8 کتاب زبان کودکان که یادگیری انگلیسی را آسان تر می کند

بهترین کتاب آموزش زبان کودکان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کودکان برای شروع یادگیری انگلیسی باید از کتاب زبان کودکان که زبان ساده و روانی دارد، استفاده کنند. در ادامه این مقاله چندین کتاب زبان کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

مطالعه یکی از شیوه‌های موثر و کاربردی یادگیری زبان انگلیسی برای تمام سنین است. کودکان نیز برای شروع یادگیری انگلیسی باید از کتاب زبان کودکان استفاده کنند. کتاب‌هایی که برای گروه سنی کودکان نوشته می‌شوند معمولا زبانی ساده و روان دارند تا کودکانی که در حال یادگیری زبان هستند، بتوانند به راحتی آن‌ها را بخوانند. مطالعه کتاب‌های انگلیسی زبان برای کودکان در کنار آموزش‌های دیگر، بسیار ضروری و مهم است؛ زیرا کودک با خواندن کلمات و جملات مختلف می‌تواند با معانی واژه‌های مختلف و نوع ساختاربندی جملات آشنا شود. کتاب زبان کودکان برای شروع یادگیری انگلیسی یکی از بهترین گزینه‌های آموزشی موجود است. در ادامه این مقاله از پلازا چندین کتاب زبان کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

کتاب زبان کودکان

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بهترین کتاب زبان کودکان برای یادگیری انگلیسی


کتاب زبان کودکان به علت داشتن جلوه‌های جذاب بصری، استفاده از واژگان ساده و جملات کوتاه و همچنین داستان‌های جالب و آموزنده، یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری انگلیسی است. در این بخش چندین کتاب زبان کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

کتاب Goodnight Moon

کتاب زبان انگلیسی کودکان

کتاب Goodnight Moon یکی از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان است که نویسنده آن مارگارت وایز براون (Margaret Wise Brown) است. زبان این کتاب برای کودکان بسیار ساده است و در آن از تکرار ساختار یک جمله اما با واژگان مختلف استفاده می‌کند که برای زبان‌آموزان انگلیسی بسیار عالی است. به عنوان مثال جملات یک خط در این کتاب بدین صورت است: «شب بخیر ماه»، «شب بخیر اتاق» و «شب بخیر گاو». این نوع ساختاربندی جملات به کودکان کمک می‌کند تا در یک جمله ساده، چندین لغت را یاد بگیرند.

اغلب داستان‌های این کتاب از جملات کوتاه دو یا سه کلمه‌ای تشکیل شده است که این امر یادگیری انگلیسی را برای کودکان بسیار ساده می‌سازد. کتاب Goodnight Moon یک داستان واحد را دنبال نمی‌کند. این کتاب در واقع در حال توصیف برخی اشیا، افراد و شخصیت‌های خاص مانند بچه گربه‌ها، موش‌ها و یک پیرزن ساکت است. در این کتاب اشیا مختلفی وجود دارد که نویسنده در ابتدا تمام آن‌ها را معرفی می‌کند و سپس به هریک شب بخیر می‌گوید.

 

کتاب Curious George

بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

کتاب Curious George نیز یکی از کتاب‌های عالی و کاربردی یادگیری انگلیسی برای کودکان است که اثر اچ.ای ری (H.A. Rey) و مارگت ری (Margret Rey) است. این کتاب یک مجموعه داستان معروف درباره میمونی به نام «جورج کنجکاو» است. جملات کتاب Curious George بسیار کوتاه و ساده است که این ویژگی، خواندن این کتاب را برای کودکان بسیار آسان می‌سازد. لغات فراوانی در این کتاب در قالب جملات ساده و ابتدایی بکار گرفته شده است و کودکان با خواندن Curious George می‌توانند بسیاری از کلمات کاربردی و روزمره را یاد بگیرند.

کتاب Curious George داستان زندگی یک میمون کنجکاو است که کنجکاوی او باعث می‌شود تا انسان‌ها او را به یک شهر بزرگ ببرند. میمون در این شهر بزرگ مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد که این امر، داستان را برای کودکان بسیار جذاب و جالب می‌سازد.

 

کتاب The Giving Tree

کتاب داستان انگلیسی برای کودکان

کتاب The Giving Tree یک کتاب داستان کوتاه و ساده برای یادگیری زبان کودکان است که توسط شل سیلورستاین (Shel Silverstein) نوشته شده است. این کتاب نیز همچون کتاب‌های دیگر از لغات و جملات ساده و کوتاه استفاده می‌کند تا کودکان به راحتی بتوانند آن‌ها را بخوانند. کتاب The Giving Tree در عین سادگی دارای معنا و مفهوم عمیقی است که کودک را به خواندن ادامه آن ترغیب می‌کند و به طور همزمان نیز لغات بسیاری را به او می‌آموزد.

همچنین بخوانید :

داستان این کتاب درباره پسربچه‌ای است که دوست دارد با یک درخت سیب بازی کند و درخت سیب هم از بازی با این کودک لذت می‌برد. پس از گذشت سال‌ها، این پسر بزرگ می‌شود و دیگر با درخت سیب بازی نمی‌کند. اما با گذشت زمان، پسر دوباره نزد درخت می‌آید و از او کمک می‌خواهد. درخت هم چون پسر را خیلی دوست دارد به او کمک می‌کند و داستان این پسر و درخت تا سالیان سال و تا زمان پیر شدن او ادامه پیدا می‌کند.

 

کتاب Corduroy

کتاب زبان مناسب برای کودکان

کتاب Corduroy یکی دیگر از کتاب‌های کاربردی و خوب برای یادگیری انگلیسی کودکان محسوب می‌شود که نویسنده این اثر دان فریمن (Don Freeman) است. این کتاب برای یادگیری لغات پیشرفته‌تر، مناسب است و در طول داستان نیز از کلمات سطح بالاتری استفاده می‌کند و سطح آن از کتاب‌های یادگیری انگلیسی کودکان کمی بالاتر است. بنابراین کودک با خواندن این کتاب، علاوه بر یادگیری لغات جدید می‌تواند نحوه جستجو در دیکشنری را بیاموزد و همچنین واژگان مرتبط به اشیای خانه را نیز یاد بگیرد.

کتاب Corduroy داستان یک خرس کوچک است که در یک فروشگاه اسباب‌بازی برای فروش گذاشته شده است. او یکی از دکمه‌های خود را گم کرده است و به همین دلیل هیچکس او را نمی‌خرد. این موضوع خرس را خیلی ناراحت می‌کند؛ چون دوست دارد خیلی زود خریده شود و به خانه یک بچه برود. خرس کوچک روزی تصمیم می‌گیرد برای خود یک دکمه جدید پیدا کند تا یک نفر او را بخرد.

 

کتاب Green Eggs and Ham

بهترین کتاب آموزش زبان کودکان

کتاب Green Eggs and Ham نیز کتاب خوب و جالب دیگری برای کودکان است که یادگیری انگلیسی را برای آنان ساده می‌کند. نویسنده این کتاب دکتر سوس (Dr. Seuss) یک داستان نویس آمریکایی معروف است. Green Eggs and Ham یک کتاب شعر طولانی و سرگرم‌کننده است و در آن از کلمات مختلف و کاربردی بسیاری استفاده شده است. در این کتاب، قافیه‌ها و کلمات مشابهی وجود دارد و کودک به وسیله آن می‌تواند واژگان هم‌خانواده زیادی را یاد بگیرد و در عین حال نیز کتابی بسیار جذاب است.

کتاب Green Eggs and Ham درباره گربه‌ای به نام «سم» است که واقعا تخم‌مرغ و ژامبون دوست دارد. سم این موضوع را با دوستانش در میان می‌گذارد، اما دوستان او علاقه‌ای به خوردن تخم‌مرغ و ژامبون ندارند. سم در طول داستان تلاش می‌کند تا دوستان خود را به خوردن تخم‌مرغ و ژامبون ترغیب کند و روزی یکی از دوستانش قبول می‌کند تا به حرف سم گوش دهد.

 

کتاب The Cat in the Hat

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کتاب The Cat in the Hat یکی از کتاب‌های معروف و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان است که توسط نویسنده کتاب Green Eggs and Ham نوشته شده است. کتاب The Cat in the Hat نسبت به کتاب‌های دیگری که در این مقاله معرفی کردیم، کمی طولانی‌تر است؛ اما از بهترین کتاب های زبان کودکان برای یادگیری انگلیسی محسوب می‌شود. این کتاب به دلیل داشتن زبان ساده و استفاده از لغات کاربردی و متنوع، یک کتاب عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

کتاب The Cat in the Hat با داستان یک خواهر و برادر شروع می‌شود. آن‌ها مجبورند یک روز به دلیل بارش شدید برف و باران در خانه بمانند. این خواهر و بردار در خانه تنها هستند و نمی‌دانند برای سرگرمی خود چه کاری باید انجام دهند. ناگهان گربه کلاه به سر، در خانه آن‌ها را می‌زند و وارد خانه می‌شود. گربه شروع به بازی با این خواهر و برادر می‌کند و کل خانه را به هم می‌ریزند. آیا این خواهر و برادر می‌توانند پیش از برگشتن پدر و مادر خود، خانه را مرتب کنند؟

 

کتاب Fantastic Mr Fox

کتاب زبان انگلیسی برای کودکان

کتاب Fantastic Mr Fox نیز یکی دیگر از کتاب‌های ساده و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان است که توسط رولد دال (Roald Dahl) نوشته شده است. این کتاب یک کتاب جالب و جذاب است که دارای لغات کاربردی و ضروری روزانه است که خواندن آن می‌تواند کمک بسیاری به کودکان در یادگیری زبان انگلیسی کند. کتاب Fantastic Mr Fox دارای جملات پیشرفته‌تر است و علاوه بر یادگیری واژگان، گرامر انگلیسی را نیز در قالب جملات ساده به کودکان آموزش می‌دهد.

کتاب Fantastic Mr Fox درباره یک روباه است که سعی دارد خود را از دست سه کشاورز که می‌خواهند او را شکار کنند، نجات دهد. این روباه همیشه از دست کشاورزان فرار می‌کند و دائما در حال نزاع و کشمکش با آن‌ها است.

 

کتاب The Very Hungry Caterpillar

کتاب زبان انگلیسی کودکان

کتاب The Very Hungry Caterpillar نیز آخرین کتاب خوب و ساده برای یادگیری انگلیسی کودکان در این فهرست محسوب می‌شود که نویسنده آن اریک کارل (Eric Carle) است. این کتاب برای یادگیری کلمات اساسی انگلیسی مانند شماره‌ها، رنگ‌ها، غذاها و روزهای هفته بسیار مناسب است. همانطور که می‌دانید «تکرار» یکی از شیوه‌های اصلی و مهم در امر یادگیری زبان انگلیسی است که کتاب The Very Hungry Caterpillar این کار را به خوبی انجام داده است.

داستان این کتاب درباره یک کرم است که تازه از پیله خود درآمده و هر روز بیشتر از روز پیش غذا می‌خورد. این کرم در ابتدا شروع به خوردن سبزیجات می‌کند و به تدریج به سراغ غذاهای ناسالم می‌رود و آنقدر غذا می‌خورد تا دل‌درد می‌گیرد. به این دلیل، کرم تصمیم می‌گیرد تا دوباره غذاهای خوب و مقوی بخورد. این کرم در آخر داستان با خوردن غذاهای مختلف تبدیل به یک پروانه زیبا می‌شود.

ما در این مقاله چندین کتاب زبان کودکان برای یادگیری انگلیسی را به شما معرفی کردیم. مطالعه کتاب یکی از بهترین شیوه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. کودکان با خواندن کتاب می‌توانند کلمات بسیاری را یاد بگیرند و همچنین با ساختارهای مختلف جملات و گرامر انگلیسی نیز آشنا شوند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402