معرفی بازی Nier: Automata ؛ تریلر، گیم پلی و نمرات

بازی Nier: Automata
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Nier: Automata یکی از شاهکارهای دنیای بازی‌های نقش‌آفرینی با درون مایه اکشن است که درکنار داستانی زیبا و شخصیت‌پردازی عمیق و بی‌نقصش، شما را در گیم‌پلی اعتیادآورش مدت‌ها زندانی می‌کند.

بازی Nier: Automata عنوانی است که پس از امتحان کردنش، خاطره‌اش تا مدت‌ها در ذهنتان باقی خواهد ماند. این بازی توسط PlatinumGames ساخته‌ شده و در سال 2017 توسط Square Enix برای بازیکنان استیم مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 منتشر گردیده ‌است. یک سال پس از آن یک نسخه از بازی برای ایکس باکس وان تحت عنوان Become As Gods Edition نیز انتشار یافت. بازی Nier: Automata، دنباله بازی Nier است که در سال 2010 منتشر شد. با پلازا همراه باشید تا دلیل محبوبیت بازی نیئا: اتوماتا را بررسی کنیم.

آموزش بازی Nier Automata

 


تریلر بازی Nier: Automata


در این بخش می‌توانید تریلر بازی نیئا: اتوماتا که یکی از اعتیادآورترین بازی‌های جهان باز در سبک نقش‌آفرینی است را مشاهده کنید و با گیم‌پلی این شاهکار ژاپنی و پرطرفدار بیشتر آشنا شوید. در ادامه «تریلر بازی NieR- Automata» را مشاهده می کنید.

 


داستان بازی Nier


بازی نیئا: اتوماتا

داستان بازی Nier: Automata از جایی آغاز می‌شود که نسل بشریت به دلیل حمله ماشین‌هایی که توسط موجودات فضایی به زمین فرستاده شده بودند نابود شده است و انسان‌های باقی‌مانده برای نجات جان خود به ماه پناه برده‌اند. در بازی Nier: Automata شخصیت‌هایی اندرویدی تحت عنوان یورها (YoRHa) که توسط انسان‌ها ساخته شده‌اند به زمین اعزام می‌شوند تا در مقابل این ماشین‌های بیگانه و ربات‌های قدرتمند بجنگند.

ماجرای بازی نیئا: اتوماتا با دو اندروید یورها با نام‌های 2B و 9S آغاز می‌شود. اندرویدی قدرتمند و پیشرفته با نام 2B به زمین فرستاده می‌شود تا با کمک دیگر یورها، ماشینی به نام گولایت (Goliath) را در کارخانه‌ای متروکه نابود کند. 2B حین کاوش این کارخانه با 9S ملاقات می‌کند و این دو با همکاری هم سعی می‌کنند گولایت را پیدا کنند. پس از رویارویی با گولایت که رباتی عظیم و بسیار نیرومند است، 9S برای محافظت از 2B آسیب می‌بیند، اما در نهایت می‌توانند دشمن را از پا درآورند.

طی داستان بازی Nier: Automata مشاهده می‌کنیم که شخصیت‌های یورها حافظه خود را روی یک تراشه آپلود می‌کنند تا درصورت آسیب دیدن و انتقال یافتن هر شخصیت روی بدنی جدید، بتوانند خاطرات خود را حفظ کنند، اما 9S در حین نبردشان ابتدا حافظه 2B را آپلود می‌کند و فرصت خودش را برای انتقال حافظه بر روی تراشه از دست می‌دهد.

نمرات بازی Nier Automata

در طی مراحل بازی Nier Automata این دو شخصیت در کنار هم هر مانعی را کنار می‌زنند و تمام تلاش خود را برای ایجاد صلح و نابودی ماشین‌های فرستاده شده بر روی زمین می‌کنند. با افراد جدیدی آشنا می‌شوند، دوستانی پیدا می‌کنند و در هر بخش با دشمنانی قدرتمند مبارزه می‌کنند. این بازی دارای 26 پایان مختلف است که هر پایان با توجه به برد و باخت‌ها و تصمیمات شخصیت‌های اصلی بازی رقم می‌خورد. طبق گفته سازندگان، این عنوان شامل مراحل A تا Z است. اما پایان F تا Z به معنای شکست خوردن در بازی است، نه به اتمام رسیدن بازی.

داستان زیبا و خاص بازی Nier: Automata در کنار شخصیت پردازی‌های عمیق و ماجراهایی که در حین مراحل بازی با آن‌ها رو به رو می‌شوید به‌قدری زیبا و تاثیرگذار است که گذشتن از آن کار ساده‌ای نیست. سازندگان این شاهکار نقش‌آفرینی، در کنار طراحی عالی و پردازش شخصیت‌های بی‌نقص بازی، موسیقی متنی بی‌نظیر را بر روی آن قرار داده‌اند که در همان سال انتشار بازی، جوایز زیادی را از آن خود کرد. بازی نیئا اتوماتا از هر نظر خاطره‌ای فراموش ناشدنی را برای بازیکنانش رقم می‌زند و موسیقی متن همگام با مراحل مختلف و مبارزات بازی، هیجان هر لحظه را بیش از پیش زیبا و لذت‌بخش می‌کند.

 


گیم پلی بازی Nier


دانلود بازی NieR Automata

با یک بازی نقش‌آفرینی در جهان باز که عناصر اکشن و هک و اسلش را به بهترین شکل ممکن در خود جای داده است طرف هستیم. این بازی خارق‌العاده با گیم‌پلی جذابش کاری کرده است که حتی کوچک‌ترین نبردها با ماشین‌ها و ربات‌هایی که حین کاوش در محیط بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید حسابی هیجان‌انگیز به‌نظر برسد.

بازی به‌صورت دید سوم‌شخص پیش می‌رود، اما گاهی دوربین بازی را از بالا یا پهلو برای بازیکنان به نمایش می‌گذارد. گیم‌پلی بازی Nier Automata ترکیبی جذاب از ژانرهای مختلف است، مثلا درکنار گیم‌پلی نقش‌آفرینی و اکشن، در برخی مینی‌گیم‌های بازی باید با سکوبازی ماموریت خود را به انتها برسانید. شخصیت اصلی بازی یک ربات پرنده همراه خودش دارد که در حین مبارزات کمک شایانی به او می‌کند، مثلا سپری دفاعی دور او می‌کشد یا به حریف گلوله شلیک می‌کند. در کنار به پایان رساندن مراحل بازی می‌توانید برخی ماموریت‌های جانبی را برای تکمیل شخصیت‌های دیگر بازی به اتمام برسانید. در بازی Nier: Automata علاوه بر پیمایش و کاوش محیط بازی با قدم زدن، برای برخی سناریوها و مقابله با دشمنان، هواپیمایی برای پرواز کردن و امکان احضار نوعی حیوان وحشی برای جا‌به‌جایی در موقعیت‌های مکانی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

دانلود بازی NieR Automata

در برخی نقاط بازی فروشگاه‌هایی وجود دارد که می‌توانید برخی آیتم‌ها را از آن خریداری کنید یا میزان سلامتی خود را افزایش دهید. از آنجایی که شخصیت‌های قابل بازی اندرویدهایی پیشرفته هستند، هر قابلیت و توانایی که از آن برخوردارند در یکی از تراشه‌ها و قطعات سازنده‌شان وجود دارد. برخی از این تراشه‌ها را می‌توانید از فروشگاه‌ها تهیه کنید. برخی دیگر را نیز در حین پیش‌روی در بازی از دشمنانی که کشته‌اید به‌دست آورید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای قرارگیری تراشه‌ها فضای محدودی در اختیار دارید، پس کم کم حین آشنا شدن با هر قدرت و توانایی موجود در تراشه‌های مختلف، با توجه به استراتژی و علایق خود در نوع حمله و نبرد، آن‌هایی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برایتان رقم خواهند زد.

ماشین‌ها و ربات‌هایی که در هر بخش از بازی با آن‌ها مبارزه می‌کنید سبک مبارزه و قدرت خاص خودشان را دارند و برای مقابله با آن‌ها به اسلحه و روش‌هایی ویژه احتیاج خواهید داشت. تراشه‌ها، شخصیت و میزان قدرت شما را می‌سازند پس در انتخاب آن‌ها هوشمندانه عمل کنید تا در مبارزات سریع و هیجان‌انگیز بازی Nier: Automata پیروز میدان باشید؛ مخصوصا حین مبارزه با رئیس‌های انتهایی هر مرحله که ممکن است به‌طرز عجیبی غول آسا و قدرتمند باشند و مقابله با قدرت‌های مختلفشان سخت‌تر از چیزی باشد که به‌نظر می‌رسد.

نمرات بازی Nier: Automata

همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم بازی Nier: Automata دارای 26 پایان است. 5 پایان اصلی A تا E و 21 پایان F تا Z که با برخی اقدامات در حین بازی یا از دست دادن بعضی مبارزات اصلی یا عدم ارتقاء شخصیت اصلی تا حد لازم برای مراحل بالاتر رقم می‌خورند. گیم‌پلی این بازی در کنار رقم خوردن داستانی بسیار زیبا، آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز عمل می‌کند که بارها و بارها برای رسیدن به نتایج مختلف آن را دوباره و دوباره بازی خواهید کرد.

 


نقدها و نمرات بازی Nier Automata


بازی نیئا: اتوماتا

بازی Nier: Automata در بخش بازی‌های پلی استیشن 4 سایت متاکریتیک امتیاز 88 و در بخش بازی‌های کامپیوتری امتیاز 84 را کسب کرده است که رضایت بالای منتقدین از این بازی را نشان می‌دهد. در ادامه بررسی بازی Nier Automata، بخشی از نظرات منتقدین متاکریتیک را مرور می‌کنیم.

 

GameGrin: امتیاز 100

Nier: Automata در بخش طراحی بازی، کاملا در سطح بالایی قرار دارد. این بازی بارها و بارها از انتظارات فراتر می‌رود و منجر به تجربه‌ای می‌شود که طرفداران عناوین اکشن از آن غافل نمی‌شوند.

 

(LEVEL (Czech Republic: امتیاز 100

Nier: Automata بسیار بزرگ است. نه از نظر مدت زمان گیم‌پلی، بلکه به دلیل محتوای آن که پس از هر پایان بازی باز می‌شود. PlatinumGames ثابت می‌کند که آنها هنوز می‌دانند چگونه یک بازی عالی بسازند و طرفداران بازی‌های اکشن مطمئناً بسیار سرگرم خواهند شد.

 

Telegraph: امتیاز 100

اکشن فوق‌العاده است، داستان بازی یکی از بهترین‌ها است، می‌توانید به راحتی در اتمسفر و فضای بازی غرق شوید و موسیقی متن شگفت‌انگیز است. با توجه به بازی‌های جهان باز موجود، ممکن است نادیده گرفتن NieR: Automata آسان باشد، اما شما این بازی را به خودتان مدیون هستید. این بازی دنباله‌ای باورنکردنی از یکی از عجیب‌ترین بازی‌ها است.

 

Gaming Nexus: امتیاز 98

بازی نیئا بهترین بازی Platinum Games است. این یک بازی اکشن است که یک داستان فوق‌العاده جذاب و تعداد زیادی شخصیت خارق‌العاده دارد. این بهترین بازی اکشنی است که طی سال‌های اخیر تجربه کرده‌ام و حتی یکی از بهترین بازی‌هایی است که در تمام زندگی‌ام بازی کرده‌ام.

گیم پلی بازی Nier Automata

Digital Chumps: امتیاز 95

کاری که اتوماتا سرانجام با روایت خود انجام می‌دهد، همراه با انتخاب‌هایی که بر عهده بازیکن می‌گذارد، بی‌سابقه است. هنگامی که بازی را به انتها رساندم، متقاعد شدم که این نشاط آورترین، عجیب‌ترین و بزرگترین چیزی است که تاکنون بازی کرده‌ام.

 

JeuxActu: امتیاز 95

NieR Automata نه تنها یک بازی اکشن عالی است، بلکه دارای یک داستان عالی با پس ‌زمینه‌ای بزرگ است که بازیکن را مانند یک ماهی در قلاب نگه می‌دارد. یک طراحی مرحله مثال زدنی و یک منطقه وسیع و بزرگ برای کاوش را به ترکیب اضافه کنید و یکی از بهترین بازی‌های امسال را خواهید گرفت.

 

Hobby Consolas: امتیاز 93

بازی نیئا: اتوماتا یک قطعه هنری است. از دیدگاه هنری، موسیقی متن، طرح یا گیم‌پلی بازی، همه چیز ذوق و شخصیت منحصر به فردی دارد. اما مانند همه هنرها، افرادی نیز خواهند بود که آن‌را درک نمی‌کنند. این مورد شامل ما نمی‌شود. ما کاملا عاشق آن هستیم و فکر می‌کنیم این یک تجربه فراموش نشدنی است.

 

Atomix: امتیاز 92

NieR: Automata یکی از بزرگترین شگفتی‌های سال است. این بازی انواع متنوعی از ژانرها را در یک عنوان طراحی شده با کنترل‌های روان و پویا و اکشنی سریع ارائه می‌دهد که هرگز متوقف نمی‌شود. علاوه بر شخصیت‌های کامل و غنی و داستان بسیار خوب، این یکی از جالب‌ترین پروژه‌هایی است که در سال 2017 خواهیم دید و یک بازی است که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از دست دهد.

تریلر بازی Nier Automata

BaziCenter: امتیاز 90

در حالت کلی Nier: Automata یک JRPG با مقدار زیادی هک و اسلش است، اما وقتی وارد دنیای آن می‌شوید، می‌فهمید که قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده‌اید. یک داستان بسیار پخته همراه با گیم‌پلی عمیق، موسیقی متن فوق‌العاده و دنیای جذاب، Nier: Automata را به تجربه‌ای بسیار منحصر به‌فرد و یکی از بهترین بازی‌های سال 2017 تبدیل کرده است.

 

IGN: امتیاز 89

Nier: Automata سفری زیبا و بسیار سرگرم‌کننده است که مملو از ایده‌های جالب و گیم‌پلی بسیار جذاب است. این داستان ممکن است شامل احساسی‌ترین داستان یا شخصیت‌های جذاب نباشد، اما مبارزات پرشور آن همراه با تصاویر زیبا و موسیقی متن خیره کننده، برای شما بسیار سرگرم‌کننده است.

 

3DJuegos: امتیاز 85

Automata با نبردی روان و پویا، تکامل کامل سری NieR است.

 

Game Informer: امتیاز 78

بعضی از بخش‌های Nier: Automata واقعاً مرا هیجان‌زده و متعجب کرد، اما این یک تمرین مداوم فداکاری است. نبرد در مقایسه با بازی Nier اصلی بهتر شده است، اما هنوز هم کاملاً جذاب نیست. سیستم پیشرفت ایده‌های جالبی دارد، اما عمق کافی را ارائه نمی‌دهد.

 


سیستم مورد نیاز بازی Nier: Automata


در ادامه می‌توانید با مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Nier: Automata آشنا شوید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Nier: Automata

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 7، 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD A8-6500
  • رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770 VRAM 2GB یا AMD Radeon R9 270X VRAM 2GB
  • کارت صدا: DirectX 11
  • حداقل حافظه مورد نیاز برای نصب: 50 گیگابایت

بررسی بازی Nier: Automata

سیستم پیشنهادی برای بهترین عملکرد بازی Nier: Automata

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5 4670 یا AMD A10-7850K
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 980 VRAM 4GB یا AMD Radeon R9 380X VRAM 4GB
  • کارت صدا: DirectX 11
  • حداقل حافظه مورد نیاز برای نصب: 50 گیگابایت

 


سخن پایانی


دانلود بازی NieR Automata

با معرفی و بررسی بازی Nier Automata یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های ژاپنی که تا مدت‌ها پس از تجربه‌اش، همچنان در خاطرتان باقی می‌ماند و با ماجراها و موسیقی تاثیرگذارش همیشه در قلبتان آن را ستایش خواهید کرد و دل‌تنگ شخصیت‌های دوست‌داشتی اندرویدی آن خواهید شد در خدمتتان بودیم. اگر بازی نیئا اتوماتا را بازی کرده‌اید، تجربه شخصی‌تان درباره این بازی را با ما در میان بگذارید. ممنونیم که با این مقاله همراه پلازا بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
اعظم شعبانی
.
24 آبان 1399، 18:42
پاسخ
0
0
دانلود بازی NieR Automata از چه طریقی قابل انجام هست؟
avatar
الیناز صابری
.
27 آبان 1399، 17:38
پاسخ
0
0
@اعظم شعبانی
بستگی داره بخواین با کودوم پلتفرم امتحانش کنین. اما یکم سرچ کنین خیلی راحت لینک دانلودش رو واسه استیم پیدا می کنین. در مورد پلی استیشن و ایکس باکس هم که بحثش جداست.
avatar
کیانوش رستمی
.
22 آبان 1399، 16:11
پاسخ
0
0
باحال بود معتادی داره بازیش I like that??????
avatar
طیبه
.
22 آبان 1399، 13:39
پاسخ
0
1
لینک دانلود بازی NieR Automata هم بزارید عالی میشه
avatar
معین نسیم دوست
.
22 آبان 1399، 13:21
پاسخ
0
0
این بازی واقعا بی نظیر بود اما نسخه کامپیوترش شدیدا باگ داره! ظاهرا نسخه PC فقط یه پورت معمولی از روی کنسول هست و خود سازنده ها وقتی فهمیدن بازی روی کامپیوتر چقدر ایراد داره، کلا ولش کردن به حال خودش! بخاطر باگ تقریبا یک هفته طول کشید تا بتونم مرحله اول بازی رو رد کنم -_-
avatar
الیناز صابری
.
22 آبان 1399، 15:59
پاسخ
0
0
@معین نسیم دوست
من امتحانش نکردم اما از روزی که مقاله بازی رو نوشتم همش وسوسه می‌شم برم سراغش :D پس اگه نسخه PC باگ داره باید رو پلی استیشن 4 بازی کنم.. مرسی که گفتین...
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402