بهترین گوشی برای بازی پابجی تا ۱۰ میلیون، ۲۰ میلیون و…

بهترین گوشی برای بازی پابجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌حساب می‌آید؛ با این حال برای این که بهترین تجربه ممکن از آن را داشته باشید، نیاز به یک گوشی درست و حسابی دارید. با پلازا همراه باشید تا با بهترین گوشی ها برای پابجی آشنا شویم.

یکی از سنگین‌ترین عناوینی که می‌توانید با یک گوشی اجرا کنید، بازی‌های بتل رویال موبایل هستند. این بازی‌ها حتی برای اجرا در تنظیمات گرافیکی پایین نیز احتیاج به یک گوشی مناسب دارند تا بتوانند فریم‌ریت پایدار و قابل قبولی در اختیار کاربران قرار دهند. پابجی نیز یکی از سنگین‌ترین بازی‌های اندروید و آیفون به‌حساب می‌آید. اما چه گوشی هایی برای پابجی خوب است؟ در ادامه این مطلب نگاهی داشتیم به بهترین گوشی‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف که می‌توانید برای این بازی درنظر داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین گوشی برای بازی پابجی تا ۶ میلیون؛ حداقل گوشی برای پابجی

در بازه قیمتی حدود ۶ میلیون تومان، ۲ گزینه اصلی وجود دارند که می‌توانند برای اجرای PUBG گزینه بهتری از سایر رقبا به‌حساب بیایند.

شیائومی پوکو M5s

گوشی poco m5s

پوکو M5s
نمایشگر۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰
پردازندههلیو G95
رم۴/۶/۸ گیگابایت
حافظه۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۳۳ وات
قیمتاز ۵ میلیون تومان

حداقل گوشی برای پابجی که می‌توانید درنظر داشته باشید، پوکو M5s است. گوشی که با تراشه هلیو G95 همراه شده و قادر است در تنظیمات گرافیکی پایین، فریم‌ریت بالای ۳۰ در پابجی در اختیارتان قرار دهد. البته این فریم‌ریت پایدار نیست و بسته به صحنه‌های مختلف ممکن است بالا و پایین شود. پوکو این گوشی را با یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد همراه کرده اما متاسفانه این نمایشگر رفرش‌ریت ثابت ۶۰ هرتز دارد. از طرف دیگر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ ۳۳ وات، از دیگر نقاط قوت این گوشی به‌حساب می‌آیند.

سامسونگ گلکسی A15 4G؛ بهترین گوشی برای پابجی موبایل ارزان

بهترین گوشی برای پابجی ارزان

گلکسی A15 4G
نمایشگر۶.۵ اینچی سوپر امولد با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰
پردازندههلیو G99
رم۴/۶/۸ گیگابایت
حافظه۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۲۵ وات
قیمتاز ۶ میلیون تومان

گلکسی A15 4G یکی از تازه‌واردهای بازار است و قیمت آن نیز کمی بالای ۶ میلیون تومان است؛ با این حال با توجه به مشخصات، یکی از ارزشمندترین گوشی‌ها در این بازه قیمتی به‌حساب می‌آید. سامسونگ این گوشی را با تراشه هلیو G99 همراه کرده است و از همین رو این گوشی به‌راحتی می‌تواند پابجی را با فریم‌ریت بالای ۶۰ در تنظیمات گرافیکی پایین اجرا کند. علاوه بر تراشه قدرتمند نسبت به قیمت، گلکسی A15 دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد است که با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز همراه شده است و می‌تواند تجربه قابل قبولی از اجرای بازی در اختیارتان قرار دهد.

بهترین گوشی برای بازی پابجی تا ۱۰ میلیون

در بازه قیمتی تا ۱۰ میلیون تومان، می‌توانید به موبایل‌های قدرتمندتری در بازار دسترسی پیدا کنید که تجربه بهتری از پابجی در اختیارتان قرار می‌دهند. از جمله بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی می‌توان به گوشی‌های زیر اشاره داشت:

شیائومی پوکو F4

طراحی گوشی پوکو اف 4 شیائومی/گوشی پوکو f4

پوکو F4
نمایشگر۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰
پردازندهاسنپدراگون ۸۷۰
رم۶/۸/۱۲ گیگابایت
حافظه۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
باتری۴۵۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۶۷ وات
قیمتاز ۱۰ میلیون تومان

شیائومی پوکو F4 در پیکربندی پایه خود با ۶ گیگابایت رم، حدود ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد و با اختلاف بسیار زیادی، بهترین گوشی برای پابجی موبایل در این بازه به‌حساب می‌آید. این گوشی به‌لطف تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ خود، قادر است پابجی را در تنظیمات گرافیکی بالا و با فریم‌ریت بسیار عالی در اختیار شما قرار دهد. در کنار تراشه قدرتمند، باید به نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز آن نیز اشاره کنیم که تجربه فوق‌العاده‌ای از اجرای بازی‌های مختلف را در اختیارتان قرار خواهد داد. بلندگوهای استریو، شارژدهی طولانی و دوربین‌های بسیار خوب نیز از دیگر نقاط قوت شاخص پوکو F4 به‌حساب می‌آیند.

سامسونگ گلکسی A34

گوشی گلکسی آ ۳۴

گلکسی A34
نمایشگر۶.۶ اینچی سوپر امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰
پردازندهدایمنسیتی ۱۰۸۰
رم۶/۸ گیگابایت
حافظه۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۲۵ وات
قیمتاز حدود ۹ میلیون تومان

گلکسی A34 از بدو ورود به بازار، رقابت نزدیکی با ردمی نوت ۱۲ پرو 5G داشت اما با توجه به این که قیمت آن کمی پایین‌تر است و مشخصات تقریبا یکسانی را هم ارائه می‌کند، انتخاب بهتری در این بازه قیمتی است. گلکسی A34 با تراشه میان‌رده دایمنسیتی ۱۰۸۰ همراه شده است. تراشه‌ای که از پردازنده گرافیکی مالی G68 MP4 با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد و قادر است بسیاری از بازی‌ها از جمله پابجی را با فریم‌ریت قابل قبول و تنظیمات گرافیکی متوسط برایتان اجرا کند. البته که عملکرد آن اصلا در حد و اندازه‌های اسنپدراگون ۸۷۰ نیست اما در مقایسه با بسیاری از رقبا، بسیار بهتر است.

گلکسی A34 همچنین مزیت‌های دیگری مثل دوربین‌های بسیار عالی، شارژدهی طولانی، نمایشگر سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت نیز دارد.

بهترین گوشی برای بازی پابجی تا ۲۰ میلیون

با افزایش بودجه، انتخاب بهترین گوشی برای پابجی موبایل مشکل‌تر خواهد شد. در بازه قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان، رقابت بسیار نزدیکی میان برندهای مختلف وجود دارد. برخی از گوشی‌های شایان توجه در این بازه قیمتی، مدل‌های زیر هستند:

شیائومی پوکو X6 پرو

شیائومی پوکو X6 پرو

پوکو X6 پرو
نمایشگر۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۲۲۰x۲۷۱۲
پردازندهدایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا
رم۸/۱۲ گیگابایت
حافظه۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۶۷ وات
قیمتحدود ۱۶ میلیون تومان

شیائومی با پوکو X6 پرو بازگشت قدرتمندانه‌ای به بازار گوشی‌های میان‌رده داشت و گوشی را معرفی کرد که از همه لحاظ نسبت به مدل قبلی خود یعنی پوکو X5 پرو پیشرفت کرده بود. پوکو X6 پرو یکی از برترین میان‌رده‌های بازار است و کمتر گوشی در این بازه قیمتی و شاید حتی بالاتر، توانایی رقابت با آن را دارد.

این گوشی از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا بهره می‌برد. تراشه‌ای که عملکرد آن قابل مقایسه با تراشه‌های پرچم‌دار کوالکام است. به‌لطف این تراشه شما می‌توانید به‌راحتی پابجی را در تنظیمات گرافیکی بالا و بدون افت عملکرد خیلی زیاد، در فواصل طولانی مدت تجربه کنید.

از سوی دیگر باید به نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، سرعت شارژ بالا و عملکرد بسیار خوب دوربین اصلی نیز به‌عنوان نقاط قوت کلیدی این موبایل، اشاره کنیم.

شیائومی پوکو F5

گوشی موبایل شیائومی پوکو اف 5

پوکو F5
نمایشگر۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰
پردازندهاسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲
رم۸/۱۲ گیگابایت
حافظه۲۵۶ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۶۷ وات
قیمتحدود ۱۷ میلیون تومان

پوکو F5 نماینده بعدی شیائومی در این فهرست از بهترین گوشی‌ها برای پابجی است. یک گوشی که درست بین گوشی‌های میان‌رده ارزان و مدل‌های گران قرار گرفته است و ویژگی‌های جالب توجهی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. پوکو F5 درست مثل مدل‌های قبلی خود، از یک تراشه قدرتمند بهره می‌برد. این بار اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ قلب تپنده این گوشی است. تراشه‌ای میان‌رده اما بسیار قدرتمند که به‌راحتی انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند و نگرانی از بابت عملکرد برایتان باقی نمی‌گذارد.

گذشته از تراشه، نمایشگر اولد گوشی در کنار سرعت شارژ بالا، دوربین‌های خوب و بلندگوهای استریو با صدای بلند و با کیفیت بالا، از جمله نقاط قوتی هستند که بسیاری از کاربران را جذب پوکو F5 می‌کنند. شاید تنها رقیب جدی این گوشی، پوکو X6 پرو باشد که از بسیاری از جهات، مشخصات و ویژگی‌های مشابهی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

سامسونگ گلکسی S21 FE

گوشی اس ۲۱ اف ای سامسونگ

گلکسی S21 FE
نمایشگر۶.۴ اینچی داینامیک امولد 2X با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰
پردازندهاگزینوس ۲۱۰۰
رم۶/۸ گیگابایت
حافظه۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
باتری۴۵۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۲۵ وات
قیمتحدود ۱۸ میلیون تومان

گلکسی S21 FE با پردازنده اگزینوس خود، شاید از دید خیلی‌ها گزینه مناسبی برای گیمینگ و پابجی به‌حساب نیاید؛ با این وجود، اگزینوس ۲۱۰۰ یک تراشه پرچم‌دار و قدرتمند است که می‌تواند پابجی را به سادگی برایتان اجرا کند. گذشته از تراشه باید به این نکته هم اشاره کنیم که گلکسی S21 FE در بسیاری از بخش‌ها از مشخصات مشابهی نسبت به سری گلکسی S21 بهره می‌برد و می‌توان آن را یک گوشی پرچم‌دار سامسونگ به‌حساب آورد.

از جمله این مشخصات باید به نمایشگر داینامیک امولد 2X با کیفیت بی‌نظیری که ارائه می‌کند، در کنار دوربین‌های بسیاری عالی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابر اشاره کنیم. البته که شارژدهی گوشی اصلا تعریفی ندارد و مهمتر از همه این که می‌توانید در این بازه قیمتی، گوشی‌های قدرتمندتری هم از شیائومی پیدا کنید؛ با این حال هیچکدام از آن‌ها از نظر نمایشگر و دوربین، نمی‌توانند با گلکسی اس ۲۱ اف ای رقابت کنند.

شیائومی 13T

گوشی موبایل Xiaomi 13T

شیائومی 13T
نمایشگر۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز و رزولوشن ۱۲۲۰x۲۷۱۲
پردازندهدایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا
رم۸/۱۲ گیگابایت
حافظه۲۵۶ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۶۷ وات
قیمتحدود ۲۰ میلیون تومان

شیائومی 13T گزینه بعدی است که می‌توانید برای خرید بهترین گوشی برای پابجی موبایل درنظر داشته باشید. یک گوشی جدید با کیفیت ساخت بسیار خوب که از یک پنل اولد ۱۲ بیتی با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و در کنار آن از بلندگوهای استریو و دوربین‌های بسیار عالی نیز برخوردار است. شیائومی همچنین قرار است تا ۴ نسخه بعدی اندروید را برای آن منتشر کند.

شیائومی ۱۳ تی با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا عرضه شده است و نسبت به مشخصاتی که دارد، کمی گوشی گران‌قیمتی در بازار ایران است. به‌خصوص از آنجایی که پوکو X6 پرو با تراشه قدرتمندتر، قیمت کمتری دارد. اما این موضوع به این دلیل است که این گوشی با گران‌ترین پیکربندی خود یعنی رم ۱۲ گیگابایتی وارد بازار شده است؛ درست مثل پوکو X6 پرو که آن هم فعلا با گران‌ترین پیکربندی خود عرضه می‌شود!

با توجه به این موضوع، در صورتی که بتوانید کمی بودجه خود را افزایش داده و به‌سراغ گوشی‌هایی مثل پوکو F5 پرو بروید، خرید بسیار ارزشمندتری خواهید کرد.

بهترین گوشی های پرچم دار برای بازی پابجی

گوشی‌های پرچم‌دار بازار، بهترین انتخاب برای تجربه پابجی با بالاترین کیفیت و فریم‌ریت ممکن هستند. از جمله پرچم‌دارانی که می‌توانید برای خرید درنظر داشته باشید، می‌توانیم به گوشی‌های زیر اشاره کنیم:

ایسوس راگ فون ۸ پرو

گوشی ایسوس ROG Phone 8

راگ فون ۸ پرو
نمایشگر۶.۷۸ اینچی LTPO امولد با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۳
رم۱۶/۲۴ گیگابایت
حافظه۵۱۲ گیگابایت | ۱ ترابایت
باتری۵۵۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۶۵ وات
قیمتحدود ۹۰ میلیون تومان

سری ایسوس راگ فون ۸ به‌تازگی وارد بازار شده است و به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ، حرف‌های زیادی برای زدن دارد. ایسوس در این سری، طراحی گوشی‌های خود را به اندازه قابل توجهی ساده‌تر کرده است و به همین خاطر، حالا می‌توان این گوشی‌ها را به‌عنوان گوشی‌های معمولی نیز مورد استفاده قرار داد. گذشته از این موضوع، حالا راگ فون ۸ به ویژگی‌هایی نظیر گواهی IP68 در کنار نمایشگر ۱۰ بیتی اولد با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز همراه شده و قادر است رفرش‌ریت را به‌شکل خودکار بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز تنظیم کند.

به همه این‌ها باید عملکرد فوق‌العاده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌خصوص با خنک‌کننده AeroActive Cooler X، شارژدهی عالی، بلندگوهای با کیفیت، دوربین‌های بسیار خوب و انبوهی از قابلیت‌های گیمینگ محور مثل دکمه‌های AirTrigger و قابلیت‌های نرم‌افزاری برای شخصی‌سازی عملکرد دستگاه حین گیمینگ را نیز اضافه کنیم تا یک گوشی گیمینگ همه چیز تمام در اختیار داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

سامسونگ اس ۲۴

گلکسی S24 اولترا
نمایشگر۶.۸ اینچی داینامیک LTPO امولد 2X با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰x۳۱۲۰
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۳
رم۱۲ گیگابایت
حافظه۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت | ۱ ترابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۴۵ وات
قیمتحدود ۷۰ میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا به‌عنوان جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار شد. گوشی که از لحاظ مشخصات، نسبت به مدل قبلی یعنی گلکسی S23 اولترا تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. در بخش طراحی، این گوشی حالا با یک نمایشگر تخت همراه شده است و البته با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز عرضه می‌شود. با توجه به بهره‌مندی از این تراشه، می‌توانید پابجی را با بالاترین تنظیمات گرافیکی و بهترین فریم‌ریت اجرا کنید.

علاوه بر این، با توجه به بهبود مصرف باتری و کاهش ولتاژ مصرفی نسبت به مدل‌های قبلی، این تراشه حالا کمتر از همیشه حرارت تولید می‌کند و گرما تاثیر کمتری در افت عملکرد آن خواهد داشت. در سایر بخش‌ها مثل نمایشگر، دوربین، بلندگو و شارژدهی نیز گلکسی اس ۲۴ اولترا جزو بهترین‌ها است. البته که نباید هوش مصنوعی Galaxy AI آن را هم نادیده بگیریم.

آیفون ۱۵ پرو مکس

گوشی iphone 15 pro max

آیفون ۱۵ پرو مکس
نمایشگر۶.۷ اینچی LTPO سوپر رتینا XDR اولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۲۹۰x۲۷۹۶
پردازندهاپل A17 پرو
رم۸ گیگابایت
حافظه۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت | ۱ ترابایت
باتری۴۴۰۰ میلی‌آمپری
قیمتحدود ۷۰ میلیون تومان

آیفون ۱۵ پرو مکس در حال حاضر قدرتمندترین گوشی موجود در بازار به‌حساب می‌آید. گوشی که میزبان اولین تراشه ۳ نانومتری جهان یعنی اپل A17 پرو است و از نظر عملکرد هیچ رقیب جدی ندارد. البته با توجه به مشکلات رجیستری آیفون در ایران، به‌نظر می‌رسد به‌زودی باید با این گوشی‌ها در ایران خداحافظی کنیم اما تا آن زمان، آیفون ۱۵ پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند بازی‌های موبایلی را تجربه کنند.

تراشه اپل A17 پرو این گوشی، عملکرد بی‌نظیری در اجرای عناوین مختلف از جمله پابجی دارد و مصرف باتری آن نیز بسیار کمتر از رقبای خود است. اپل همچنین این گوشی را با قاب تیتانیومی نیز ساخته و مدعی است مقاومت گوشی نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۵

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی زد فولد 5

گلکسی زد فولد ۵
نمایشگر۷.۶ اینچی داینامیک امولد 2X با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۸۱۲x۲۱۷۶
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۲
رم۱۲ گیگابایت
حافظه۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت | ۱ ترابایت
باتری۴۴۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۲۵ وات
قیمتحدود ۷۰ میلیون تومان

گلکسی زد فولد ۵ گوشی تاشو پرچم‌دار سامسونگ است. این گوشی نسبت به گلکسی زد فولد ۴ تغییرات بسیار محدودی را تجربه کرده اما همین تغییرات اندک، آن را به بهترین تاشویی که سامسونگ تا به‌حال عرضه کرده، تبدیل کرده‌اند. بزرگترین مزیتی که گلکسی زد فولد ۵ برای بازی کردن دارد، نمایشگر بزرگ و ۷.۶ اینچی آن است که تجربه فوق‌العاده‌ای از اجرای عناوینی مانند پابجی در اختیارتان قرار خواهد داد. به‌خصوص از آنجایی که گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همراه شده است و به‌راحتی می‌تواند پابجی را با تنظیمات گرافیکی بالا و فریم‌ریت پایدار، اجرا کند.

در سایر بخش‌ها از جمله لولا نیز شاهد تغییرات مثبتی هستیم که سبب شده‌اند، گوشی مقاومت بالاتری در استفاده طولانی مدت و در حالت بسته داشته باشد.

شیائومی ۱۴ پرو

دوربین گوشی شیائومی 14 پرو

شیائومی ۱۴ پرو
نمایشگر۶.۷۳ اینچی LTPO امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰x۳۲۰۰
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۳
رم۱۲/۱۶ گیگابایت
حافظه۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت | ۱ ترابایت
باتری۴۸۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۲۵ وات
قیمتحدود ۶۰ میلیون تومان

شیائومی ۱۴ پرو به‌عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۲۴ شیائومی وارد بازار شده است. این گوشی به‌جز تراشه، تغییرات بسیار اندکی نسبت به شیائومی ۱۳ پرو داشته است و عملا همان گوشی به‌حساب می‌آید. شیائومی در این گوشی از همان پنل ۶.۷۳ اینچی استفاده کرده با این تفاوت که روشنایی این پنل حالا به ۳۰۰۰ نیت افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز به کل کنار گذاشته شده است.

شیائومی ۱۴ پرو به‌لطف اسنپدراگون ۸ نسل ۳، می‌تواند پابجی و یا هر بازی سنگین دیگری را به‌راحتی برایتان اجرا کند. البته که این گوشی هنوز عرضه جهانی نداشته است و نسخه‌های موجود در بازار آن، پک چین هستند.

سوالات متداول

۱. بهترین گوشی سامسونگ برای بازی پابجی کدام است؟

گوشی‌های گلکسی A15 4G، گلکسی A34 و در بازه‌های قیمتی بالاتر گلکسی S21 FE یا گلکسی S23 FE از جمله بهترین گوشی‌های برند سامسونگ برای اجرای پابجی به‌حساب می‌آیند.

۲. بهترین گوشی شیائومی برای بازی پابجی کدام است؟

شیائومی نماینده‌های زیادی در این فهرست دارد. از جمله گوشی‌های شاخص این برند برای پابجی باید به پوکو M5s یا پوکو F4 و در بازه‌های قیمتی بالاتر باید به پوکو X6 پرو و شیائومی 13T اشاره داشته باشیم.

کلام آخر

در این مطلب، سعی شد تا بهترین گوشی برای بازی پابجی را با توجه به نیازها و اولویت‌های خوانندگان عزیز، معرفی کنیم. وقت آن است که نگاهی به کیف‌ پول‌تان بیندازید و ببینید آیا می‌توانید حداقل گوشی برای پابجی را خریداری کنید؟ اولین نکته، در نظر گرفتن بودجه است. بعد از آن باید ببینید گوشی مناسب بازی پابجی برای شما، چه گوشی‌ای است. امیدواریم این مطلب به شما در خرید بهترین گوشی برای بازی پابجی، کمک کرده‌ باشد. نظر شما درباره گوشی مناسب بازی پابجی چیست؟ تجربه‌های خرید خود را از ما دریغ نکرده و در قسمت نظرات، برایمان تعریف کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402