بهترین بازی های اندروید و آیفون (هفته سوم تیرماه 98)

بهترین بازی موبایل / بهترین بازی اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در هفته گذشته چند بازی اندروید و آیفون خوب منتشر شدند که از میان آنها می‌توان به Dr. Mario World و TEPPEN و همچنین Worse Than Death اشاره کرد. برای آشنایی با این بازی‌ها و سایر بازی های موبایل هفته با پلازا همراه باشید.

این هفته بازی های موبایل زیادی برای معرفی کردن داریم. در میان این بازی ها چند مورد مثل Alabama Bones ،Meridian 157: Prologue ،P3 ،Forgotton Anne و MINIT از بقیه جذاب‌تر هستند. در ادامه می‌توانید توضیحات مربوط به این بازی‌ها و همین‌طور سایر بازی‌ های اندروید و آیفون که در هفته گذشته منتشر شده‌اند را مشاهده کنید و تریلر مربوط به آنها را ببنید. همچنین دو بازی منتخب داریم که یکی از آنها به اسم Worse Than Death را به عنوان بهترین بازی آیفون و دیگری با نام ROOMS: The Toymaker’s Mansion را به عنوان بهترین بازی اندروید هفته انتخاب کرده‌ایم. در ادامه با معرفی بهترین بازی های موبایل هفته سوم تیرماه 98 که در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده‌اند با پلازا همراه باشید.

عناوین این مقاله:

  • بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم تیرماه 98
    • Alabama Bones
    • Serial Cleaner
    • Nonstop Knight 2
    • Super Soccer Champs 2019
    • Dr. Mario World
    • Gunslugs: Rogue Tactics
    • Dream Daddy
    • Meridian 157: Prologue
    • TEPPEN
    • P.3
    • Forgotton Anne
    • Void Tyrant
    • MINIT
  • بهترین بازی اندروید : ROOMS: The Toymaker’s Mansion
  • بهترین بازی آیفون : Worse Than Death

 


بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم تیرماه 98


Alabama Bones

با اولین نگاه به بازی Alabama Bones احساس می‌کنید که با یک عنوان رترو مواجه شده‌اید که متعلق به چندین سال پیش است. در واقع استایل گرافیکی بازی به شدت یادآور عناوین قدیمی است و این موضوع حال و هوای خاصی به Alabama Bones داده است. اما سبک گرافیکی بازی را که کنار بگذاریم، به طراحی شخصیت و محیط‌های بازی می‌رسیم که ادای دینی به مجموعه ایندیانا جونز است.

شما در بازی هدایت «آلاباما بونز» (حتی اسم شخصیت اصلی هم شبیه ایندیانا جونز است) را به دست می‌گیرید و باید برای پیدا کردن مجسمه‌های طلایی، مراحل پرتعداد بازی را پشت سر بگذارید. برای رسیدن به این هدف هم تنها کاری که باید انجام دهید، لمس کردن نقاط مشخصی از صفحه در زمان درست است. بر خلاف سایر بازی‌هایی که گیم‌پلی این شکلی دارند، در Alabama Bones با لمس کردن صفحه تنها برای انجام پرش نیست، بلکه سایر کارها مثل بالا رفتن از نردبان‌ها، تاب خوردن از طناب‌ها و حتی شلیک به دشمنان با همین مکانیک انجام می‌شوند.

اگر به دنبال یک بازی مفرح و رایگان هستید که تا مدت‌ها سرگرم‌تان کند، Alabama Bones را امتحان کنید.

 

Serial Cleaner

پاک کننده یا همان Cleaner به افراد تبهکاری گفته می‌شود که با گروه‌های جنایتکار همکاری می‌کنند و کارشان این است که صحنه‌ جرم را از هر گونه مدرکی پاکسازی کنند. حالا بازی Serial Cleaner نیز دقیقا از همین ایده استفاده کرده و یک تجربه نسبتا جالب را ارائه داده است. اینکه می‌گویم «نسبتا» جالب به این خاطر است که بازی می‌توانست خیلی بهتر از این‌ها ایده‌اش را به مخاطب عرضه کند، اما در نهایت به نظر می‌رسد که آن را هدر داده باشد. بگذارید بیشتر توضیح بدهم.

پاک کننده‌ها در دنیای واقعی افراد بسیار تند و تیز و ماهری هستند که باید در کمترین زمان ممکن، قبل از اینکه پلیس‌ها به صحنه جرم برسند کارشان را به انجام برسانند. حالا اگر بخواهیم همین مورد را در گیم‌پلی بازی بگنجانیم، اولین فکری که به ذهن‌مان می‌‌رسد چیست؟ اینکه مراحل بازی باید محدودیت زمانی داشته باشند. اما متاسفانه در Serial Cleaner این ویژگی وجود ندارد و به جای آن با یک گیم‌پلی اکشن-مخفی‌کاری مواجه هستیم که در آن شخصیت اصلی باید از دید پلیس مخفی بماند، مدارک جرم را بدزدد، جسد‌ها را مخفی و خون‌ها را پاک کند. انجام این بازی برای چند ساعت سرگرم‌کننده خواهد بود، اما پس از آن هیچ تضمینی وجود ندارد که نسبت به آن دل‌زده نشوید.

 

Nonstop Knight 2

اگر قسمت اول این بازی را تجربه کرده‌اید و از آن خوش‌تان نیامده، مطمئن باشید که شماره دوم هم بازی مناسبی برای شما نیست، اما اگر استایل خاص و گیم‌پلی منحصربه‌فرد بازی قبلی را دوست داشتید، برای تجربه Nonstop Knight 2 حتی یک لحظه را هم از دست ندهید. این بازی یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های اکشن موبایلی است که این روزها می‌توانید در اپ استور و گوگل پیدا کنید.

مثل قبل، در این بازی هم شما هدایت یک قهرمان کوچک و دوست‌داشتنی را به عهده دارید که بیشتر حرکاتش به وسیله هوش مصنوعی انجام می‌شوند. کاری که شما باید انجام دهید این است که از بین دکمه‌های پایین صفحه یکی را در زمان مناسب انتخاب کنید تا قهرمان شما یک حرکت ویژه انجام دهد. همچنین شما می‌توانید آیتم‌های همراه شخصیت اصلی را انتخاب کنید. با هر بار شکست دادن غول‌ها و یا باز کردن صندوقچه‌ها (با استفاده از کلیدها) می‌توانید آیتم‌های جدید هم به دست آورید.

Nonstop Knight 2 از پس کاری که باید انجام می‌داد به خوبی برآمده است. گیم‌پلی این بازی بیش از آنکه روی مبازرات متمرکز باشد، به ساخت و ارتقای شخصیت اصلی تاکید دارد. گرافیک زیبا و شوخی‌طبعی بازی نیز از موارد دیگری هستند که انجام آن را لذتبخش می‌کنند.

 

Super Soccer Champs 2019

اگر با مجموعه Super Soccer Champs آشنایی ندارید باید بگوییم که بازی‌های این سری بیش از آنکه دنباله‌رو شبیه‌سازهای معروف فوتبال یعنی FIFA و PES باشند، به بازی‌های قدیمی مانند Sensible Soccer و Kick Off شباهت دارند. بازی از نمای بالا به پایین دنبال می‌شود و در هر لحظه شما فقط بخش کوچکی از زمین را می‌بینید. با اینکه فقط یک دکمه برای جهت و دو دکمه برای ضربه زدن به توپ و انجام سایر کارها وجود دارد، اما Super Soccer Champs 2019 اصلا بازی آسانی نیست و برای گل زدن در آن باید حتما قلق بازی را بلد باشید.

در این بازی خبری از حرکات خودکار که از بازی‌های این سبک سراغ داریم نیست. احتمالا اولین شوت شما در بازی هم به‌جای آنکه دروازه‌بان حریف را به چالش بکشد، یک اوت دستی نصیب تیم مقابل خواهد کرد! انتظار نداشته باشید که با یک بازیکن صاحب توپ شوید و همه را دریبل بزنید و به محوطه جریمه برسید؛ این کار به هیچ‌وجه آسان نیست. در عوض بهتر است با پاس دادن کار را پیش ببرید.

Super Soccer Champs 2019 تفاوت زیادی با نسخه قبلی‌اش ندارد، اما این یک ویژگی مثبت برای این بازی تلقی می‌شود. اگر به فوتبال علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید.

 

Dr. Mario World

بازی‌های مجموعه ماریو همیشه خوبند (واقعا با اطمینان خاصی می‌توان این جمله را گفت)، اما جدیدترین بازی این مجموعه برای گوشی‌های موبایل یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های نینتندو در سالیان اخیر است. این بازی که اقتباسی از بازی پازل-محور Dr. Mario است، به خاطر سیستم کنترل ایراد‌دار، مشکلات فنی و مهم‌تر از همه، به دلیل وجود پرداخت‌های درون ‌برنامه‌ای، تجربه‌ای غیرجذاب و حتی آزاردهنده را ارائه می‌کند.

هدف اصلی در هر مرحله این است که صفحه را از ویروس‌ها و سایر موجودات خطرناک پاک کنید. برای این کار شما تعدادی قرص و کپسول در اختیار دارید که اگر آنها را به صورت سه‌تایی در کنار یک مانع یا ویروس قرار دهید، می‌توانید نابودشان کنید. اگر یک مرحله را با تعداد کمتری قرص به پایان برسانید، امتیاز بالاتری می‌گیرید و سکه‌های بیشتری به دست می‌آورید که می‌توانید از آن برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید.

مشکل اصلی بازی مربوط به کنترل لمسی بد آن است که در مواقع حساس به‌خوبی عمل نمی‌کند و آزاردهنده می‌شود. گذشته از این، شما برای شروع هر مرحله نیاز به یک قلب دارید و از آنجا که تنها پنج قلب در اختیار دارید (و بازیابی هر قلب 30 دقیقه طول می‌کشد) خیلی زود برای ادامه بازی و تکرار مراحل با مشکل مواجه می‌شوید. پیشنهاد نینتندو برای موضوع خرید بسته قلب بی‌نهایت است که به مدت یک ساعت شما را از مصرف قلب‌ها بی‌نیاز می‌کند. اما اگر حاضرید برای یک ساعت بازی کردن Dr. Mario World چند دلار هزینه کنید، یا خیلی پولدار هستید و یا بیش از حد به لوله‌کش سیبیلو عشق می‌ورزید، می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

Gunslugs: Rogue Tactics

Gunslugs: Rogue Tactics در ادامه دو بازی قبلی این مجموعه منتشر شده است. دو بازی که هر کدام به بهترین شکل ممکن سرگرمی را ارائه می‌دادند. حالا شماره سوم مجموعه سعی کرده تا پایش را فراتر بگذارد و مکانیک‌های جدیدی را معرفی کند؛ اما پس از اتمام بازی احتمالا شما هم به این نتیجه می‌رسید که بهتر بود این کار را انجام ‌نمی‌داد.

هدف اصلی در بازی همان چیزی است که انتظارش را داریم. شما از سمت چپ به راست صفحه حرکت می‌کنید و با وارد شدن به ساختمان‌ها و مکان‌های مختلف، با دشمنان پر تعداد مواجه می‌شوید و باید آنها را گلوله باران‌ کنید. اما در این بازی یک گزینه جدید هم برای پیشروی در مراحل اضافه شده و آن چیزی نیست جز مخفی‌کاری. شما می‌توانید به آهستگی خودتان را پشت دشمنان برسانید و آنها را بی‌سروصدا از پا درآورید و یا سیستم‌های امنیتی را از کار بیندازید.

یکی دیگر از تغییرات بازی نسبت به گذشته مربوط به سیستم کنترل آن است. در اینجا دو دکمه برای حرکت به چپ و راست و پنج تا برای انجام حرکات مختلف وجود دارد. مشکلی که سیستم کنترل بازی دارد، همین تعداد زیاد دکمه‌های آن است. شما در لحظات حساس بازی به راحتی جای دکمه‌ها را اشتباه می‌گیرید و همین موضوع منجر به شکست‌تان خواهد شد. در نهایت می‌توان گفت Gunslugs: Rogue Tactics با اینکه از بازی‌های قبلی مجموعه جاه‌طلب‌تر است، اما به اندازه آنها سرگرم‌کننده نیست.

 

Dream Daddy

Dream Daddy یک بازی جالب در سبک رمان تصویری است که در آن نقش یک پدر دلسوز را به عهده می‌گیرید، از دختر خود مراقبت می‌کنید و با سایر پدرها آشنا می‌شوید و از تجربیات آنها استفاده می‌کنید. داستان بازی درباره مردی است که دختر نوجوانش «آماندا» را به تنهایی بزرگ می‌کند. آماندا سال آخر دبیرستان را می‌گذراند و برای ورود به دانشکده هنر آماده می‌شود. شما باید او را در این دوره مهم از زندگی‌اش راهنمایی کنید و همین رابطه بین دختر و پدر، بخش اصلی داستان را تشکیل می‌دهد.

اما از سوی دیگر، هفت پدر دیگر هم در بازی هستند که مانند شما به بزرگ کردن فرزندان‌شان می‌پردازند و مشتاق‌اند با شما آشنا شوند و از تجربیات‌تان استفاده کنند. هر کدام از این پدرها متفاوت از دیگری هستند و فرزندان خود را به شیوه خودشان تربیت می‌کنند، اما همه آنها در نهایت تلاش می‌کنند که فرزندشان شاد و سالم زندگی کند.

بازی‌های زیادی در سبک رمان تصویری برای پلتفرم موبایل وجود دارند، اما Dream Daddy یکی از متفاوت‌ترین و بهترین‌شان است. در این بازی اهمیت پدر بودن و البته ارتباط برقرار کردن با دیگران را به خوبی یاد می‌گیرید متوجه می‌شوید که بزرگ کردن یک فرزند به تنهایی چه چالش‌های بزرگی را به همراه دارد.

 

Meridian 157: Prologue

این بازی خیلی کوتاه‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید و همان‌طور که از نامش هم می‌توان حدس زد، تنها مقدمه‌‌ای برای یک داستان بزرگ‌تر را روایت می‌کند. البته رایگان بودن بازی در کنار تمام ویژگی‌های مثبتی که دارد باعث می‌شود تا تجربه کردنش را به شما توصیه کنیم.

در Meridian 157: Prologue شما به عنوان یک دانشمند به نام «دیوید زندر» وارد جزیره‌ای می‌شوید تا نوعی تغییر آب و هوایی عجیب را در آن مورد بررسی قرار دهید. کنترل بازی و حال‌وهوای آن تا حدودی یادآور بازی The Room است؛ یعنی شما با لمس صحنه‌های مختلف می‌توانید مکان خود را تغییر دهید و در واقع حرکت کنید. همچنین از همین مکانیک باید برای تعامل با اشیاء مختلف، جمع‌آوری آیتم‌ها و حل پازل‌های بازی استفاده کنید.

Meridian 157: Prologue با اینکه بازی کوتاهی است، اما دنیایش را به‌گونه‌ای ترسیم می‌کند که خیلی بزرگ به نظر می‌رسد. برخلاف The Room و بازی‌های مشابه‌اش که در مکان‌های مشخص و کوچک جریان دارند، در Meridian 157: Prologue شما یک قایق برمی‌دارید و از دفتر کارتان به جزیره‌ای در دوردست‌ها سفر می‌کنید و این مسئله حس خیلی خوبی را منتقل می‌کند. از همین حالا منتظر انتشار قسمت بعدی بازی و ادامه داستان دیوید هستیم.

 

TEPPEN

اگر به کمپانی کپکام و بازی‌هایش علاقه دارید، TEPPEN مخصوص شما ساخته شده است. در این بازی کارتی هم‌زمان، شما در نقش قهرمانان بازی‌های مختلف کپکام مانند Street Fighter ،Resident Evil ،Mega Man و Devil May Cry ظاهر می‌شوید و باید با استفاده از کارت‌های مختلف با حریف به‌صورت آنلاین مبارزه کنید. تمام کارت‌های بازی بر اساس تم بازی‌های کپکام طراحی شده‌اند و شخصیت‌هایی هم که از این کارت‌ها استفاده می‌کنند، همگی قهرمانان شناخته شده بازی‌های کپکام هستند. در حال حاضر شخصیت‌هایی مثل ریو، چان لی، آلبرت وسکر، دانته و … در بازی حضور دارند.

همان‌طور که گفتیم TEPPEN یک بازی کارتی هم‌زمان است؛ یعنی برخلاف بازی‌های نوبتی که در آنها حرکات به نوبت و با فاصله انجام می‌شود، در اینجا شاهد گیم‌پلی سریع‌تر هستیم و بازیکن‌ها می‌توانند در هر لحظه از کارت‌های خود استفاده کنند. البته استفاده از کارت‌ها محدودیت دارد و این محدودیت با یک نوار انرژی که به صورت خودکار پر می‌شود نشان داده شده است.

TEPPEN شاید در نگاه اول عجیب و غریب به‌نظر برسد، اما اگر از طرفداران بازی‌های کپکام باشید حتما از آن لذت خواهید برد.

 

P.3

بازی‌های شوتر آرکید روی پلتفرم موبایل اصطلاحا خز شده‌اند، اما این بدان معنی نیست که یک بازی با ایده خوب و طراحی خلاقانه نمی‌تواند در این سبک حرفی برای گفتن داشته باشد. بازی جدید P.3 دقیقا ثابت کرده است که هنوز هم شوترهای آرکید نفس می‌کشند و اگر کمی نوآوری داشته باشند، می‌توانند مثل گذشته بازیکن‌ها را سرگرم کنند.

در P.3 شما هدایت یک سفینه فضایی را به عهده دارید و باید فضا را نجات دهید. داستان بازی به همین‌جا ختم می‌شود، اما چه کسی از یک بازی آرکید انتظار داستان پیچیده دارد؟ سیستم کنترل بازی در ابتدا کمی عجیب به نظر می‌رسد. شما با لمس دو طرف صفحه می‌توانید سفینه خود را به چپ یا راست هدایت کنید. اما اگر دستتان را از روی صفحه بردارید، سفینه همچنان به حرکت خود در همان جهت ادامه می‌دهد. همین یک مورد ساده باعث جذاب‌تر شدن و بالا رفتن هیجان بازی شده است. تصور کنید که باید سفینه را از یک شکاف کوچک عبور دهید؛ برای این کار باید مدام چپ و راست صفحه را لمس کنید تا سفینه شما دقیقا در وسط شکاف باقی بماند و به دیواره‌های آن برخورد نکند.

P.3 با گرافیک خاص و مبارزات جذابش تجربه‌ای متفاوت و فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

Forgotton Anne

همچنین بخوانید :

بازی Forgotton Anne بیش از آنکه شبیه یک بازی موبایلی باشد، به انیمه‌های ژاپنی شباهت دارد. از فضای فانتزی بازی گرفته تا استایل گرافیکی خاصش و حتی انیمیشن‌ها همگی یادآور داستان‌هایی هستند که قبلا بار‌ها و بارها در انیمه‌ها شنیده‌ایم.

قصه بازی Forgotton Anne در یک دنیای خیالی اتفاق می‌افتد که شخصیت‌های آن، اشیاء و وسایل به‌دردنخور یا اصطلاحا فراموش شده هستند. مثلا یکی از کاراکترهای بازی یک جوراب است و آن یکی لامپ حبابی است که حرف می‌زند. در واقع همه این شخصیت‌ها صداگذاری شده‌اند و این موضوع به واقعی‌تر شدن‌شان کمک کرده است. هدف شما در بازی این است که وسایل به‌دردنخور را به صاحبان‌شان بازگردانید، اما در این راه با مقاومت آنها مواجه می‌شوید.

در Forgotton Anne نباید به دنبال گیم‌پلی پیچیده باشید؛ البته بخش‌هایی از بازی به‌صورت پلتفرمر دنبال می‌شوند و حل کردن پازل‌ها هم یکی از مکانیک‌های اصلی گیم‌پلی است، اما روی هم رفته این بازی بیشتر روی تعریف کردن قصه‌اش تمرکز می‌کند و این کار را هم به خوبی انجام می‌دهد. اگر به دنبال یک تجربه خاص هستید که ذهن‌تان تا مدت‌ها با داستان و شخصیت‌های عجیبش درگیر باشد، Forgotton Anne بهترین بازی حاضر در این لیست برای شماست.

 

Void Tyrant

اگر شما هم مثل من علاقه چندانی به بازی‌های کارتی ندارید، احتمالا از عناوین جدید این سبک زیاد استقبال نمی‌کنید، اما Void Tyrant لیاقت توجه کردن را دارد. این بازی پر از ایده‌های خلاقانه، آیتم‌های جمع‌کردنی زیاد و ارزش تکرار بالاست و لحظات جذابی را برایتان رقم خواهد زد.

روند بازی به این شکل است که شما مدام با دشمنان مختلف مواجه می‌شوید و باید با استفاده از کارت‌هایی که در اختیار دارید با آنها مبارزه کنید. کارت‌ها دارای شماره‌هایی از 1 تا 6 هستند و هرچه مجموعه شماره کارت‌هایی که استفاده می‌کنید به 12 نزدیک‌تر باشد، شانس برنده شدن شما بیشتر خواهد بود. وقتی هم شما و هم دشمن‌تان کارت‌های خود را به زمین انداختید، کسی که مجموعه شماره‌هایش بیشتر باشد می‌تواند به حریفش ضربه بزند.

البته همه چیز به همین سادگی هم نیست؛ همان‌طور که گفتیم بازی نوآوری‌هایی دارد که نمی‌گذارند گیم‌پلی‌اش تکراری شود. مثلا وقتی شما ببینید که دشمن‌تان یک کارت با شماره بالا انداخته و احساس کنید که نمی‌توانید در این نوبت شکستش دهید، می‌توانید عقب بنشینید و دفاع کنید تا آسیب کمتری ببینید. وجود چنین ویژگی‌هایی باعث جذاب‌تر شدن بازی شده و گیم‌پلی آن را از تکراری شدن نجات داده‌اند.

 

MINIT

بازی کردن MINIT (همان‌طور که از نامش هم می‌توان حدس زد) تنها یک دقیقه طول می‌کشد. در واقع هر بار به مدت یک دقیقه بازی را انجام می‌دهید، سپس می‌میرید و دوباره کار را از ابتدا آغاز می‌کنید. اما نکته اینجاست که در هر بار بازی کردن، آیتم‌ها و مکان‌های جدیدی را کشف می‌کنید و این باعث می‌شود که دفعه بعد به‌صورت متفاوتی بازی کنید. البته مراحل بازی به‌صورت تصادفی ساخته نمی‌شود، اما زمان محدود یک دقیقه‌ای باعث می‌شود تا هر بار با استفاده از سلاح‌های جدیدی که پیدا می‌کنید، وارد مکان‌های تازه‌ای شوید و تجربه متفاوتی داشته باشید.

MINIT گرافیک بسیار ساده‌ای دارد، اما انیمیشن‌ها و حرکات کاملا نرم و چشم‌نواز هستند. همچنین محیط‌های جدیدی که کشف می‌کنید از طراحی فوق‌العاده زیبایی برخوردارند. در مجموع MINIT یک تجربه موبایلی عالی است که مخصوصا به خاطر گیم‌پلی یک دقیقه‌ای که دارد، برای مواقعی که وقت زیادی ندارید و فقط می‌خواهید برای لحظاتی سرگرم شوید واقعا به دردتان خواهد خورد.

 


بهترین بازی اندروید : ROOMS: The Toymaker’s Mansion


بازی‌های پازلی واقعا دوست‌داشتنی هستند. حس کنجکاوی و سردرگمی که در اولین برخورد با یک معمای جدید وجود دارد، و سپس لذت وصف‌ناپذیری که پس از حل آن معما به سراغ آدم می‌آید مخصوص بازی‌های پازلی است. ROOMS: The Toymaker’s Mansion یکی از جدیدترین و بهترین بازی‌های این سبک برای پلتفرم‌های موبایلی است که معماهای کوچکش حسابی دلنشین و خلاقانه هستند.

داستان بازی درباره دختری است که در قصر یک مرد سازنده اسباب‌بازی گیر افتاده و این وظیفه شماست که به او کمک کنید تا از آنجا فرار کند. درون این قصر، اسباب‌بازی‌های خطرناکی زندگی می‌کنند که بیشترشان به دنبال نابود کردن شما هستند. معماهای بازی به شکل پازل‌های چندخانه طراحی شده‌اند که می‌توانید خانه‌های مختلف‌شان را جابه‌جا کنید و با این کار راه را برای ادامه مسیر دختربچه باز کنید. هر چه در بازی جلوتر می‌روید، المان‌های جدیدی به گیم‌پلی اضافه می‌شوند که پازل‌ها را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌کنند.

ROOMS: The Toymaker’s Mansion با گرافیک هنری عالی و پازل‌های جذابش کاری می‌کند که حالاحالاها به فکر پاک کردن بازی از روی گوشی‌تان نیفتید.

 


بهترین بازی آیفون : Worse Than Death


در Worse Than Death داستان حرف اول و آخر را می‌زند. «هالی» دختری است که پس از اتمام تحصیلش به زادگاه خود برگشته و با دوست قدیمی‌اش «فلین» ملاقات می‌کند. اما جای یکی دیگر از دوستان اون خالی است و او کسی نیست جز «گریس»، همسر فلین. از قرار معلوم گریس فوت کرده و داستان بازی نیز با ماجرای مرگ او ارتباط زیادی دارد.

از بعد گیم‌پلی، Worse Than Death را باید یک ماجراجویی اشاره و کلیک بنامیم. شما با لمس کردن و نگه‌ داشتن انگشت روی صفحه می‌توانید قدم بزنید و با دو بار لمس کردن می‌توانید بدوید. در سرتاسر بازی هم پازل‌های زیادی وجود دارند که برای ادامه مسیر باید آنها را حل کنید. همچنین بخش‌های زیادی از بازی را باید با مخفی‌کاری پشت سر بگذارید. این بخش‌ها هیجان بالایی دارند که جلوه‌های صوتی بی‌نظیر بازی هم در جذاب‌تر شدن‌شان نقش پررنگی ایفا کرده‌اند.

Worse Than Death یک بازی داستان‌گو و سرگرم کننده است. از همان ابتدا با شخصیت اصلی بازی ارتباط برقرار می‌کنید و آنچه بر سرش می‌آید برایتان مهم می‌شود. اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ramy
.
26 تیر 1398، 16:44
پاسخ
0
1
gooooooood
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402