بهترین سلاح های پابجی + بررسی ۱۰ مورد با جزئیات

بهترین سلاح های پابجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پابجی موبایل دارای طیف وسیعی از سلاح بوده که همگی آنها یکسان نیستند و برخی ضعیف و برخی قوی هستند. برای آشنایی با فهرستی از بهترین سلاح های پابجی با پلازا همراه باشید که در ادامه قصد بررسی 10 سلاح پابجی را خواهیم داشت.

بازی های بتل رویالی همیشه مورد استقبال گیمرها بوده و سهم عظیمی از سرگرمی کاربران را ایفا میکنند. پابجی یک نمونه بارز در این زمینه است که میزبان سلاح های بسیاری بوده و ما در این مقاله قصد داریم به بهترین اسلحه در بازی پابجی نگاهی داشته باشیم. اگر زمان زیادی است که در PUBG حضور دارید و هنوز اسم سلاح های آن را نمیدانید نگران نباشید زیرا این مقاله برای آشنایی با اسم اسلحه های پابجی نیز بوده که فقط کافیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و با گزینه های خوبی که برایتان درنظر گرفته ایم آشنا شوید.

فهرست مطالب

10. M249

بهترین سلاح های پابجی

در فهرست سلاح های برتر پابجی باید بدانید که M249 یک مسلسل سبک بوده که اکثرا در بخش های مختلفی از بازی یافت میشود. در برخی نقشه های جدیدتر که به تازگی وارد بازی پابجی شده است این سلاح وجود نداشته و در حقیقت جایگاه خود را در میان نقشه های جدید بازی از دست داده است. اگر به دنبال یک سلاح ساده و نسبتا خوب برای کشتن رقبا هستید این سلاح برای شماست که ضربه های زیاد و خشاب 75 گلوله ای از دیگر مزایا و معایب آن بوده است. بدنیست بدانید برخی ماگ های موجود در بازی به شما این امکان را میدهد تا ظرفیت گلوله هارا به 150 عدد برسانید.

9. Mini 14

بهترین سلاح های پابجی

اسلحه مینی 14 اغلب برای مسافت های دوربرد کارایی داشته که بدنیست بدانید محدوده نسبتا مناسبی را در هنگام تیراندازی دربر میگیرد. وجود مزایای مناسب سبب شده تا این سلاح در لیست های بسیاری قرار بگیرد و از سوی کاربران یک گزینه خوب برای کشتن از فاصله های مختلف باشد.

8. Beryl M762

بهترین سلاح های پابجی

Beryl M762 را میتوان یک تفنگ تهاجمی دانست که از رقبای ممتاز بسیاری پیشی گرفته است. در کنار سلاح های برجسته دیگر بدنیست بدانید که این اسلحه تعادل بسیار خوبی را در هنگام تیراندازی ارائه میدهد و این رویکرد سبب خواهد شد تا دشمنان به شکل بهتری در تیررس شما باشند. هدف گیری و شلیک از طریق Beryl M762 بسیار ساده بوده که بدنیست بدانید آسیب خوبی را در پی خواهد داشت. سرعت تعویض خشاب و شلیک های سریع این سلاح را به گزینه خوبی برای فاصله نزدیک تبدیل نموده است.

7. P18C

بهترین سلاح های پابجی

تفنگ های دستی امروزه شاید زیاد در طول نقشه های پابجی رویت نشوند ولی بدنیست بدانید که P18C یک گزینه عالی در این زمینه بوده که در اسیب رساندن چندان مورد پسند تمام گیمرها نیست. این سلاح یک تپانچه اتوماتیک بوده گه از طراحی و شکل و شمایل زیبایی برخوردار بوده است و همین موضوع سبب شده تا افرادی که به دنبال زیبایی کاراکتر خود هستند به سمت این سلاح روی آورند. P18C یک سلاح کند با اسیب رسانی محدود بوده است.

6. Kar98

بهترین سلاح های پابجی

کار 98 نه تنها در پابجی بلکه در بسیاری از بازی های بتل آنلاین یک محصول خوب و محبوب بوده است که بدنیست بدانید سبک کلاسیک و قدیمی آن است که میتواند نظر شما را به خودش جلب کند. کار 98 یک راهکار خوب برای آسیب رسانی زیاد در یک تیر بوده است که اگر نتوانید هدف خود را مورد اثابت گلوله قرار دهید باید زمانی را برای گلوله بعدی سپری کنید و همین موضوع سبب شده تا این سلاح برای اشخاصی که تازه کار هستند چندان مفید نباشد ولی برای گیمرهای حرفه ای گزینه خوبی باشد.

5. Frag Grenade

بهترین سلاح های پابجی

Frag Grenade یک سلاح همراه نیست زیرا یک نارنجک قدرتمند بوده که توانسته در فهرست سلاح های برتر پابجی جای بگیرد. استفاده از نارنجک ها میتواند در مواقعی که دشمنان بسیاری شما را احاطه کرده اند مفید باشد زیرا قدرت تخریب Frag Grenade بسیار بالاتر از گلوله بوده و همین موضوع میتواند دشمنان را در کسری از ثانیه نابود کند. زمانی به سراغ استفاده از نارنجک بروید که نیازی به شلیک های پیاپی نداشته باشید و با پرتاب نارنجک درصد بالایی از خون دشمنان را بگیرید و سپس با چند تیر ساده آنها را از پای در بیاورید.

4. Panzerfaust

بهترین سلاح های پابجی

Panzerfaust یک سلاح یا یک نارنجک نیست بلکه یک راکت قدرتمند بوده که درصد تخریب بالایی داشته است. این راکت از دوران WW2 الهام گیری شده که متاسفانه فقط یک تیر بوده و جای یک سلاح را اشغال میکند. استفاده از Panzerfaust زمان هایی توصیه میشود که بخواهید دو یا چند دشمن را از فاصله دور مورد اصابت قرار دهید و یا زمانی که دشمنان سوار بر خودرو هستند آنها را در تیررس خود قرار دهید. این سلاح به ندرت در بازی یافت میشود که اگر قصد استفاده از آنرا دارید نباید فراموش کنید که یک راکت جایگاه یک سلاح را میگیرد.

3. Molotov

بهترین سلاح های پابجی

کوکتل مولوتف یا Molotov یکی دیگر از سلاح های دست ساز ارزان بوده که با استفاده از آن میتوانید صدمات بسیاری به دشمنان وارد کنید. این سلاح قابل پرتاب دارای مزیت انکار منطقه بوده که میتوانید دشمنان را در تنگنا قرار دهید. اعمال یک دیوار آتش و پرتاب آتش به جان دشمنان در لحظه ای کوتاه میتواند درصد خون بالایی را از انها بگیرد و فرصت مناسبی برای شما باشد تا آنها را از بین ببرید.

2. M16A4

بهترین سلاح های پابجی

رفته رفته در حال نزدیک شدن به بهترین سلاح های پابجی هستیم که بدنیست بدانید M16A4 یک گزینه عالی در این زمینه بوده که میتواند در لحظات بسیاری برای شما مفید باشد. شاید از لحاظ ظاهری زرق و برق خاصی را در M16A4 مشاهده نکنید اما باید بدانید که تک شلیک های این سلاح میتواند تخریب مناسبی را در مقصد برای شما به همراه داشته باشد. پشتیبانی از گلوله های متعدد و سرعت شلیک بالا از دیگر مزایای این سلاح بوده است که امروزه بسیاری از گیمرهای حرفه ای از این سلاح استفاده میکنند.

1. AWM

بهترین سلاح های پابجی

AWM یک شات شده عالی در بازی پابجی بوده است که تقریبا میتوان گفت هر کاربری در طول بازی پابجی علاقه مند به استفاده از AWM شده است. این سلاح تک تیر قدرت تخریب بالایی داشته و برای آن فرقی نمیکند که رقیب شما در حال استفاده از زره بوده یا کلاه ایمنی زیرا تا تمام توان خود را برای تخریب و آسیب پذیری بیشتر دشمنان بکار میگیرد. اگر نشانه گیری خوبی دارید و میتوانید در مدت زمان کوتاهی مسیر دشمنان را طی کنید این سلاح گزینه خوبی برای فاصله های طولانی بوده که میتوانید قبل از نزدیک شدن رقبا به خودتان آنها را شکست دهید.

سخن پایانی

فهرست بهترین سلاح های پابجی موبایل به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در طول این مقاله به 10 سلاح برتر بازی پابجی اشاره شد که شاید کمتر کسی باشد که تمامی آنها را بشناسد. ارائه توضیحات تکمیلی مربوط به هرسلاح به شما این فرصت را میدهد تا بتوانید به شکل بهتری با آنها آشنا شوید. اگر احساس میکنید که سلاح خوب دیگری نیز وجود داشته که از قلم افتاده است لطفا در بخش نظرات با ما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برای تکمیل شدن این فهرست برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402