۱۰ شخصیت منفی جذاب بازی های ویدیویی کدامند؟

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در صنعت بازی‌های ویدیویی شخصیت‌های قهرمان بسیاری وجود داشته است ولی بیشتر از قهرمانان، این اشخاص شرور و منفی (Villains) هستند که به چشم می‌آیند. برای آشنایی با بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی این مقاله پلازا را از دست ندهید.

درطول مقاله بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی به ۱۰ شخصیت منفی داستان‌های مختلف از بازی‌های ویدیویی اشاره کرده‌ایم. این عنوان می‌تواند شما را با فهرست خوبی مواجه کند که درخط داستانی بازی‌ها فقط به دنبال خرابکاری یا آشوب هستند. در طول فهرست سعی نمودیم که بازی‌های مختلفی را مدنظر قرار دهیم و فقط به تعداد محدودی بازی اشاره نداشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید به شکل بهتری با شخصیت‌های شررو دنیای بازی آشنا شوید.

فهرست مطالب

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی

کاراکترهای منفی همیشه یک حسن برای بازی‌ها هستند زیرا از این طریق می‌توانید به جنبه تاریک هرشخصیت ورود کنید و با قدرت، مهارت یا تفکر خود به دنبال نابودسازی پلیدی‌ها باشید. این موضوع گاهی اوقات دربازی‌های اکشن تیراندازی و گاهی در دنیاهای فانتزی جریان خواهد داشت که نمونه‌هایی هم درمیان بازی‌های کودکانه دیده شده است. در ادامه به لیست ۱۰ تایی از بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی اشاره خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید.

۱. GLaDOS در بازی Portal

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

در بازی پورتال شاهد حضور یکی از شرورترین اشخاص هستیم که در قالب یک ربات به نمایش درآمده است. در طول سفر خود در بازی پورتال باید از آزمایشگاه‌های مختلفی عبور نمایید که در این زمینه یک ربات تک چشم با نیت شیطانی در بازی حضور پیدا می‌کرد که در لحظات ابتدایی خنده‌دار به نظر می‌رسید اما برنامه‌های وحشتناکی برای شما در سر داشت. نقل قول‌های مختلفی از سوی این ربات در طول بازی پورتال وجود داشته که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به انسان دوست بودن برنامه‌های او اشاره داشت که بر خلاف آن به دنبال پیش بردن افکار پلید خود بوده است.

۲. Bowser در بازی Super Mario Bros

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

در بازی برادران سوپر ماریو یکی از شرورترین شخصیت‌ها Bowser نام داشته است که این هیولای عظیم الجثه یک رقیب جدی برای ماریو است زیرا وی به دنبال دستیابی به ملکه و نابودسازی ماریو می‌باشد. این شخصیت در خط داستانی بازی به دنبال ازدواج با پرنسس می‌باشد که در این زمینه وی برنامه‌های شومی را پیاده سازی می‌کند تا بتواند به پادشاهی قارچ‌ها دسترسی پیدا کند. شما در نقش شخصی که از افکار پلید او اطلاعاتی دارید باید به دنبال شکست دادن این لاک پشت اژدها مانند باشید و از برنامه‌های ترسناکی که وی برای قلمرو قارچ‌ها در نظر گرفته است عبور نمایید و او را شکست دهید.

۳. Frau Engel در بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

یکی دیگر از شخصیت‌های شرور این فهرست در بازی Wolfenstein 2: The New Colossus حضور داشته که حضور این شخصیت می‌تواند بازگو کننده برنامه‌های شوم آن و رهبران نازی سابق باشد. در خط داستانی بازی شما شاهد حضور نیروهای دست نشانه هیتلر خواهید بود که برخی از آنها در قالب دوست به شما نزدیک خواهند شد تا در زمان مناسب خنجر را از پشت به قلب شما فرو کنند. این شخصیت در خط داستانی بازی نقش مهمی داشته که در ابتدا احساس می‌شد که به عنوان یک دوست تصمیم دارد به شما کمک نماید اما با رسیدن به انتهای بازی Wolfenstein 2: The New Colossus متوجه خواهید شد که یکی از اصلی‌ترین دشمنان شما همین فراو انگل می‌باشد.

۴. Ganon در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برخلاف دیگر عناوین معرفی شده میزبان شخص شرور نیست زیرا گانون از قدرت بالایی برخوردار است که از همین لطفی که در اختیار داشته به دنبال آسیب رساندن به بخش‌های مختلف بازی بوده که شما باید علیه او قیام کنید. در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شخصیت گانون یک شیطان شناخته می‌شود که برای پشت سر گذاشتن آن باید به دنبال روش‌های مختلفی باشید. اگر از طرفداران بازی افسانه زلدا باشید حتماً می‌دانید که گانون هرگز نمی‌تواند به طور کامل مهار یا حذف شود زیرا او همیشه در قالب یک شکل و شمایل جدید به بازی وارد خواهد شد و روح شیطانی آن هرگز شکست نخواهد خورد. این موضوع سبب خواهد شد تا در طول بازی‌های آینده زلدا با شکل و شمایل جدیدی از گانون مواجه باشید که وی با برنامه‌های بیشتری به دنبال آسیب رساندن به مردم متحد بوده است.

۵. Albert Wesker در بازی Resident Evil

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

در بازی رزیدنت اویل شاهد حضور شخصی به نام آلبرت وسکر هستیم که وی یک بیمار روانی و زخمی بوده که از قدرت و سرعت فوق بشری برخوردار بوده است. وی علی رغم اینکه یکی از رقبای کارتونی‌تر فرنچایز رزیدنت اویل به شمار می‌رود با برنامه‌های لجام گسیخته خود به دنبال نابود کردن شخصیت‌های مختلفی است که به قلمرو او وارد می‌شود. وی در تلاش است تا با یک عفونت ویروسی جهان را از بین ببرد و از این طریق با کمک هم‌تیمی‌های سابق خود به دنبال شکست دادن اشخاصی است که در پیاده‌سازی برنامه‌های او تداخل ایجاد می‌کنند.

۶. Andrew Ryan در بازی BioShock

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

اندرو رایان ‌را می‌توان یک شرور نادر دانست که در طول بازی می‌تواند در کنار برنامه‌های شرور خود شما را به طرز وحشتناکی با ترس مواجه کند. طرفداران بازی بیوشوک خوب می‌دانند که برنامه‌های شرور، اندرو رایان بسیار جاه طلبانه و تحسین برانگیز است زیرا او با دنبال نمودن برنامه‌های خود به دنبال ایجاد یک شهر گسترده در اعماق دریا بوده است. با پشت سر گذاشتن بخش‌هایی از بازی متوجه خواهید شد که این شخصیت مرده و فقط روح آن در بازی پرسه می‌زند که او توانسته شما را به عنوان یک برده به سمت خود تسخیر نماید و این موضوع سبب عصبانیت شما در مراحل پایانی بازی خواهد شد که باید با تکیه بر قدرت ذهن خود به دنبال شکست دادن آن باشید.

۷. Vaas Montenegro در بازی Far Cry 3

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

بازی فارکرای ۳ همانطور که می‌دانید میزبان شخصیت شروری بوده که بسیاری از خرابکاری‌های بازی را می‌توان به او ربط داد. بسیاری از گیمرها بر این باور هستند که هیچ شخص دیگری به خوبی Vaas Montenegro نمی‌تواند نقش یک دیوانه را ایفا کند که تمامی این موارد به لطف صداپیشه این شخصیت یعنی مایکل ماندو بوده است. شخصیت Vaas Montenegro که از جنون برخوردار بوده به عنوان یک قاچاقچی مواد مخدر و دزد دریایی و آدمربا شناخته شده است که در طول بازی با بخشی از اقدامات خشونت آمیز و غیر انسانی او مواجه خواهید شد که برای نجات جان خود و دوستانتان باید به دنبال شکست دادن این شخص باشید.

۸. Pyramid Head در بازی Silent Hill 2

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

بازی سایلنت هیل ۲ یکی دیگر از عناوین موجود در این فهرست بوده که میزبان یک شخص درونگرا می‌باشد. در طول این بازی تهدیدات بسیاری شما را به خطر خواهد انداخت که در این زمینه باید با نیروهای دست‌نشانده شیطان مواجه شوید که آنها به طرز وحشیانه‌ای به دنبال نابودسازی اشخاصی امثال شما هستند. شخصیت شرور بازی این قدرت را دارد که از طریق نگاه‌های تهدیدآمیز خود را تقویت نماید و در این بین پیامدهای ترسناکی را از طریق اعمال نفرت میان شخصیت‌ها برپا کند. اصلی‌ترین دشمن شما در این بازی Pyramid Head نام داشته که او به دنبال ایجاد ناامنی‌های مختلفی برای شما و دیگر اشخاص بازی خواهد بود.

همچنین بخوانید :

۹. Dr. Robotnik در بازی Sonic the Hedgehog

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

دکتر رباتیک در بازی Sonic the Hedgehog با برنامه‌های شرور خود همیشه توانسته سختی‌های بسیاری را برای گیمرها به ارمغان بیاورد که او در کنار شخصیت شروری که در اختیار داشته به عنوان یک نابغه شیطانی نیز شناخته شده است. رویاهای تسلط بر جهان این دکتر پایانی ندارد و او در هر نسخه از بازی با برنامه‌های جدیدی در تلاش است تا اشخاصی امثال شما را از میان بردارد تا بتواند مسیر رسیدن به خواسته‌های خود را هموار نماید. دکتر رباتیک برای تحقق اهداف خود خرگوش‌ها و سنجاب‌ها و حتی پرندگان را به بردگی می‌کشد تا از قدرت آنها بتواند به دنبال افزایش سرعت برنامه‌های خود باشد که در این زمینه شما باید در کنار دیگر اشخاص بازی به دنبال خنثی‌سازی برنامه‌های شرور او باشید.

۱۰. Makarov در بازی Call Of Duty

بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی کدامند؟

اگر از دوست‌داران بازی‌های کالاف دیوتی سوال کنید که یک شخص شرور را برای شما معرفی کنند حتماً نام ماکاروف را خواهید شنید. در طول مراحل بازی شما با شخصیتی مواجه خواهید شد که در مراحل آغازین در نقش یک دوست به شما نزدیک می‌شود و با پشت سر گذاشتن اهداف خود در تلاش است تا شما را از میان بردارد.

در طول ماموریت‌های مختلفی که به رهبری ماکاروف در جنگ حاضر شدید دوستان بسیاری را از دست خواهید داد و این موضوع سبب افزایش خشم شما از دشمنان خواهد شد. اما موضوع مهمی که باید بدانید جاسوس بودن ماکاروف بوده که او در تلاش است تا به بخش‌های حیاتی و اصلی کشور شما دسترسی پیدا کند زیرا وی یک جاسوس روسی بوده که در اواخر بازی شخصیتش برایتان لو خواهد رفت. ماکاروف در بازی‌های مختلفی از کالاف دیوتی حضور داشته که برای شکست دادن او باید سختی‌های بسیاری را متحمل شوید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی بهترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی به پایان رسید که در این زمینه به ۱۰ شخصیت شرور بازی‌های ویدیویی اشاره کردیم. با این تفاسیر نظر شما نسبت به شخصیت‌های معرفی شده چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید با ما همراه باشید و نظرات خود نسبت به کاراکترهای معرفی شده را بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402