شده توسط این مراکز تجاری، و کارت‌های تخفیف.

چگونه از فضای تفریحی و خدمات رستورانی در مراکز تجاری بهره‌مند شوم؟

اطلاع از لیست رستوران‌ها و فضاهای تفریحی در وب‌سایت یا اپلیکیشن مراکز تجاری. یا از طریق رزرو در رستوران‌ها به‌وسیله سیستم‌های آنلاین.

آیا می‌توانم مراکز تجاری را آنلاین مشاهده کنم و پیش از خرید اطلاعات کسب کنم؟

بله، اکثر مراکز تجاری و بازارها اطلاعات خود را در وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های موبایل منتشر می‌کنند.

جمع بندی

خرید از مراکز تجاری لوکس یک تجربه چشمگیر و لذت‌بخش است. که به خریداران این امکان را می‌دهد تا از تنوع محصولات با کیفیت بهره‌مند شوند. این مراکز تجاری، به خریداران این فرصت را می‌دهند تا با برندها و طراحان معتبر داخلی و خارجی آشنا شده و لذت خرید از محصولات اصلی و انحصاری را تجربه کنند.

مراکز تجاری لوکس به خریداران این امکان را می‌دهند تا از امکانات رفاهی فراوان، از جمله کافه‌ها و رستوران‌های شیک، کافی‌شاپ‌ها، و خدمات دیگر بهره‌مند شوند. این مراکز خرید به عنوان یک فضای تفریحی نیز شناخته می‌شوند. که خریداران می‌توانند بعد از خرید لحظات لذت‌بخشی را در آنجا سپری کنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402